-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Παιδιά γεια σας. Μια ερώτηση που βασικά απευθύνεται σε κατόχους GTC. Όπως έχω σε προηγούμενο post αναφέρει είμαι κάτοχος ASTRA GTC 1.8 Cosmo. Το αμάξι το παρέλαβα τον Αύγουστο του 05. Όταν έγινε η παραλαβή από τον Καλτσούνη (κεντρικά) δε μου δώσαν το manual του αυτοκινήτου παρά μόνο τα service manuals και κάποια άλλα συνοδευτικά έγγραφα + manual CD30. Μετά από 10 μέρες περίπου μου τηλεφώνησαν να πάω να παραλάβω το manual. Μου δώσαν αυτό του 5Θ-SW (ελληνικό). Μου φάνηκε αρκετά περίεργο δεδομένου ότι τα αυτοκίνητα δεν έχουν ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά (εξωτερικές διαστάσεις κλπ), ούτε κι ακριβώς ίδιο εσωτερικό. Ωστόσο επέμειναν πως έτσι γίνεται. Μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει; Επίσης ένα δεύτερο ερώτημα. Το αμάξι που παρέλαβα δεν είχε το ηχομονωτικό κάλυμμα καπό. Υπάρχει περίπτωση να έρχεται από έξω με αυτό και κάποιοι ξύπνιοι εδώ να το αφαιρούν για να το ξαναπουλάνε; Στη mega motors μου είπαν πως το χρεώνουν 140 ευρώ+τοποθέτηση...Και γω για 5θυρο εχω....
-
Διαφορές μηχανικές ή ηλεκτρονικές το 3θυρο δεν πρέπει να έχει σε σχέση με το 5θυρο, άρα τη δουλειά του την κάνει το εγχειρίδιο που σας έδωσαν.
Για τη μόνωση του καπώ: εμένα έχει μια δεύτερη μεταλλική επιφάνεια με τρύπες, μάλλον για ισχυροποίηση του καπώ σε σύγκρουση. Ενδεχομένως κάνει και κάποια δουλειά στο θέμα της ηχομόνωσης. Πάντως δεν ξέρω που ακριβώς θα μπει το ηχομονωτικό κάλυμμα, αφού η μεταλλική πλάκα είναι κολλημένη στο καπώ. Αν μπει πάνω της φοβάμαι ότι δεν θα κολλήσει καλά και ενδεχομένως θα δημιουργηθεί πρόβλημα στην ψύξη του κινητήρα, αφού θα μειωθεί λίγο ο χώρος πάνω από αυτόν. Σίγουρα πάντως υπάρχουν after-market που κάνουν την ίδια δουλειά και είναι φθηνότερα. -
Παιδιά μια ερώτηση
Μπορεί κάποιος που έχει προσωπική εμπειρία να κάνει σύγκριση του
κινητήρα 1.4 (90) με τον 1.6 (105) όσον αφορά θόρυβο?Βασικά οι ερωτήσεις μου είναι
α) Είναι σε μικρές/μεσαίες ταχύτητες ποιό ήσυχος ο 1.4 ?
β) Στα 120 ποιός είναι ήσυχος ο 1.4 ή ο 1.6 ?
γ) Στα 140 (το ημινόμιμο όριο) μάλλον ο 1.6 είναι ποιό ήσυχος, σωστά ?
-
zardoz
το 1600 στα 120 με 5η έχει περίπου 70-71 dB ενώ στα 140 74 dB.
για το 1400 δεν έχω στοιχεία.
-
Μετά από 2300 Km το GTC μου έχει χάσει (κάψει μάλλον) λάδι όπως φαίνεται στη παρακάτω φώτο. Τι μπορεί να συμβαίνει?
