Ο χρήστης patro έγραψε:
flexible απο flexible εχει διαφορα.
καλα και αυτο το συστημα που αλλαζει ρυθμισεις η αναρτηση δεν παιζει με τα ορια των κανονισμων??????
δηλαδη ποιος μας λεει οτι δε θα αλλαζει ρυθμιση σε στροφες και ευθειες ο οδηγος? αν δεν ειναι αυτο ενεργητικη τοτε τι ειναι?
Κατά τον ίδιο βαθμό τότε πρέπει να καταργηθεί και οι διακόπτες κατανομής της πίεσης στον εμπρός και πίσω άξονα για τα φρένα, η δυνατότητα επιλογής από 3 χαρτογραφήσεις κλπ.
Για να καθορίσουμε ότι κάτι είναι ενεργητικό πρέπει να υφίσταται κάποιος τύπος αισθητήρα που να προσφέρει πληροφορίες σε κάποιον Η/Υ που να ενεργοποιεί στη συνέχεια κάποιον μηχανισμό για την μεταβολή των χαρακτηριστικών.
πχ. ο αυτοματισμός κλιματισμός είναι ένα ενεργητικό σύστημα ψύξης καθώς έχει έναν αισθητήρα θερμοκρασίας και υγρασίας (σε πολλά οχήματα ακόμα και αισθητήρα ηλιοφάνειας) και βάσει αυτών των δεδομένων επιλέγει ταχύτητα λειτουργίας του ανεμιστήρα (ποσότητα φρέσκου αέρα), ποσοστό υγρασίας και θερμοκρασία αέρα.
Εφόσον δεν υφίσταται κάποιος αισθητήρας που να αναγκάζει την ανάρτηση να επιλέγει μία (έστω και από 2 διαφορετικές περιπτώσεις) ρυθμίσεις το σύστημα δεν είναι ενεργητικό. Εν προκειμένου (η Φερράρι έχει δηλώσει σε ερώτημα ότι δεν το έχει για τους αγώνες αλλά για τις δοκιμές για να γλυτώνουν χρόνο) εφόσον ο αισθητήρας είναι ο οδηγός τότε το σύστημα θα εντασσόταν (αν υπήρχε) στα συστήματα άμεσου ελέγχου του οδηγού.
Β. Το flexible από flexible έχει διαφορά?? Δηλαδή ολίγον έγκυος. Ή κάποια είναι έγκυος ή δεν είναι. Πρώτον να ξεκαθαρίσουμε ότι είμαι αντίθετος με τη συγκεκριμένη απαγόρευση (γενικότερα δηλαδή με τις απαγορεύσεις σε οτιδήποτε έντασσεται σε περιορισμό της τεχνολογικής εξέλιξης) και προσωπικά θα ήθελα εφόσον πληρούνται οι κανονισμοί να μην υπάρχουν αλλαγές τώρα. Όμως εφόσον και οι 3 άλλαξαν τη σχεδίαση τότε και οι 3 είναι ομοίως υπόλογοι (αν μπορεί κάποιος να πεί ότι είναι υπόλογοι καθώς κανείς τους δεν παραβίασε τον κανονισμό). Τώρα αν κάποιος κέρδισε 5% και ο άλλος 7% δεν σημαίνει και πολλά καθώς ούτε ο ένας ούτε ο άλλος θα έπρεπε να κερδίζει. Όσον αφορά το αν η Φερράρι κέρδιζε περισσότερο από τους υπόλοιπους αυτό δεν μπορούμε να το ξέρουμε εκτός και αν έχουμε πρόσβαση στην τηλεμετρία και των 3 πριν και μετά τις αλλαγές και πάλι σχετικά είναι τα πράγματα.
Για τις δηλώσεις του Fry μόνον ξυδάκι . Το κέρδος δεν είναι στην πίσω πτέρυγα αλλά κάτω από το μονοθέσιο. Άλλωστε σε μία πίστα που δεν μπορείς να προσπεράσεις τα 3 pit-stops είναι στρατηγική για κλάμματα (εφόσον οι άλλοι είναι στα 2) γιατί είναι βέβαιο ότι κάποια στιγμή θα βρεθούν οι οδηγοί σου πίσω από έναν πιο αργό οδηγό. Ας κοιτάξει πρώτα αυτό ο Fry και μετά ας κάνει δηλώσεις.