-
Παράδοση. Τα Volvo παλιότερα ήταν ασφαλή, άνετα, αλλά κακάσχημα και με έλλειψη ανταλλακτικών. Έτσι ήταν πολύ δύσκολο να πωληθούν ως μεταχειρισμένα. Αυτό πέρασε στο μυαλό του Έλληνα με τον ίδιο τρόπο που πέρασε το ότι είναι καλή αγορά τα μεταχειρισμένα toyota, ford, honda, opel.
Υποψιάζομαι ότι με το S40 αυτή η νοοτροπία μπορεί να αλλάξει. -
Και εγώ πιστέυω πως με το νέο S40 μπορεί να αλλάξει και η νοοτροπία στη μεταπώληση των Volvo. Επίσης το προηγούμενο S40 πρόσφερε πολύ λιγότερα απο αυτά που άξιζε. Πως να πουληθεί στα χρήματα που αγοράστηκε; Το προηγούμενο 1.6 ήταν πιο ακριβό απο το τωρινό 1.8. Είναι δυνατόν να μη πέσει έτσι πολύ η τιμή του ως μεταχειρισμένο; Πόσο μάλλον όταν το τωρινό είναι και πολύ καλύτερο ως αυτοκίνητο γενικότερα.
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
εγω παντως εχω s40 απο το 2000(παλιο μοντελο) και ενα εχω να πω...
ολα καλα ολα αγια αλλα ΔΕΝ ΠΟΥΛΙΕΤΑΙ.
θελω λογω προβληματων του πατερα μου(υγιειας)να το δωσω και εκει που το πηρα με 33000ευρω το 1.8 με φουλ εξτρα τωρα ουτε 12000 δε μου δινουν!Δηλαδη σε 5 χρονια εχει χασει πανω απο 65% της αξιας του?
Τραγικο... -
eπισης σε τρακαρισμα μικρο που ειχα περιμενα 10μερες ενα εμπρος θολο...
οφειλω να πω παντως οτι απο τοτε που εφυγε ο σαρακακης απο τη μεση αλλαξε αρδην η εικονα στο σερβις και ανταλλακτικα...
το αμαξι το πηρα 1/00 και μετα απο ενα χρονο πηραν αντιπροσωπεια σαρακακη και εριξαν 800000δρχ τοτε τη τιμη την επομενη μερα!!!!!!!!!!!
αν βαλεις και τη δελεαστικη τιμη του νεου s40 ειναι λογικο το ποσο που εχω χασει εν μερει.απλα αν ειχα παρει bmw η αουντι θα ειχα χασει λιγοτερα!
-
καλα αυτό που λες συμβαίνει με όλους όσους έχουν πεσει σε αλλαγη αντιπροσωπείας
Για ρωτα αυτους που ειχαν ford και ήρθε ο σακελαρόπουλος και τα ξεπούλησε?... Για πούλα το παλιό σου ford... -
Ο χρήστης koralli έγραψε:
εγω παντως εχω s40 απο το 2000(παλιο μοντελο) και ενα εχω να πω...
ολα καλα ολα αγια αλλα ΔΕΝ ΠΟΥΛΙΕΤΑΙ.
θελω λογω προβληματων του πατερα μου(υγιειας)να το δωσω και εκει που το πηρα με 33000ευρω το 1.8 με φουλ εξτρα τωρα ουτε 12000 δε μου δινουν!Δηλαδη σε 5 χρονια εχει χασει πανω απο 65% της αξιας του?
Τραγικο...Νομίζω οτι ειναι τραγικό μόνο για τα Ελληνικά δεδομένα. Στο εξωτερικό πιθανόν να πουλιόταν πολύ φθηνότερα, μόνο στην Ελλάδα ισχύει η νοοτροπία του πανάκριβου μεταχειρισμένου.
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Νομίζω οτι ειναι τραγικό μόνο για τα Ελληνικά δεδομένα. Στο εξωτερικό πιθανόν να πουλιόταν πολύ φθηνότερα, μόνο στην Ελλάδα ισχύει η νοοτροπία του πανάκριβου μεταχειρισμένου.
Ακριβώς.Και ευτυχώς(για τους ενδιαφερόμενους) ή δυστυχώς(για τη μεταπωλητική αξία των αυτοκινήτων μας) δεν θα αργήσει η στιγμή που και στην Ελλάδα η απαξίωση θα είναι πολύ μεγαλύτερη.
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
εγω παντως εχω s40 απο το 2000(παλιο μοντελο) και ενα εχω να πω...
ολα καλα ολα αγια αλλα ΔΕΝ ΠΟΥΛΙΕΤΑΙ.
θελω λογω προβληματων του πατερα μου(υγιειας)να το δωσω και εκει που το πηρα με 33000ευρω το 1.8 με φουλ εξτρα τωρα ουτε 12000 δε μου δινουν!Αυτό δεν ισχύει μόνο με volvo αλλά με όλα τα αυτοκίνητα. Υπάρχει το car depreciation calculator που θα σου δόσει κατα προσέγγιση την τιμή του αυτοκινήτου ανα πασα στιγμή.
Ετσι για 33000 σε 6 χρονια είσαι στο όριο που εθεσες. 11900
εδώ θα το βρεις
http://carprice.com/loandepr.html -
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Νομίζω οτι ειναι τραγικό μόνο για τα Ελληνικά δεδομένα. Στο εξωτερικό πιθανόν να πουλιόταν πολύ φθηνότερα, μόνο στην Ελλάδα ισχύει η νοοτροπία του πανάκριβου μεταχειρισμένου.
Εδώ στην Κύπρο συμβαίναι ακριβώς το αντίθετο. Λόγω του ότι εδω εχουμε αναποδο σύστημα και το τιμόνι είναι στα δεξια, όπως και στην Ιαπωνία και στην αγγλια, αρχίσανε τα τελευταία χρόνια να κανουνε εισαγωγή μεταχειρισμένα απο Ιαπωνία τα οποία είναι πολύ φθηνά. Ετσι αν πας να πουλήσεις το αμαξι που πηρες καινούριο είτε θα το πουλήσεις για μερικα ευρώ είτε θα πεις παρα να μου δόσουνε μερικά ευρώ το γκαζώνω, το πετάω απο ένα γκρεμό και σπάω πλακα.
Το αμαξι μου το αγόρασα πριν 11.5 χρόνια για 15000 ευρω και τωρα μου το ζητησανε 850 χωρίς να εχει αντιμετωπίσει ουδεποτε πρόβλημα. -
σε λίγο θα πρεπει να δωσεις 850 για την απόσυρση
-
Ο χρήστης test έγραψε:
εγω παντως εχω s40 απο το 2000(παλιο μοντελο) και ενα εχω να πω...
ολα καλα ολα αγια αλλα ΔΕΝ ΠΟΥΛΙΕΤΑΙ.
θελω λογω προβληματων του πατερα μου(υγιειας)να το δωσω και εκει που το πηρα με 33000ευρω το 1.8 με φουλ εξτρα τωρα ουτε 12000 δε μου δινουν!Αυτό δεν ισχύει μόνο με volvo αλλά με όλα τα αυτοκίνητα. Υπάρχει το car depreciation calculator που θα σου δόσει κατα προσέγγιση την τιμή του αυτοκινήτου ανα πασα στιγμή.
Ετσι για 33000 σε 6 χρονια είσαι στο όριο που εθεσες. 11900
εδώ θα το βρεις
http://carprice.com/loandepr.htmlαυτο λεει να πουλήσω το type-R 21000 σε ένα χρόνο!!!!!!
-
Ο χρήστης test έγραψε:
Αυτό δεν ισχύει μόνο με volvo αλλά με όλα τα αυτοκίνητα. Υπάρχει το car depreciation calculator που θα σου δόσει κατα προσέγγιση την τιμή του αυτοκινήτου ανα πασα στιγμή.
Ετσι για 33000 σε 6 χρονια είσαι στο όριο που εθεσες. 11900
εδώ θα το βρεις
http://carprice.com/loandepr.htmlΕλαφρώς εκτός ελληνικής πραγματικότητας. Έβαλα από περιέργεια την τιμή του Astra στο περίπου (18000), 0 (=νέο αμάξι), 2 έτη ηλικία και μου έβγαλε ότι αν το πουλήσω σε 3 μήνες που θα κλείνει 2ετία θα κοστίζει κάτι λιγότερο από 12.000. Πέφτει έξω κατά 1500-2000 ευρώ (σημαντική απόκλιση για 2 χρόνια) και δεν συνυπολογίζει τον παράγοντα 'διανυθέντα χιλιόμετρα'.
-
Ο χρήστης athanasios έγραψε:
Νομίζω οτι ειναι τραγικό μόνο για τα Ελληνικά δεδομένα. Στο εξωτερικό πιθανόν να πουλιόταν πολύ φθηνότερα, μόνο στην Ελλάδα ισχύει η νοοτροπία του πανάκριβου μεταχειρισμένου.
Ακριβώς.Και ευτυχώς(για τους ενδιαφερόμενους) ή δυστυχώς(για τη μεταπωλητική αξία των αυτοκινήτων μας) δεν θα αργήσει η στιγμή που και στην Ελλάδα η απαξίωση θα είναι πολύ μεγαλύτερη.
Χρονια το ακουω αυτο αλλα δε βλεπω αλλαζει κατι... Η ιδια πονεμενη ιστορια με τα diesel και τα μεταχειρισμενα απο Ευρωπη. Εχεις υποψη σου κατι που θα αλλαξει συντομα?
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Αυτό δεν ισχύει μόνο με volvo αλλά με όλα τα αυτοκίνητα. Υπάρχει το car depreciation calculator που θα σου δόσει κατα προσέγγιση την τιμή του αυτοκινήτου ανα πασα στιγμή.
Ετσι για 33000 σε 6 χρονια είσαι στο όριο που εθεσες. 11900
εδώ θα το βρεις
http://carprice.com/loandepr.htmlΕλαφρώς εκτός ελληνικής πραγματικότητας. Έβαλα από περιέργεια την τιμή του Astra στο περίπου (18000), 0 (=νέο αμάξι), 2 έτη ηλικία και μου έβγαλε ότι αν το πουλήσω σε 3 μήνες που θα κλείνει 2ετία θα κοστίζει κάτι λιγότερο από 12.000. Πέφτει έξω κατά 1500-2000 ευρώ (σημαντική απόκλιση για 2 χρόνια) και δεν συνυπολογίζει τον παράγοντα 'διανυθέντα χιλιόμετρα'.
EINAI ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ μαντρα!!!!!!
-
Ναι ειναι οντως για μαντρά ,εμενα μου βγαινει χαλαρά -2.000 απο την τιμη που παιζει στην αγορα
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Ελαφρώς εκτός ελληνικής πραγματικότητας. Έβαλα από περιέργεια την τιμή του Astra στο περίπου (18000), 0 (=νέο αμάξι), 2 έτη ηλικία και μου έβγαλε ότι αν το πουλήσω σε 3 μήνες που θα κλείνει 2ετία θα κοστίζει κάτι λιγότερο από 12.000. Πέφτει έξω κατά 1500-2000 ευρώ (σημαντική απόκλιση για 2 χρόνια) και δεν συνυπολογίζει τον παράγοντα 'διανυθέντα χιλιόμετρα'.
Ας μή ξεχνάμε όμως ότι ενα καινούριο αμαξι χάνει σχεδόν το 1/5 της τιμής στο πρώτο έτος.
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Νομίζω οτι ειναι τραγικό μόνο για τα Ελληνικά δεδομένα. Στο εξωτερικό πιθανόν να πουλιόταν πολύ φθηνότερα, μόνο στην Ελλάδα ισχύει η νοοτροπία του πανάκριβου μεταχειρισμένου.
Ακριβώς.Και ευτυχώς(για τους ενδιαφερόμενους) ή δυστυχώς(για τη μεταπωλητική αξία των αυτοκινήτων μας) δεν θα αργήσει η στιγμή που και στην Ελλάδα η απαξίωση θα είναι πολύ μεγαλύτερη.
Χρονια το ακουω αυτο αλλα δε βλεπω αλλαζει κατι... Η ιδια πονεμενη ιστορια με τα diesel και τα μεταχειρισμενα απο Ευρωπη. Εχεις υποψη σου κατι που θα αλλαξει συντομα?
Δεν έχεις άδικο σ' αυτό απλά μετά από τόσες παραπομπές...
http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id= ... _flag=true
Να πάρω το VOLVO S40;