-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
οι δηλωσεις της audi περι μοναδικοτητας στην τετρακινηση μαλλον λενε οτι πρωτα πρεπει να πουληθουν πολλλαααα a3/a4 και μετα βλεπουμε...
Αν μπει Torsen ( ) στην Octavia δεν θα ανέβει ΠΟΛΥ το κόστος?
Αν υπάρξει τετρακίνηση, Haldex θα είναι (πάτωμα Golf V)
Άρα για ποια μοναδικότητα μιλάει η Audi?
Τοrsen μήπως; Δεν έχω δεί τις συγκεκριμένες δηλώσεις, αν θέλει κάποιος ας παραθέσει την πηγή.
-
Torsen δεν μπαίνει σε Golf V.-
κι όποιος θέλει ατμοσφαιρα και Haldex παίρνει 3.2
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
fsi turbo 4x4 < ο μαγικος συνδιασμοςκι όποιος θέλει ατμοσφαιρα και Haldex παίρνει 3.2
ισχυει και για την VW οπως βλεπετε
technik λογω καταστροφης σκληρου δισκου αδυνατω να παραθεσω πηγη.
-
θα επαναλαβω οτι απο αντιπροσωπο ακουσα οτι του χρονου θα υπαρξει και οκτυ 4χ4 tfsi.θα δουμε...
-
Η προηγούμενη γενιά είχε κι εκτός Audi haldex & turbo
-
παιδια εγω δεν ειπα οτι δεν θα βγει ΠΟΤΕ vw/skoda/seat 2.0 fsi turbo 4x4.
ειπα οτι μαλλον θα βγουνε ΟΤΑΝ η audi κρινει οτι πουλησε αρκετα a3/a4. -
...και μιας και σε λιγες μερες αρχιζει η διαθεση του νεου Octavia RS,
για οσους ενδιαφερονται:
http://www.newoctaviavrs.co.uk/vRS.htm -
Ο χρήστης nasos/156ti έγραψε:
...και μιας και σε λιγες μερες αρχιζει η διαθεση του νεου Octavia RS,
για οσους ενδιαφερονται:
http://www.newoctaviavrs.co.uk/vRS.htm -
πελατακο νασο εφαγες καννα ζαβο ψαρικο?
-
rs τετρακινητο?
προς το παρον χλωμοτατο.
μετα απο καννα-δυο χρονια και αν...
οι δηλωσεις της audi περι μοναδικοτητας στην τετρακινηση μαλλον λενε οτι πρωτα πρεπει να πουληθουν πολλλαααα a3/a4 και μετα βλεπουμε...τι χλωμοτατο βρε Πετρο αφου δεν βγηκε rs τετρακινητο τοσα χρονια που το υποτιμησε και το group θα βγει τωρα που τους εκλεισε το σπιτι?πολυ αμφιβαλλω αν θα βγει ποτε rs τετρακινητο ακομη και αν πουλησει πολλα a4-a3 κτλ.το θεμα ειναι να βγει tfsi 4x4 για την σκοντα ακομη και με 180 ιππους
-
edit [Krusenstern]
-
edit [Krusenstern]
-
Παιδιά καλημέρα!!Ψήνομαι άσχημα για το νέο rs και ήθελα αν ξέρει κανείς ή αν το έχει κανείς σας,να μου πει τη γνώμη του για τον TFSI.Από αξιοπιστία τι γίνεται;Σαν νέος κινητήρας που είναι,έχει ακουστεί κάτι άσχημο;Από κατανάλωση;Θα γίνω ο φίλος του βενζινά ή σε λογικά επίπεδα (για τα κυβικά του πάντα);Πολλά διαβάζω και παντού το μόνιμο μείον είναι η κατανάλωση σε όσα γράφονται!!Τέλος από κόστος σέρβις,έχει κανείς ιδέα τι παίζει;Είναι περίπτωση VW που τα κατεβάζεις πριν μπεις στο συνεργείο;
-
Δες και στο SkodaClub.
-
Μια χαρά ειναι, χτύπα το...
-
Συνεχίζουμε στο ‘‘Κατασκευαστές και Μοντέλα’’
-
-
- Focus
- Golf
- Octavia
απο εδω,
http://uk.cars.yahoo.com/03042006/45/ho ... ies-0.html
κ ενα ρεπορτο απο εδω,
http://www.topgear.com/drives/E2/A8/roa ... 22/01.html
-
Ο χρήστης CAP DIM έγραψε:
- Focus
- Golf
- Octavia
απο εδω,
http://uk.cars.yahoo.com/03042006/45/ho ... ies-0.html
κ ενα ρεπορτο απο εδω,
http://www.topgear.com/drives/E2/A8/roa ... 22/01.html
Ευχαριστώ για τα links
Διάβασα κάποια πράγματα και μου κάνει εντύπωση 1πράγμα:το αναφέρει σαν το πιο οικονομικό από κατανάλωση σε σχέση με το GTi και το ST!!! (στο 1ο link από τα δύο).Στα ελληνικά περιοδικά αντιθέτως το μόνιμο μείον που βγάζουν είναι η υψηλή κατανάλωση
Τελικά οι Άγγλοι τα λένε καλά ή οι δικοί μας; -
Στην εθνική η κουρσα με καλυτερη αεροδυναμική θα πρέπει να καίει λιγότερο
Skoda Octavia RS