Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ποιον κινητηρα θεωρειτε ιδανικοτερο κατασκευαστικα
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ποιον κινητηρα θεωρειτε ιδανικοτερο κατασκευαστικα
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Περί αυτοκίνησης
    36
    74
    134
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lkar last edited by

      Ο χρήστης tazio έγραψε:

      Οι straight six έχουν το μειονέκτημα ότι μπαίνουν κατά το διαμήκη άξονα λόγω μήκους, οπότε σε μπροσθιοκίνητα τον ξεχνάμε.

      Μα αυτό κι αν είναι πλεονέκτημα.

      έκανες επιλεκτικό quote

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tazio last edited by

        Ο χρήστης lkar έγραψε:

        Οι straight six έχουν το μειονέκτημα ότι μπαίνουν κατά το διαμήκη άξονα λόγω μήκους, οπότε σε μπροσθιοκίνητα τον ξεχνάμε.

        Μα αυτό κι αν είναι πλεονέκτημα.

        έκανες επιλεκτικό quote

        Είμαι εγκάθετος το παραδέχομαι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          hammer_ last edited by

          Πάντως νομίζω οτι η ψηφοφορία έχει βγάλει αποτέλεσμα ως προς τον αριθμό των κυλίνδρων.
          Η μεγάλη μάχη αναμένεται ανάμεσα στους straight-6 και τους V6.

          Ήθελα να'ξερα πόσοι απ'όσους ψήφισαν για τα εξακύλινδρα έχουν οδηγήσει εξακύλινδρο!
          Εγώ πάντως ομολογώ ότι δεν έχω οδηγήσει...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lkar last edited by

            από τους παραπάνω ο V12 (μετράει ο W12; ) κι ο V10 μου έχουν ξεφύγει

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης lkar έγραψε:
              από τους παραπάνω ο V12 (μετράει ο W12; ) κι ο V10 μου έχουν ξεφύγει

              Εμένα μου έχει ξεφύγει ο V10 ...
              αλλά και ο V12 δεν μετράει μιας και ήταν σε E Type πολλά χρόνια πρίν.
              Κανα V12 διαθέσιμο για test ??

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 2
                224-v last edited by

                Και εγώ υπερ του V 6 και μαλιστα του δικού μου 2.24v ο οποιος ξεκινησε το 1983 με 180 αλογα και διπλο turbo(3βαλβιδες ανα κιλυνδρο) και εφτασε τα 326 η και τα 350 περιπου στην εκδοση Ghibli CUP απο 2000cc.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  thaliarque last edited by

                  Ο χρήστης Hammer_ έγραψε:
                  ...
                  Ήθελα να'ξερα πόσοι απ'όσους ψήφισαν για τα εξακύλινδρα έχουν οδηγήσει εξακύλινδρο!
                  ...

                  Δεν έχει σημασία, αρκεί να έχουν ακούσει...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    funkyreverend last edited by

                    Ο χρήστης Hammer_ έγραψε:
                    Πάντως νομίζω οτι η ψηφοφορία έχει βγάλει αποτέλεσμα ως προς τον αριθμό των κυλίνδρων.
                    Η μεγάλη μάχη αναμένεται ανάμεσα στους straight-6 και τους V6.

                    Ήθελα να'ξερα πόσοι απ'όσους ψήφισαν για τα εξακύλινδρα έχουν οδηγήσει εξακύλινδρο!
                    Εγώ πάντως ομολογώ ότι δεν έχω οδηγήσει...

                    'Ποιον κινητήρα θεωρείτε ιδανικότερο κατασκευαστικά' ρωτάει ο τίτλος του θέματος, άρα δεν έχει καμιά σημασία η εμπειρία μας παρά μόνο θεωρητική τεκμηρίωση!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      meco last edited by

                      Ανάμεσα σε 6 σε σειρά και σε V6 είμαι.
                      Μάλλον V6 γιατί πιάνει λιγότερο χώρο και όσους έχω ακούσει (GTA και Golf R32) έχουν απιστευτο ήχο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        argyrismm last edited by

                        rfveddc

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonp last edited by

                          Ο χρήστης Hammer_ έγραψε:
                          Ήθελα να'ξερα πόσοι απ'όσους ψήφισαν για τα εξακύλινδρα έχουν οδηγήσει εξακύλινδρο!

                          Πρώην κάτοχος Volvo με Β30 μετράει;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            georgetabs last edited by

                            Ο χρήστης nass έγραψε:
                            Δηλαδή πόσο 'ιδανικός' μπορεί να είναι ένας κινητήρας Otto που:
                            ο Παράγει έργο μόνο κάθε 4ο χρόνο

                            Βρε συ, πάλι στην παραπληροφόρηση το έριξες;;

                            Κάθε 3ο (στους 4) χρόνο παράγει έργο, κατά τον τέταρτο... την αμολάει!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              georgetabs last edited by

                              Τα 4κύλινδρα δεν μου αρέσουν (τι να κάνω όμως που δεν έχω τον παρά...) γιατί με την ευθεία (180 μοίρες) γωνία σφηνώσεως που έχουν είναι όλο κραδασμούς.

