-
αμα λεμε για το ιδιο περιοδικο, μαλον σε μπερδευει αντι να σου δωσει μια ιδεα για το καρο
απο τη μια σου λεει 'Το τιμονι ειναι αμεσο κ ακετα ζωντανο, ο επιλογεας ακριβης κ θετικο, η αποκριση στο γκαζι αμεση, η προσφυση αφθονη κ η ανεση κ η ποιοτητα κυλισης σε ζηλευτα επιπεδα. Οι θετικες εντυπωσεις συνεχιζονται κ στις στροφες.........'
κ μετα αρχιζει τ θαψημο
'......... η συνολικη συμπεριφορα δεν ειναι τοσο οσο θα περιμενα απο ενα αυτοκινητο εξελιγμενο απ τη team RS ..... το τιμινι ηλεκτρουδραυλικιλα κ δειχνει ελαφρυ στο turn in, o επιλογεας ψαχνει απεγνωσμενα το μεταλικο κουμπωμα του sportKa η την αγριαδα του RS κ η υποστροφη στην εξοδο της στροφης προκαλη νοσταλγια για το παλιο ουδετερο ST των 170ΗΡ. ........... ο ξεσηκωτικος ηχος δειχνει σαν ανακολουθια '
κ μετα το γυρναει ξανα κ...
'Βεβαια, γρηγορα διαπιστωνω οτι οι ρυθμοι μου εξελισσονται σε ρυθμο διπλου fast forward κ ειμαι με το ενα χερι στο τιμονι. .......... Τωρα, η γεματι ροπη, η καλορυθμισμενη αναρτηση κ το γ@ματο πλαισιο μου δινουν τη δυνατοτητα να πηγαινω αερα χωρις αγχος, ευκολα κ απλα.'
ολο το αρθρο αναφαιρεται καπος ετσι για το νεο ST τη μια το ανεβαζει κ απο την αλλη το θαβει
**εγω που με ενδιαφερει το νεο ST αντι να παρω μια ιδεα με μπερδεψε παραπανω **:-?
τελικα στριβει η δεν στριβει ????
ειναι γρηγορο η δεν ειναι ?????
το τιμονι του ειναι κοφτερο η ειναι φλυαρο ????
ο επιλογεας του εναι βουτηρο η οχι ???
ο ηχος απο το συστημα 'sound symposer' ειναι ποροτικος κ σε ξεσηκωνει η δειχνει σαν ανακολουθια ?????
θα μας τρελανουν
-
CAP DIM οδηγησέ το ο ίδιος, να σχηματίσεις μια εικόνα.
Δεν ξέρω από ποιό περιοδικό είναι το άρθρο, που παρέθεσες αλλά είναι όντως εντελώς αποπροσανατολιστικό.
Το σύνηθες 'τα μασάμε, ναι μεν αλλά, η θεία μου η Πυθία, ήξεις αφίξεις'. -
Εγω αυτο που καταλαβα σιγουρα απο το αρθρο ειναι οτι ο ποιητης θελει να πει οτι:
Το focus καλο ειναι, αλλα αν ψαχνετε για καθαρόαιμο,χτυπατε λαθος πορτα.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
CAP DIM οδηγησέ το ο ίδιος, να σχηματίσεις μια εικόνα.Δεν ξέρω από ποιό περιοδικό είναι το άρθρο, που παρέθεσες αλλά είναι όντως εντελώς αποπροσανατολιστικό.
Το σύνηθες 'τα μασάμε, ναι μεν αλλά, η θεία μου η Πυθία, ήξεις αφίξεις'.Τι εννοεις ωρε Παι Μει...
-
Ο χρήστης Random1 έγραψε:
CAP DIM οδηγησέ το ο ίδιος, να σχηματίσεις μια εικόνα.
Δεν ξέρω από ποιό περιοδικό είναι το άρθρο, που παρέθεσες αλλά είναι όντως εντελώς αποπροσανατολιστικό.
Το σύνηθες 'τα μασάμε, ναι μεν αλλά, η θεία μου η Πυθία, ήξεις αφίξεις'.Τι εννοεις ωρε Παι Μει...
Οτι όσα άρθρα καί άν διαβάσεις,από όσους ειδικούς δημοσιογράφους καί όσο έγκυρο περιοδικό καί να είναι,εσύ θα εμπιστευθείς τόν εαυτό σου αφού πρώτα τό οδηγήσεις.
Τήν 'κεντρική ιδέα' μπορείς να τήν πάρεις από κάποιο άρθρο,αλλά όχι να τό εμπιστευθείς πέρα γιά πέρα.
Ο τελικός κριτής θα είσαι πάντα εσύ. -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Εγω αυτο που καταλαβα σιγουρα απο το αρθρο ειναι οτι ο ποιητης θελει να πει οτι:Το focus καλο ειναι, αλλα αν ψαχνετε για καθαρόαιμο,χτυπατε λαθος πορτα.
@ CAP DIM
Για το ίδιο άρθρο μιλάμε.
Πάντως, κι εγώ το παραπάνω κατάλαβα...
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
CAP DIM οδηγησέ το ο ίδιος, να σχηματίσεις μια εικόνα.
Δεν ξέρω από ποιό περιοδικό είναι το άρθρο, που παρέθεσες αλλά είναι όντως εντελώς αποπροσανατολιστικό.
Το σύνηθες 'τα μασάμε, ναι μεν αλλά, η θεία μου η Πυθία, ήξεις αφίξεις'.Τι εννοεις ωρε Παι Μει...
Οτι όσα άρθρα καί άν διαβάσεις,από όσους ειδικούς δημοσιογράφους καί όσο έγκυρο περιοδικό καί να είναι,εσύ θα εμπιστευθείς τόν εαυτό σου αφού πρώτα τό οδηγήσεις.
Τήν 'κεντρική ιδέα' μπορείς να τήν πάρεις από κάποιο άρθρο,αλλά όχι να τό εμπιστευθείς πέρα γιά πέρα.
Ο τελικός κριτής θα είσαι πάντα εσύ.Eχεις δικιο κ γω που οδηγησα το golf V gti μετα απο το impreza 2.5 wrx μου φανηκε οτι οδηγουσα ποδηλατο....Τελικα κ οι δημοσιογραφοι οδηγωντας συνεχως αμαξια και εχοντας σαν κριτηρια αμαξια πχ 100χιλ χανουν την εγκυροτητα τους..Παντως μη νομιζετε οτι το κοστος συντηρησης ενος αμαξιου πολλων κυβικων ειναι πολυ..
Εγω για 2700cc πληρωνω ασφαλεια 170ΕΥΡΩ το 6μηνο(ΕΓΝΑΤΙΑ) και τελη μια φορα το χρον 483ΕΥΡΩ..Σιγα..βεβαια η ασφαλεια μου δεν ειναι μικτη κ δεν εχω ασφαλεια κλοπης,πυρος,θραση κρυσταλλων κ.α. μαμακιες..
-
Οι δημοσιογράφοι κάνουν τήν δουλειά τους,καί εμείς θα κάνουμε τήν δικιά μας.
-
Αν κ κάτοχος του παλιού καλού st πιστεύω ότι το νέο πορτοκαλί όπλο της ford θα είναι πολύ ανταγωνίσιμο μέσα κ έξω από την πίστα….θα ήθελα να δω πόσα δευτερόλεπτα θα τρώνε μέσα στις Σέρρες τα μεγάλα της κατηγορίας ….για μένα έχουν πετύχει το απόλυτο….η πορεία θα δήξει….
-
Ο χρήστης Random1 έγραψε:
Εγω για 2700cc πληρωνω ασφαλεια 170ΕΥΡΩ το 6μηνο(ΕΓΝΑΤΙΑ) και τελη μια φορα το χρον 483ΕΥΡΩ..Σιγα..βεβαια η ασφαλεια μου δεν ειναι μικτη κ δεν εχω ασφαλεια κλοπης,πυρος,θραση κρυσταλλων κ.α. μαμακιες..
Αναθεώρησε καλύτερα για να μη σου στρίψει.
-
Ο χρήστης andrew_ST170 έγραψε:
Αν κ κάτοχος του παλιού καλού st πιστεύω ότι το νέο πορτοκαλί όπλο της ford θα είναι πολύ ανταγωνίσιμο μέσα κ έξω από την πίστα….θα ήθελα να δω πόσα δευτερόλεπτα θα τρώνε μέσα στις Σέρρες τα μεγάλα της κατηγορίας ….για μένα έχουν πετύχει το απόλυτο….η πορεία θα δήξει….μωρε ας ειχα εγω το δικο σου το φοκους και να παει να χεστει το καινουργιο....
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
μωρε ας ειχα εγω το δικο σου το φοκους και να παει να χεστει το καινουργιο....
Οκ δεν λέω ότι είμαι δυσαρεστημένος από το focus ίσα ίσα είμαι πολύ ευχαριστημένος βρε καρντάση αλλά το νέο είναι ΠΙΟ όπλο όπως κ να το κάνουμε…έχω ψηθεί να το πάρω αλλά πρέπει πρώτα να συμφωνήσει η ford στην αγορά του παλιού…
-
ανδρεα το θεμα ειναι οτι μπορεις να βρεις στο καινουργιο φοκους ST το γκαζι που θελεις αλλα δεν θα βρεις το feedback και την αμεσοτητα του δικου σου....
ζυγισε τα και αποφασισε
-
έψαξα να βρώ σχετική δημοσίευση και δεν βρίκα τίποτα
λοιπόν το stilo έφυγε και πήρα αυτό...
όχι πλάκα κάνω...
Η αλήθεια έιναι ότι το πήρε ο 70χρονος πλεον Θέιος μου...του θυμίζει λέει στο γκάζι το Golf ΜΚ Ι Gti με ανέβασμα στα άλοga...
η πλάκα είναι ότι το αμάξι απο κοντά έίναι παρα πολύ ωραίο...(είχα έναν ενδοιασμό για το χρώμα)..
μου το έδωσε για δοκιμή (στρωσίματος βέβαια, όχι πάνω απο 3500 στροφες)..Η αλήθεια είναι ότι ήμουν πολύ καχύποπτος για το συγκεκριμένο...
λοιπόν είναι μούρλια τελικα΄μέσα, με τα υπέροχα καθίσματα της Recaro να δίνουν ρέστα...
το πατάω λίγο, η πρώτη ολίγον νοχελική για τα άλογά του (μακρυα) αλλα απο 2 και πάνω γίνεται το έλα να δείς...Ροπη ΑΤΕΛΕΙΩΤΗ, και το καλύτερο ΣΚΑΕΙ κιολλας σε αποτομα άφημα γκαζιού....
γενική εντύπωση καλύτερο απο Opel OPC τουλαχιστον στις χαμηλές στροφές λόγω πεντακύλινδρου 2,5lt...
Χωρίς να το πιέσω ιδιαίτερα, μου φάνηκε ολίγον 'μαλακό' αλλα πολύ άνετο...το άν γέρνει θα μπορεσω να το δω μετα απο κανα 2000 χλμ, στην δευτερη 'δοκιμή'...
απο κατανάλωση πώς τα πάει, αν ξέρει κάποιος...?
Σε γενικές γραμμές άψογο...bonus τα 3 οργανάκια στο ταμπλο, δεν χρειάζεται να καταφευγουν οι ιδ/ες σε καγκουρέ λύσεις, με μέγιστη τιμή στο baromemtro τα 1,2bar...
-
-
Ωραια.. και με τη αντανακλαστικα ο θειος βγαινει με το st στο δρομο?δωσε του το stilo και πολυ του ειναι ..καλυτερα να αραξει σπιτι η να χρησιμοποιει τα μεσα μαζικης μεταφορας!
-
Ο χρήστης NORTHERN rx έγραψε:
Ωραια.. και με τη αντανακλαστικα ο θειος βγαινει με το st στο δρομο,δωσε του το stilo και πολυ του ειναι ..καλυτερα να αραξει σπιτι η να χρησιμοποιει τα μεσα μαζικης μεταφορας!Ξέρεις τον μπαρμπα** Βασίλη (Α+)**??......
-
Και οδηγος αγωνων να ηταν φιλε χλωμη την βλεπω την ακαριαια αντιδραση αν χρειαστει.. και μην παρει και καμμια οικογενεια στο λαιμο του ..τη λεμε τωρα..
-
τώρα δεν εχω την όρεξη να ανοίξω τέτοια κουβέντα...όσοι γνωρίζουν τέτοιους οδηγούς θα καταλάβουν....δεν είναι όλοι Χάροι...
-
FORD FOCUS ST
Ο πόλεμος των μικρομεσαίων από τα απλά και ταπεινά 1,600αρια μεταφέρθηκε και στις γρήγορες εκδόσεις… Όλες οι εταιρίες πλέον προσπαθούν να παρουσιάσουν στην αγορά βολίδες σε μικρή συσκευασία με κινητήρες 2,000 κυβικών εκατοστών και κατώτερη ιπποδύναμη τα 200 άλογα. Άλλοι επιλέγουν την χρήση της υπερτροφοδότησης ενώ άλλοι της ατμόσφαιρας. Στην περίπτωση που θα αναλύσουμε παρακάτω έχουμε μια αντίφαση… Η Ford με το άκρως επιτυχημένο focus mk1 κατάφερε να χαρίσει το χαμόγελο σε εκατομμύρια των οδηγών του ανά τον κόσμο και αυτό χάρη στο εξαιρετικό (από όλες τις απόψεις) πλαίσιο του, την ανάρτηση που άλλαξε τα δεδομένα στην μικρομεσαία κατηγορία και το τιμόνι που ακόμη συζητιέται στα αυτοκινητιστικά πηγαδάκια. Ένα αυτοκίνητο που αποτέλεσε και αποτελεί το trademark στα fun to drive προσθιοκίνητα και έχει καταλάβει μια θέση στο hall of fame της παγκόσμιας ιστορίας. Και όπως σωστά αποφάνθηκε ένας κύριος του χώρου (δεν αναφέρω όνομα) : το focus θα είναι το αυτοκίνητο του ψαγμένου φοιτητή… Μερικοί είχαν κατηγορήσει τότε το focus ST ότι δεν είχε το απαιτούμενο γκάζι (παρά το 6αρι κιβώτιο) για να πρωταγωνιστήσει και να κάνει την διαφορά. Η Ford αφουγκράστηκε την επιθυμία των αγοραστών της και λάνσαρε στην αγορά την έκδοση RS με περιορισμένο αριθμό παραγωγής αυτοκινήτων, η οποία τελικά κατάφερε να κάνει τους τυχερούς κατόχους του να παραμιλούν…
Αισίως φτάσαμε στην δεύτερη γενιά ST όπου οι πάντες περίμεναν την Ford να κάνει την διαφορά και να ανακτήσει την πρώτη θέση από την έκπληξη της χρονιάς που ακούει στο όνομα Golf Gti…
Και κάπου εδώ έρχεται η αντίφαση σε σχέση με την πρώτη παράγραφο. Εκεί που όλοι οι άλλοι κατασκευαστές προτίμησαν την δίλιτρη λύση η Fοrd έκανε την έκπληξη και λάνσαρε τον 2,500αρη με τούρμπο κινητήρα αφού τον βούτηξε από τα ράφια της υπό την προστασίας της Volvo… (δεν ήταν τυχαίο, μιας και ο δίλιτρος Duratec έβγαλε τα μικροπροβληματάκια του). Ήρθαν μετά από λίγο καιρό και τα μαντάτα από το δάσος του Nurburgring ότι είναι πιο γρήγορο από το RS και δώστου χαρές και πανηγύρια. Σόρρυ παίδες αλλά κατά Σέρρες μεριά είναι κατά 5 ολόκληρα δεύτερα πιο αργό…
Δεν λέω , καλό χρυσό και όμορφο το πορτοκαλί το χρώμα αλλά και τα 1,200
Focus II ST