Να συμπληρώσω ότι είχα σχετικά καιρό να κάνω έλεγχο (3 εβδομάδες) και στο μεσοδιάστημα είχα μια διαδρομή Χαλκίδα-Ελ. Βελ. (Αεροδρόμιο) όπου έγραψε μέχρι 160km/h (5.000rpm) αλλά για πολύ λίγο. Δυστυχώς δεν έκανα έλεγχο πριν και μετά από αυτό το ταξίδι
edit: Σε γενικές γραμμές δε το πιέζω (2.500-3.500 rpm) -
Φυσιολογικό για την περίοδο στρωσίματος. Σου λείπουν 200 ml. Μπορείς να μη συμπληρώσεις ακόμα, αλλά αν πέσει άλλη μια γραμμούλα, πάρε ένα δοχείο του λίτρου και βάλε όσο χρειάζεται ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ με διαρκή έλεγχο της στάθμης (με τίποτα μην ανέβει αυτή πάνω από την πιο ψηλή γραμμή της βέργας) ενώ το αυτοκίνητο είναι σε επίπεδο σημείο, έχει φτάσει η μηχανή σε θερμοκρασία λειτουργίας (μια βόλτα 10 λεπτών) και έχει σταματήσει να δουλεύει για κανένα 5λεπτο για να κάτσουν τα λάδια.
-
γιατί έχω την εντύπωση πως μέχρι τη 1η αλλαγή δε θα έπρεπε να συμπληρώνω λάδια? xm
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Σου λείπουν 200 ml.δηλ. συνολικά παίρνει 1 λτ μόνο (μετρώντας τις υπόλοιπες βαθμίδες...)?
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
Σου λείπουν 200 ml.
δηλ. συνολικά παίρνει 1 λτ μόνο (μετρώντας τις υπόλοιπες βαθμίδες...)?
Δεν είναι απαραίτητο ο δείκτης να φτάνει μέχρι τον πάτο του κάρτερ
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
γιατί έχω την εντύπωση πως μέχρι τη 1η αλλαγή δε θα έπρεπε να συμπληρώνω λάδια? xmΕιδικά μέχρι την πρώτη αλλαγή είναι φυσιολογικό να σημπληρώσεις λάδι. Πολύ κινητήρες σττα πρώτα χλμ καίνε λάδια.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Σου λείπουν 200 ml.
δηλ. συνολικά παίρνει 1 λτ μόνο (μετρώντας τις υπόλοιπες βαθμίδες...)?
Δεν είναι απαραίτητο ο δείκτης να φτάνει μέχρι τον πάτο του κάρτερ
σώστα... προφανώς φτάνει μέχρι το σημείο που τραβάει η αντλία ε?
-
Εγω παντως στο GTC 1.6 μεχρι τα 15000κμ οπου εγινε και η πρωτη αλλαγη λαδιων δε χρειαστηκε να συπληρωσω σταγονα λαδι...
-
Βλεποντας το θέμα για το χρώμα της BMW του koyk θυμήθηκα ένα GTC που είδα σήμερα. Ήταν χρώμα σκούρο μπλε-γκρι, όχι το ανθρακί το δικό μου, όχι το ασημογάλαζο (silver lightning), όχι το μπλε μαρίν. Δεν το έχω ξαναδεί ποτέ μου και μπορώ να πω ότι ήταν πάρα πολύ όμορφο. Θυμίζει το χαρακτηριστικό μπλε των νέων Focus, αλλά αρκετά πιο σκούρο.
Μήπως ξέρει κανείς πως το λένε; -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Βλεποντας το θέμα για το χρώμα της BMW του koyk θυμήθηκα ένα GTC που είδα σήμερα. Ήταν χρώμα σκούρο μπλε-γκρι, όχι το ανθρακί το δικό μου, όχι το ασημογάλαζο (silver lightning), όχι το μπλε μαρίν. Δεν το έχω ξαναδεί ποτέ μου και μπορώ να πω ότι ήταν πάρα πολύ όμορφο. Θυμίζει το χαρακτηριστικό μπλε των νέων Focus, αλλά αρκετά πιο σκούρο.Ναι και γω ειδα 2,3 GTC την Παρασκευη με αυτο το χρωμα,ωραιο δε λεω και μου θυμιζει το Μπλε γραφιτη της VW...
-
Αυτό είναι:
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
Μετά από 2300 Km το GTC μου έχει χάσει (κάψει μάλλον) λάδι όπως φαίνεται στη παρακάτω φώτο. Τι μπορεί να συμβαίνει?Να συμπληρώσω ότι είχα σχετικά καιρό να κάνω έλεγχο (3 εβδομάδες) και στο μεσοδιάστημα είχα μια διαδρομή Χαλκίδα-Ελ. Βελ. (Αεροδρόμιο) όπου έγραψε μέχρι 160km/h (5.000rpm) αλλά για πολύ λίγο. Δυστυχώς δεν έκανα έλεγχο πριν και μετά από αυτό το ταξίδι
edit: Σε γενικές γραμμές δε το πιέζω (2.500-3.500 rpm)Μετά από πολύ καιρό επιστρέφω κι εγώ στο φόρουμ.
λοιπον,,κι εμένα μου έκαψε καπου τόσο λαδάκι μέχρι τις 5000 που έκανα τον πρώτο έλεγχο.οπότε μου φαίνεται φυσιολογικό. -
Απο τριγμούς πάντως,έχουμε αρκετούς θα έλεγα.ιδίως το χειμώνα από το ταμπλό μπροστά αριστερά.αλλά αυτό που με πειράζει είναι ότι ακούγεται θόρυβος όταν αλλάζω την κατέυθυνση του αέρα του καλοριφέρ από κεφάλι πόδια κτλ.και θέλω να το πάω να το δούνε μιας και λήγει και η εγγύηση μου όπου να'ναι.α,και κάτι ακόμα.έβαλα βενζίνη πριν λίγες μέρες και είδανε τα λάδια μου μ'ενα μηχάνημα το οποίο έδειξε ότι έπρεπε να τα έχω ήδη αλλάξει 500 χλμ πριν.δηλαδή 11500 μετά το σέρβις.τα χιλιόμετρα που κάνω είναι κατά 60 με 70% στον περιφερειακό της θεσσαλονίκης στο κομάτι που δεν έχει φανάρια.Δηλαδή αν τ'αλλάξω όπως λέει η οπελ στο σέρβις στα 27000 χλμ περίπου σύμφωνα με το computer του αυτοκινήτου θα πάρω το μοτέρ στα χέρια όπως μου είπε ο υπάλληλος στο πρατήριο.
-
Ο χρήστης ARJI78 έγραψε:
Μετά από πολύ καιρό επιστρέφω κι εγώ στο φόρουμ.
λοιπον,,κι εμένα μου έκαψε καπου τόσο λαδάκι μέχρι τις 5000 που έκανα τον πρώτο έλεγχο.οπότε μου φαίνεται φυσιολογικό.μετά τη 1η αλλαγή λαδιών, έκαιγε λάδια?
-
Εγώ πάντως τα αλλάζω ανά έτος/10-15.000 χλμ. Ε όχι κάθε 30000 χλμ βρε Opel. Άλλο το ότι μου έβγαλε στα 20.000 χλμ ένδειξη για service σε 1000 χλμ, δηλ. ουσιαστικά στη διετία. Λογικό αφού το οδηγώ στην πόλη.
Τί μηχάνημα είναι αυτό που υπολογίζει στα γρήγορα την κατάσταση του λαδιού; Μήπως έλεγε ο τύπος μπούρδες για να πουλήσει λάδι;
Για τους τριγμούς επισκευή οπωσδήποτε πριν τη διετία.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Βλεποντας το θέμα για το χρώμα της BMW του koyk θυμήθηκα ένα GTC που είδα σήμερα. Ήταν χρώμα σκούρο μπλε-γκρι, όχι το ανθρακί το δικό μου, όχι το ασημογάλαζο (silver lightning), όχι το μπλε μαρίν. Δεν το έχω ξαναδεί ποτέ μου και μπορώ να πω ότι ήταν πάρα πολύ όμορφο. Θυμίζει το χαρακτηριστικό μπλε των νέων Focus, αλλά αρκετά πιο σκούρο.
Μήπως ξέρει κανείς πως το λένε;Το Royal Blue πρέπει να λές. Είναι ωραίο χρώμα και δεν έχει φορεθεί πολύ σε σχέση με άλλα χρώματα. Επίσης εμένα μου αρέσει το Silver Lightning και το Moonland.
Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)