-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Το τεριος που είδα χ8ές ήταν πολύ ωραίο και πίσω ειδικά μοιάζει πολύ έντονα με ml mercedes και οχι με rav οπως λένε πολλοί. Σε καμία περίπτωση δεν φτάνει την κατασκευή του gvitara. Το αυτοκίνητο είναι υπερτιμολογημένο κατά 3000 περίπου. Αν δεν κατεβάσουν τις τιμές του άμεσα τότε η μεγάλη προσέλευση του κόσμου θα κάνει και μεγάλη δισφήμιση. Γιατί ζητάς παραπάνω πράγματα απο ένα αυτοκίνητο 23000 απο ότι απο ένα 20000. Και μετά απο τέτοια δισφήμιση θα πρέπει να δαπανηθούν πολλά χρήματα σε διαφήμιση για να αντιστραφή το κλίμα. Ας μην χάσουν την ευκαιρία τους τώρα που είναι νωρίς και ας κατεβάσουν τις τιμές αν θέλουν τα ψιλικά να γίνουν αντιπροσωπείες!!!Μέχρι τις 12 το πρωί σήμερα οι παραγγελίες ήταν γυρω στις 450 σ όλη την Ελλάδα πάντως. Λες να κατεβάσουν τις τιμές;
Αφού πλέον το terios παίζει μόνο του σε μια κατηγορία που δημιουργησε -
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
Το τεριος που είδα χ8ές ήταν πολύ ωραίο και πίσω ειδικά μοιάζει πολύ έντονα με ml mercedes και οχι με rav οπως λένε πολλοί. Σε καμία περίπτωση δεν φτάνει την κατασκευή του gvitara. Το αυτοκίνητο είναι υπερτιμολογημένο κατά 3000 περίπου. Αν δεν κατεβάσουν τις τιμές του άμεσα τότε η μεγάλη προσέλευση του κόσμου θα κάνει και μεγάλη δισφήμιση. Γιατί ζητάς παραπάνω πράγματα απο ένα αυτοκίνητο 23000 απο ότι απο ένα 20000. Και μετά απο τέτοια δισφήμιση θα πρέπει να δαπανηθούν πολλά χρήματα σε διαφήμιση για να αντιστραφή το κλίμα. Ας μην χάσουν την ευκαιρία τους τώρα που είναι νωρίς και ας κατεβάσουν τις τιμές αν θέλουν τα ψιλικά να γίνουν αντιπροσωπείες!!!
Μέχρι τις 12 το πρωί σήμερα οι παραγγελίες ήταν γυρω στις 450 σ όλη την Ελλάδα πάντως. Λες να κατεβάσουν τις τιμές;
Αφού πλέον το terios παίζει μόνο του σε μια κατηγορία που δημιουργησεΘα εξαρτηθεί πολύ από τις σχετικές πωλήσεις του SX4...γιατί αν δούν στην Daihatsυ οτι χάνουν την μάχη θα αρχίσουν τα δωράκια...
-
μόνο να μην ανεβούν γιατί εχώ αρχίσει και το σκέφτομαι..
μ' αρέσει πάντως κι ας ξεφεύγει πολύ από τα γούστα μου -
3000 λιγότερο δεν είναι δίκαιο αλλά 1500 λιγότερο θα ήταν τίμιο και θα το έφερνε εκεί που πρέπει.
Όμως όπως άκουσα και τον πωλητή να λέει ο κόσμος διψάει για SUV και μάλλον έχει δίκιο... οπότε οι τιμές δύσκολα θα κατέβουν.... -
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
Το τεριος που είδα χ8ές ήταν πολύ ωραίο και πίσω ειδικά μοιάζει πολύ έντονα με ml mercedes και οχι με rav οπως λένε πολλοί. Σε καμία περίπτωση δεν φτάνει την κατασκευή του gvitara. Το αυτοκίνητο είναι υπερτιμολογημένο κατά 3000 περίπου. Αν δεν κατεβάσουν τις τιμές του άμεσα τότε η μεγάλη προσέλευση του κόσμου θα κάνει και μεγάλη δισφήμιση. Γιατί ζητάς παραπάνω πράγματα απο ένα αυτοκίνητο 23000 απο ότι απο ένα 20000. Και μετά απο τέτοια δισφήμιση θα πρέπει να δαπανηθούν πολλά χρήματα σε διαφήμιση για να αντιστραφή το κλίμα. Ας μην χάσουν την ευκαιρία τους τώρα που είναι νωρίς και ας κατεβάσουν τις τιμές αν θέλουν τα ψιλικά να γίνουν αντιπροσωπείες!!!
Μέχρι τις 12 το πρωί σήμερα οι παραγγελίες ήταν γυρω στις 450 σ όλη την Ελλάδα πάντως. Λες να κατεβάσουν τις τιμές;
Αφού πλέον το terios παίζει μόνο του σε μια κατηγορία που δημιουργησεΔεν φανταζομαι να νομιζεις οτι το παραγγειλαν μεσα σε 5 μερες 450 ατομα οποτε θα το παραγγείλουν σε ενα χρόνο 32850 ατομα!!!
Αν δεν ηταν οι δοσεις ουτε απο έξω δεν θα περνούσαν με 23000. Τέλος πάντων εγώ προτιμώ να πάρω ένα τουσον η ενα κια με +2000 παρά το τεριος. Σχετικά με την κατηγορία που λες ένας λόγος παραπάνω, μπορεί να εδραιωθεί στην κατηγορία τώρα που είναι μόνο του και όχι ότι φάμε οτι πιούμε και οτι αρπάξει ο κ..... τους.
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Το τεριος που είδα χ8ές ήταν πολύ ωραίο και πίσω ειδικά μοιάζει πολύ έντονα με ml mercedes και οχι με rav οπως λένε πολλοί. Σε καμία περίπτωση δεν φτάνει την κατασκευή του gvitara. Το αυτοκίνητο είναι υπερτιμολογημένο κατά 3000 περίπου. Αν δεν κατεβάσουν τις τιμές του άμεσα τότε η μεγάλη προσέλευση του κόσμου θα κάνει και μεγάλη δισφήμιση. Γιατί ζητάς παραπάνω πράγματα απο ένα αυτοκίνητο 23000 απο ότι απο ένα 20000. Και μετά απο τέτοια δισφήμιση θα πρέπει να δαπανηθούν πολλά χρήματα σε διαφήμιση για να αντιστραφή το κλίμα. Ας μην χάσουν την ευκαιρία τους τώρα που είναι νωρίς και ας κατεβάσουν τις τιμές αν θέλουν τα ψιλικά να γίνουν αντιπροσωπείες!!!
Μέχρι τις 12 το πρωί σήμερα οι παραγγελίες ήταν γυρω στις 450 σ όλη την Ελλάδα πάντως. Λες να κατεβάσουν τις τιμές;
Αφού πλέον το terios παίζει μόνο του σε μια κατηγορία που δημιουργησεΘα εξαρτηθεί πολύ από τις σχετικές πωλήσεις του SX4...γιατί αν δούν στην Daihatsυ οτι χάνουν την μάχη θα αρχίσουν τα δωράκια...
Άλλοι θα πάρουν το ένα, άλλοι το άλλο. Τετρακίνηση με κεντρικό διαφορικό με κλείδωμα 50:50 και μπλοκέ πίσω, λίγα μικρά SUV έχουν σήμερα. Για ΚΙΑ και Χιουντάι, ούτε λόγος.
-
Γεια χαρα σας απο ενα νεο στην παρεα...
πηγα κι εγω να δω το νεο Τεριος, αλλα απογοητευτικα οχι τοσο απ την τιμη οσο απ την τεχνογνωσια της εταιριας.... κοινως, ειχαν μαυρα μεσανυχτα... υπομονη μεχρι να ξεκαθαρισει το τοπιο! -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Τετρακίνηση με κεντρικό διαφορικό με κλείδωμα 50:50 και μπλοκέ πίσω, λίγα μικρά SUV έχουν σήμερα. Για ΚΙΑ και Χιουντάι, ούτε λόγος.Συμφωνω ...απολυτως ...
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Το τεριος που είδα χ8ές ήταν πολύ ωραίο και πίσω ειδικά μοιάζει πολύ έντονα με ml mercedes και οχι με rav οπως λένε πολλοί. Σε καμία περίπτωση δεν φτάνει την κατασκευή του gvitara. Το αυτοκίνητο είναι υπερτιμολογημένο κατά 3000 περίπου. Αν δεν κατεβάσουν τις τιμές του άμεσα τότε η μεγάλη προσέλευση του κόσμου θα κάνει και μεγάλη δισφήμιση. Γιατί ζητάς παραπάνω πράγματα απο ένα αυτοκίνητο 23000 απο ότι απο ένα 20000. Και μετά απο τέτοια δισφήμιση θα πρέπει να δαπανηθούν πολλά χρήματα σε διαφήμιση για να αντιστραφή το κλίμα. Ας μην χάσουν την ευκαιρία τους τώρα που είναι νωρίς και ας κατεβάσουν τις τιμές αν θέλουν τα ψιλικά να γίνουν αντιπροσωπείες!!!
Μέχρι τις 12 το πρωί σήμερα οι παραγγελίες ήταν γυρω στις 450 σ όλη την Ελλάδα πάντως. Λες να κατεβάσουν τις τιμές;
Αφού πλέον το terios παίζει μόνο του σε μια κατηγορία που δημιουργησεΘα εξαρτηθεί πολύ από τις σχετικές πωλήσεις του SX4...γιατί αν δούν στην Daihatsυ οτι χάνουν την μάχη θα αρχίσουν τα δωράκια...
Άλλοι θα πάρουν το ένα, άλλοι το άλλο. Τετρακίνηση με κεντρικό διαφορικό με κλείδωμα 50:50 και μπλοκέ πίσω, λίγα μικρά SUV έχουν σήμερα. Για ΚΙΑ και Χιουντάι, ούτε λόγος.
Το θέμα είναι πόσες φορές θα το πάς εκεί που δεν θα πάνε αυτά που δεν έχουν μπλοκέ διαφορικό. Ελάχιστες ειδικά όταν άκουγα μερικούς να ζητάνε χρματοδότηση 72 μήνες!!! Αυτοί θα κοιμούνται μέσα για να μην το πειράξει κανείς όχι να το πετάξουν σε χαντάκια ή σε κλήσεις που με την παραμικρή κουλαμάρα μπορεί να σε φέρει αμέτρητες τούμπες και αμέτρητες επιπλέον δόσεις. Επιπλέον δεν δικαιολογέιτε αύξηση τιμής απο μοντέλο σε μοντέλο της τάξης του 20% με αντίστοιχο επίδπεδο εξοπλισμού. Τέλος πάντων καλά όλα τα ακαδημαικά που λέμε. Σε ένα χρονάκι απο τώρα πάντως εγώ σας πάω και στοίχημα ότι η τιμή του θα είναι τουλάχιστον -2000. Εκτός αν αρκούνται στα πολλά απο τους λίγους και όχι στα λίγα απο τους πολλούς
-
Ο χρήστης Troll έγραψε:
Γεια χαρα σας απο ενα νεο στην παρεα...
πηγα κι εγω να δω το νεο Τεριος, αλλα απογοητευτικα οχι τοσο απ την τιμη οσο απ την τεχνογνωσια της εταιριας.... κοινως, ειχαν μαυρα μεσανυχτα... υπομονη μεχρι να ξεκαθαρισει το τοπιο!Τι εννοείς ακριβώς τεχνογνωσία της εταιρείας?
Μιλάς για την DAIHATSU και για το αν ξέρει να φτιάχνει αυτοκίνητα ή τις γνώσεις και την εκπαίδευση των πωλητών στις αντιπροσωπίες εδώ? -
Ο χρήστης pentraks έγραψε:
Γεια χαρα σας απο ενα νεο στην παρεα...
πηγα κι εγω να δω το νεο Τεριος, αλλα απογοητευτικα οχι τοσο απ την τιμη οσο απ την τεχνογνωσια της εταιριας.... κοινως, ειχαν μαυρα μεσανυχτα... υπομονη μεχρι να ξεκαθαρισει το τοπιο!Τι εννοείς ακριβώς τεχνογνωσία της εταιρείας?
Μιλάς για την DAIHATSU και για το αν ξέρει να φτιάχνει αυτοκίνητα ή τις γνώσεις και την εκπαίδευση των πωλητών στις αντιπροσωπίες εδώ?Προφανώς το δεύτερο...
-
Σαφώς το δεύτερο....
Συμφωνώ και για την μη σχέση με τα δικίνητα 4x4....Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Το θέμα είναι πόσες φορές θα το πάς εκεί που δεν θα πάνε αυτά που δεν έχουν μπλοκέ διαφορικό.
Επιπλέον δεν δικαιολογέιτε αύξηση τιμής απο μοντέλο σε μοντέλο της τάξης του 20% με αντίστοιχο επίδπεδο εξοπλισμού.
Σε ένα χρονάκι απο τώρα πάντως εγώ σας πάω και στοίχημα ότι η τιμή του θα είναι τουλάχιστον -2000. Εκτός αν αρκούνται στα πολλά απο τους λίγους και όχι στα λίγα απο τους πολλούςΔεν είναι θέμα φορών που θα πας και μία να πας και να μείνεις η διαφορά είναι πλήρης.... και μη αντιστρέψιμη και δεν τολμάς να ξαναπάς πουθενά. Όπως όλα είναι θέμα επιλογών ενημερωμένου και συνειδητοποιημένου ή όχι καταναλωτή. Και ο καθένας τελικά είναι άξιος της τύχης του.
Η αύξηση τιμής είναι μεν μεγάλη αλλά το αυτοκίνητο δεν έχει καμία σχέση με το προηγούμενο και νομίζω δεν έχει κάνει πίσω πουθενά (πχ όπως πίσω έκανε η Toyota νε το νέο RAV4). Άλλο μέγεθος, άλλοι χώροι, άλλος κινητήρας κλπ. Πρακτικά είναι σε άλλη κλάση και νομίζω δεν υπάρχει λόγος σύγκρισης.
Μακάρι να γινόταν πιο φτηνό αλλά για 2000 δεν το βλέπω. Εφόσον μάλιστα δεν υπάρχουν άμεσοι αντίπαλοι. Εκτός αν μετά το αρχικό κύμα πελατών που το περιμένανε οι επόμενοι μπαίνουν κοιτάνε αλλά φεύγουν λόγω τιμής. Μόνο τότε ίσως να αρχίσουν οι εκπτώσεις....
Σαν σχετικά μικρή εταιρεία είναι πιο εύκολο και με λιγότερο ρίσκο να βγάλουν τα λεφτά από λιγότερα αυτοκίνητα (όσο κι αν είναι λάθος και όσο κι αν διαφωνώ). Σίγουρα χάνουν από τα σέρβις αλλά για να μην χάσουν θα πρέπει να κάνουν επενδύσεις και να επεκταθούν που σημαίνει έξοδα και κατανάλωση κεφαλαίου διαδικασία με ρίσκο αν δεν συνεχίσει η άνοδος της Daihatsu.... -
Ε...ναι.... την αντιπροσωπεια εννοουσα...
Δεν βλεπω ομως το κακο σε μια χρηματοδοτηση 72 μηνων... γιατι να παω να σκασω €5000 ή €6000 για προκαταβολη, αφου με το που θα βγει το αμαξι απ' την αντιπροσωπεια θα χασω τα €2000. Απ' την αλλη, δεν χρειαζεται να κοιμασαι και στο αμαξι για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο... κανεις μια μεικτη ασφαλεια και τελος! -
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Σε ένα χρονάκι απο τώρα πάντως εγώ σας πάω και στοίχημα ότι η τιμή του θα είναι τουλάχιστον -2000.Συμφωνώ για τα -2000 σε 1 χρόνο αλλά όχι πιο κάτω
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Άλλοι θα πάρουν το ένα, άλλοι το άλλο. Τετρακίνηση με κεντρικό διαφορικό με κλείδωμα 50:50 και μπλοκέ πίσω, λίγα μικρά SUV έχουν σήμερα. Για ΚΙΑ και Χιουντάι, ούτε λόγος.
Το θέμα είναι πόσες φορές θα το πάς εκεί που δεν θα πάνε αυτά που δεν έχουν μπλοκέ διαφορικό. Ελάχιστες ειδικά όταν άκουγα μερικούς να ζητάνε χρματοδότηση 72 μήνες!!! Αυτοί θα κοιμούνται μέσα για να μην το πειράξει κανείς όχι να το πετάξουν σε χαντάκια ή σε κλήσεις που με την παραμικρή κουλαμάρα μπορεί να σε φέρει αμέτρητες τούμπες και αμέτρητες επιπλέον δόσεις.
Αν το 'κλήσεις' που έγραψες σημαίνει 'κλίσεις', οφείλω να σε πληροφορήσω ότι το ΝΕΟ Τέριος τουμπάρει ΠΟΛΥ δύσκολα.
-
Η ιδέα του να περιμένει κανείς για να αγοράσει κάτι φτηνότερα δε με βρίσκει σύμφωνο.
Είναι σα να περιμένει να γίνουν φτηνότεροι οι υπολογιστές. Μόλις γίνουν φτηνότερα η ειναι πλεον ξεπερασμένα κ έχει βγεί κάτι καλλίτερο. Και ξαναπεριμένει για κάτι άλλο κτλ κτλ κτλ...Αξίζει τον κόπο να περιμένει κανείς ΕΝΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ χρόνο για να πάρει αυτο που θέλει. Μας αξίζει η αναμονή?
Φυσικά δεν υποστηρίζω να πέσουμε με τα μούτρα εδω και τώρα απλα διαφωνώ με τόσο μεγάλη αναμονή...
Πληρώνοντας με δόσεις, ένας ακόμη λόγος που δεν αξίζει να περιμένει κανείς τόσο πολύ. Υποθετικα σε 36 δόσεις με υποθετική πτώση 2000€, αξιζει να περιμένει 365 μέρες για 55€ το μήνα?
Και αν τελικα δε πέσει παρα μόνο κάτι λίγα σε ένα χρόνο τότε τι γίνεται? το κτυπάς το κεφάλι στον τοίχο που έχασες ενα χρόνο η όχι.
Ισως και να πέσει όμως και περισσότερο η έρθουν άλλες εκδόσεις με 'δώρα' αλλα ποιο ξέρει? ειναι ρίσκο....
-
Τελικα με τι εξοπλισμο θα ερθει? Τι γινεται με τα VSC, HAC & DAC? Σε μια φωτοτυπια που μου εδωσε αντιπροσωπος δεν ειδα πουθενα να αναφερεται αν εχει θερμαινομενο πισω τζαμι...!? Θα εχει θερμαινομενο παρ-μπριζ και καθρεπτες στον προαιρετικο εξοπλισμο? Θα εχει πλευρικους αεροσακους?
Τι διαφορα εχει η αναρτηση υψηλων επιδοσεων απ'την στανταρ? -
Οι εκδόσεις που θα εισάγουν (έτσι όπως τουλάχιστον τις έχουν ζητήσει οι της AGRIPAN... ) είναι 5.
3 με απλό σασμάν και 2 με αυτόματο.
Ουσιαστικά (προσωπική αποψη) η πλουσια έκδοση αξίζει, αυτή που λένε special. Π.χ έχει 4 αερόσακους, οθόνη πολλαπλών ενδείξεων & λειτουργιών, κλπ.
φυσικά και έχει θερμαινόμενο ΠΙΣΩ τζάμι, (ο διακόπτης περιέχεται στο στρογγυλό διακόπτη θερμοκρασίας κλιματισμού)
Το θερμαινόμενο παρ-μπριζ δε νομίζω να το φέρουν... όπως δε θα φέρουν δερμάτινο τιμόνι & λεβιέ, και 'τεμπέλη'
Η 'σπορ' ανάρτηση ( ) απλώς έχει και πίσω αντιστρεπτική. τη ζανφόρ δηλαδή.Το είδα και εγώ στην έκθεση.
Έξωτερικά είναι πάρα πολύ όμορφο. Μέσα .... φτωχό και χωρίς εμπνευση , Μακάρι τουλάχιστον να αντεχει στο χρόνο.
Αριστοι οι χώροι του, για τα 4 μέτρα που είναι όλο κι'ολο, πανευκολο το συστημα των πίσω καθισμάτων τεράστιος χώρος αποσκευών 380L !!!Από κάτω φαίνεται πολύ γερό, δε εξεχει τίποτα !! ότι πρέπει για OFF-ROAD
Καλοστημένο στο δρόμο (σύμφωνα με τα πρώτα τεστ) και απο επιδόσεις
ετσι όπως τα εβαλα κάτω ΠΟΛΥ καλύτερο από νέο 1.6 G.V. και πάνω κάτω τα ίδια με τα 2λιτρα κορεάτικα και 2λιτρο νέο G.V.
Αυτό που έχει κάνει εντύπωση είναι οι επιδόσεις του σε φρένα βάζει γυαλιά σε πολλα ακριβότερα (4χ4 και μη) και με ταμπουρα πίσω.βασικά. το αμάξι δεν είναι για φιγούρα, είναι ένα σκληροτράχηλο αμάξι, με συγκεκριμένο σκοπό:
βόλτες όσες πιο πολλες στην εξοχή και στη φύση,... off-road ...Πάντα -
Ο χρήστης TAGHeuer έγραψε:
...έχει 4 αερόσακους,......Η 'σπορ' ανάρτηση ( ) απλώς έχει και πίσω αντιστρεπτική. τη ζανφόρ δηλαδή...
Οταν λεμε 4 αεροσακους εννοουμε οδηγου, συνοδηγου, και τους 2 πλευρικους των καθισματων ή τους 2 τυπου κουρτινας? Ρωτω γιατι στην φωτο της αντιπροσωπειας βλεπω 6 αεροσακους....
Οσο για την σπορ αναρτηση... μονο η αντιστρεπτικη θα ειναι η διαφορα ή θα εχει γενικα και πιο σφιχτο στησιμο?
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Άλλοι θα πάρουν το ένα, άλλοι το άλλο. Τετρακίνηση με κεντρικό διαφορικό με κλείδωμα 50:50 και μπλοκέ πίσω, λίγα μικρά SUV έχουν σήμερα. Για ΚΙΑ και Χιουντάι, ούτε λόγος.
Το θέμα είναι πόσες φορές θα το πάς εκεί που δεν θα πάνε αυτά που δεν έχουν μπλοκέ διαφορικό. Ελάχιστες ειδικά όταν άκουγα μερικούς να ζητάνε χρματοδότηση 72 μήνες!!! Αυτοί θα κοιμούνται μέσα για να μην το πειράξει κανείς όχι να το πετάξουν σε χαντάκια ή σε κλήσεις που με την παραμικρή κουλαμάρα μπορεί να σε φέρει αμέτρητες τούμπες και αμέτρητες επιπλέον δόσεις.
Αν το 'κλήσεις' που έγραψες σημαίνει 'κλίσεις', οφείλω να σε πληροφορήσω ότι το ΝΕΟ Τέριος τουμπάρει ΠΟΛΥ δύσκολα.
Μην στέκεσαι σε ενα ορθογραφικό λάθος ή σε μια λέξη αλλά στο νόημα όλης της φράσης μαζί με τα προαναφερόμενα γιατί αλλιώς χάνουμε την ουσία Εγώ δεν είπα ότι τουμπάρει εύκολα πουθενά!!!
Daihatsu Terios 2006