Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πότε ανοίγουν οι αερόσακοι;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πότε ανοίγουν οι αερόσακοι;
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    16
    22
    3986
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      megane98hp last edited by

      Δεν βρηκα παρομοια θεμα στην αναζητηση και μιας η απορια μου παραμενει κανω το πρωτο βημα.

      Ειμαι σε συνεργειο/λαμαρινατζιδικο και παρατηρω ενα IBIZA και ενα COROLLA. Το μεν πρωτο εχει τουμπαρει, παρμπριζ σχεδον ισοπεδομενο, γενικα αμαξωμα χιλιοχτυπημενο απο τις μαλλον πολλαπλες τουμπες. Το πολυ περιεργο ειναι οτι δεν εχει ανοιξει κανενας αεροσακος. Το μεν δευτερο ενω εχει φαει μια 'καλή' στο μπροστα αριστερο φτερο και οι δυο αεροσακοι εχουν ανοιξει.

      Ειναι δυνατον να παρει αμαξι ολοκληρη τουμπα και να μην ανοιξουν οι αεροσακοι; Και καλα του συνοδηγου πες οτι ειναι απενεργοποιημενος, του οδηγου;

      Ευχαριστω για την προσοχη σας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        megane98hp last edited by

        Δεν βρηκα παρομοια θεμα στην αναζητηση και μιας η απορια μου παραμενει κανω το πρωτο βημα.

        Ειμαι σε συνεργειο/λαμαρινατζιδικο και παρατηρω ενα IBIZA και ενα COROLLA. Το μεν πρωτο εχει τουμπαρει, παρμπριζ σχεδον ισοπεδομενο, γενικα αμαξωμα χιλιοχτυπημενο απο τις μαλλον πολλαπλες τουμπες. Το πολυ περιεργο ειναι οτι δεν εχει ανοιξει κανενας αεροσακος. Το μεν δευτερο ενω εχει φαει μια 'καλή' στο μπροστα αριστερο φτερο και οι δυο αεροσακοι εχουν ανοιξει.

        Ειναι δυνατον να παρει αμαξι ολοκληρη τουμπα και να μην ανοιξουν οι αεροσακοι; Και καλα του συνοδηγου πες οτι ειναι απενεργοποιημενος, του οδηγου;

        Ευχαριστω για την προσοχη σας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          megane98hp last edited by

          Δεν βρηκα παρομοια θεμα στην αναζητηση και μιας η απορια μου παραμενει κανω το πρωτο βημα.

          Ειμαι σε συνεργειο/λαμαρινατζιδικο και παρατηρω ενα IBIZA και ενα COROLLA. Το μεν πρωτο εχει τουμπαρει, παρμπριζ σχεδον ισοπεδομενο, γενικα αμαξωμα χιλιοχτυπημενο απο τις μαλλον πολλαπλες τουμπες. Το πολυ περιεργο ειναι οτι δεν εχει ανοιξει κανενας αεροσακος. Το μεν δευτερο ενω εχει φαει μια 'καλή' στο μπροστα αριστερο φτερο και οι δυο αεροσακοι εχουν ανοιξει.

          Ειναι δυνατον να παρει αμαξι ολοκληρη τουμπα και να μην ανοιξουν οι αεροσακοι; Και καλα του συνοδηγου πες οτι ειναι απενεργοποιημενος, του οδηγου;

          Ευχαριστω για την προσοχη σας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            techadmin admin last edited by

            Καθόλου περίεργο δεν είναι το οτι δεν άνοιξαν οι αερόσακοι στην πρώτη περίπτωση.

            Ο αερόσακος οδηγού και συνοδηγού σε προστατεύει απο την απότομη διαμήκη επιβράδυνση. Έχει αισθητήρες και μόλις αντιληφθούν μια επιτάχυνση κατα μήκος μεγαλύτερη ενός ορίου ανοίγουν.

            Σε τούμπα η διαμήκης επιτάχυνση είναι μικρή και ο αερόσακος δεν θα προσέφερε τίποτα με το να ανοίξει (εκτός απο ενα τρελό κόστος επισκευής) οπότε καλώς δεν ανοίγει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              argyrismm last edited by

              pkn

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mschumacher last edited by

                στο Opel Astra GTC ανοίγει από 40-0km/h.... δηλ. αν χτυπήσεις σε τοίχο με 40km/h τουλάχιστον, τότε θα ανοίξουν....

                Υ.Γ. πως το γνωρίζω? Ρώτησα στη αντιπροσωπεία....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  giannis206 last edited by

                  Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
                  στο Opel Astra GTC ανοίγει από 40-0km/h.... δηλ. αν χτυπήσεις σε τοίχο με 40km/h τουλάχιστον, τότε θα ανοίξουν....

                  Υ.Γ. πως το γνωρίζω? Ρώτησα στη αντιπροσωπεία....

                  Και το ήξεραν?
                  Τσακάλια πρέπει να είναι οι συγκεκριμένοι!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mschumacher last edited by

                    ε τους ρώτησα διότι ήθελα να γνωρίζω αν μπορούμε να τους ρυθμίσουμε να ανοίγουν σε μεγαλύτερη ταχύτητα (όταν φοράς ζώνη δε θες αερόσακο-- άσε που κοστίζει να τους φτιάξεις μετά) αλλά μου είπαν πως δε μπορούσαν να επέμβουν και να το αλλάξουν

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      krusenstern last edited by

                      Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
                      ε τους ρώτησα διότι ήθελα να γνωρίζω αν μπορούμε να τους ρυθμίσουμε να ανοίγουν σε μεγαλύτερη ταχύτητα (όταν φοράς ζώνη δε θες αερόσακο-- άσε που κοστίζει να τους φτιάξεις μετά) αλλά μου είπαν πως δε μπορούσαν να επέμβουν και να το αλλάξουν

                      Ε τότε, να τους καταργήσουμε τελείως. Οι κατασκευαστές έχουν ΠΟΛΥ σοβαρούς λόγους (crash test) να φτιάχνουν τους αερόσακους να ανοίγουν όποτε ανοίγουν.

                      Kάτι ακόμα: ο αισθητήρας του αερόσακου δεν υπολογίζει την ταχύτητα. Δεν είναι απαραίτητο να τρακάρεις με 40 και να ανοίξει, γιατί δεν είναι το σταμάτημα ακαριαίο σε όλες τις συγκρούσεις. Ο αισθητήρας 'διαβάζει' διαμήκη επιβράδυνση, και μόνο όταν αυτή ξεπεράσει κάποια τιμή δίνει εντολή.

                      ΑΝ (που δεν είμαι καθόλου σίγουρος) σου είπαν ότι ανοίγει από τα 40 και πάνω, τότε:

                      • Αν πηγαίνεις με 200 και πέσεις από πίσω σε κάποιον που πηγαίνει 180, ΔΕΝ θα ανοίξει. (εκτός αν σκάσεις μετωπικά σε κολώνα μετά )

                      • Αν πηγαίνεις με 20 και τρακάρεις μετωπικά με κάποιον που πηγαίνει με 30, ΘΑ ανοίξει. Και πάλι, υπεισέρχονται πολλοί παράγοντες. Πχ. αν δεν είναι ακριβώς μετωπική η σύγκρουση (ας πούμε να είναι φανάρι με φανάρι), το αυτοκίνητο δεν θα ακινητοποιηθεί αμέσως, αλλά πιθανότατα θα αρχίσει να φέρνει σβούρες. Οπότε και πάλι ΠΑΙΖΕΤΑΙ αν θα ανοίξει ή όχι.

                      Σενάρια συγκρούσεων υπάρχουν άπειρα. Όπως και να 'χει, προτείνω να μην δοκιμάσει κανείς να σκαλίσει τον αερόσακο και τον αισθητήρα του πάντως.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • M
                        mschumacher last edited by

                        αν δε κάνω λάθος η χρήση αερόσακου έχει προκαλέσει τραυματισμούς στο παρελθόν..... η ζώνη ασφαλείας έχει? Αυτός είναι και ο λόγος που είπα τα παραπάνω. Όσον αφορά τους παράγοντες κτλ, εξαρτάται από τον κάθε κατασκευαστή νομίζω, το 40-0 απλά μου φαίνεται υπερβολικό. Έχω χτυπήσει μετωπικά από 80-0 και δεν έπαθα τίποτα . Φυσικά και ο αισθητήρας διαβάζει διαμύκη επιβράδυνση... αν εσύ πας με 20km/h και πέσει ο άλλος πάνω σου με 100, προφανώς θα ανοίξουν και καλά θα κάνουν, ωστόσο το 40-0km/h έχει να κάνει με το παράδειγμα που είπα στο προηγούμενο post, ότι δηλ. πρέπει να χτυπήσεις εσύ σε αντικείμενο που δεν κινείται αντίθετα με σένα....Αυτό θεώρησα υπερβολικό, ότι δηλ. τα 40χλμ/ω είναι πολύ λίγα... για άτομα σαν εμένα που δε ξεχνούν να φορούν ζώνη

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nek last edited by

                          Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
                          ε τους ρώτησα διότι ήθελα να γνωρίζω αν μπορούμε να τους ρυθμίσουμε να ανοίγουν σε μεγαλύτερη ταχύτητα (όταν φοράς ζώνη δε θες αερόσακο-- άσε που κοστίζει να τους φτιάξεις μετά) αλλά μου είπαν πως δε μπορούσαν να επέμβουν και να το αλλάξουν

                          Θες και τα λες αυτα???
                          Δηλαδη, αν δεν φορας ζωνη, χρειαζεσαι αεροσακο.Δηλαδη σε οποιο αυτοκινητο υπάρχει αερόσακος, δεν είναι απαραίτητες οι ζωνες ασφαλείας.Αυτο ενοεις???

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            manosk last edited by

                            O αερόσακος υπάρχει για να προστατεύεται ο επιβάτης από τα υλικά του τιμονιού και του ταμπλό. Λογικά με χαμηλές ταχύτητες δεν θα φτάσει το τιμόνι τόσο πίσω, αλλά καλύτερα να υπάρχει εκεί για κάθε ενδεχόμενο. Μια πλαστική στο πρόσωπο ή μια βδομάδα με φασκιωμένα πλευρά στο νοσοκομείο (για να μην πούμε τίποτα χειρότερο) κοστίζουν όσο κάμποσοι αερόσακοι, χώρια το θέμα της υγείας.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              adis4gr last edited by

                              ο αεροσακος χρησιμοποιειται ως προσθετο μεσο ασφαλειας...χωρις ζωνη δεν ειναι τιποτα...

                              αν τυχον σκασει σε ενα επιπολαιο τρακαρισμα, τι να κανουμε...shit happens...

                              τους αεροσακους τους πληρωνουμε για την απευκταια στιγμη που θα χει ξεχαστει ο αγγελος μας στη καντινα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                rallyeman last edited by

                                Nα προσθεσω πως σε πολλα αυτοκινητα το τιμονι γραφει SRS airbag δηλαδη Supplementary Restraining System. Με λιγα λογια ο αεροσακος δε προστατευει απο μονος του, αλλα προυποθετει την υπαρξη ζωνης.

                                Οι ζωνες των αυτοκινητων οπως ολοι ξερουμε εχουν ενα μποσικο, δηλ μια νεκρη διαδρομη μεχρι να 'κλειδωσουν'. Αυτη τη νεκρη διαδρομη ερχονται να 'καλυψουν' αφενος οι προεντατηρες που τραβανε το συρματοσχοινο της ζωνης λιγο πιο πισω, και αφετερου οι αεροσακοι που φροντιζουν το κεφαλι του οδηγου να επιβραδυνθει ομαλα. Περισσοτερο γιαυτο υπαρχουν οι αεροσακοι παρα για να μη βρουμε το τιμονι. (Μη ξεχνατε οτι αν η στουκα ειναι τοσο μεγαλη που ερθει το τιμονι στη μουρη μας αυτουσιο το μπαλονακι που λεγεται αεροσακος δε θα μας γλυτωσει απο τις εκδορες γιατι απλα δεν εχει τη δυναμη να κρατησει το τιμονι μακρυα απο το προσωπο μας!- ο αεροσακος δεχεται αερια μεσω εκπυσοκροτησης για να μεινει φουσκωμενος για λιγα μιλισεκοντ-ισα που να σταματησει ομαλα τη κεφαλα μας- )
                                Πιστευω οτι ειναι απαραιτητος 100%.
                                Στα αγωνιστικα που υπαρχουν ζωνες 4 η 5 σημειων σταθερες (χωρις νεκρη διαδρομη κλειδωματος) ειναι λογικο να καταργεις τον αεροσακο και τα συναφη (ο αεροσακος δε θα σε ¨φτασει¨ ποτε με τετοιο δεσιμο).Βεβαια και εκει η θεωρια της ασφαλειας 'μπαζει' απο αλλες τρυπες αλλα τελοσπαντων μη φευγουμε απτο θεμα!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mschumacher last edited by

                                  Ο χρήστης nEK έγραψε:

                                  ε τους ρώτησα διότι ήθελα να γνωρίζω αν μπορούμε να τους ρυθμίσουμε να ανοίγουν σε μεγαλύτερη ταχύτητα (όταν φοράς ζώνη δε θες αερόσακο-- άσε που κοστίζει να τους φτιάξεις μετά) αλλά μου είπαν πως δε μπορούσαν να επέμβουν και να το αλλάξουν

                                  Θες και τα λες αυτα???
                                  Δηλαδη, αν δεν φορας ζωνη, χρειαζεσαι αεροσακο.Δηλαδη σε οποιο αυτοκινητο υπάρχει αερόσακος, δεν είναι απαραίτητες οι ζωνες ασφαλείας.Αυτο ενοεις???

                                  μην απομονώνεις κάποια πρόταση, διάβασε ακριβώς τι γράφω. Αυτό το έγραψα αναφορικά με το 40-0χλμ/ω, δεν είπα να καταργήσουμε τον αερόσακο. Το 'όταν φοράς ζώνη δε θες αερόσακο' ΔΕΝ σημαίνει ότι δε πρέπει να υπάρχει αερόσακος στο αυτοκίνητο, αλλά ότι τη στιγμή που φοράς ζώνη, ο αερόσακος σου προσφέρει πολύ λίγα, αν όχι τπτ...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    corsair last edited by

                                    schumacher... δεν στην απομονωσε την φραση. Νομιζω πως ολοι καταλαβαμε αυτο που ακριβως διατυπωσες... πως δεν χρειαζετε ζωνη εφοσον εχεις αεροσακο. Εαν παλι διαφωνεις, ισως να προσεχεις περισσοτερο την διατυπωση προς αποφυγην παρερμηνειων

                                    Το 'όταν φοράς ζώνη δε θες αερόσακο' ΔΕΝ σημαίνει ότι δε πρέπει να υπάρχει αερόσακος στο αυτοκίνητο, αλλά ότι τη στιγμή που φοράς ζώνη, ο αερόσακος σου προσφέρει πολύ λίγα, αν όχι τπτ...

                                    Φυσικα εννοεις.... εως το πολυ 40 χιλιομετρα να υποθεσω. Προσεχε τις διατυπωσεις σου λεμε...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mschumacher last edited by

                                      Ο χρήστης corsair έγραψε:
                                      schumacher... δεν στην απομονωσε την φραση. Νομιζω πως ολοι καταλαβαμε αυτο που ακριβως διατυπωσες... πως δεν χρειαζετε ζωνη εφοσον εχεις αεροσακο. Εαν παλι διαφωνεις, ισως να προσεχεις περισσοτερο την διατυπωση προς αποφυγην παρερμηνειων

                                      Το 'όταν φοράς ζώνη δε θες αερόσακο' ΔΕΝ σημαίνει ότι δε πρέπει να υπάρχει αερόσακος στο αυτοκίνητο, αλλά ότι τη στιγμή που φοράς ζώνη, ο αερόσακος σου προσφέρει πολύ λίγα, αν όχι τπτ...

                                      Φυσικα εννοεις.... εως το πολυ 40 χιλιομετρα να υποθεσω. Προσεχε τις διατυπωσεις σου λεμε...

                                      πότε έγραψα, ότι δε χρειάζετε ζώνη εφόσον έχουμε αερόσακο?
                                      Όσον αφορά το 2ο μέρος της απάντησής σου, φυσικά και εννοώ για μικρές ταχύτητες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dog80 last edited by

                                        Τα 40km/h φαίνονται λίγα έτσι δεν είναι?

                                        Σκέψου το εξής παράδειγμα: φαντάσου να τρέχεις όσο πιό γρήγορα μπορείς (~12km/h) και να πέσεις με αυτή την ταχύτητα (χωρίς να κόψεις) σε ένα τοίχο. Δέν το έχω δοκιμάσει, αλλά φαντάζομαι οτι θα είναι πολύ επώδυνο

                                        Τώρα φαντάσου οτι είσαι σε ένα αυτοκίνητο που τρέχει με σχεδόν τετραπλάσια ταχύτητα απο όσο μπορείς να τρέχεις με τα πόδια και πέφτεις σε έναν τοίχο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • K
                                          karabouzouklis last edited by

                                          Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                                          Τα 40km/h φαίνονται λίγα έτσι δεν είναι?

                                          Σκέψου το εξής παράδειγμα: φαντάσου να τρέχεις όσο πιό γρήγορα μπορείς (~12km/h) και να πέσεις με αυτή την ταχύτητα (χωρίς να κόψεις) σε ένα τοίχο. Δέν το έχω δοκιμάσει, αλλά φαντάζομαι οτι θα είναι πολύ επώδυνο

                                          Τώρα φαντάσου οτι είσαι σε ένα αυτοκίνητο που τρέχει με σχεδόν τετραπλάσια ταχύτητα απο όσο μπορείς να τρέχεις με τα πόδια και πέφτεις σε έναν τοίχο.

                                          παντως, η ταχυτητα που μπορει να πιασει καποιος ειναι ~20χλμ/ω με τα ποδια, εκτος και αν μιλαμε για γερο... οι περισσοτεροι διαδρομοι για τρεξιμο φτανουν τα 16χλμ/ω, ταχυτητα στην οποια ανετα ανταπεξερχεσαι...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            hammer_ last edited by

                                            Ο χρήστης karabouzouklis έγραψε:
                                            οι περισσοτεροι διαδρομοι για τρεξιμο φτανουν τα 16χλμ/ω, ταχυτητα στην οποια ανετα ανταπεξερχεσαι...

                                            Αν δεν είσαι γυμνασμένος, το 'άνετα' των 16km/h κρατάει μερικά δευτερόλεπτα! Μετά σε παίρνει ο διάδρομος προς τα πίσω...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr