-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Εγώ πάντως τα αλλάζω ανά έτος/10-15.000 χλμ. Ε όχι κάθε 30000 χλμ βρε Opel. Άλλο το ότι μου έβγαλε στα 20.000 χλμ ένδειξη για service σε 1000 χλμ, δηλ. ουσιαστικά στη διετία. Λογικό αφού το οδηγώ στην πόλη.Τί μηχάνημα είναι αυτό που υπολογίζει στα γρήγορα την κατάσταση του λαδιού; Μήπως έλεγε ο τύπος μπούρδες για να πουλήσει λάδι;
Για τους τριγμούς επισκευή οπωσδήποτε πριν τη διετία.
Συμφωνώ, ενας ελεγχος και αλλαγη λαδιών κάθε χρονο. Εγω δεν αφήνω λαδια πανω απο 10000 - 15000 χλμ για κανενα λογο.
Την Παρασκευή χτυπησαν και τα πρώτα προβληματα μετα απο 1,5 χρονο συμβιωσης με το αυτοκινητο (Astra 1.6)
α) Εφυγε το πετσακι απο το πεντάλ του συμπλέκτη
β) Χαλασε ο συναγερμος (δεν οπλιζε)
γ) Χαλαρωσε το καλυμμα στον ουρανο που ειναι τα φωτα αναγνωσης για τον οδηγό/συνοδηγόΤο περιεργο ειναι οτι εμφανιστηκαν ολα μαζι σε 2 μερες (Παρασκευή Σαββατο).
Σημερα πρωί-πρωί το πήγα. Σε 1 ώρα ήταν ετοιμο. Κοστος μηδεν (εγγύηση)
-
Στο μάτιασαν, κακό χρόνο να 'χουν!
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Στο μάτιασαν, κακό χρόνο να 'χουν! -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Στο μάτιασαν, κακό χρόνο να 'χουν!Μπα, ετσι οπως το οδηγάει η γυναίκα μου και πολύ κράτησε
Ευτυχώς δεν διαβάζει το φόρουμ γιατι βλέπω και το Volvακι να διαλύεται εις τα εξ΄ών συνετέθη
-
σήμερα πήγα στη αντιπροσωπεία να ρωτήσω για το... 'χαμένο' λάδι. Στην αρχή του λέω ότι όταν έκανα έλεγχο ήταν κρύο (1 γραμμή) και είχε χάσει 200ml. Μου λέει χωρίς δεύτερη κουβέντα ότι πρέπει να ελέγχετε ζεστό (έτσι και έγινε όταν το έλεγξε ο ίδιος - με σβηστή μηχανή φυσικά ). Κατά τον δικό του έλεγχο είχε χάσει άλλη 1 γραμμή (από αυτή στη παραπάνω φώτο) μάλλον επειδή ήταν ζεστό και μου είπε ότι έχει χάσει ** μόλις 100ml πλέον έχοντας χάσει άλλη μια γραμμή!** Με ρώτησε αν θέλω να το συμπληρώσω στη αντιπροσωπεία και λέω γιατί όχι? Παίρνω ένα του lt (με ένδειξη) και ** τοποθέτησε τελικά 400ml ** είχε φθάσει ο δείκτης στο μπουκάλι στο 600ml ..... Τα σχόλιά σας
-
Στου πελάτη το κεφάλι...
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Στου πελάτη το κεφάλι...say again?
-
'Στου κασίδη το κεφάλι όλοι κάνουν τον κουρέα'
Μπορεί να σπάσει μερικά αμαξάκια πελατών ο κάθε μαθητευόμενος μηχανικός για να μάθει τη δουλειά του. -
αυτός που έκανε τον έλεγχο ήταν ο αρχημηχανικός
-
πάντως αν όντως ο έλεγχος ήταν σωστός (δηλ. με ζεστό κινητήρα) τότε η πόσοτητα που έπρεπε να τοποθετηθεί ήταν 400ml όσο έβαλε αυτός... αλλά για πιο λόγο μου είπε 100ml δε το καταλαβαίνω...... μήπως για να με καθησυχάσει όταν τον ρώτησα αν πρέπει να ανησυχώ?
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
αυτός που έκανε τον έλεγχο ήταν ο αρχημηχανικός...όπως το διάβασα μου έδωσε την εντύπωση ότι δεν ήθελε να καταλάβεις, άγνωστο γιατί, πόσο λάδι έκαψε...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
αυτός που έκανε τον έλεγχο ήταν ο αρχημηχανικός
...όπως το διάβασα μου έδωσε την εντύπωση ότι δεν ήθελε να καταλάβεις, άγνωστο γιατί, πόσο λάδι έκαψε...
same here, έτσι όπως τον έκοψα φαντάστηκε πως μάλλον δεν έχω ιδέα και όταν είπα 200ml αυτός είπε 100ml μάλλον για να έχει κάτι να πει..... να με καθυσηχάσει.... Αν έβλεπα τη ποσότητα που έβαλε (ήμουν στο ταμείο) θα τον ρωτούσα γιατί έβαλε 'παραπάνω' από τα 100ml που είπε στην αρχή αλλά είδα το μπουκαλάκι με το λάδι όταν ήρθα σπίτι...
-
Αυτά τα γράφει το βιβλιαράκι
'Μεταξύ του min και max η ποσότητα του λαδιού είναι 1 lt'
Άρα 5 τμήματα = 200 ml το καθένα. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Αυτά τα γράφει το βιβλιαράκι
'Μεταξύ του min και max η ποσότητα του λαδιού είναι 1 lt'
Άρα 5 τμήματα = 200 ml το καθένα. -
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
Μετά από πολύ καιρό επιστρέφω κι εγώ στο φόρουμ.
λοιπον,,κι εμένα μου έκαψε καπου τόσο λαδάκι μέχρι τις 5000 που έκανα τον πρώτο έλεγχο.οπότε μου φαίνεται φυσιολογικό.μετά τη 1η αλλαγή λαδιών, έκαιγε λάδια?
ΟΧΙ.100 ΜΕ 200 ML ΣΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟ ΠΟΛΥ.
-
Μπήκα αρκετές φορές στο παρελθόν από φίλους στην ιστοσελίδα σας αλλά τελικά τόσο εδώ όσο και σε όλο τον ελληνικό αυτοκινητιστικό τύπο δεν κατάφερα να διαβάσω τίποτα για ένα νέο μοντέλο, το οποίο αν τύχει και το οδηγήσετε...θα πάθετε, εκτός και αν υπερβάλλω! Και μιά και βρίσκομαι στην αναζήτηση νέου αυτοκινήτου και έχοντας δουλέψει σαν...ζαντολαστιχάς (εμπειρικά) σε συγγενικό συνεργείο στα φοιτητικά μου χρόνια, ενδιαφέρομαι μεταξύ κάποιων συγκεκριμένων μοντέλων. Πιστεύω, το συγκεκριμένο τόπικ θα με κατατοπίσει δεόντως, δεδομένου, ότι έχω οδηγήσει το Άστρα κι έχω πάθει με την αποτελεσματικότητα της τεχνολογίας της IDS plus ημιενεργητικής, ημιαγωνιστικής σε ιδανικές συνθήκες πίστας ανάρτησης.
Δυστυχώς δεν κατάφερα να βρώ τον κινητήρα 1800 με 140 άλογα, εντελώς ανανεωμένος και με μεταβλητο χρονισμό και ιδιαίτερα οικονομικός. Στην Γερμανία θεωρείται από τους κορυφαίους ατμοσφαιρικούς του είδους και προτιμάται σε σχέση με τον ατμοσφαιρικό 1.8 ας πούμε της Mercedes, τον παλιό 1.8 20V της VW που χρησιμοποιείται ακόμα, τον `1.8 της Άλφα Ρομέο, τον 1.8 (τον απλό) της Τοyοτα, και πολλών άλλων εταιρειών, σε σχέση με την τιμή και την απόδοσή του. Αντάξιος θεωρείται ο 1.8 του νέου Σιβικ!
Λοιπόν οδήγησα ένα νέο Άστρα Η 1600, ψόφιο ψηλά αλλά καλό σε μικρομεσαίες στροφές και κυρίως έπαθα με την ανάρτηση.Και φορούσε και 16άρια με τα καλά για all weather NCT 5 επάνω αλλά ακατάλληλα για σπορ οδήγηση! Το οδήγησα στον Καλτσούνη στον Γέρακα και το πήρα προς Πεντέλη, στον φιδίσιο εκείνο δρόμο με μηδενικό συντελεστή πρόσφυσης δρόμο μέχρι τις ψησταριές!Έπαθα ! Πλευρική πρόσφυση ατελείωτη, αίσθηση στιβαρή από το αμάξωμα και γρήγορο τιμόνι με 2,5 στροφές, όπως έμαθα μετά.Τα φρένα αρκετά καλά και άμεσα αλλά δεν τα δοκίμασα περισσότερο.Ρε παιδιά δεν έφευγε ούτε με τιμονιές το μπροστινό μέρος(για το πίσω ούτε συζήτηση ), και μάλιστα με πολλά χλμ, περισσότερα από οποιοδήποτε αμάξι έχω περάσει από εκεί μέχρι τώρα.Η ανάρτηση αυτή δείχνει να δουλεύει καλά και μάλιστα πρόκειται να το ξαναοδηγήσω περισσότερο την επόμενη φορά, αφού πιστεύω, μπορεί να τα βάλει με πολλά γρηγορότερα μοντέλα, ειδικά με πιο δυνατό κινιτήρα!Το σημαντικό ήταν,δεν κατάφερα να αποσυντονίσω την ανάρτηση και την ποιότητα κύλισης της ανάρτησης ακόμα και με πολλά και τιμονιές πάνω στην στροφή και με λακουβιασμένο οδόστρωμα κάτω!Επίσης το ΕSP δεν μπήκε ποτέ , ενώ αν το απενεργοποιήσεις μπορείς να προτοποθετηθείς με φλικ πριν από κατηφορικές γλιστερές και να αισθανθείς...κάπως,χάνοντας βέβαια χρόνο, αλλά όλα αυτά σε πολύ μεγάλο όριο!
Πλέον το σκέφτομαι σοβαρά, αφού με τέτοια ανάρτηση το αμάξι, απ'ότι διαβάζω είναι σχετικά υποστροφικό με 200 ή 240 άλογα αλλά πιστεύω, με 140 θα κάνει χρόνους! Εσε΄ς τί λέτε?
Υπόψη, οδήγησα Φόκους Ghia 115 και ΄'ηταν απλά λίγο πιο δυνατό ψηλά αλλά χαμηλά και μεσαία πιο αδύναμο, ενώ ήταν πολύ μαλακό και με λιγότερο άμεσο τιμόνι αλλά και χειρότερα σε αίσθηση φρένα, Το Φοκους μάλιστα το έσκισα περισσότερο και ήταν και βράδυ, ΄΄οπου το κράτημα σαφώς σε στεγνό οδόστρωμα βελτιώνεται, αφού ο ήλιος το πρωί κάνει την λεά άσφαλτο να βράζει και σου 'βουλκανίζει' τα ελαστικά και τα κάνει να σαπουνιάζουν!
Το Φόκους απορρίφτηκε και λόγω εσωτερικού, αφού είναι πιο άνετο αλλά υποδεέστερης σχεδίασης, στιβαρότητας, ποιότητας υλικών και σίγουρα αντοχής στο χρόνο, αν και δεν είναι κακό.
Ένα άλλο θέμα σχετικά με το Άστρα, που και κάπου στος 4Τ το διάβασα, είναι η αποτελεσματικότητα και η αντοχή της ημιενεργητικής-ηλεκτρονικής ανάρτησης στην παρατεταμένη πίεση σε απαιτητική οδήγηση και η ελάχιστη πτώση της στο χρόνο συγκριτικά με μία συμβατική. Στα 80000-100000 απλά κάνεις μία επισκευή-συντήρηση, δεν αλλάζεις το σύστημα, και το κόστος ανέρχεται κοντά στα 1500Ε. Αν σκεφτε΄κανείς την απόδοση της ανάρτησης και την πυσιαστική μηδενική ζήτηση σε αμορτισερ, βγαίνει κερδισμένος, αν κρατήσει πχ το αμάξι 5 χρόνια και κάνει σχετικά λίγα χλμ το χρόνο, και μετά θέλει να το πουλήσει!Μιλάμε αξίζει και με το παραπάνω το αμάξι, αλλά δεν βλέπω πουθενά να έχετε γράψει κάτι
Το VW Golf GT απορρίπτεται, αφού όλα τα VW Group , όταν τα πιέσεις παρατεταμένα τελειώνουν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα τα αμορτισερ, τα τακάκια, μαλακώνουν πολύ τα σινεμπλοκ ενώ πλέον δεν είναι τόσο αξιόπιστα όπως κάποτε!Και δεν ξεχωρίζουν εμφανισιακά πολύ έναντι άλλων ανταγωνιστών!Και ας τρέχει περισσότερο σε απόλυτες συνθήκες το νέο τεχνολογικά προηγμένο μοτερ, με αβέβαιη όμως ακόμα αντοχή στο χρόνο! -
Δεν αμφιβάλλω σ' αυτά που λες, άλλωστε δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα μοντέλα που αναφέρεις. Αν όμως ισχύουν όλα αυτά, πάνε περίπατο συγκριτικά που διάβαζα τόσο καιρό.
-
Τωρα φιλε με εφτιαξες.Εχω παραγγειλει ηδη το ASTRA GTC ME 140HP + IDS PLUS με 16 ζαντες μαμισιες αλλα με πανοραμικη και το περιμενω σε κανα μηνα απο τωρα.Επισης και αλλοι μου εχουν πει πολυ καλες εντυπωσεις απο την αναρτηση που το εχουν οδηγησει.Υπομονη 1 μηνα λοιπον.
-
To αυτοκίνητο που έχεις τώρα ή είχες μήπως ήταν ibiza?
-
Σου φαίνεται μικρό το κόστος των 1500Ε για ανανέωση της ανάρτησης μετά από 80-100Κ χλμ; Τόσο κοστίζει η καλύτερη αγωνιστικής φύσης ρυθμιζόμενη που θα μπορείς να αγοράσεις για ένα Astra . Έχοντας οδηγήσει τα προηγούμενα Focus και Astra και καθώς αυτές οι εταιρίες δεν έχουν αλλάξει τόσο έντονα προσανατολισμό, μου κάνει τρομερή εντύπωση το γεγονός ότι σου φάνηκε το Astra καλύτερο. Τέλος πάντων, καλή τύχη με ό,τι κι αν επιλέξεις, προσωπικά δε θα έπαιρνα κανένα Opel (εξαίρεση τα Speedster και Zafira) γιατί τα θεωρώ απαράδεκτα με οδηγικά κριτήρια.
Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)