Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βελτιωση clio 1.4 16v
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Βελτιωση clio 1.4 16v
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    10
    216
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jim01 last edited by

      Λοιπον, δεν ξερω αν θυμοσαστε αλλα εχω βελτιωσει καποια πραγματα. Και τελευταια βελτιωσα και κατι αλλο.

      Προσφατα επαθα μια ζημια, χτυπησαν οι βαλβιδεσ στα πιστονια οταν πιγα να βαλω μπροστα, επειδη ειχε σπασει καποιο ρουλεμαν. Με την ευκαιρια του ανοιγματος της κυλινδοκεβαλης, εκανα ροικη, και αυξηση συμπιεσης στο 10.5. Επισης ο μηχ. αυξησε την πιεση ψεκασμου.

      Μεχρι τωρα, ο κινητηρας λειτουργει αψογα, ουτε στεγνωνει, ουτε 1 πειρακι κτλ.

      1. Οποτε σκεφτομαι για εκκεντροφορους... υπαρχουν καποιοι και ο μηχανικος που εφτιαξε το καπακι μου προτεινε KENT. Εσεις τι λετε γενικα για την τοποθετηση εκκεντροφορων?

      2. ΑΑΑ. Λιγα χλμ, μετα την βελτιωση μου καηκε ο λ. Περα του οτι εσκισα το αμαξι 2 φορεσ στην πιστα (μαλλον απο εκει τα επαιξαν τα ρουλεμαν των εκκεντροφορων) και μαλλον αυτο συνεβαλε στο γρηγοροτερο καψιμο του αισθητηρα, λετε η συμπιεση, και οι καινουριοι εκκεντροφοροι να αυξανουν την θερμοκρασια των καυσαεριων και ετσι να καιγεται γρηγοροτερα ο λ? (150 ευρω ειναι αυτα)

      3. Τα pilot exalto 2 μου φαινονται πολύ μουφα γιατι εχουν πολύ μαλακα πλαινα και το αμαξι σε κλειστες στροφες και αλλαγες φορτιων μου φαινεται λιγο σουπα. Αποτι θυμαμαι τα avon zv3 ηταν κλασεις ανωτερα σε αισθηση.

      4. Θελω να βελτιωσω το στησιμο και την αισθηση. Εχω κονι κιτρινα και HR. Υποθετω οτι καλο θα ηταν να ειχα πιο χοντρες αντιστρεπτικες μιας και ολοι οι κατασκαυαστες στις πιο σπορ εκδοσεις των ιδιων μοντελων το κανουν αυτο. Μπαινω στην www. Renault sport, τιποτα. Θυμαμαι ομως ενα παιδι απο δω , που ειπε κατι για εναν τυπο στην θεσσαλονικη που εχει μερακι και φερνει κατι βελτιωτικα απο renault sport για clio ktl(καταλαβα πως αναφερεται οχι μονο για το 2.0 l.) Και ρωταω, που μπορω να βρω παχυτερες αντιστρεπτικες για το κλιακι μου? Επισεις τι λετε, εχει νοημα να αλλάξω σινεμπλοκ και να βαλω πολυουρεθανης?

      Ευχαριστω, Χριστος Ανεση και χρονια πολλα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • J
        jim01 last edited by

        Λοιπον, δεν ξερω αν θυμοσαστε αλλα εχω βελτιωσει καποια πραγματα. Και τελευταια βελτιωσα και κατι αλλο.

        Προσφατα επαθα μια ζημια, χτυπησαν οι βαλβιδεσ στα πιστονια οταν πιγα να βαλω μπροστα, επειδη ειχε σπασει καποιο ρουλεμαν. Με την ευκαιρια του ανοιγματος της κυλινδοκεβαλης, εκανα ροικη, και αυξηση συμπιεσης στο 10.5. Επισης ο μηχ. αυξησε την πιεση ψεκασμου.

        Μεχρι τωρα, ο κινητηρας λειτουργει αψογα, ουτε στεγνωνει, ουτε 1 πειρακι κτλ.

        1. Οποτε σκεφτομαι για εκκεντροφορους... υπαρχουν καποιοι και ο μηχανικος που εφτιαξε το καπακι μου προτεινε KENT. Εσεις τι λετε γενικα για την τοποθετηση εκκεντροφορων?

        2. ΑΑΑ. Λιγα χλμ, μετα την βελτιωση μου καηκε ο λ. Περα του οτι εσκισα το αμαξι 2 φορεσ στην πιστα (μαλλον απο εκει τα επαιξαν τα ρουλεμαν των εκκεντροφορων) και μαλλον αυτο συνεβαλε στο γρηγοροτερο καψιμο του αισθητηρα, λετε η συμπιεση, και οι καινουριοι εκκεντροφοροι να αυξανουν την θερμοκρασια των καυσαεριων και ετσι να καιγεται γρηγοροτερα ο λ? (150 ευρω ειναι αυτα)

        3. Τα pilot exalto 2 μου φαινονται πολύ μουφα γιατι εχουν πολύ μαλακα πλαινα και το αμαξι σε κλειστες στροφες και αλλαγες φορτιων μου φαινεται λιγο σουπα. Αποτι θυμαμαι τα avon zv3 ηταν κλασεις ανωτερα σε αισθηση.

        4. Θελω να βελτιωσω το στησιμο και την αισθηση. Εχω κονι κιτρινα και HR. Υποθετω οτι καλο θα ηταν να ειχα πιο χοντρες αντιστρεπτικες μιας και ολοι οι κατασκαυαστες στις πιο σπορ εκδοσεις των ιδιων μοντελων το κανουν αυτο. Μπαινω στην www. Renault sport, τιποτα. Θυμαμαι ομως ενα παιδι απο δω , που ειπε κατι για εναν τυπο στην θεσσαλονικη που εχει μερακι και φερνει κατι βελτιωτικα απο renault sport για clio ktl(καταλαβα πως αναφερεται οχι μονο για το 2.0 l.) Και ρωταω, που μπορω να βρω παχυτερες αντιστρεπτικες για το κλιακι μου? Επισεις τι λετε, εχει νοημα να αλλάξω σινεμπλοκ και να βαλω πολυουρεθανης?

        Ευχαριστω, Χριστος Ανεση και χρονια πολλα!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jim01 last edited by

          Λοιπον, δεν ξερω αν θυμοσαστε αλλα εχω βελτιωσει καποια πραγματα. Και τελευταια βελτιωσα και κατι αλλο.

          Προσφατα επαθα μια ζημια, χτυπησαν οι βαλβιδεσ στα πιστονια οταν πιγα να βαλω μπροστα, επειδη ειχε σπασει καποιο ρουλεμαν. Με την ευκαιρια του ανοιγματος της κυλινδοκεβαλης, εκανα ροικη, και αυξηση συμπιεσης στο 10.5. Επισης ο μηχ. αυξησε την πιεση ψεκασμου.

          Μεχρι τωρα, ο κινητηρας λειτουργει αψογα, ουτε στεγνωνει, ουτε 1 πειρακι κτλ.

          1. Οποτε σκεφτομαι για εκκεντροφορους... υπαρχουν καποιοι και ο μηχανικος που εφτιαξε το καπακι μου προτεινε KENT. Εσεις τι λετε γενικα για την τοποθετηση εκκεντροφορων?

          2. ΑΑΑ. Λιγα χλμ, μετα την βελτιωση μου καηκε ο λ. Περα του οτι εσκισα το αμαξι 2 φορεσ στην πιστα (μαλλον απο εκει τα επαιξαν τα ρουλεμαν των εκκεντροφορων) και μαλλον αυτο συνεβαλε στο γρηγοροτερο καψιμο του αισθητηρα, λετε η συμπιεση, και οι καινουριοι εκκεντροφοροι να αυξανουν την θερμοκρασια των καυσαεριων και ετσι να καιγεται γρηγοροτερα ο λ? (150 ευρω ειναι αυτα)

          3. Τα pilot exalto 2 μου φαινονται πολύ μουφα γιατι εχουν πολύ μαλακα πλαινα και το αμαξι σε κλειστες στροφες και αλλαγες φορτιων μου φαινεται λιγο σουπα. Αποτι θυμαμαι τα avon zv3 ηταν κλασεις ανωτερα σε αισθηση.

