-
Βρε Skye, μη βρίζεις τόσο πολύ βρε παιδί μου.
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Προσωπικά θεωρώ τη Celica κακάσχημη, αλλά αυτό είναι υποκειμενικό!Ψηφίζω τάπερ, για αυτό που είναι, αλλά ακόμα κι αυτό είναι υποκειμενικό!! Θα πρότεινα να τα οδηγήσεις και τα δύο πριν αποφασίσεις
το οπισθιο μερος της ξεμεινε απο εμπνευση...
-
Τον κινητήρα του Corolla TS δεν έχει το Celica;
-
Όχι, η Corolla έχει τον κινητήρα της Celica (ε, αφού προηγήθηκε).
-
Έστω.
Αυτά τα περί υστέρησης του κινητήρα στις χαμηλές στροφές ισχύουν δηλαδή και για την Ψορολλα ΤΣ;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Έστω.Αυτά τα περί υστέρησης του κινητήρα στις χαμηλές στροφές ισχύουν δηλαδή και για την Ψορολλα ΤΣ;
Eκεί είναι που ισχύουν... Στη celica δεν είχαν αναφερθεί τα περιοδικά με τόσο έντονο τρόπο όπως στη corolla για το θέμα της έλλειψης δύναμης χαμηλά. Πιθανόν να υπάρχει διαφορετική χαρτογράφηση στον κινητήρα.
-
Έτσι ε; Περίεργο πάντως για ατμοσφαιρικό κινητήρα.
-
typeR
-
Χωροι γκάζι αλλά αμάξι 3 θυρο όχι coupe
Αυτό ειναι το type RΑν δε θέλεις coupe τότε είναι μονοδρομος
Τα αμαξια δε συγκρίνονται στα υπόλοιπα (κράτημα δύναμη κλπ....)
Τωρα σχετικά με το τι διαλέγουν οι γυναίκες
Για τον άντρα τους διαλέγουν το Α αμάξιΑν νομίζουν ότι το αμάξι αυτό σε κάνει ΓΑΜΙΚΟ, τότε προτείνουν αυτό που σε κάνει περισσότερο οικογενειάρχη δηλαδή το Β.
Τώρα στους άντρες το ΤΑΠΕΡ μετράει παραπάνω ενώ στις γυναίκες ο τσέλιγκας κάνει καλύτερη εντύπωση , άρα λές να μη σε θέλει .... ΑΜΙΚΟ
Βεβαια και εμένα της γυναίκας μου το type R της αρεσε γιατί ειχε τα σποιλερ κλπ.... ή λες να με δουλευε
ή
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Βρε Skye, μη βρίζεις τόσο πολύ βρε παιδί μου.συγγνωμη
ειμαι παρεξηγημενος σαν τον μαλεζανι επειδη δε γνωριζω καλα τα ελληνικα..
'κατσο..' -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Έστω.Αυτά τα περί υστέρησης του κινητήρα στις χαμηλές στροφές ισχύουν δηλαδή και για την Ψορολλα ΤΣ;
Στις χαμηλες στροφες ειναι μια χαρα. Τραβαει πολυ ικανοποιητικα με οποιαδηποτε σχεση. Εκει που τα χαλαει ειναι απο τις 4000 εως τις 6000 στροφες. Απο εκει και πανω... Ανμπορουσε να διορθωθει η ελλειψη ροπης στις μεσαιες στροφες (λεγε με kompressor) αυτος ο κινητηρας θα ηταν υποδειγματικος.
-
Ο χρήστης lefos-WRX έγραψε:
Ανμπορουσε να διορθωθει η ελλειψη ροπης στις μεσαιες στροφες (λεγε με kompressor) αυτος ο κινητηρας θα ηταν υποδειγματικος.Δεν είναι όμως.
Γι αυτό και το type R είναι καλύτερο -
Εριξα μια ματια και εγω για μεταχειρισμενο ταπερ και ολα αυτα που ειναι γυρς στα 21.000 ευρω τηελουν αλλα 1500ε μινιμουμ για συμπλεκτη κτλπ.Τα λαστιχα τα ειχαν κανει φτελια,ο συμπλεκτης στα 3 ηταν για τα μπαζα και γενικα φαινοντουσαν ταλαιπωρημενα(προσοχη στην κρεμαγιερα)
Δυστυχως ομως ετυχε να οδηγησω περα απο το τυπικο test drive, ενος καλου γνωστου γλυφαδα-σουνιο και πισω και απογοητευτηκα πληρως.
Εξηγουμαι.σατανικα γρηγορο στριβει τελεια,αλλα το τιμονι τοθ για μενα ηταν αθλιο.Δεν σου εμπνεει εμπυστοσυνη το τιμονι αλλα το υπολοιπο συνολο. Η πλακα ηταν οτι με μισο γκαζι και στο περιπου ειναι πολυ πιο ευκολο να σκοτωθεις απο οτι αν πηγαινεις ραγματικα γρηγορα.
Η θεση οδηγησης επισης δεν με βολεψε καθολου και ειδικα το τιμονι μοθ επεφτε μακρια στα χερια.Οταν αρχισα να κοιταω για ταπερ ειμουν σιγουρος οτι θα το καψουρευομουν οταν το οδηγησω και θα εβρισκα κατι καλο μετα το μιατακι μου. Δυστυχως ομως με αφησε αδιαφορο λογω αισθησης.. -
Ο χρήστης reddragon έγραψε:
Εριξα μια ματια και εγω για μεταχειρισμενο ταπερ και ολα αυτα που ειναι γυρς στα 21.000 ευρω τηελουν αλλα 1500ε μινιμουμ για συμπλεκτη κτλπ.Τα λαστιχα τα ειχαν κανει φτελια,ο συμπλεκτης στα 3 ηταν για τα μπαζα και γενικα φαινοντουσαν ταλαιπωρημενατυχαίο αυτό. Σε όλα τα γρήγορα τετοια συμβαίνουν, σιγά μην είναι τζι τζι
Δυστυχως ομως ετυχε να οδηγησω περα απο το τυπικο test drive, ενος καλου γνωστου γλυφαδα-σουνιο και πισω και απογοητευτηκα πληρως.
Εξηγουμαι.σατανικα γρηγορο στριβει τελεια,αλλα το τιμονι τοθ για μενα ηταν αθλιο.Δεν σου εμπνεει εμπυστοσυνη το τιμονι αλλα το υπολοιπο συνολο. Η πλακα ηταν οτι με μισο γκαζι και στο περιπου ειναι πολυ πιο ευκολο να σκοτωθεις απο οτι αν πηγαινεις ραγματικα γρηγορα.δε το κατάλαβα αυτό καθόλου
-
Ο χρήστης reddragon έγραψε:
...Οταν αρχισα να κοιταω για ταπερ ειμουν σιγουρος οτι θα το καψουρευομουν οταν το οδηγησω και θα εβρισκα κατι καλο μετα το **μιατακι **μου. Δυστυχως ομως με αφησε αδιαφορο λογω αισθησης..Ποιο παιδάκι είσαι συ;
-
8α μεταφερω απλα την γνωμη ενος κατοχου celica (oxi ΤS) με τα 143, pro-face lift ( το αναφερω γιατι το στησιμο της face lift εχει γινει απο την Lotus) o οποίος στη συνεχεια πηρε Type R
ειμαι κατοχος Celica TS (εγω ειχα το διλλημα πριν 2 χρονια Celica ή Type R) θεωρω οτι και τα 2 αυτοκίνητα ειναι παρα πολυ καλα τοσο σε ευθειες αλλα ΚΥΡΙΩΣ σε στροφες και δεν εχουν να ζηλεψουν τιποτα το ενα απο το αλλο αλλα ουτε απο τον ανταγωνισμο....το ταπερ απευθυνεται σε πιο συνηδειτοποιημένο κοινο ενω η Celica σε πιο απλους οδηγους (μονο καποιος που ψαχνεται και εχει δοκιμασει και 3-4 διαφορετικα στυλ οδηγησης θα μπορεσει να αξιοποιήσει τις αρετες της ψελικας)
-
ταπερακι κ απο μενα...Αλλωστε δεν συγκρινονται τα δυο αυτα αυτοκινητα.το honda ειναι αλλου (κινητηρας, πλαισιο, κιβωτιο κλπ)
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Celica! Μακράν πιο φιλική...αλλά και διασκεδαστική!+1 σταθερή αξία!
-
Πάντως ένα ολοκαίνουριο μικρό RX8 θα πρέπει να κοστίζει ελάχιστα παραπάνω (μα καλά, δε βλέπει αυτός ο κολλημένος ότι το δίλημμα είναι συγκεκριμένο; )
-
Οταν δινεις κοντα στα 30Κ νομιζω οτι εχεις ξεφυυγει απο το σταδιο το αφηνω να ρημαξει και βλεπουμε.Τα 106 που βλεπεις στις μαντρες πιο προσεγμενα ειναι. Οταν λεεω στα μισα γκαζια μπορεις να σκοτωθεις εννοω οτι οπως με ενα αγωνηστικο αν πηγαινεις στο περιπου αλλου πατας αλλου βρισκεσαι,εισαι στο περιπου.οταν πηγαινεις τεζα ομως και ξερεις τι θες τοτε νιωθεις οτι τα παντα σφιγκουν και το ολο αυτοκινητο σου δινει μια τελειως διαφορετικη αισθηση.
και εγω μαλλον ταπερ θα διαλεγα αναμεσα στα 2 αν και λογω τιμονιου μαλλον σε διμπουκο clio sport θα κατεληγα
ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ CELICA TS η TYPE - R