                              Ο Βάνκελ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ με εξιτάρει λόγω διαστάσεων, μάζας, κέντρου βάρους, αλλά ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΑ με διώχνει!! Καημένο κεντρικό γρανάζι, τι δυνάμεις σου έμελλε να τραβάς...

                              8-10-12 κύλινδρα δεν δοκίμασα ποτές μου, μιας και ούτε Τζάγκουαρ έτυχε να δοκιμάσω, ούτε Φεράρι τόλμησα να κλέψω, και η ορδή με τις Μ5 που παρήγγειλα καθυστέρησε να έρθει και ξύπνησα...

                              Τώρα από το 5κύλινδρο ντήζελ 2400 της Άλφα μου και έναν βενζινιοκίνητο 6κύλινδρο 2400 Μερσεντές της ίδιας εποχής, με το χέρι στην καρδιά προτιμώ τον 5κύλινδρο.
                              Πιθανώς λόγω ροπής περισσότερο, παρά κατασκευαστικά.
                              Η γωνία σφήνωσης του 6Κ είναι 120 μοίρες, ενώ του 5Κ είναι 144, άρα πλεονεκτεί ο 6Κ, αλλά έχω μια αίσθηση πως οι 144 μοίρες το βοηθούν να είναι ΜΑΚΡΑΝ πιο αθόρυβο από τα 4Κ (με τον 6Κ να είναι ακόμα καλύτερος στο θόρυβο όμως), και επιπλέον βοηθούν περισσότερο στην ροπή (βέβαια ντήζελ με βενζίνη συγκρίνω μήλα με στραγάλια...)
                              Με ίδια κυβικά, και αντίστοιχο ΚΕΝΟ βάρος (Σπορτβάγκον με Σε Κλάς Στέησιον) ο 6Κ έχει 170 άλογα και είναι αισθητά ταχύτερος από τον 140 ίππων ντήζελ.

                              Μόλις μπούνε όμως 5 άτομα στον καθένα, ο 6Κ βγάζει έξω τα πνευμόνια του μόλις πιάσει ανηφόρα, ενώ ο 5Κ ανεβάζει, κι ανεβάζει, κι ανεβάζει!!!

                              Η ψήφος στον 5Κ για μένα, και θέλω να ακούσω και την άποψη του G60POWER, γιατί του αρέσει ο 5κύλινδρος!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                n_olympios last edited by

                                Γιώργο, τώρα που λες για τον 5κύλινδρο, θυμάμαι κάποτε που οδηγούσα ένα Audi 90 (λίγα είχαν κυκλοφορήσει εν Ελλάδι) με τον 2.3, στον οποίο ο κάτοχος είχε αφαιρέσει τον καταλύτη. Στην ερώτησή μου γιατί, απάντησε 'μα για να ακούγεται ο 5ος κύλινδρος'

                                Καπάκι ερώτηση: 'δε φοβάσαι μη σε γράψουν?' πήρε την εξής απάντηση: 'να σου θυμίσω πως είμαστε στο νησί (Ζάκυνθος) και είναι όλοι δικοί μας?'

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Ο 5-κύλινδρος κινητήρας μπορεί να μπεί εγκάρσια ενώ ο 6-κύλινδρος δεν χωράει (αν και νομίζω ότι η Volvo έχει χώσει ένα L6 εγκάρσια με μπροστινή κίνηση). Για μένα οι 6-κύλινδροι σε σειρά είναι οι καλύτεροι αλλά επειδή θέλω μπροστινή κίνηση αναγκαστικά ο καλύτερος είναι ο 5-κύλινδρος σε σειρά. Κραδασμούς δεν έχει ούτε ο 5 κύλινδρος (αλλά δεν είναι τέλειος - έχει μια 'ροπή' που κουνάει τις άκρες του πάνω-κάτω).

                                  Δεν μπορείς να εξαλείψεις κραδασμούς από 4 κύλινδρους σε σειρά, χρειάζεσαι και ένα ακόμα άξονα να περιστρέφεται με διπλάσια ταχύτητα από το στρόφαλο (μερικοί ακριβοί 4-κυλ. κινητήρες έχουν για απόσβεση κραδασμών - κανονικά χρειάζονται 2 άξονες δεξιά και αριστερά γιατί οι κραδασμοί είναι πάνω κάτω). Η Porsche δεν θα μπορούσε να φτιάξει τον 2.5 της 944 χωρίς αποσβεστήρα. Οι μικροί 4 κύλινδροι δεν κουνάνε πολύ και τους έχουμε όλοι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1
                                  • 2
                                  • 3
                                  • 4
                                  • 4 / 4
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr