Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Focus II ST
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Focus II ST
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    32
    71
    160
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cap-dim last edited by

      αμα λεμε για το ιδιο περιοδικο, μαλον σε μπερδευει αντι να σου δωσει μια ιδεα για το καρο

      απο τη μια σου λεει 'Το τιμονι ειναι αμεσο κ ακετα ζωντανο, ο επιλογεας ακριβης κ θετικο, η αποκριση στο γκαζι αμεση, η προσφυση αφθονη κ η ανεση κ η ποιοτητα κυλισης σε ζηλευτα επιπεδα. Οι θετικες εντυπωσεις συνεχιζονται κ στις στροφες.........'

      κ μετα αρχιζει τ θαψημο

      '......... η συνολικη συμπεριφορα δεν ειναι τοσο οσο θα περιμενα απο ενα αυτοκινητο εξελιγμενο απ τη team RS ..... το τιμινι ηλεκτρουδραυλικιλα κ δειχνει ελαφρυ στο turn in, o επιλογεας ψαχνει απεγνωσμενα το μεταλικο κουμπωμα του sportKa η την αγριαδα του RS κ η υποστροφη στην εξοδο της στροφης προκαλη νοσταλγια για το παλιο ουδετερο ST των 170ΗΡ. ........... ο ξεσηκωτικος ηχος δειχνει σαν ανακολουθια '

      κ μετα το γυρναει ξανα κ...

      'Βεβαια, γρηγορα διαπιστωνω οτι οι ρυθμοι μου εξελισσονται σε ρυθμο διπλου fast forward κ ειμαι με το ενα χερι στο τιμονι. .......... Τωρα, η γεματι ροπη, η καλορυθμισμενη αναρτηση κ το γ@ματο πλαισιο μου δινουν τη δυνατοτητα να πηγαινω αερα χωρις αγχος, ευκολα κ απλα.'

      ολο το αρθρο αναφαιρεται καπος ετσι για το νεο ST τη μια το ανεβαζει κ απο την αλλη το θαβει

      **εγω που με ενδιαφερει το νεο ST αντι να παρω μια ιδεα με μπερδεψε παραπανω **:-?

      τελικα στριβει η δεν στριβει ????

      ειναι γρηγορο η δεν ειναι ?????

      το τιμονι του ειναι κοφτερο η ειναι φλυαρο ????

      ο επιλογεας του εναι βουτηρο η οχι ???

      ο ηχος απο το συστημα 'sound symposer' ειναι ποροτικος κ σε ξεσηκωνει η δειχνει σαν ανακολουθια ?????

      θα μας τρελανουν

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pai-mei last edited by

        CAP DIM οδηγησέ το ο ίδιος, να σχηματίσεις μια εικόνα.

        Δεν ξέρω από ποιό περιοδικό είναι το άρθρο, που παρέθεσες αλλά είναι όντως εντελώς αποπροσανατολιστικό.
        Το σύνηθες 'τα μασάμε, ναι μεν αλλά, η θεία μου η Πυθία, ήξεις αφίξεις'.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tiger last edited by

          Εγω αυτο που καταλαβα σιγουρα απο το αρθρο ειναι οτι ο ποιητης θελει να πει οτι:

          Το focus καλο ειναι, αλλα αν ψαχνετε για καθαρόαιμο,χτυπατε λαθος πορτα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            random last edited by

            Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
            CAP DIM οδηγησέ το ο ίδιος, να σχηματίσεις μια εικόνα.

            Δεν ξέρω από ποιό περιοδικό είναι το άρθρο, που παρέθεσες αλλά είναι όντως εντελώς αποπροσανατολιστικό.
            Το σύνηθες 'τα μασάμε, ναι μεν αλλά, η θεία μου η Πυθία, ήξεις αφίξεις'.

            Τι εννοεις ωρε Παι Μει...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              hunter last edited by

              Ο χρήστης Random1 έγραψε:

              CAP DIM οδηγησέ το ο ίδιος, να σχηματίσεις μια εικόνα.

              Δεν ξέρω από ποιό περιοδικό είναι το άρθρο, που παρέθεσες αλλά είναι όντως εντελώς αποπροσανατολιστικό.
              Το σύνηθες 'τα μασάμε, ναι μεν αλλά, η θεία μου η Πυθία, ήξεις αφίξεις'.

              Τι εννοεις ωρε Παι Μει...

              Οτι όσα άρθρα καί άν διαβάσεις,από όσους ειδικούς δημοσιογράφους καί όσο έγκυρο περιοδικό καί να είναι,εσύ θα εμπιστευθείς τόν εαυτό σου αφού πρώτα τό οδηγήσεις.
              Τήν 'κεντρική ιδέα' μπορείς να τήν πάρεις από κάποιο άρθρο,αλλά όχι να τό εμπιστευθείς πέρα γιά πέρα.
              Ο τελικός κριτής θα είσαι πάντα εσύ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                technik last edited by

                Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                Εγω αυτο που καταλαβα σιγουρα απο το αρθρο ειναι οτι ο ποιητης θελει να πει οτι:

                Το focus καλο ειναι, αλλα αν ψαχνετε για καθαρόαιμο,χτυπατε λαθος πορτα.

                @ CAP DIM

                Για το ίδιο άρθρο μιλάμε.

                Πάντως, κι εγώ το παραπάνω κατάλαβα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  random last edited by

                  Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

                  CAP DIM οδηγησέ το ο ίδιος, να σχηματίσεις μια εικόνα.

                  Δεν ξέρω από ποιό περιοδικό είναι το άρθρο, που παρέθεσες αλλά είναι όντως εντελώς αποπροσανατολιστικό.
                  Το σύνηθες 'τα μασάμε, ναι μεν αλλά, η θεία μου η Πυθία, ήξεις αφίξεις'.

                  Τι εννοεις ωρε Παι Μει...

                  Οτι όσα άρθρα καί άν διαβάσεις,από όσους ειδικούς δημοσιογράφους καί όσο έγκυρο περιοδικό καί να είναι,εσύ θα εμπιστευθείς τόν εαυτό σου αφού πρώτα τό οδηγήσεις.
                  Τήν 'κεντρική ιδέα' μπορείς να τήν πάρεις από κάποιο άρθρο,αλλά όχι να τό εμπιστευθείς πέρα γιά πέρα.
                  Ο τελικός κριτής θα είσαι πάντα εσύ.

                  Eχεις δικιο κ γω που οδηγησα το golf V gti μετα απο το impreza 2.5 wrx μου φανηκε οτι οδηγουσα ποδηλατο....Τελικα κ οι δημοσιογραφοι οδηγωντας συνεχως αμαξια και εχοντας σαν κριτηρια αμαξια πχ 100χιλ χανουν την εγκυροτητα τους..Παντως μη νομιζετε οτι το κοστος συντηρησης ενος αμαξιου πολλων κυβικων ειναι πολυ..

                  Εγω για 2700cc πληρωνω ασφαλεια 170ΕΥΡΩ το 6μηνο(ΕΓΝΑΤΙΑ) και τελη μια φορα το χρον 483ΕΥΡΩ..Σιγα..βεβαια η ασφαλεια μου δεν ειναι μικτη κ δεν εχω ασφαλεια κλοπης,πυρος,θραση κρυσταλλων κ.α. μαμακιες..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    hunter last edited by

                    Οι δημοσιογράφοι κάνουν τήν δουλειά τους,καί εμείς θα κάνουμε τήν δικιά μας.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      andrew_st170 last edited by

                      Αν κ κάτοχος του παλιού καλού st πιστεύω ότι το νέο πορτοκαλί όπλο της ford θα είναι πολύ ανταγωνίσιμο μέσα κ έξω από την πίστα….θα ήθελα να δω πόσα δευτερόλεπτα θα τρώνε μέσα στις Σέρρες τα μεγάλα της κατηγορίας ….για μένα έχουν πετύχει το απόλυτο….η πορεία θα δήξει….

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        manosk last edited by

                        Ο χρήστης Random1 έγραψε:

                        Εγω για 2700cc πληρωνω ασφαλεια 170ΕΥΡΩ το 6μηνο(ΕΓΝΑΤΙΑ) και τελη μια φορα το χρον 483ΕΥΡΩ..Σιγα..βεβαια η ασφαλεια μου δεν ειναι μικτη κ δεν εχω ασφαλεια κλοπης,πυρος,θραση κρυσταλλων κ.α. μαμακιες..

                        Αναθεώρησε καλύτερα για να μη σου στρίψει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          popol-ros last edited by

                          Ο χρήστης andrew_ST170 έγραψε:
                          Αν κ κάτοχος του παλιού καλού st πιστεύω ότι το νέο πορτοκαλί όπλο της ford θα είναι πολύ ανταγωνίσιμο μέσα κ έξω από την πίστα….θα ήθελα να δω πόσα δευτερόλεπτα θα τρώνε μέσα στις Σέρρες τα μεγάλα της κατηγορίας ….για μένα έχουν πετύχει το απόλυτο….η πορεία θα δήξει….

                          μωρε ας ειχα εγω το δικο σου το φοκους και να παει να χεστει το καινουργιο....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            andrew_st170 last edited by

                            Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

                            μωρε ας ειχα εγω το δικο σου το φοκους και να παει να χεστει το καινουργιο....

                            Οκ δεν λέω ότι είμαι δυσαρεστημένος από το focus ίσα ίσα είμαι πολύ ευχαριστημένος βρε καρντάση αλλά το νέο είναι ΠΙΟ όπλο όπως κ να το κάνουμε…έχω ψηθεί να το πάρω αλλά πρέπει πρώτα να συμφωνήσει η ford στην αγορά του παλιού…

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              popol-ros last edited by

                              ανδρεα το θεμα ειναι οτι μπορεις να βρεις στο καινουργιο φοκους ST το γκαζι που θελεις αλλα δεν θα βρεις το feedback και την αμεσοτητα του δικου σου....

                              ζυγισε τα και αποφασισε

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                face last edited by

                                έψαξα να βρώ σχετική δημοσίευση και δεν βρίκα τίποτα

                                λοιπόν το stilo έφυγε και πήρα αυτό...


                                όχι πλάκα κάνω...

                                Η αλήθεια έιναι ότι το πήρε ο 70χρονος πλεον Θέιος μου...του θυμίζει λέει στο γκάζι το Golf ΜΚ Ι Gti με ανέβασμα στα άλοga...

                                η πλάκα είναι ότι το αμάξι απο κοντά έίναι παρα πολύ ωραίο...(είχα έναν ενδοιασμό για το χρώμα)..

                                μου το έδωσε για δοκιμή (στρωσίματος βέβαια, όχι πάνω απο 3500 στροφες)..Η αλήθεια είναι ότι ήμουν πολύ καχύποπτος για το συγκεκριμένο...

                                λοιπόν είναι μούρλια τελικα΄μέσα, με τα υπέροχα καθίσματα της Recaro να δίνουν ρέστα...

                                το πατάω λίγο, η πρώτη ολίγον νοχελική για τα άλογά του (μακρυα) αλλα απο 2 και πάνω γίνεται το έλα να δείς...Ροπη ΑΤΕΛΕΙΩΤΗ, και το καλύτερο ΣΚΑΕΙ κιολλας σε αποτομα άφημα γκαζιού....

                                γενική εντύπωση καλύτερο απο Opel OPC τουλαχιστον στις χαμηλές στροφές λόγω πεντακύλινδρου 2,5lt...

                                Χωρίς να το πιέσω ιδιαίτερα, μου φάνηκε ολίγον 'μαλακό' αλλα πολύ άνετο...το άν γέρνει θα μπορεσω να το δω μετα απο κανα 2000 χλμ, στην δευτερη 'δοκιμή'...

                                απο κατανάλωση πώς τα πάει, αν ξέρει κάποιος...?

                                Σε γενικές γραμμές άψογο...bonus τα 3 οργανάκια στο ταμπλο, δεν χρειάζεται να καταφευγουν οι ιδ/ες σε καγκουρέ λύσεις, με μέγιστη τιμή στο baromemtro τα 1,2bar...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cmarin last edited by

                                  εδώ είσαι:

                                  http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=15208

                                  θα γίνει συγχώνευση [cmarin]

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    northern-rx last edited by

                                    Ωραια.. και με τη αντανακλαστικα ο θειος βγαινει με το st στο δρομο?δωσε του το stilo και πολυ του ειναι ..καλυτερα να αραξει σπιτι η να χρησιμοποιει τα μεσα μαζικης μεταφορας!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      face last edited by

                                      Ο χρήστης NORTHERN rx έγραψε:
                                      Ωραια.. και με τη αντανακλαστικα ο θειος βγαινει με το st στο δρομο,δωσε του το stilo και πολυ του ειναι ..καλυτερα να αραξει σπιτι η να χρησιμοποιει τα μεσα μαζικης μεταφορας!

                                      Ξέρεις τον μπαρμπα** Βασίλη (Α+)**??......

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        northern-rx last edited by

                                        Και οδηγος αγωνων να ηταν φιλε χλωμη την βλεπω την ακαριαια αντιδραση αν χρειαστει.. και μην παρει και καμμια οικογενεια στο λαιμο του ..τη λεμε τωρα..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          face last edited by

                                          τώρα δεν εχω την όρεξη να ανοίξω τέτοια κουβέντα...όσοι γνωρίζουν τέτοιους οδηγούς θα καταλάβουν....δεν είναι όλοι Χάροι...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            popol-ros last edited by

                                            FORD FOCUS ST

                                            Ο πόλεμος των μικρομεσαίων από τα απλά και ταπεινά 1,600αρια μεταφέρθηκε και στις γρήγορες εκδόσεις… Όλες οι εταιρίες πλέον προσπαθούν να παρουσιάσουν στην αγορά βολίδες σε μικρή συσκευασία με κινητήρες 2,000 κυβικών εκατοστών και κατώτερη ιπποδύναμη τα 200 άλογα. Άλλοι επιλέγουν την χρήση της υπερτροφοδότησης ενώ άλλοι της ατμόσφαιρας. Στην περίπτωση που θα αναλύσουμε παρακάτω έχουμε μια αντίφαση… 
                                            Η Ford με το άκρως επιτυχημένο focus mk1 κατάφερε να χαρίσει το χαμόγελο σε εκατομμύρια των οδηγών του ανά τον κόσμο και αυτό χάρη στο εξαιρετικό (από όλες τις απόψεις) πλαίσιο του, την ανάρτηση που άλλαξε τα δεδομένα στην μικρομεσαία κατηγορία και το τιμόνι που ακόμη συζητιέται στα αυτοκινητιστικά πηγαδάκια. Ένα αυτοκίνητο που αποτέλεσε και αποτελεί το trademark στα fun to drive προσθιοκίνητα και έχει καταλάβει μια θέση στο hall of fame της παγκόσμιας ιστορίας. Και όπως σωστά αποφάνθηκε ένας κύριος του χώρου (δεν αναφέρω όνομα) : το focus θα είναι το αυτοκίνητο του ψαγμένου φοιτητή… 
                                            Μερικοί είχαν κατηγορήσει τότε το focus ST ότι δεν είχε το απαιτούμενο γκάζι (παρά το 6αρι κιβώτιο) για να πρωταγωνιστήσει και να κάνει την διαφορά. Η Ford αφουγκράστηκε την επιθυμία των αγοραστών της και λάνσαρε στην αγορά την έκδοση RS με περιορισμένο αριθμό παραγωγής αυτοκινήτων, η οποία τελικά κατάφερε να κάνει τους τυχερούς κατόχους του να παραμιλούν…
                                            

                                            Αισίως φτάσαμε στην δεύτερη γενιά ST όπου οι πάντες περίμεναν την Ford να κάνει την διαφορά και να ανακτήσει την πρώτη θέση από την έκπληξη της χρονιάς που ακούει στο όνομα Golf Gti…
                                            Και κάπου εδώ έρχεται η αντίφαση σε σχέση με την πρώτη παράγραφο. Εκεί που όλοι οι άλλοι κατασκευαστές προτίμησαν την δίλιτρη λύση η Fοrd έκανε την έκπληξη και λάνσαρε τον 2,500αρη με τούρμπο κινητήρα αφού τον βούτηξε από τα ράφια της υπό την προστασίας της Volvo… (δεν ήταν τυχαίο, μιας και ο δίλιτρος Duratec έβγαλε τα μικροπροβληματάκια του). Ήρθαν μετά από λίγο καιρό και τα μαντάτα από το δάσος του Nurburgring ότι είναι πιο γρήγορο από το RS και δώστου χαρές και πανηγύρια. Σόρρυ παίδες αλλά κατά Σέρρες μεριά είναι κατά 5 ολόκληρα δεύτερα πιο αργό…
                                            Δεν λέω , καλό χρυσό και όμορφο το πορτοκαλί το χρώμα αλλά και τα 1,200

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr