-
Ο χρήστης barabakos έγραψε:
Ρε παιδιά δεν το έχει οδηγήσει κανείς άλλος εδώ μέσα να πάρουμε καμιά 2η-3η γνώμη; Το 'χουμε ρίξει στη θεωρίαΛογικα, αν ισχυουν αυτα που εχω ακουσει στις κατα τοπους αντιπροσωπειες honda, θα αρχισουμε να εχουμε εντυπωσεις απο μεσα Μαιου και μετα που θα εχουν παραδοθει τα πρωτα 'πολλα' αυτοκινητα.
Ως τοτε, μενουμε με την....γλυκα -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
αυτοκόλλητο είναι δεν εινα βιδωμένο, ηρέμησε, αν είναι δυνατόνΓιατί μου κάνεις υποδείξεις;...Σου έδωσα τέτοιο δικαίωμα;
Δεν νομίζω να έδειξα ότι δεν είμαι ήρεμος... -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
αυτοκόλλητο είναι δεν εινα βιδωμένο, ηρέμησε, αν είναι δυνατόν
Γιατί μου κάνεις υποδείξεις;...Σου έδωσα τέτοιο δικαίωμα;
Δεν νομίζω να έδειξα ότι δεν είμαι ήρεμος...Το αν είναι δυνατόν πηγαινε στο γεγονός ότι δε μπορεί το 2006 να βιδώνουνε σε αμάξια σήματα.
Το ηρέμησε πήγαινε στο να μην αγχωθείς, είναι αυτοκόλλητο, μπορείς να το βγάλεις.Δε σου κάνω υποδείξεις. Απλως είμαι σίγουρος όπως και όλοι οι αλλοι που εχουν σήμα Σ ότι δεν είναι βιδωμένο.
Εχω type R f/l, και αρα ξέρω από πρώτο χέρι ότι δεν είναι βιδωμένο.
Σου το είπα μία φορά ότι ειναι κολλημένο και μου λές 2 φορές ότι το βιδώνουν. Αρα ξέρεις καλύτερα από μένα που το εχω -
Οk ο γραπτός λόγος!
Στην δεύτερη περίπτωση του Κολτ ανέφερα ότι απλά το είδα και όχι ότι είναι βιδωμένο.
Μην βγάζεις συμπεράσματα γρήγορα...
-
φταίει το γρήγορο αυτοκίνητο....
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
φταίει το γρήγορο αυτοκίνητο....Γέρος και γρήγορο αμάξι....;;
-
και παιδιά
-
ποιανου ειναι το σενταν πανω στη νεα εγνατια?
-
Είδα σήμερα και το AM&S, έχει μια πρώτη δοκιμή για το 5θ 1.8!
-
το διάβασες?
-
Το διάβασα, είχε πολύ καλή κριτική σε γενικές γραμμές. Απ' όσο θυμάμαι έγραφε για άριστο τιμόνι και καθίσματα, πολύ καλά φρένα, ενθουσιώδεις αναφορές για το εσωτερικό και την εμφάνιση γενικότερα, ικανοποιητικό απλά κινητήρα, λίγο άβολες αναρτήσεις και απλά αναφορές στα αρνητικά του αυτοκινήτου, ορατότητα και θόρυβο. Θα τα γράψω και αναλυτικότερα αύριο.
-
το 1,4 εννοεις (κινητηρα)
Σημερα πετυχα έναν τύπο στα φανάρια, τον ρώτησα για το θόρυβο και μου ειπε ΤΙΠΟΤΑ φιλε, ΤΙΠΟΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΙΟ...
Προφανως κάτι δε καταλαβαίνουμε με το θόρυβο και πως ορίζεται
Μου κάνει τρομερή εντύπωση που οι χρήστες δε το αναφέρουν. Τα αλλα μοντέλα δηλαδή τόσο ησυχα είναι? -
το 1,4 εννοεις (κινητηρα)
Όχι, η δοκιμή ήταν για το 5θ 1.8. Αναφέρω πιο κάτω πιο αναλυτικά το άρθρο.
Σημερα πετυχα έναν τύπο στα φανάρια, τον ρώτησα για το θόρυβο και μου ειπε ΤΙΠΟΤΑ φιλε, ΤΙΠΟΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΙΟ...
Προφανως κάτι δε καταλαβαίνουμε με το θόρυβο και πως ορίζεται
Μου κάνει τρομερή εντύπωση που οι χρήστες δε το αναφέρουν. Τα αλλα μοντέλα δηλαδή τόσο ησυχα είναι?Εγώ πάντως σε αυτό το συμπέρασμα έχω καταλήξει, αφού είχα και την τύχη να το οδηγήσω για αρκετές ώρες : τα περιοδικά γκρινιάζουν επειδή ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ με άλλα αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας, το νέο Civic είναι πιο ...εκδηλωτικό. Ως μεμονωμένο αυτοκίνητο, ο θόρυβος ΔΕΝ αποτελεί πρόβλημα, τουλάχιστον για τα δικά μου δεδομένα. Και το λέω αυτό, ΑΝ ΚΑΙ το αυτοκίνητο το είχα ξεζουμίσει κινούμενος πάντα σε υψηλές στροφές.
Συνεχίζω με το άρθρο του AutoMotor und Sport, με τους πιο σημαντικούς χαρακτηρισμούς:
-- αναφέρεται στην εντυπωσιακή και πρωτοποριακή εμφάνιση μέσα - έξω, και μέσα καταλήγει ότι συνδιάζει και πρακτικότητα.
-- 'εξωπραγματικοί χώροι για επιβάτες και αποσκευές', 'πλαίσιο κορυφαίας ακαμψίας', 'πολυμορφικές αναφορές'
-- 'η ορατότητα προς τα πίσω πάσχει, αλλά αποζημιώνει με τη θέση οδήγησης που μπορεί να είναι η καλύτερη της κατηγορίας'
-- 'κάθισμα όσο σκληρό χρειάζεται για να σε κρατήσει ξεκούραστο μετά από πολλές ώρες'
-- 'τιμόνι που θυμίζει bmw σε ζωντάνια (αν και ηλεκτρικό) και είναι τόσο γρήγορο που νομίζεις ότι έχει active steering ή ότι οδηγείς 147 gta'
-- 'φρένα που ξενίζουν με την υποβοήθηση στο πετάλ αλλά σταματάνε σε 37,5μ από τα 100χμ/ω'
--'στήσιμο ανάρτησης που σε πείθει ότι οδηγείς βελτιωμένο στα σημεία'
--'Handling κορυφαίο, οι εντολές εφαρμόζονται άμεσα στην πράξη', 'δύσκολα θα πετάξει μούτρα, ακόμα πιο δύσκολα θα γυρίσει το πίσω μέρος', 'δύσκολα θα ταλαντευτεί όταν πιάσει τελική'
-- 'μέτρια ποιότητα κύλισης και άτσαλες αντιδράσεις αξόνων στα σαμαράκια'
--'η ελκτική πρόσφυση δεν έχει την τιμητική της στις απότομες επιταχύνσεις', 'ο επιλογέας έχει κοντές διαδρομές, αλλά μπορέι και να σκαλώσει άμα τον ζορίσεις, αλλά κυρίως όταν καταλάβει ότι δεν έχει όση δύναμη περιμένει στο ηλεκτρικό του γκάζι'
-- 'οι 136 πραγματικοί ίπποι είναι αποδεκτοί για το βάρος των 1270 κιλών. Από την άλλη δεν είναι καθόλου ελαστικοί, δουλεύουν καλά μετά τις 3500σ.α.λ.,', 'παράγουν θόρυβο και κραδασμούς που δεν ταιριάζουν στο στιβαρό σύνολο' 'μπορέι να μην χαρίζουν κορυφαίες επιδόσεις, ειδικά εν κινήσει, αλλά τουλάχιστον καταναλώνουν ποσότητες καυσίμου που αντιστοιχούν σε 1400άρι'
Αυτά από το περιοδικό. Ενδιαφέρον μου φαίνεται η διαφορά στις μετρήσεις της επιτάχυνσης από το συγκεκριμένο περιοδικό, που την βρίσκει πιο κοντά στην ονομαστική, ίση με 9,1δλ. Οι 4Τ νομίζω έλεγαν 9,9δλ? Αρκετά μεγάλη απόκλιση.
ps: btw, μου εξηγεί κάποιος τι είναι η κατανάλωση 'κατά ECE'? ; Ποιος κάνει τις μετρήσεις? Κάποιο link?
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
το 1,4 εννοεις (κινητηρα)Σημερα πετυχα έναν τύπο στα φανάρια, τον ρώτησα για το θόρυβο και μου ειπε ΤΙΠΟΤΑ φιλε, ΤΙΠΟΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΙΟ...
Προφανως κάτι δε καταλαβαίνουμε με το θόρυβο και πως ορίζεται
Μου κάνει τρομερή εντύπωση που οι χρήστες δε το αναφέρουν. Τα αλλα μοντέλα δηλαδή τόσο ησυχα είναι?Πόσο το ζόρισε ώστε να παράξει θόρυβο ο εν λόγω οδηγός αφού λογικά το στρώνει...;
είχα φτιάξει ένα πινακάκι βασισμένο στα στοιχεία των 4Τ (κάθε 3dB ο θόρυβος διπλασιάζεται)
-
Ο χρήστης barabakos έγραψε:
Ενδεικτικά... Το 1.8 Sport και Executive έχουν 17αρες ζαντες αλλά φοράνε ελαστικά 205/55R16.
-
Θα τα τεζάρουν λίγο παραπάνω στο βουλκανιζατέρ
-
Ο χρήστης WinMik έγραψε:
-- 'φρένα που ξενίζουν με την υποβοήθηση στο πετάλ αλλά σταματάνε σε 37,5μ από τα 100χμ/ω'΄
καμία σχέση με τους τροχούς.... (κάτι μεταξύ των 55 και 60 μετρων από 120 κμ) -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
το 1,4 εννοεις (κινητηρα)
Σημερα πετυχα έναν τύπο στα φανάρια, τον ρώτησα για το θόρυβο και μου ειπε ΤΙΠΟΤΑ φιλε, ΤΙΠΟΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΙΟ...
Προφανως κάτι δε καταλαβαίνουμε με το θόρυβο και πως ορίζεται
Μου κάνει τρομερή εντύπωση που οι χρήστες δε το αναφέρουν. Τα αλλα μοντέλα δηλαδή τόσο ησυχα είναι?Πόσο το ζόρισε ώστε να παράξει θόρυβο ο εν λόγω οδηγός αφού λογικά το στρώνει...;
είχα φτιάξει ένα πινακάκι βασισμένο στα στοιχεία των 4Τ (κάθε 3dB ο θόρυβος διπλασιάζεται)
- μιά χαρά το ζόριζε, στα λιμανάκια ήταν
- που ειναι το civic στον πινακα?
- Δε μου είπε δε κάνει θόρυβο, μου είπε ΔΕΝ ΑΚΟυω τιποτα..... εχει διαφορά....
Ωραίο συγκριτικό, αλλα για να το δουμε πρεπει να σκεφτουμε τι λαστιχα φοραγε, τι ζάντες και που εγινε. Δίνει όμως μία αίσθηση... Το golf λοιπόν είναι χάλια????
-
coyote
εσύ το ζήτησες...αν και 1600...το Civic είναι καινούριο. Δεν έχω στοιχεία.
Τα αλλα μοντέλα δηλαδή τόσο ησυχα είναι?
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Ωραίο συγκριτικό, αλλα για να το δουμε πρεπει να σκεφτουμε τι λαστιχα φοραγε, τι ζάντες και που εγινε. Δίνει όμως μία αίσθηση... Το golf λοιπόν είναι χάλια????
Aν πηγαίνεις με 140 και 5η ναι, αλλά υπάρχει και μία μικρή λεπτομέρεια που λέγεται 6η Η οποία 6η διαφεύγει κι από τους πίνακες των περιοδικών. Ακόμα κι όταν υπάρχει 6η στα αυτοκίνητα, συνεχίζουν το θόρυβο να τον μετράνε με 5η
Ηonda Civic 2005