-
Lol, όντως!
-
120i, πιο ιδιαίτερη, διαφορετική.
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Μαλιστα, για να δουμε τι λεει και η ιδια η VW επι του θεματος:2.0FSi:
http://www.vw.gr/site/technicaldata/golftechdata5.pdfΓια οσους βαριουνται να το ανοιξουν: Πολη/Εκτος πολης/Μικτος: 11.0/6.3/8.0
1.4GT TSi
http://www.vw.gr/site/technicaldata/golftechdata14.pdfΓια οσους βαριουνται να το ανοιξουν: Πολη/Εκτος πολης/Μικτος: 9.8/6.1/7.4
και ολα αυτα με ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΕΣ εκπομπες ρυπων του TSi και ΠΡΟΦΑΝΩΣ χαοτικη διαφορα σε επιδοσεις (για να μην ξεχνιομαστε:) )
Ας δουμε και τι εγραψες εσυ:
Δεν ξέρω τώρα αν ειμαστε εντος θέματος αλλά πάλι για να ειμαστε ΑΚΡΙΒΕΙΣ σε ότι λέμε αγαπητέ coralli o Ομιλος δεν ανακοίνωσε ΠΟΤΕ ΤΙΜΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗς GIA GOLF GT < 2.0FSI
Ουδεν σχολιο.
Καλο Πασχα.
Καταρχήν Καλό Πάσχα ολους και επειδή έλειψα αρκετές ημέρες επιστρέφοντας ειδα οτι ειμαστε εκτός θέματος ΟΛΟΙ μια και μιλάμε για α3-bmw και οχι για καταναλώσεις
Tώρα για να ειμαστε ακριβείς ειναι ακριβώς όπως τα εγραψα αγαπητέ koralli και μάλλον εσυ βαριέσαι να διαβάσεις ,εγραψα για a3 2.0fsi KAI OXI GIA GOLF 2.0FSI ΠΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΩς ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕς ΤΙΜΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗς ΑΠΟ ΤΟ Α3 2.0 συμφωνα παντα με τον κατσκευαστή
δες και το σχετικό link http://www.audi.gr/site/cars.asp?catid=309&tsel1=118&tsel2=0και επειδή βαριέσαι να διαβάσεις παρακάτω :
εντός πόλης : 9,6-10,1
εκτός πόλης : 5,5-5,8
μέσος όρος : 6,9-7,4
Εκπομπές CO2 (g/km) :166-178Ενώ για το golf gt einai αυτά που εγραψα πιο πριν δηλ..
Πολη/Εκτος πολης/Μικτος: 9.8/6.1/7.4
Εκπομπές CO2 (g/km) :178**ΔΕΝ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΤΙ ΤΟ GOLF GT ΕΧΕΙ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΕΣ ΤΙΜΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ & ΡΥΠΩΝ ΑΠΟ ΤΟ Α3 2.0FSI συμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρία **
Τωρα ο καθενας ας βγάλει τα συμπερασματα του
-
Συμπτωματικά έπεσε στα χέρια μου το CAR Απριλίου κι είχε τα δύο μοντέλα συγκριτικό. Για κάποιο λόγο η 120 είναι πολύ πίσω σε ρεπρίζ -μετρήσεις Car- παρόλο που βάσει κινητήρα/κιλών/κιβωτίου δεν δικαιολογείται, παρά μόνο από τις αυξημένες απώλειες της πίσω κίνησης.
Το συμπέρασμα κλασικό, συνολικά καλύτερο το Α3, με την 120 να υπερτερεί μόνο σε οδική συμπεριφορά.
Υ.Γ: Στις αμέσως προηγούμενες σελίδες είχε και δοκιμή του GT. Γιατί δεν έκαναν συγκριτικό;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Υ.Γ: Στις αμέσως προηγούμενες σελίδες είχε και δοκιμή του GT. Γιατί δεν έκαναν συγκριτικό;Γιατί θα ήταν τσόντα.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Συμπτωματικά έπεσε στα χέρια μου το CAR Απριλίου κι είχε τα δύο μοντέλα συγκριτικό. Για κάποιο λόγο η 120 είναι πολύ πίσω σε ρεπρίζ -μετρήσεις Car- παρόλο που βάσει κινητήρα/κιλών/κιβωτίου δεν δικαιολογείται, παρά μόνο από τις αυξημένες απώλειες της πίσω κίνησης.Το συμπέρασμα κλασικό, συνολικά καλύτερο το Α3, με την 120 να υπερτερεί μόνο σε οδική συμπεριφορά.
Υ.Γ: Στις αμέσως προηγούμενες σελίδες είχε και δοκιμή του GT. Γιατί δεν έκαναν συγκριτικό;
Ενημερωτικά επειδή εχω υπόψη μου το τεύχος που λες απλά επιβεβαιώνει το πρωτο συγκριτικό για τα 2 αυτα μοντέλα στο 'DRIVE ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2004' οπου
και εκεί αναφέρονται τα ιδια πραγματα για ρεπρίζ κτλ,μάλιστα ακόμη και τελική ειναι μπροστά το α3 με 220χλμ πραγματικά ( μέτρηση περιοδικού) στη δε δυναμομέτρηση το α3 έχει 10+ άλογα παραπάνω στους τροχούς απο το bmw αλλά και η ονομαστική του ισχύς ειναι 152+ αλογα ( δυναμομέτρηση περιοδικού πάντα ).
Το συμπέρασμα του DRIVE αυτό που ανέφερες και εσύ lkar ' απωλειες μετάδοσης ' ... -
Κρίνοντας από άλλες bmw που έχω οδηγήσει πρόκειται για αυτοκίνητα που εξελίσονται με βάση την οδηγική απόλαυση και όχι την πρακτικότητα, τους χώρους κλπ Έτσι χωρίς να έχω οδηγήσει κάποιο από τα δύο συγκεκριμένα αυτοκίνητα θα προτιμούσα την σειρά 1 γιατί είναι πισωκίνητη, γιατί έχει 50:50 ζύγισμα κλπ. Οι χώροι δεν με απασχολούν και πολύ...
-
120i, όχι τίποτε άλλο, αλλά αφ΄ενός μου αρέσει εμφανισιακά (έλεος πια με τις ίδιες συνταγές), αφ' ετέρου έχω οδηγήσει σειρά 1 και μπορώ να πω πως σε σχέση με το βάρος του αυτοκινήτου είναι αρκετά ζυγισμένη, κι ως εκ τούτου πιο ευέλικτη από ότι φαντάζεται κανείς.
Συνεπώς, καθ' όλα αποδεκτές επιδόσεις (δεν είμαι παιδί των φαναριών, 150 άλογα είναι μια χαρά για σβέλτη οδήγηση, πολλώ δε όταν στρίβεις στο ενδιάμεσο!), πολύ καλή συμπεριφορά, ξεχωριστή εμφάνιση και πολύ ωραίο εσωτερικό/ θέση οδήγησης. Και η πίσω κίνηση είναι ένα συν, αν και είναι ίσως υπέρ του δέοντος ουδέτερη σε συμπεριφορά, ιδίως σε μεταφορές βάρους.
Αυτή είναι αποκλειστικά η προσωπική μου άποψη, έχοντας κατα νου πως η διαφορετικότητα και η οδηγική ευχαρίστηση μετράνε για μένα μακράν περισσότερο από παραμέτρους όπως χώροι, κατανάλωση κτλ...
Το τεστ του Drive ανάμεσα σε Α3 και 120 θυμάστε ποιο βγάζει νικητή; Αν θυμάμαι καλά, τελειώνει με κάτι του στυλ 'όσο δε νοικοκυρεύομαι κτλ προτιμώ την BMW'...
-
Ο χρήστης NickNT έγραψε:
Το τεστ του Drive ανάμεσα σε Α3 και 120 θυμάστε ποιο βγάζει νικητή; Αν θυμάμαι καλά, τελειώνει με κάτι του στυλ 'όσο δε νοικοκυρεύομαι κτλ προτιμώ την BMW'...
Το παραπάνω ειναι ετσι ακριβώς φίλε μου και μου αρεσε πολύ και μένα που ομως πήρα το a3 sb που χωράνε ανετα 2 παιδια πισω και βάζω και 1-2 βαλίτσες παραπάνω που λέει ο λόγος ,δινω λιγότερα σε βενζίνες και εχω και καλύτερες ρεπρίζ με λιγα λόγια ' νοικοκυρεύτηκα '
A3 2.0 FSi vs BMW 120i