-
Ο χρήστης ferr@r1 έγραψε:
ΣυγχαρητήριαΔηλαδη για μας τους 'μονοεδρικους' τιποτα ?
-
Γεια σας και από μένα συμφορουμίτες.
Χεσμένος (μα τελείως) μπαμπάς στα 33 μου, με μια κούκλα 2.5 μηνών.
Οτι και να πω είναι λίγο, οι παθόντες καταλαβαίνουν.
Να πω και γω τη βλακεία μου για την ανατροφή χωρίς να ξέρω ακόμη τι θα κάνω ακριβώς και τι είναι καλύτερο.Κάποιος φίλος μου το είπε κάποτε κα εγώ απλά θα το αναλύσω λίγο παραπάνω.
Η συζήτηση με τα παιδιά μας, και χρήσιμη είναι, και διδακτική είναι, αλλά είμαι λίγο επιφυλακτικός σε σχέση με την αποτελεσματικότητα, είτε κρίνοντας από μένα και τον πατέρα μου (που με πέθαινε στο μπίρι-μπίρι για να με ψήσει αλλά εγώ τα δικά μου) είτε κάνοντας τη σκέψη ότι το μυαλό των παιδιών δεν λειτουργεί όπως το δικό μας, οπότε είτε η συνεννόηση καταλήγει λίγο μπουζούκι είτε περνάμε το δικό μας τρόπο σκέψης στα παιδιά μας, πράγμα όχι απαραίτητα καλό(!!!???).Λοιπόν επειδή τα παιδιά ζουν έντονα σε ένα κόσμο που μίλάνε οι αισθήσεις και τα συναισθήματα, προτείνεται λοιπόν να δοκιμάζουμε τη μέθοδο του 'ιδρώτα'.
Αυτή η μέθοδος λέει, ότι όπως οι ομάδες (είτε επαγγελματικές είτε αθλητικές) ή οι καλές φιλίες (θυμηθείτε τα δικά σας) χτίζονται όταν ο ένας ιδρώσει μαζί με τον άλλο. Που σημαίνει να παίξεις μαζί του (να ιδρώσεις τη φανέλα μαζί του), όπου οι δεσμοί που αναπτύσσονται περιέχουν στοιχεία εκτίμησης και αλληλουποστήριξης, που πιστεύω ότι θα πάνε παραπέρα τη σχέση από το αν θα έμαινε στο γονιός-παιδί.
Αν κρίνω το πως έχω δεθεί με ανθρώπους μόνο και μόνο επειδή παίξαμε μπάλα μαζί πιτσιρικάδες, επειδή κάναμε κόντρες με τα αμάξια μας, επειδή κάναμε εργασίες μαζί στις σπουδές μας, νομίζω ότι μια αντίστοιχη αντιμετώπιση θα ήταν πολύ αποτελεσματική για τη σχέση μου με τα παιδί(α)
μου.Απλά το μόνο μου άγχος είναι ότι για να λειτουργήσει σωστά αυτό θα πρέπει να κρατήσω μια απόσταση από το ρόλο του πατέρα που τα ξέρει όλα και μαθαίνει στο παιδί του πως πρέπει να συμπεριφέρεται.
Αυτό και εύκολο δεν είναι λόγω του ότι όλοι νοιώθουμε την ευθύνη να δείξουμε το σωστό ή να επιβάλλουμε αυτό που πιστεύουμε (παράδειγμα μεγάλο αυτό το forum και πως ο ένας προσπαθεί να αποδείξει στον άλλο ότι η θέση του στα πράγματα είναι η σωστότερη), και από την άλλη πρέπει να υπάρξει και μια ισορροπία μεταξύ του είμαι φίλος και είμαι ο μπαμπάς.Για να ακούσω (διαβάσω) τις γνώμες σας.
Να μας ζήσουν τα 'κλωνάκια' μας. -
Σαββατο βραδυ, 23:45.
Επιστρεφουμε απο φιλικο σπιτι. Στο τιμονι του Panda η συζυγος. Τα παιδια δεμενα στα καθισματακια τους κοιμουνται. Η μικρη (3 ετων) σε καθισμα με δικες του ζωνες. Η μεγαλη (5,5 ετων) σε booster με πλατη και τη ζωνη του αυτοκινητου. Η μεγαλη γκρινιαζει οτι την ενοχλει η ζωνη, βγαζει το διαγωνιο τμημα και το περναει πισω απο την πλατη της, χωρις να λυσει το κατω μερος. Ειμαστε 500 μ. απο το σπιτι, πολυ ταραγμενοι (μολις ειχαμε μαθει τηλεφωνικα τον ξαφνικο θανατο πολυ προσφιλους συγγενικου προσωπου) και δεν σταματαμε να της φορεσουμε τη ζωνη. Στα 100 μ. ενας #@%^%$ παραβιαζει STOP και συγκρουομαστε (με λιγα και φρεναριστοι). Η μεγαλη χτυπαει (ευτυχως πολυ ελαφρα) το μαγουλο της στην πλατη της θεσης του συνοδηγου (την οποια εχω σε πολυ πισω θεση). Αποτελεσμα μονο μια μελανια, χωρις αλλο προβλημα.
Συμπερασμα: Δεν πρεπει ουτε για ΜΙΑ στιγμη να αμελουμε τα μετρα προτασιας, ειδικα των παιδιων, γιατι το κακο μπορει να συμβει ανα πασα στιγμη. Με λιγα παραπανω χλμ και αν χτυπουσε πχ στο ματι, τωρα θα ειμασταν ακομα στο νοσοκομειο και οι τυψεις θα εκαναν παρτυ.ΥΓ: Τα εχω μαθει απο νεογεννητα να ειναι στα καρεκλακια, σε βαθμο η μικρη να γκρινιαζει αν, οταν μπαινει σε ταξι, δεν βρισκει το καθισματακι της. Εχουμε 4 (!) καρεκλακια, για να ειναι παντα και τα 2 αυτοκινητα εξοπλισμενα. Σπανια ως ποτε ενοχλει τη μεγαλη η ζωνη. Κι ομως, μια απο τις ελαχιστες (λιγοτερες απο 3) φορες που γκρινιαξε για τη ζωνη και τη ΜΟΝΗ (κυριολεκτικα) που δεν κατεβηκα να της την ξαναφορεσω με το ζορι, συνεβη το ατυχημα... Α, ρε πουστη Mερφυ, δεν θα σε πετυχω πουθενα...
-
60 forumόπαιδα μέχρι τώρα, not bad....
-
να σας ζήσουν όλα .... και έρχεται και η σειρά μου
-
Να προσθέσω και τα 2 δικά μου: Η κόρη μου είναι 16 ετών και ο γιός μου πλησιάζει τα 11.
Προσπαθώντας να είμαι κοντά τους, φροντίζω όσο μπορώ να μην ξεχνάω τι έκανα και πως αντιδρούσα στην ηλικία τους σε αντίστοιχες καταστάσεις με αυτές που ζουν.
-
Μακάρι να είμαστε όλοι έτσι.
-
Ευχαριστώ πολύ παιδιά, και ελπίζω και εσείς στα παιδιά σας να επιδιώκετε να δίνετε αντίστοιχη εκπαίδευση!
Όσο για το τιμόνι, μιας που είναι αποσπόμενο οφείλω να πω πως θα μπορούσα να ετοιμάσω έναν πολύ μακρύύύύ κώνο για πάρτη του (αλά DTM! ), για να μην έχω να ακούω τέτοιες 'μπηχτές'!
Τώρα το τί θα κάνω με τα πετάλια, θα δω πόσο με παίρνει και θα σας πω...
Να'στε όλοι καλά, και σας εύχομαι καλό Πάσχα σε σας και την οικογένειά σας!
Φιλικά,
Τέο
Future F1 Driver Trainer! (sssssss!) -
Πατεράδες του Φόρουμ ζητάω τα φώτα σας!
[list:2j3zz47f]-Συγγενικό πρόσωπο περιμένει τώρα κοντα το 3ο παιδί.
-Τα άλλα δύο παιδιά είναι τεσσαρων και δύο ετών αντίστοιχα.
-Αυτή τη στιγμή, το οικογενειακό αυτοκίνητο είναι ένα Opel Astra 1,4 sedan προ-προηγούμενης γενιάς.
-Με δύο παιδικά καθισματάκια πίσω δεν υπάρχει επαρκής χώρος για τρίτο καθισματάκι ή για έναν ενήλικα.
-Η οικογένεια μετακινείται εκτός πόλης τουλάχιστον 1-2 φορες το μήνα.
-Η ηλικίες των παιδιών είναι τέτοιες που για κανα δυο χρόνια ακόμα θα υπάρχει η ανάγκη για 3 καθισματάκια ταυτόχρονα μέσα στο αυτοκίνητο
-Η αναγκες για μεταφορά 'συνοδευτικού υλικού' αυξάνονται[/list:u:2j3zz47f]Με τα παραπάνω δεδομένα θα ήθελα να ακούσω τις προτάσεις σας για αυτοκίνητο που θα καλύπτει αυτές τις ανάγκες. Με μια πρώτη σκέψη το Multipla είναι μια καλή λύση γιατί λόγω πλάτους θα μπορεί να φιλοξενήσει άνετα (υποθέτω) τρία καθισματάκια αλλά θα ήθελα να ακούσω και τις δικες σας γνώμες/προτάσεις
-
Παιδιά μία γνώμη.
Οταν εχεις αμάξι με 4 ζώνες (πίσω αριστερά και δεξιά και όχι στο κέντρο)
Πειράζει να δέσεις το παιδί σου booster me plath (3 με 4 ετων) και με τις 2 ζώνες στο κέντρο πίσω???? -
Ο χρήστης hrdoukas έγραψε:
Με τα παραπάνω δεδομένα θα ήθελα να ακούσω τις προτάσεις σας για αυτοκίνητο που θα καλύπτει αυτές τις ανάγκες. Με μια πρώτη σκέψη το Multipla είναι μια καλή λύση γιατί λόγω πλάτους θα μπορεί να φιλοξενήσει άνετα (υποθέτω) τρία καθισματάκια αλλά θα ήθελα να ακούσω και τις δικες σας γνώμες/προτάσειςΧρήστο δεν είμαι πατέρας, αλλά όπως το θέτεις το Multipla και το Honda FR-V μάλλον είναι οι καλύτερες λύσεις. Κάτι που δεν ξέρουν όλοι για το Multipla: ταξιδεύει καταπληκτικά και πατάει στο δρόμο (προφανώς λόγω μετατροχίου) πολύ πολύ καλά. Την πρώτη φορά που δοκίμασα να το στρίψω έπαθα την πλάκα μου, για όχημα τέτοιας κατηγορίας πάντα. Το εσωτερικό έχει απίστευτες δυνατότητες, δε νομίζω ο φίλος σου να δυσκολευτεί ούτε με 3 παιδικά καθισματάκια.
Το FR-V είναι σαφώς πιο σύγχρονο φυσικά, οι χώροι του εξίσου καλοί, αλλά δεν έχω ιδέα τι κάνει στο δρόμο. Επίσης πρέπει να είναι και ακριβότερο.
Άλλα πολυμορφικά σε αυτό το μέγεθος δεν ξέρω αν θα τον βολέψουν τόσο, εκτός αν δώσει αρκετά παραπάνω και πάει σε κανένα Grand-Espace βέβαια. Οροφή τιμής υπάρχει?
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Με τα παραπάνω δεδομένα θα ήθελα να ακούσω τις προτάσεις σας για αυτοκίνητο που θα καλύπτει αυτές τις ανάγκες. Με μια πρώτη σκέψη το Multipla είναι μια καλή λύση γιατί λόγω πλάτους θα μπορεί να φιλοξενήσει άνετα (υποθέτω) τρία καθισματάκια αλλά θα ήθελα να ακούσω και τις δικες σας γνώμες/προτάσεις
Χρήστο δεν είμαι πατέρας, αλλά όπως το θέτεις το Multipla και το Honda FR-V μάλλον είναι οι καλύτερες λύσεις. Κάτι που δεν ξέρουν όλοι για το Multipla: ταξιδεύει καταπληκτικά και πατάει στο δρόμο (προφανώς λόγω μετατροχίου) πολύ πολύ καλά. Την πρώτη φορά που δοκίμασα να το στρίψω έπαθα την πλάκα μου, για όχημα τέτοιας κατηγορίας πάντα. Το εσωτερικό έχει απίστευτες δυνατότητες, δε νομίζω ο φίλος σου να δυσκολευτεί ούτε με 3 παιδικά καθισματάκια.
Το FR-V είναι σαφώς πιο σύγχρονο φυσικά, οι χώροι του εξίσου καλοί, αλλά δεν έχω ιδέα τι κάνει στο δρόμο. Επίσης πρέπει να είναι και ακριβότερο.
Άλλα πολυμορφικά σε αυτό το μέγεθος δεν ξέρω αν θα τον βολέψουν τόσο, εκτός αν δώσει αρκετά παραπάνω και πάει σε κανένα Grand-Espace βέβαια. Οροφή τιμής υπάρχει?
Εχω παει ταξίδι και με τα 2, και σίγουρα το honda πατάει καλύτερα και ειναι και πιο γρήγορο (και τα λοιπά που ισχύουν για τα honda)
Σου δίνει την αίσθηση στις στροφές ότι στρίβει σαν κανονικό αυτοκίνητο, καμία σχέση με τα παλιά πολυμορφικά -
Το Multipla είναι καταπληκτικό! Πατάει καλά, στρίβει (!) και πάει τόσο καλά που δυσκολεύεσαι να πιστέψεις ότι δεν είναι 2λιτρο. Το εσωτερικό του είναι, απλά, ιδιοφυές. Η τιμή του επίσης δελεαστική. Η Ιταλία είναι γεμάτη από ταξί Multipla, αν σημαίνει κάτι. Όχι, δεν τα 'χω πιάσει από τη Φίατ.
Επειδή και το Χόντα είναι .... Χόντα, τεσπα, καλά θα κάνει ο ενδιαφερόμενος να τα δει και τα δυο πριν επιλέξει. Ότι το Φίατ χωράει τρία καθισματάκια πίσω είναι σίγουρο, το έχω δει. -
Οποιοδήποτε μεσαίας κατηγορίες αυτοκίνητο που δεν έχει ηλίθια διαμόρφωση πίσω καθίσματος μπορεί να πάρει τρία καθισματάκια. Υποτίθεται ότι τα πολυμορφικά υπερτερούν σε αυτό αλλά μην βάζεις και στοίχημα. Αν μας έλεγες για τι ποσό μιλάμε θα μπορούσαμε να είμαστε ποιο ακριβείς στις προτάσεις μας.
-
Focus μικρομεσαίο και τα άλλα όπως είπα με ηλίθια διάταξη πίσω θέσεων ή ελέω τετρακίνησης έχουν πρόβλημα. Τα περισσότερα μεσαία και μάλιστα station μπορούν α να βολέψουν μια χαρά χωρίς παραχωρήσεις από τον οδηγό σε θέματα οδηγικής ευχαρίστησης. Συχνά όμως είναι προτιμότερη μια μπαγκαζιέρα μια δυο φορές το χρόνο παρά ένα αμάξι μισό μέτρο μεγαλύτερο κάθε μέρα εντός της πόλης!
-
Κατ'αρχήν:
Krusenstern
coyote
ililias
EMMANOYHL
nasos/sti
Ευχαριστώ! (οπως επίσης ευχαριστώ προκαταβολικά και όσους σκοπεύον να απαντήσουν από 'δω και κάτω )Η κατηγορία τιμής είναι μέχρι 23-24k. Τα Μultipla και FRV είναι εντός των ορίων.
Το Honda (που προσωπικά αγνοούσα την υπαρξη του) έχει το + της αρκετά καλύτερης εξωτερικής σχεδίασης και απ'οτι κατάλαβα έκανε 'κλικ' στον ενδιαφερόμενο, έστω και από τις φωτογραφίες και τα τεχνικά χαρακτηριστικά που βρήκαμε στο νετ. Φυσικά θα πρεπει να πάει να τα δει και τα δυο από κοντά και αν είναι δυνατόν να τα οδηγήσει για να σχηματίσει καλύτερη γνώμη αλλά όπως τη βλέπω τη δουλειά μάλλον στο honda θα πάει -
Nα προτείνω κι εγώ 2 ...
Focus S-MAX ... 22.550
http://www.in.gr/auto/news/article.asp? ... tyID=47433Επίσης το Touran θα έλθει προς το φθινόπωρο με τον TSi σε έκδοση 140 hp
-
Ο χρήστης hrdoukas έγραψε:
Κατ'αρχήν:
Krusenstern
coyote
ililias
EMMANOYHL
nasos/sti
Ευχαριστώ! (οπως επίσης ευχαριστώ προκαταβολικά και όσους σκοπεύον να απαντήσουν από 'δω και κάτω )Η κατηγορία τιμής είναι μέχρι 23-24k. Τα Μultipla και FRV είναι εντός των ορίων.
Το Honda (που προσωπικά αγνοούσα την υπαρξη του) έχει το + της αρκετά καλύτερης εξωτερικής σχεδίασης και απ'οτι κατάλαβα έκανε 'κλικ' στον ενδιαφερόμενο, έστω και από τις φωτογραφίες και τα τεχνικά χαρακτηριστικά που βρήκαμε στο νετ. Φυσικά θα πρεπει να πάει να τα δει και τα δυο από κοντά και αν είναι δυνατόν να τα οδηγήσει για να σχηματίσει καλύτερη γνώμη αλλά όπως τη βλέπω τη δουλειά μάλλον στο honda θα πάειΤο Honda δεν το ξερω, αλλα το Multipla το ξερω ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ !!!!!! Να το παρει!!!
-
Και επειδη ειμαστε λιγο εκτος θεματος:
Χτυπαω ελαφρα τη κορη μου στη μυτη πολλες φορες με το δαχτυλο.
Αυτη ανταποκρινεται και ΜΟΥ ΧΑΜΟΓΕΛΑΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Εγω:
(ΟΧΙ ΑΠΟ ΘΥΜΟ ΦΥΣΙΚΑ)Συνεχιζω τα χτυπηματακια εναλλαξ μυτη και πηγούνι και τοτε γινεται το μοιραιο.
Μου λεει ' ΑΑ- ΓΚ, ΑΑ-ΓΚ' -
FORUM Γονεων και Κηδεμονων...