          4. Θελω να βελτιωσω το στησιμο και την αισθηση. Εχω κονι κιτρινα και HR. Υποθετω οτι καλο θα ηταν να ειχα πιο χοντρες αντιστρεπτικες μιας και ολοι οι κατασκαυαστες στις πιο σπορ εκδοσεις των ιδιων μοντελων το κανουν αυτο. Μπαινω στην www. Renault sport, τιποτα. Θυμαμαι ομως ενα παιδι απο δω , που ειπε κατι για εναν τυπο στην θεσσαλονικη που εχει μερακι και φερνει κατι βελτιωτικα απο renault sport για clio ktl(καταλαβα πως αναφερεται οχι μονο για το 2.0 l.) Και ρωταω, που μπορω να βρω παχυτερες αντιστρεπτικες για το κλιακι μου? Επισεις τι λετε, εχει νοημα να αλλάξω σινεμπλοκ και να βαλω πολυουρεθανης?

          Ευχαριστω, Χριστος Ανεση και χρονια πολλα!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lefteris25 last edited by

            χμμμ μην το παρεις στραβα...σαν να μονολογεις στον εαυτο σου με φανηκε το post...ρωτας/απαντας... δεν ξερω γιατι και συγνωμη αν αυτο που λεω σε προσβαλει...

            Παντος χρηστος ανεστη και οτι καλυτερο για το Cliaki σου!
            δεν εχω να πω κατι αλλο...με καλυψες απολυτα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              bagus last edited by

              Ο χρήστης jim01 έγραψε:
              Λοιπον, δεν ξερω αν θυμοσαστε αλλα εχω βελτιωσει καποια πραγματα. Και τελευταια βελτιωσα και κατι αλλο.

              Προσφατα επαθα μια ζημια, χτυπησαν οι βαλβιδεσ στα πιστονια οταν πιγα να βαλω μπροστα, επειδη ειχε σπασει καποιο ρουλεμαν. Με την ευκαιρια του ανοιγματος της κυλινδοκεβαλης, εκανα ροικη, και αυξηση συμπιεσης στο 10.5. Επισης ο μηχ. αυξησε την πιεση ψεκασμου.

              Μεχρι τωρα, ο κινητηρας λειτουργει αψογα, ουτε στεγνωνει, ουτε 1 πειρακι κτλ.

              1. Οποτε σκεφτομαι για εκκεντροφορους... υπαρχουν καποιοι και ο μηχανικος που εφτιαξε το καπακι μου προτεινε KENT. Εσεις τι λετε γενικα για την τοποθετηση εκκεντροφορων?

              2. ΑΑΑ. Λιγα χλμ, μετα την βελτιωση μου καηκε ο λ. Περα του οτι εσκισα το αμαξι 2 φορεσ στην πιστα (μαλλον απο εκει τα επαιξαν τα ρουλεμαν των εκκεντροφορων) και μαλλον αυτο συνεβαλε στο γρηγοροτερο καψιμο του αισθητηρα, λετε η συμπιεση, και οι καινουριοι εκκεντροφοροι να αυξανουν την θερμοκρασια των καυσαεριων και ετσι να καιγεται γρηγοροτερα ο λ? (150 ευρω ειναι αυτα)

              3. Τα pilot exalto 2 μου φαινονται πολύ μουφα γιατι εχουν πολύ μαλακα πλαινα και το αμαξι σε κλειστες στροφες και αλλαγες φορτιων μου φαινεται λιγο σουπα. Αποτι θυμαμαι τα avon zv3 ηταν κλασεις ανωτερα σε αισθηση.

              4. Θελω να βελτιωσω το στησιμο και την αισθηση. Εχω κονι κιτρινα και HR. Υποθετω οτι καλο θα ηταν να ειχα πιο χοντρες αντιστρεπτικες μιας και ολοι οι κατασκαυαστες στις πιο σπορ εκδοσεις των ιδιων μοντελων το κανουν αυτο. Μπαινω στην www. Renault sport, τιποτα. Θυμαμαι ομως ενα παιδι απο δω , που ειπε κατι για εναν τυπο στην θεσσαλονικη που εχει μερακι και φερνει κατι βελτιωτικα απο renault sport για clio ktl(καταλαβα πως αναφερεται οχι μονο για το 2.0 l.) Και ρωταω, που μπορω να βρω παχυτερες αντιστρεπτικες για το κλιακι μου? Επισεις τι λετε, εχει νοημα να αλλάξω σινεμπλοκ και να βαλω πολυουρεθανης?

              Ευχαριστω, Χριστος Ανεση και χρονια πολλα!

              1.Φοραγα schrick εκκεντροφορους κ ειχα μεινει παρα πολυ ευχαριστημενος με την λειτουργια τους....Σε συγκριση με colombo ειχε αρκετη ροπη παραπανω.

              2.Μαλλον θελεις σωστο προγραμμα....Εγω με παρα πολλα πραγματα επανω δεν ειχα κανενα απολυτως προβλημα με τον λ κ εβγαζα κ καρτα καυσαεριων κανονικοτατα.

              3.Τα exalto ειναι οτι καλυτερο μπορεις να βαλεις...

              4.Μη βαλεις πολυουρεθανης,γιατι θα κοπαναει παρα πολυ μετα ΙΜΟ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • J
                jim01 last edited by

                Ευχαριστω παιδια. Lefteris25, ρωταω και χωρις να δινω απαντηση, διαβασε καλυτερα.

                Bagus, παρατηρω οτι το πισω αριστερο αμορτισερ ειναι off. Απο εκει το αμαξι μου δινει αυτη την ασαφεια.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  johnch last edited by

                  Mπορείς να βάλεις πίσω άξονα απο 2λιτρο κλιό,ο οποίος έχει παχύτερη αντιστρεπτική,δίσκους και είναι λίγο πιο φαρδύς..Θα τον βρείς απο 450-600 ευρώ μεταχειρισμένο+οτι χρειαστεί για τοποθέτηση...Τώρα για το μπροστινό σύστημα,καλή φάση θα ήταν η τοποθέτηση ψαλιδίων απο 2ίτρο και αντιστρεπτικής αλλά έχω την εντύπωση οτι είναι φαρδύτερα και έτσι ίσως υπάρχει πρόβλημα με τα ημιαξόνια...Οσο για το μοτέρ,θα ήθελα να μου πεις ποιό ρουλεμάν έσπασε,γιατί και εγώ πιέζω αρκετά το αυτοκίνητο αλλά τέτοιο πρόβλημα δεν είχα...μονο η αντία νερού ήταν έτοιμη να παραδώσει πνέυμα στα 60000χλμ και την άλλαξα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • J
                    jim01 last edited by

                    Ο χρήστης johnch έγραψε:
                    Mπορείς να βάλεις πίσω άξονα απο 2λιτρο κλιό,ο οποίος έχει παχύτερη αντιστρεπτική,δίσκους και είναι λίγο πιο φαρδύς..Θα τον βρείς απο 450-600 ευρώ μεταχειρισμένο+οτι χρειαστεί για τοποθέτηση...Τώρα για το μπροστινό σύστημα,καλή φάση θα ήταν η τοποθέτηση ψαλιδίων απο 2ίτρο και αντιστρεπτικής αλλά έχω την εντύπωση οτι είναι φαρδύτερα και έτσι ίσως υπάρχει πρόβλημα με τα ημιαξόνια...Οσο για το μοτέρ,θα ήθελα να μου πεις ποιό ρουλεμάν έσπασε,γιατί και εγώ πιέζω αρκετά το αυτοκίνητο αλλά τέτοιο πρόβλημα δεν είχα...μονο η αντία νερού ήταν έτοιμη να παραδώσει πνέυμα στα 60000χλμ και την άλλαξα

                    Το ρουλεμαν του τεντωτηρα του ιμαντα, περιβαλεται απο ενα πλαστικο δισκο, πανω στον οποιο παταει ο ιμαντας. Αυτος ο πλαστικος δισκος εσπασε. Επίσης ενα αλλο ρουλεμαν του εκκεντοφορου ειχε μποσικα... και αλλαχτηκε και αυτο..

                    Δεν ξερω αν ειναι σωστο να βαλω πισω αξονα απο 2λιτρο αν δεν βαλω εμπρος αξονα κτλ απο 2λιτρο (και αυτα σε περιπτωση που το μετατροχιο του 1.4 ειναι το ιδιο με του 2λιτρου)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • B
                      bagus last edited by

                      Ο πισω αξονας θα βοηθησει αρκετα στο φρεναρισμα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        johnch last edited by

                        Ο χρήστης jim01 έγραψε:

                        Mπορείς να βάλεις πίσω άξονα απο 2λιτρο κλιό,ο οποίος έχει παχύτερη αντιστρεπτική,δίσκους και είναι λίγο πιο φαρδύς..Θα τον βρείς απο 450-600 ευρώ μεταχειρισμένο+οτι χρειαστεί για τοποθέτηση...Τώρα για το μπροστινό σύστημα,καλή φάση θα ήταν η τοποθέτηση ψαλιδίων απο 2ίτρο και αντιστρεπτικής αλλά έχω την εντύπωση οτι είναι φαρδύτερα και έτσι ίσως υπάρχει πρόβλημα με τα ημιαξόνια...Οσο για το μοτέρ,θα ήθελα να μου πεις ποιό ρουλεμάν έσπασε,γιατί και εγώ πιέζω αρκετά το αυτοκίνητο αλλά τέτοιο πρόβλημα δεν είχα...μονο η αντία νερού ήταν έτοιμη να παραδώσει πνέυμα στα 60000χλμ και την άλλαξα

                        Το ρουλεμαν του τεντωτηρα του ιμαντα, περιβαλεται απο ενα πλαστικο δισκο, πανω στον οποιο παταει ο ιμαντας. Αυτος ο πλαστικος δισκος εσπασε. Επίσης ενα αλλο ρουλεμαν του εκκεντοφορου ειχε μποσικα... και αλλαχτηκε και αυτο..

                        Δεν ξερω αν ειναι σωστο να βαλω πισω αξονα απο 2λιτρο αν δεν βαλω εμπρος αξονα κτλ απο 2λιτρο (και αυτα σε περιπτωση που το μετατροχιο του 1.4 ειναι το ιδιο με του 2λιτρου)

                        Kατάλαβα τι λες..Εμένα είχε παραδώσει πνεύμα η αντλία νερού και έκανε θόρυβο ενα ρουλεμάν,αλλά ευτυχώς πρόλαβα και τα άλλαξα πριν έχουμε χειρότερα..Τωρα ολα οκ..Οσον αφορά τον άξονα,θεωρητικά δεν έχεις άδικο,όμως πολλά παιδιά που τον έχουν τοποθετήσει έχουν δεί διαφορά και στο φρενάρισμα,και στην σταθερότητα πίσω,χωρίς καμία ανομοιογένεια..Πιστεύω πως αξίζει σαν κίνηση

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dimikonomou last edited by

                          Καλησπερίζω την παρέα και αναφέρω οτι είμαι ένας ευτυχισμένος κάτοχος Clio 2 1.4 16v από το 2004 και μέχρι τώρα έχω προβεί στις εξής αλλαγές:

                          Αλλαγή εργοστασιακού φίλτρου με σκούπα Simota.
                          Αλλαγή δίσκων με χαρακτούς Galfer μαζί με τακάκια.
                          Ελαστικά Michelin Pilot Exalto 2!! ( Αρκετά καλά!! )

                          Έχω αισίως περπατήσει 45000 Km και επόμενη κίνηση είναι η αλλαγή αμορτισέρ-ελατηρίων πιθανότατα με Bilstein Sprint ελατήρια H&R. Στα χιλιόμετρα αυτά χρειάζεται καθαρισμός μπέκ ή όχι? Και αν ναι μια τέτοια διαδικασία πώς μπορεί να γίνει και με τί κόστος??

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr