Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ζώα ζώα ζώα
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ζώα ζώα ζώα
    • 1
    • 2
    • 176
    • 177
    • 178
    • 179
    • 180
    • 259
    • 260
    • 178 / 260
    Περί αυτοκίνησης
    0
    5185
    55405
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      taurus last edited by

      Ο χρήστης drdino έγραψε:

      Ζώο η κοπελίτσα με το C3 σήμερα, που στην Ε.Ο. Θεσ/νίκης-Χαλκιδικής έκανε συνέχεια σφήνες αριστερά-δεξιά, αναγκάζοντας μας να πατάμε συνέχεια φρένο.

      Αντίστοιχα ζώο και η νεαρά με το Άστρα που νόμιζε ότι ήταν γρήγορη κάνοντας σφήνες στην Εθνική Κορίνθου-Αθήνας την περασμένη Κυριακή... Παραλίγο να φάει έναν μοτοσυκλετιστή, φλας άναβε όποτε το θυμόταν, με έκλεισε 2 φορές και παρόλα αυτά ακόμα δίπλα μου βρισκόταν... Το ωραιο ήταν ότι με 2 ελιγμούς όλους και όλους βρισκόμουν μπροστά της, όταν αυτή είχε κάνει 5-6 χαροντικές σφήνες... Απορώ πώς κρατήθηκα και δεν την ξέχεσα λιγουλάκι...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        aserf last edited by

        Ο χρήστης kacey έγραψε:
        Με το σκεπτικο οτι η τυπισσα καρφωθηκε στα φρενα μες την μεση του δρομου με το ετσι θελω επειδη ειδε κατι που της γυαλισε σε καποια βιτρινα, πραγμα που απαγορευεται και ειναι εξ'ισου επικινδυνο και παρανομο με το να χαζευεις.

        Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Nicholas Van Orton η κυριούλα κινούνταν με 20χλμ/ώρα πριν το κοκκαλώσει. Πρακτικά λοιπόν το περί απότομου φρεναρίσματος δε έχει ιδιαίτερο νόημα ως δικαιολογία μιας και από τα 20χλμ/ώρα τόσο ένα αυτοκίνητο όσο και μια μηχανή ακινητοποιούνται σχεδόν ακαριαία. Τώρα αν η μηχανή εκινείτο κολλητά στον προφυλακτήρα του αυτοκινήτου και ο οδηγός της κοιτούσε αλλού δικό του το πρόβλημα. Απ' τη μια θηλυκός καραγκιόζης και επικίνδυνη η τύπισσα, απ' την άλλη απρόσεκτος και επικίνδυνος ο οδηγός της μηχανής.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          manosk last edited by

          Ο χρήστης taurus έγραψε:

          Ζώο η κοπελίτσα με το C3 σήμερα, που στην Ε.Ο. Θεσ/νίκης-Χαλκιδικής έκανε συνέχεια σφήνες αριστερά-δεξιά, αναγκάζοντας μας να πατάμε συνέχεια φρένο.

          Αντίστοιχα ζώο και η νεαρά με το Άστρα που νόμιζε ότι ήταν γρήγορη κάνοντας σφήνες στην Εθνική Κορίνθου-Αθήνας την περασμένη Κυριακή... Παραλίγο να φάει έναν μοτοσυκλετιστή, φλας άναβε όποτε το θυμόταν, με έκλεισε 2 φορές και παρόλα αυτά ακόμα δίπλα μου βρισκόταν... Το ωραιο ήταν ότι με 2 ελιγμούς όλους και όλους βρισκόμουν μπροστά της, όταν αυτή είχε κάνει 5-6 χαροντικές σφήνες... Απορώ πώς κρατήθηκα και δεν την ξέχεσα λιγουλάκι...

          Μπα, έμαθαν κι οι γυναίκες τη 'σπορ οδήγηση';
          Το κακό είναι ότι επειδή δεν μπορούν (είναι γενετικό το θέμα άραγε ; ) να καταλάβουν πότε πραγματικά κερδίζουν χρόνο και πότε όχι κάνοντας σφήνες, δεν ισχύει το ρητό 'άστον να περάσει, καλύτερα να είναι μπροστά σου παρά πίσω σου', ακριβώς επειδή πάλι δίπλα της θα βρεθείς μετά από λίγο. Ως εκ τούτου, απλώς δεν τις αφήνω να με περάσουν με σφήνα. Με τις γυναίκες όλα ανάποδα γίνονται γμτ!
          Πχ πριν μερικές μέρες πήρα μια δεξιά στροφή 90 μοιρών με φόρα πετάγοντας κώλο γιατί αν δεν το έκανα θα άφηνα μια 'χαρούλα' να μου κάνει σφήνα από την εσωτερική παρακαλώ.

          drdino
          μάλλον πήγαινε στον γκόμενο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lkar last edited by

            Ο χρήστης manosk έγραψε:
            Πχ πριν μερικές μέρες πήρα μια δεξιά στροφή 90 μοιρών με φόρα πετάγοντας κώλο γιατί αν δεν το έκανα θα άφηνα μια 'χαρούλα' να μου κάνει σφήνα από την εσωτερική παρακαλώ.

            Αλήτη κοντράκια

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tazio last edited by

              Ο χρήστης kacey έγραψε:

              Ακολούθησε πανηγυρικός εξάψαλμος , από πολυμελή χορωδία , (*παραγγελιά για την κυρία.... *)που αποτελούταν από τον κύριο με την μηχανή , καμιά δεκαριά πεζούς και μερικούς καταστηματάρχες.

              Με ποιο σκεπτικό ο κύριος ζητούσε και τα ρέστα; Όπως η κυρία χάζευε τις βιτρίνες, έτσι και εκείνος χάζευε την κινούμενη 'βιτρίνα' (το αμάξι σου). Αν χ το άδικο της κυρίας, 2*χ το άδικο του κυρίου που χάζευε και χτύπησε από πίσω το αυτοκίνητο.

              Με το σκεπτικο οτι η τυπισσα καρφωθηκε στα φρενα μες την μεση του δρομου με το ετσι θελω επειδη ειδε κατι που της γυαλισε σε καποια βιτρινα, πραγμα που απαγορευεται και ειναι εξ'ισου επικινδυνο και παρανομο με το να χαζευεις.

              'Πετάχτηκε ένα σκυλί - γατί - πεζός στο δρόμο και φρενάρισα για να μη το σκοτώσω'.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                techadmin admin last edited by

                Ζώο ο γράφων (ναι, ναι, ΕΓΩ) που στα καλά καθούμενα, σε μία ωραίτατη στροφούλα (αλλά αδικαιολόγητα γλιστερή όπως αποδείχθηκε εκ των υστέρων, για να λέμε και την αλήθεια) λίγο μετά το Χουμέρι, επειδή βιαζόμουν να γυρίσω Ηράκλειο, έχασα το πίσω μέρος και χρειάστηκε να κάνω 4-5 ανάποδα μέχρι να το 'σώσω' από καθαρή τύχη και ευτυχώς χωρίς να 'φιληθώ' με το αντίθετα ερχόμενο φορτηγάκι, του οποίου ο οδηγός πρέπει να τα είδε όλα, πιο πολύ και από εμένα!!!

                Ας ελπίσουμε ότι θα βάλω μυαλό!!! Σήμερα υπήρξα βλάκας! Τυχερός βλάκας, αλλά βλάκας! Την επόμενη φορά μπορεί να είμαι ΜΟΝΟ βλάκας και να μην τη γλιτώσω!

                Δεν αξίζει τον κόπο παιδιά! Η σωματική μας ακεραιότητα είναι το παν, και ΟΧΙ το ΑΝ!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kacey last edited by

                  Ο χρήστης tazio έγραψε:

                  Ακολούθησε πανηγυρικός εξάψαλμος , από πολυμελή χορωδία , (*παραγγελιά για την κυρία.... *)που αποτελούταν από τον κύριο με την μηχανή , καμιά δεκαριά πεζούς και μερικούς καταστηματάρχες.

                  Με ποιο σκεπτικό ο κύριος ζητούσε και τα ρέστα; Όπως η κυρία χάζευε τις βιτρίνες, έτσι και εκείνος χάζευε την κινούμενη 'βιτρίνα' (το αμάξι σου). Αν χ το άδικο της κυρίας, 2*χ το άδικο του κυρίου που χάζευε και χτύπησε από πίσω το αυτοκίνητο.

                  Με το σκεπτικο οτι η τυπισσα καρφωθηκε στα φρενα μες την μεση του δρομου με το ετσι θελω επειδη ειδε κατι που της γυαλισε σε καποια βιτρινα, πραγμα που απαγορευεται και ειναι εξ'ισου επικινδυνο και παρανομο με το να χαζευεις.

                  'Πετάχτηκε ένα σκυλί - γατί - πεζός στο δρόμο και φρενάρισα για να μη το σκοτώσω'.

                  To γατι και το σκυλι, ΔΕΝ ειναι αρκουντως σοβαροι λογοι για να καρφωθεις στα φρενα (αποφαση δικαστηριου). Ο πεζος μπορει να αποδειχτει αν οντως υπηρξε. Ειπαμε, και οι 2 λαθος αλλα για μενα πιο λαθος αυτη που καρφωθηκε στα φρενα για να κοιταξει μια βιτρινα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tazio last edited by

                    Ο χρήστης kacey έγραψε:

                    Ακολούθησε πανηγυρικός εξάψαλμος , από πολυμελή χορωδία , (*παραγγελιά για την κυρία.... *)που αποτελούταν από τον κύριο με την μηχανή , καμιά δεκαριά πεζούς και μερικούς καταστηματάρχες.

                    Με ποιο σκεπτικό ο κύριος ζητούσε και τα ρέστα; Όπως η κυρία χάζευε τις βιτρίνες, έτσι και εκείνος χάζευε την κινούμενη 'βιτρίνα' (το αμάξι σου). Αν χ το άδικο της κυρίας, 2*χ το άδικο του κυρίου που χάζευε και χτύπησε από πίσω το αυτοκίνητο.

                    Με το σκεπτικο οτι η τυπισσα καρφωθηκε στα φρενα μες την μεση του δρομου με το ετσι θελω επειδη ειδε κατι που της γυαλισε σε καποια βιτρινα, πραγμα που απαγορευεται και ειναι εξ'ισου επικινδυνο και παρανομο με το να χαζευεις.

                    'Πετάχτηκε ένα σκυλί - γατί - πεζός στο δρόμο και φρενάρισα για να μη το σκοτώσω'.

                    To γατι και το σκυλι, ΔΕΝ ειναι αρκουντως σοβαροι λογοι για να καρφωθεις στα φρενα (αποφαση δικαστηριου). Ο πεζος μπορει να αποδειχτει αν οντως υπηρξε. Ειπαμε, και οι 2 λαθος αλλα για μενα πιο λαθος αυτη που καρφωθηκε στα φρενα για να κοιταξει μια βιτρινα.

                    Ναι δε διαφωνούμε ουσιαστικά, απλά κάνω το δικηγόρο του διαβόλου για να γίνεται κουβέντα.

                    Ότι λέμε καλό είναι προκειμένου να αντιμετωπίσουμε κάτι τέτοιους τύπους που κυκλοφορούν ανάμεσά μας.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      aristidis_k last edited by

                      Ο χρήστης tazio έγραψε:

                      Ακολούθησε πανηγυρικός εξάψαλμος , από πολυμελή χορωδία , (*παραγγελιά για την κυρία.... *)που αποτελούταν από τον κύριο με την μηχανή , καμιά δεκαριά πεζούς και μερικούς καταστηματάρχες.

                      Με ποιο σκεπτικό ο κύριος ζητούσε και τα ρέστα; Όπως η κυρία χάζευε τις βιτρίνες, έτσι και εκείνος χάζευε την κινούμενη 'βιτρίνα' (το αμάξι σου). Αν χ το άδικο της κυρίας, 2*χ το άδικο του κυρίου που χάζευε και χτύπησε από πίσω το αυτοκίνητο.

                      Με το σκεπτικο οτι η τυπισσα καρφωθηκε στα φρενα μες την μεση του δρομου με το ετσι θελω επειδη ειδε κατι που της γυαλισε σε καποια βιτρινα, πραγμα που απαγορευεται και ειναι εξ'ισου επικινδυνο και παρανομο με το να χαζευεις.

                      'Πετάχτηκε ένα σκυλί - γατί - πεζός στο δρόμο και φρενάρισα για να μη το σκοτώσω'.

                      To γατι και το σκυλι, ΔΕΝ ειναι αρκουντως σοβαροι λογοι για να καρφωθεις στα φρενα (αποφαση δικαστηριου). Ο πεζος μπορει να αποδειχτει αν οντως υπηρξε. Ειπαμε, και οι 2 λαθος αλλα για μενα πιο λαθος αυτη που καρφωθηκε στα φρενα για να κοιταξει μια βιτρινα.

                      Ναι δε διαφωνούμε ουσιαστικά, απλά κάνω το δικηγόρο του διαβόλου για να γίνεται κουβέντα.

                      Ότι λέμε καλό είναι προκειμένου να αντιμετωπίσουμε κάτι τέτοιους τύπους που κυκλοφορούν ανάμεσά μας.

                      Πανω κατω και οι δυο φταινε , δηλαδη συνυπευθηνοτητα .
                      Οι γυναικες θα θεωρησουν πιο σημαντικο να δουν τη βιτρινα .. Οι αντρες το αυτοκινητο..Δηλαδη απο εμας παιζει κατανοηση προς αυτον , απο τις γυναικες προς αυτην..Ζωα λοιπον και οι δυο.
                      Βεβαια , αναλογως το αυτοκινητο θα μπορουσα και εγω να ειμαι εξισου μεγαλο ζωο οπως ο αναβατης

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        aserf last edited by

                        Ο χρήστης kacey έγραψε:
                        ...Ειπαμε, και οι 2 λαθος αλλα για μενα πιο λαθος αυτη που καρφωθηκε στα φρενα για να κοιταξει μια βιτρινα.

                        Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Nicholas Van Orton η κυριούλα κινούνταν με 20χλμ/ώρα πριν το κοκκαλώσει. Πρακτικά λοιπόν το περί απότομου φρεναρίσματος δε έχει ιδιαίτερο νόημα ως δικαιολογία μιας και από τα 20χλμ/ώρα μια μηχανή ακινητοποιείται σχεδόν ακαριαία. Τώρα αν η μηχανή εκινείτο κολλητά στον προφυλακτήρα του αυτοκινήτου και ο οδηγός της κοιτούσε αλλού δικό του το πρόβλημα. Απ' τη μια θηλυκός καραγκιόζης και επικίνδυνη η τύπισσα, απ' την άλλη απρόσεκτος και επικίνδυνος ο οδηγός της μηχανής.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mousatos last edited by

                          Ο χρήστης manosk έγραψε:

                          Μπα, έμαθαν κι οι γυναίκες τη 'σπορ οδήγηση';
                          Το κακό είναι ότι επειδή δεν μπορούν (είναι γενετικό το θέμα άραγε ; ) να καταλάβουν πότε πραγματικά κερδίζουν χρόνο και πότε όχι κάνοντας σφήνες,

                          Το έχω φιλοσοφίσει το θέμα με τις γυναίκες οδηγούς και κατάληξα ότι όντως είναι γενετικό.
                          Χιλιάδες επι χιλιάδων ετών το κυνήγι ήταν λόγω σωματικής-μυϊκής διάπλασης και ταχύτητας καθαρά αντρική υπόθεση είτε κυνηγούσες πεζός είτε πάνω σε άλογο.
                          Ιδιαίτερα στη δεύτερη περίπτωση έπρεπε να μπορείς να υπολογίσεις με ακρίβεια την ταχύτητά σου σε συνάρτηση με την ταχύτητα του θυράματος, η επιβίωσή σου(και της φυλής σου) εξαρτιώταν από αυτή την ικανότητά σου. Οι καλύτεροι κυνηγοί ζούσαν περισσότερο , περνώντας τα γονίδιά τους στο DNA μας.
                          Παρακολουθώντας ένα αυτοκίνητο για 10 sec μπορώ να καταλάβω κατά 90% αν ο οδηγός είναι γυναίκα. Σ'αυτή την περίπτωση αν δεν μπορέσω να περάσω όσο το δυνατόν γρηγορότερα , προσπαθώ να αφήσω ικανή απόσταση ασφαλείας ανάλογη με αυτή που θα άφηνα εαν στο τιμόνι βρίσκονταν 80χρονος παπούλης με αλστχάϊμερ έχοντας παράλληλα τα αντανακλαστικά μου σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης. Τίποτε δε θεωρείται ως δεδομένο, πρέπει να περιμένεις τα πάντα αφού** δεν μπορούν να εκτιμήσουν τη ροή της κίνησης γύρω τους.**
                          Βέβαια σε κάθε κανόνα υπάρχουν και οι εξαιρέσεις._

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            rethimno01 last edited by

                            Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
                            Σε κάποια συζήτηση στο forum διάβασα για χρήση του πίσω φωτός ομίχλης. Πιστέψτε με πιάνει ΠΑΝΤΑ και το ζώο πίσω αφήνει την απαραίτητη απόσταση ασφαλείας.

                            Πιθανόν από εμένα. Πιάνει αλλά, δυστυχώς, η απόσταση την οποία αναγκάζεται να αφήσει είναι ανεπαρκής. Από την καλύτερα μιρκή απόσταση παρά κολλητά.

                            Ακολούθησε πανηγυρικός εξάψαλμος , από πολυμελή χορωδία , (*παραγγελιά για την κυρία.... *)που αποτελούταν από τον κύριο με την μηχανή , καμιά δεκαριά πεζούς και μερικούς καταστηματάρχες.

                            Με ποιο σκεπτικό ο κύριος ζητούσε και τα ρέστα; Όπως η κυρία χάζευε τις βιτρίνες, έτσι και εκείνος χάζευε την κινούμενη 'βιτρίνα' (το αμάξι σου). Αν χ το άδικο της κυρίας, 2*χ το άδικο του κυρίου που χάζευε και χτύπησε από πίσω το αυτοκίνητο.

                            Με το σκεπτικο οτι η τυπισσα καρφωθηκε στα φρενα μες την μεση του δρομου με το ετσι θελω επειδη ειδε κατι που της γυαλισε σε καποια βιτρινα, πραγμα που απαγορευεται και ειναι εξ'ισου επικινδυνο και παρανομο με το να χαζευεις.

                            Θα μπορούσε να πλακώθηκε στα φρένα επειδή κάποιο παιδί πετάχτηκε στο δρόμο. Μάγκες, οφείλουμε να βλέπυμε πάντα πάντα τον μπροστινό και να κρατάμε απόσταση ασφαλείας. Σε τέτοια τρακαρίσματα ΠΑΝΤΑ φταίει ο πίσω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kacey last edited by

                              ΟΧΙ. Σε περιπτωση που αποδειχτει οτι η τυπισσα ΔΕΝ ειχε σοβαρο λογο για το φρεναρισμα, φταιει ΚΑΙ εκεινη με συνυπευθυνοτητα (επισης αποφαση δικαστηριου). Ο νομος ειναι ξεκαθαρος για το οτι ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να φρεναρεις αμα δεν εχεις σοβαρο λογο. Και οπως περιεγραψε το σκηνικο ο VanOrton, εγω ειμαι 101% σιγουρος οτι φρεναρε γιατι βρηκε αυτο που εψαχνε (μαγαζι, πραγμα σε βιτρινα, φιλεναδα στον δρομο κλπ).

                              ειπαμε, ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ζωα αλλα αμα πχ ηταν καποιος απο εμας απο πισω της και καρφωνοταν στα φρενα χωρις λογο, δεν θα την βριζαμε ακριβως για αυτο?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dmitspan last edited by

                                ρε παιδιά βλέπετε κάποιον που κινείται δεξιά δεξιά με 20χλμαω, για να το κάνει αυτό κάποιος σημαίνει ότι είτε ψάχνει κάτι που του έχουν πει, μαγαζί πχ, είτε ψάχνει πάρκινγκ είτε ξέρω κ γω τι. Με τέτοιους μπροστά μας οφείλουμε να είμαστε ετοιμότητα, και σε όποιον δεν αρέσει ας προσπεράσει από αριστερά!

                                `Οταν ο άλλος κινείται έτσι και περίεργα τότε κάνει μπαμ ότι κάτι έχει στο μυαλό του και ότι κάτι θα συμβεί, ας είμαστε λιγάκι προσεκτικοί λοιπόν. Επειδή αφαιρεθήκατε εσείς κ συγκεκριμένα ο μοτοσυκλετιστής δε φταίει αυτή!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  manosk last edited by

                                  Πάντως αν εγώ έψαχνα κάτι και το έβρισκα, θα έβγαζα alarm και θα σταμάταγα μετά από λίγα μέτρα (5 ας πούμε) κόβοντας σιγά-σιγά. Αν ο μηχανόβιος πίσω μου χάζευε, μάλλον θα έπεφτε πάνω μου και θα τα άκουγε κατόπιν.

                                  Ο χρήστης mousatos έγραψε:

                                  Μπα, έμαθαν κι οι γυναίκες τη 'σπορ οδήγηση';
                                  Το κακό είναι ότι επειδή δεν μπορούν (είναι γενετικό το θέμα άραγε ; ) να καταλάβουν πότε πραγματικά κερδίζουν χρόνο και πότε όχι κάνοντας σφήνες,

                                  Το έχω φιλοσοφίσει το θέμα με τις γυναίκες οδηγούς και κατάληξα ότι όντως είναι γενετικό.
                                  Παρακολουθώντας ένα αυτοκίνητο για 10 sec μπορώ να καταλάβω κατά 90% αν ο οδηγός είναι γυναίκα.

                                  Είναι τρελό, αλλά κι εγώ όταν βλέπω συγκεκριμένες αλλοπρόσαλλες συμπεριφορές στο δρόμο λέω 'γυναίκα είναι' και πέφτω μέσα 9 στις 10.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dpolal last edited by

                                    Ο χρήστης taurus έγραψε:
                                    Αντίστοιχα ζώο και η νεαρά με το Άστρα που νόμιζε ότι ήταν γρήγορη κάνοντας σφήνες στην Εθνική Κορίνθου-Αθήνας την περασμένη Κυριακή... Παραλίγο να φάει έναν μοτοσυκλετιστή, φλας άναβε όποτε το θυμόταν, με έκλεισε 2 φορές και παρόλα αυτά ακόμα δίπλα μου βρισκόταν... Το ωραιο ήταν ότι με 2 ελιγμούς όλους και όλους βρισκόμουν μπροστά της, όταν αυτή είχε κάνει 5-6 χαροντικές σφήνες... Απορώ πώς κρατήθηκα και δεν την ξέχεσα λιγουλάκι...

                                    Όταν οι άλλοι κάνουν σφήνες εμείς κάνουμε ελιγμούς...
                                    Χωρίς να θέλω να κριτικάρω κανέναν από τους δυό σας.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      christos-lappas last edited by

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        manosk last edited by

                                        Γενικά και σύμφωνα με τον ΚΟΚ, όπως τον ερμηνεύουν οι τροχονόμοι :
                                        -σφήνα είναι να αλλάξεις λωρίδα απότομα και χωρίς φλας
                                        -ελιγμός είναι να αλλάξεις λωρίδα όχι τόσο απότομα και οπωσδήποτε με φλας

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kacey last edited by

                                          Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
                                          ρε παιδιά βλέπετε κάποιον που κινείται δεξιά δεξιά με 20χλμαω, για να το κάνει αυτό κάποιος σημαίνει ότι είτε ψάχνει κάτι που του έχουν πει, μαγαζί πχ, είτε ψάχνει πάρκινγκ είτε ξέρω κ γω τι. Με τέτοιους μπροστά μας οφείλουμε να είμαστε ετοιμότητα, και σε όποιον δεν αρέσει ας προσπεράσει από αριστερά!

                                          `Οταν ο άλλος κινείται έτσι και περίεργα τότε κάνει μπαμ ότι κάτι έχει στο μυαλό του και ότι κάτι θα συμβεί, ας είμαστε λιγάκι προσεκτικοί λοιπόν. Επειδή αφαιρεθήκατε εσείς κ συγκεκριμένα ο μοτοσυκλετιστής δε φταίει αυτή!!

                                          αυτη φταιει στο οτι αποφασισε να σταματησει αποτομα μες την μεση του δρομου χωρις να υπαρχει σοβαρος λογος. Ειτε επεσε καποιος απο πισω της οπως εδω, ειτε οχι και απλα αναγκασε μερικους σε τσαρουχωμα, αυτο ισχυει και παραμενει λαθος. Το αν πρεπει να ειμαστε προσεκτικοι στο τι κανει ο μπροστα (γενικα, οχι μονο επειδη αυτη η συγκεκριμενη εκινειτο περιεργα) επισης ισχυει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            taurus last edited by

                                            Ο χρήστης manosk έγραψε:

                                            Μπα, έμαθαν κι οι γυναίκες τη 'σπορ οδήγηση';
                                            Το κακό είναι ότι επειδή δεν μπορούν (είναι γενετικό το θέμα άραγε ; ) να καταλάβουν πότε πραγματικά κερδίζουν χρόνο και πότε όχι κάνοντας σφήνες,

                                            Δεν είναι αφύσικο να μην μπορούν να καταλάβουν και είναι όντως γενετικό.... Είναι εξακριβωμένο ότι κατά κανόνα η γυναίκες έχουν χειρότερη αίσθηση του χώρου και της απόστασης από τους άντρες... Γι' αυτό και μεγάλο ποσοστό αυτών οδηγά με το κεφάλι σχεδόν κολλημένο στο παρ-μπριζ...

                                            Όταν οι άλλοι κάνουν σφήνες εμείς κάνουμε ελιγμούς...
                                            Χωρίς να θέλω να κριτικάρω κανέναν από τους δυό σας

                                            Τσκ-τσκ-τσκ... Εγκάθετε!

                                            Εγώ ήμουν απόλυτα νόμιμος, με φλασάκι, κοίταγμα στον καθρέπτη και μπόλικο χώρο ν' αλλάξω λωρίδα...

                                            Γενικά και σύμφωνα με τον ΚΟΚ, όπως τον ερμηνεύουν οι τροχονόμοι :
                                            -σφήνα είναι να αλλάξεις λωρίδα απότομα και χωρίς φλας
                                            -ελιγμός είναι να αλλάξεις λωρίδα όχι τόσο απότομα και οπωσδήποτε με φλας

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 176
                                            • 177
                                            • 178
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 259
                                            • 260
                                            • 178 / 260
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr