Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΣΑΜΑΡΑΚΙΑ > Αντε πάλι
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΣΑΜΑΡΑΚΙΑ > Αντε πάλι
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 5 / 10
    Περί αυτοκίνησης
    76
    197
    1135
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      emmanoyhl last edited by

      Μια θερμή παράκληση! Αν έχει κάποιος ολόκληρη την υπουργική απόφαση με τις προδιαγραφές που πρέπει να έχουν τα σαμαράκια και που επιτρέπεται να τοποθετούνται ή έχει ηλεκτρονική διεύθυνση που μπορώ να τη βρω θα με βοηθούσε αφάνταστα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        af9pk last edited by

        Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
        Μια θερμή παράκληση! Αν έχει κάποιος ολόκληρη την υπουργική απόφαση με τις προδιαγραφές που πρέπει να έχουν τα σαμαράκια και που επιτρέπεται να τοποθετούνται ή έχει ηλεκτρονική διεύθυνση που μπορώ να τη βρω θα με βοηθούσε αφάνταστα.

        Χωρις να ειναι αυτο που ζητας, ισως να σε βοηθησει λιγο -απο autotriti-

        Α. Ο ΚΑΝΟΝΑΣ
        Η κατασκευή 'σαμαριών' στα οδοστρώματα κατά κανόνα απαγορεύεται, διότι κυρίως παρεμπδίζεται η εύρυθμη κυκλοφορία και υοπονομεύεται η οδική ασφάλεια, ιδίως σε σχέση με τα δίκυκλα.

        Β. Η ΕΞΑΙΡΕΣΗ
        Κατ' εξαίρεση η κατασκευή 'σαμαριών' επιτρέπεται αν πληρούνται όλες οι προϋποθέσεις που θέτει ο νόμος. Συγκεκριμένα:

        1. Σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ. (άρθρο 52, παράγραφος 5)
          α) 'Σαμαράκια' είναι δυνατόν να κατασκευάζονται με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου μόνον σε δρόμους δευτερεύουσας κυκλοφοριακής σημασίας στους οποίους, επί πλέον, συντρέχουν ειδικοί λόγοι μείωσης της ταχύτητας ή περιορισμού της κυκλοφορίας και εφ' όσον δεν διέρχονται λεωφορεία.
          β) Εξουσιοδοτείται ο Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ να ρυθμίσει τα σχετικά ζητήματα με υπουργική απόφαση.
        2. Σύμφωνα με τη σχετική υπουργική απόφαση (ΥΠΕΧΩΔΕ/ΔΜΕΟ/ε/ΟΙΚ/690 2-11-92) τα 'σαμαράκια' είναι δυνατόν να κατασκευάζονται με τις εξής προϋποθέσεις που θα πρέπει να συντρέχουν σωρευτικά:
          α) Σε δρόμους αποκλειστικά τοπικής και όχι διαμπερούς κυκλοφορίας.
          β) Θα πρέπει να έχουν αποκλεισθει βάσει μελέτης οδικής ασφάλειας όλοι οι άλλοι τρόποι ανάσχεσης της ταχύτητας (π.χ. στενώσεις οδοστρώματος, οδόστρωμα τραχείας επιφάνειας, καθοδήγηση διαμπερών δρομολογίων από άλλους δρόμους, σταθμεύσεις, παρεμβάσεις δενδροφύτευσης κ.λ.π.).
          γ) Η σκοπιμότητα δημιουργίας 'σαμαριών' θα πρέπει να κριθεί από την αρμόδια υπηρεσία με τήρηση οπωσδήποτε των εξής προϋποθέσεων:
        • να πρόκειται για οδό αποκλειστικά τοπικής κυκλοφορίας
        • να μην διέρχονται από εκεί οχήματα άμεσης ανάγκης (πυροβεστικά, νοσοκομειακά κ.τ.λ.)
        • να υπάρχει στη συγκεκριμένη οδό κυκλοφορία οχημάτων μικρότερη από 30 οχήματα την ώρα
        • να μπορεί να εφαρμοστεί το όριο ταχύτητας 30χλμ/ώρα χωρίς να δημιουργείται κυκλοφοριακό πρόβλημα.
          δ) Το μήκος της οδού (από διασταύρωση σε διασταύρωση) θα πρέπει να υπερβαίνει τα 100 μέτρα.
          ε) Η κλίση της οδού θα πρέπει να είναι μικρότερη του 4%.
          στ) Τα 'σαμαράκια' θα πρέπει να απέχουν 40 - 100 μέτρα μεταξύ τους, να βρίσκονται τουλάχιστον 20 μέτρα από αρχή καμπύλης, να απέχουν τουλάχιστον 20 μέτρα από διασταύρωση με δρόμο ίδιας κατηγορίας ή 25 μέτρα από διασταύρωση με σημαντικότερο δρόμο.
          ζ) Να ανταποκρίνονται στις διαστάσεις και τεχνικές προδιαγραφές που θέτει ο νόμος.

        Γ. ΚΥΡΩΣΕΙΣ
        Αν όλες οι κάποιες (έστω και μια) από τις ως άνω προϋποθέσεις δεν πληρούνται, τα 'σαμαράκια' είναι παράνομα και η κατασκευή και η διατήρησή τους αποτελεί αξιόποινη πράξη, που εκτός των άλλων προβλέπεται και τιμωρείται βάσει του άρθρου 273 του Ποινικού Κώδικα (κατ' άλλη άποψη βάσει του άρθρου 290). Η αξιόποινη πράξη διώκεται και αυτεπαγγέλτως, με συνέπεια να ανακύπτουν σχετικές υποχρεώσεις για τα αστυνομικά όργανα να ενεργήσουν προς τούτο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • P
          pete_creative_jr last edited by

          Ο χρήστης nidosan έγραψε:

          ε. Η κλίση της οδού να είναι μικρότερη του 4%

          Κάπου στην Πολιτεία είναι ένας δρόμος με σαμαράκια που έχει κλίση (με το μάτι) γύρω στο 10%. Όποτε περνάω απο κεί βλαστημάω την ώρα και τη στιγμή

          Ίσως θα πρέπει να καλέσω το δήμο κάποια στιγμή...

          Την Παλαιολόγου λες, μεταξύ Εκάλης και Πολιτείας.
          Κάθε 40-50 μέτρα και σαμαράκι! Πολιτισμός...

          exoun polla SUV ekei mou fainete kai afou den ta pane sto fysiko tous periballon kataskeuasan texnita empodia

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • P
            petros last edited by

            Ο χρήστης vrax έγραψε:
            Κοινοι θνητοι.....

            Εμεις στον Πειραια δεν χρειαζομαστε σαμαρακια, εχουν μεριμνησει ολες οι δημοσιες υπηρεσιες ετσι ωστε το οδοστρωμα να παρεχει, σε ολους τους δρομους, ολα τα σαμαρακια, λακκουβες, ολισθηροτητα, που κανει οποιον τρεξει να εχει και διχτακι να σερνεται απο πισω να μαζευει τα κομματια του.

            Εμείς πάλι στα Βριλήσσια συνεχίζουμε την πρωτοτυπία μας.

            Ήδη από τις αρχές του '90 (πριν οι πρώτοι διδάξαντες του Παπάγου αποκτήσουν σαμάρια - των γαϊδάρων που δημοτικού συμβουλίου του) σε κάθε διασταύρωση μπήκαν χαντάκια σε όλο το πλάτος του δρόμου, βάθους 20-40 εκ. και μήκους 1-2 μέτρων.
            Τώρα πια, εν έτει 2006, έχουμε:

            1. Τα τσιμεντένια αυτά χαντάκια εντελώς ασυντήρητα (πλην λίγων εξαιρέσεων) επί μία 15ετία, με αποτέλεσμα να σπάσουν και βυθιστούν ακόμη περισσότερο
            2. Έξτρα χαντάκια ανά 20-30 μέτρα στις νεόδμητες περιοχές (από μπαλώματα στις συνδέσεις των αποχετεύσεων στα νέα κτίσματα, που υποχώρησαν έως και 10 εκατ. με την πρώτη βροχούλα)
            3. Σαμαράκια σε δρόμους πλάτους 15 μέτρων, διαμπερείς οδούς μεταξύ λεωφόρων και οδούς που περνούν λεωφορεία.
            4. Στενεμένους δρόμους, με 'ποδηλατόδρομους' (ασφάλτινα κομμάτια παράλληλα στο δρόμο πλάτους 2 μέτρων που καταλαμβάνονται από παρκαρισμένα).

            Ηighlight αποτελούν τα μπαλώματα που έπρεπε να φτιαχτούν στους κατεστραμένους δρόμους προκειμένου να στηριχτούν σωστά τα σαμαράκια!!!

            Μπορεί ο προηγούμενος δήμαρχος να ήταν απλώς απών, αλλά ο πιο πρόσφατος (με δεδομένη εμπειρία σε εμπόλεμες ζώνες, από όπου προφανώς αντέγραψε τις μεθόδους καταστροφής των οδικών αρτηριών του 'εχθρού') είναι συνήθως απών, αλλά όταν είναι παρών, είναι ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΑ παρών. Άλλος ένας λόγος να βρίζουμε τους δημοσιογράφους. Ειδικά όταν εφαρμόζουν τις μεθόδους του 'λειτουργήματός' τους σε άλλα πεδία δράσης.

            Υ.Γ. Νύν δήμαρχος Βριλησσίων, Αργύρης Ντινόπουλος

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kacey last edited by

              Να μην πουμε για τα σαμαρακια που εβαλαν στο παρκινγκ του ΛουναΠαρκ της Βαρκιζας, που εχουν σχεδον 20 ποντους υψος, ειναι σε δρομο με μηκος κατω των 100 μετρων και περνανε λεωφορεια καθως εκει ειναι η αφετηρια τους...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • E
                emmanoyhl last edited by

                Ευχαριστώ πολύ φίλε Af9pk αλλά επί πλέον ψάχνω και τις τεχνικές προδιαγραφές (πλάτος ύψος υλικό κατασκευής κλπ) των σαμαριών που επιτρέπονται κατ’ εξαίρεση. Ξέρεις κάτι για αυτό ή μήπως μπορείς να με κατευθύνεις που να ψάξω;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • M
                  manosk last edited by

                  Βγάλανε σαμαράκια στη Βουλιαγμένη; Δεν είμαι σίγουρος αλλά έχω την εντύπωση ότι αντικατέστησαν σαμαράκια με κάθετες σειρές από 'μάτια γάτας'. Ή όχι;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • M
                    madman77 last edited by

                    Για αψογες κατασκευες ερχομαστε στον Πρασινο Λοφο στο Ν Ηρακλειο πλησιον εκκλησιας Παναγιας και βολταρουμε στα γυρω στενα....

                    Συνιστουνται> Niva, Freelander Κλπ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • elteo
                      elteo last edited by

                      Στον Παπάγου έχει αναχώματα για τα τεθωρακισμένα άρματα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        skye last edited by

                        Ο χρήστης kacey έγραψε:
                        Να μην πουμε για τα σαμαρακια που εβαλαν στο παρκινγκ του ΛουναΠαρκ της Βαρκιζας, που εχουν σχεδον 20 ποντους υψος, ειναι σε δρομο με μηκος κατω των 100 μετρων και περνανε λεωφορεια καθως εκει ειναι η αφετηρια τους...

                        εκει τα βαλανε για να μη μπορεις να σβουρισεις το αμαξι σου μπροστα σε κοσμο

                        παντως υπαρχουν ακομα αρκετες αλανες
                        απλα δε μπορεις να πουλησεις μουρη γιατι δε μαζευεται κοσμος..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          giannispolo last edited by

                          Ο χρήστης Madman77 έγραψε:
                          Δεν βρηκα το σχετικο παλαιο τοπικ για να συνεχισω...

                          Απ' οτι θυμαμαι υπηρξε νομος ο οποιος εκρινε ολα τα σαμαρακια παρανομα (πλαστικα κ μη) και σαμαρακι μπορουσε να υπαρξει και πλαστικο μονο μετα απο μελετη σωστη σημανση κλπ....

                          Παρ ολα αυτα δεν ειδα πουθενα να ξηλωνεται ουτε ενα σαμαρακι (ειδικα τα ασφαλτινα). Αντιθετα στο δημο Ηρακλειου και Αμαρουσιου οσα σαμαρακια ειχαν ξηλωθει απο καποιους ξαναεπισκευαστηκαν προσφατα....

                          Η ερωτηση ειναι η εξης> Μπορεις να καταγγειλεις καπως τον δημο για αυτο (οχι ενα ατομο αρκετα)??? Αν παθεις ζημια η ατυχημα τι συμβαινει???
                          Αν παρεις ενα γκασμα και αρχισεις και ξηλωνεις τα σαμαρια θα σε πιασουν για καταστροφη δημ. περιουσιας????

                          Εχει παραγινει το κακο με τα σαμαρια.. Ειδικα με τα τσιμεντενια..
                          Ελαχιστες εξαιρεσεις εξω απο σχολεια και παλι μονο πλαστικα....

                          νόμος για παράνομα σαμαράκια , δεν νομίζω

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A
                            arji78 last edited by

                            Ανοίγω ένα θέμα για το οποίο έψαξα,αλλά αν και περίμενα να υπάρχει κάτι,εγώ δεν βρήκα τίποτα.Μπορεί και να μην το είδα μετά από τόσες ώρες μπροστά σε μια οθόνη.

                            Να θέσω πρώτα το στίγμα:Δήμος Συκεών Θεσσαλονίκης,αλλά και σχεδόν σε όλη την Ελλαδίτσα μας.

                            Λοιπόν,σε 5-6 δρόμους σε αυτόν τον Δήμο υπήρχαν σαμαράκια,τα οποία λόγω του ότι έχουν θεωρηθεί παράνομα(δεν ξέρω με ποιόν νόμο),ξηλώνονται αυτή την εποχή και φτιάχνεται κάτι άλλο από τουβλάκια διακόσμησης ή όπως αλλιώς λέγονται το οποίο είναι επίπεδο αλλά σε τέσσερα σημεία το τουβλάκι προεξέχει προς τα πάνω 3-4 πόντους με αποτέλεσμα να καταπονείται το αυτοκίνητο με τους γνωστούς μετά από λίγο καιρό τριγμούς με όποια ταχύτητα και αν περάσεις.Πιστεύω πως οι περισσότεροι έχουν δει κάτι ανάλογο και έχουν καταλάβει γιατί μιλάω.

                            Μιλόντας με τον σχεδιαστή του έργου εχθές με διαβεβαίωσε πως είναι νόμιμα και μάλιστα το υπογράφει αυτό με το ίδιο το 'αίμα' του.
                            Όση ώρα μιλούσαμε προσπαθούσε να με πείσει πως γίνεται για την ασφάλεια των παιδιών σε ένα παραλήρημα που είχε,πράγμα το οποίο καταλαβαίνω.
                            Τι φταίμε όμως εμείς κάθε φορά που περνάμε από εκεί να κλαίμε το αυτοκίνητο μας.Προσπαθούσε επίσης να με πείσει πως το αυτοκίνητο δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα γιατί για την δουλειά αυτή έχει τα αμορτισέρ.

                            ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΕΣ ΟΙ Π@Π@ΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΕΣ.

                            Αν δεν είναι εγώ πρέπει να παω το αυτοκίνητό μου σε βίδες για να αποζημιωθώ;;;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • S
                              skullone last edited by

                              Ενημερωτικό Σημείωμα του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών
                              προς τους Δήμους σχετικά με τα «Σαμαράκια»

                              Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών
                              Εθνική Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας
                              Ανθίμου Γαζή 4 - Αθήνα
                              Προς: τον Δήμο..................................
                              Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών

                              Αθήνα ....... / ....... / 2002
                              Αρ. Πρωτ.:.................................

                              Ε Ν Η Μ Ε Ρ Ω Τ Ι Κ Ο Σ Η Μ Ε Ι Ω Μ Α

                              Θέμα : Εγκάρσιοι μειωτήρες ταχύτητας («σαμαράκια»)
                              Σχετ: 1. Ν. 2696/99 (Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας)
                              Σχετ: 2. Υπ. Απόφαση ΥΠΕΧΟΔΕ/ΔΜΕΟ/ε/οικ/690/.2.11.92

                              Κύριοι,
                              Αφορμή της παρούσας επιστολής της Επιτροπής μας, είναι η συνεχώς αυξανόμενη και άναρχη τοποθέτηση «σαμαρακιών» (στις περισσότερες περιπτώσεις, μάλιστα, και εκτός κατασκευαστικών προδιαγραφών) σε οδούς του δικτύου του Δήμου σας, στις οποίες τούτο ρητά απαγορεύεται από την ισχύουσα νομοθεσία (Κ.Ο.Κ. και Υπουργική Απόφαση ΥΠΕΧΩΔΕ). Τούτο, πέραν της τυπικής πλευράς του θέματος, δηλαδή της μη συμμόρφωσης του Δήμου σας προς την ισχύουσα εθνική Νομοθεσία, δημιουργεί και ουσιαστικό πρόβλημα κινδύνου αλλά και φθοράς των οχημάτων, στους διερχόμενους, από τις θέσεις αυτές, αυτοκινητιστών, και κυρίως, δικυκλιστών.

                              Κατόπιν τούτου επιθυμούμε να σας ενημερώσουμε ότι σύμφωνα με τα ανωτέρω σχετικά, n τοποθέτηση «σαμαρακιών». εν γένει, απαγορεύεται. Επιτρέπεται κατ' εξαίρεση και μόνο εφόσον πληρούνται σωρευτικά όλες οι προϋποθέσεις που τίθενται από την ισχύουσα νομοθεσία, δηλαδή:

                              Α. Σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ. (άρθρο 52 § 5),
                              1 «Σαμαράκια είναι δυνατόν να κατασκευάζονται με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου μόνο δε δρόμους δευτερεύουσας κυκλοφοριακής σημασίας στους οποίους, επί πλέον, συντρέχουν ειδικοί λόγοι μείωσης της ταχύτητας ή περιορισμού της κυκλοφορίας και εφ' όσον δεν διέρχονται μέσα μαζικής μεταφοράς.
                              2. Εξουσιοδοτείται ο Υπουργός ΥΠΕΧΩΔΕ να ρυθμίσει τα σχετικά ζητήματα με Υ.Α.

                              Β. Σύμφωνα με την σχετική Υπουργική Απόφαση (ΥΠΕΧΩΔΕ/ΔΜΕΟ/ε/οικ/690/.2.11.92) τα «σαμαράκια» είναι δυνατόν να κατασκευάζονται με τις εξής προϋποθέσεις που θα πρέπει να συντρέχουν σωρευτικά:
                              1, Σε δρόμους αποκλειστικά τοπικής και όχι διαμπερούς κυκλοφορίας.
                              2. Θα πρέπει να έχουν αποκλεισθεί βάσει μελέτης οδικής ασφάλειας όλοι οι άλλοι τρόποι ανάσχεσης της ταχύτητας (π.χ. στενώσεις οδοστρώματος, οδόστρωμα τραχείας επιφάνειας, καθοδήγηση διαμπερών δρομολογίων από άλλους δρόμους, σταθμεύσεις, παρεμβάσεις, δεντροφύτευσης κ.λ.π.)
                              3. Η σκοπιμότητα δημιουργίας «σαμαριών» θα πρέπει να κριθεί από την αρμόδια υπηρεσία με τήρηση οπωσδήποτε των εξής προϋποθέσεων:

                              • να πρόκειται για οδό αποκλειστικά τοπικής κυκλοφορίας
                              • να μην διέρχονται από εκεί οχήματα άμεσης ανάγκης
                                (πυροσβεστικά, νοσοκομειακά κ.λ.π.)
                              • να υπάρχει στην συγκεκριμένη οδό κυκλοφορία οχημάτων
                                μικρότερη από 30 οχήματα την ώρα
                              • να μπορεί να εφαρμοσθεί το όριο ταχύτητας 30χλμ χωρίς να
                                δημιουργείται κυκλοφοριακό πρόβλημα.
                              1. To μήκος της οδού θα πρέπει να υπερβαίνει τα 100 μέτρα ν. Η κλίση της οδού θα πρέπει να είναι μικρότερη του 4%
                              2. Τα «σαμαράκια» θα πρέπει να απέχουν 40 - 100 μέτρα μεταξύ τους, να βρίσκονται τουλάχιστον 20 μέτρα από αρχή καμπύλης, να απέχουν τουλάχιστον 20 μέτρα από τον διασταύρωση με δρόμο ίδιας κατηγορίας rj 25 μέτρα από διασταύρωση με σημαντικότερο δρόμο
                                νϋ. Να ανταποκρίνονται στις διαστάσεις και τεχνικές προδιαγραφές που θέτει ο νόμος.

                              Γ. ΚΥΡΩΣΕΙΣ
                              Αν όλες ή κάποιες (έστω και μία) από τις ως άνω προϋποθέσεις δεν πληρούνται, τα «σαμαράκια» είναι παράνομα και η κατασκευή και διατήρηση τους αποτελεί αξιόποινη πράξη που εκτός των άλλων προβλέπεται και τιμωρείται βάσει του άρθρου 273 του Ποινικού Κώδικα (κατ1 'άλλη άποψη βάσει του άρθρου 290 Π.Κ.). Η αξιόποινη αυτή πράξη διώκεται και αυτεπαγγέλτως . με συνέπεια να ανακύπτουν σχετικές υποχρεώσεις για τα Αστυνομικά όργανα να ενεργήσουν προς τούτο.
                              Κατόπιν των ανωτέρω και δεδομένου ότι η εσφαλμένη, όπως σε πολλές περιπτώσεις του δικτύου του Δήμου σας, τοποθέτηση «σαμαρακιών» δημιουργεί μεγαλύτερους κινδύνους από αυτούς από τους οποίους , υποτίθεται, προφυλάσσει, σας καλούμε μα επανεξετάσετε άμεσα τόσο τις θέσεις όσο και την μορφή αυτών που έχετε ήδη τοποθετήσει.
                              Σας επισημαίνουμε ότι, δεδομένου ότι δεχόμαστε ήδη σωρεία παραπόνων τόσο από ιδιώτες όσο και από φορείς σχετικά με το θέμα αυτό, τυχόν μη συμμόρφωση σας στην ισχύουσα Νομοθεσία, είναι πολύ πιθανόν να δημιουργήσει στον Δήμο σας στο άμεσο μέλλον σημαντικά προβλήματα, τόσο αστικής (διεκδικήσεις αποζημιώσεων για ζημιές σε οχήματα ή και σωματικές βλάβες εξαιτίας των παράνομων «σαμαρακιών») όσο και ποινικής φύσεως (διώξεις για πρόκληση σωματικών βλαβών εξ αμελείας).
                              Είμαστε στη διάθεση σας για να σας παράσχουμε κάθε βοήθεια προς την κατεύθυνση της προσαρμογής των «σαμαρακιών» του Δήμου σας στα προβλεπόμενα από την ισχύουσα Νομοθεσία και να σας βοηθήσουμε να εξεύρετε λύσεις στο θέμα της οδικής ασφάλειας του δικτύου σας οι οποίες, όμως θα κινούνται μέσα στα πλαίσια της νομιμότητας.

                              ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:
                              1 .-Δ/νση Τροχαίας (Δήμου που υπάγεται)
                              2.- Γραφείο Υπουργού Μ.Ε.
                              3.- Γραφείο Υφυπουργού Μ.Ε.
                              4.- Γραφείο Γεν. Γραμματέα Μ.Ε.

                              Ο Πρόεδρος της Ε.Ε.Ο.Α.
                              Α. Ρουσσόπουλος

                              Αυτά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • A
                                arji78 last edited by

                                Επίσης όλως τυχαίως οι συγκεκριμένοι δρόμοι για τους οποίους πήρα τηλέφωνο να διαμαρτυρηθώ σε αντίθεση με τους υπόλοιπους στον συγκεκριμένο δήμο,δεν είναι κοντά σε κάποιο σχολείο αλλά είναι οι ακριβές γειτονιές της περιοχής και χρησιμοποιούνται από όσους ξέρουν και θέλουν να γλιτώσουν κίνηση το πρωί για να βγούνε στον περιφερεικό.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • S
                                  skullone last edited by

                                  'Όλως τυχαίως'...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    skullone last edited by

                                    Τύπωσε αυτό το ενημερωτικό σημείωμα (το οποίο το πήρα από ΕΔΩ) και τρίψτο στη μάπα του σχεδιαστή του έργου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      arji78 last edited by

                                      Το θέμα είναι πως αυτά τα 'πράγματα' που φτιάχνουν δεν ξέρω αν θεωρούνται σαμαράκια,γιατί δεν υπάρχει ύψος.Η ζημιά όμως που νιώθω να προκαλείται στο αυτοκίνητό μου είναι μεγαλύτερη.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        skullone last edited by

                                        Δες κι εδώ:

                                        http://www.gommatechnika.gr/gr/news.htm

                                        Προϋποθέσεις Εγκατάστασης Εγκάρσιων Υπερυψωμένων Λωρίδων ('σαμαράκια')

                                        1. Σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ. (άρθρο 52, παράγραφος 5) 'σαμαράκια' είναι δυνατόν να κατασκευάζονται με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου μόνον σε δρόμους δευτερεύουσας κυκλοφοριακής σημασίας στους οποίους, επί πλέον, συντρέχουν ειδικοί λόγοι μείωσης της ταχύτητας ή περιορισμού της κυκλοφορίας και εφ' όσον δεν διέρχονται λεωφορεία.
                                        2. Σύμφωνα με τη σχετική υπουργική απόφαση (ΥΠΕΧΩΔΕ/ΔΜΕΟ/ε/ΟΙΚ/690 2-11-92) τα 'σαμαράκια' είναι δυνατόν να κατασκευάζονται με τις εξής προϋποθέσεις που θα πρέπει να συντρέχουν σωρευτικά:
                                          α) Σε δρόμους αποκλειστικά τοπικής και όχι διαμπερούς κυκλοφορίας.
                                          β) Θα πρέπει να έχουν αποκλεισθει βάσει μελέτης οδικής ασφάλειας όλοι οι άλλοι τρόποι ανάσχεσης της ταχύτητας (π.χ. στενώσεις οδοστρώματος, οδόστρωμα τραχείας επιφάνειας, καθοδήγηση διαμπερών δρομολογίων από άλλους δρόμους, σταθμεύσεις, παρεμβάσεις δενδροφύτευσης κ.λ.π.).
                                          γ) Η σκοπιμότητα δημιουργίας 'σαμαριών' θα πρέπει να κριθεί από την αρμόδια υπηρεσία με τήρηση οπωσδήποτε των εξής προϋποθέσεων:
                                        • να πρόκειται για οδό αποκλειστικά τοπικής κυκλοφορίας
                                        • να μην διέρχονται από εκεί οχήματα άμεσης ανάγκης (πυροβεστικά, νοσοκομειακά κ.τ.λ.)
                                        • να υπάρχει στη συγκεκριμένη οδό κυκλοφορία οχημάτων μικρότερη από 30 οχήματα την ώρα
                                        • να μπορεί να εφαρμοστεί το όριο ταχύτητας 30χλμ/ώρα χωρίς να δημιουργείται κυκλοφοριακό πρόβλημα.
                                          δ) Το μήκος της οδού θα πρέπει να υπερβαίνει τα 100 μέτρα.
                                          ε) Η κλίση της οδού θα πρέπει να είναι μικρότερη του 4%.
                                          στ) Τα 'σαμαράκια' θα πρέπει να απέχουν 40 - 100 μέτρα μεταξύ τους, να βρίσκονται τουλάχιστον 20 μέτρα από αρχή καμπύλης, να απέχουν τουλάχιστον 20 μέτρα από διασταύρωση με δρόμο ίδιας κατηγορίας ή 25 μέτρα από διασταύρωση με σημαντικότερο δρόμο.
                                          ζ) Να ανταποκρίνονται στις διαστάσεις και τεχνικές προδιαγραφές που θέτει ο νόμος.
                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • A
                                          arji78 last edited by

                                          Ο χρήστης skullone έγραψε:
                                          'Όλως τυχαίως'...

                                          Τυχαίως είναι γιατί 'ο τρόπος λειτουργίας του Δήμου Συκεών δεν έχει καμία σχέση με τον τρόπο λειτουργίας όλων των υπόλοιπων Δήμων στην Ελλάδα'.

                                          Κι εγώ μάλλον ζω σε άλλη χώρα τόσα χρόνια!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • A
                                            arji78 last edited by

                                            Με βλέπω αύριο με κορδέλα να μετράω αποστάσεις

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 5 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr