-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Οι straight six έχουν το μειονέκτημα ότι μπαίνουν κατά το διαμήκη άξονα λόγω μήκους, οπότε σε μπροσθιοκίνητα τον ξεχνάμε.
Μα αυτό κι αν είναι πλεονέκτημα.
έκανες επιλεκτικό quote
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Οι straight six έχουν το μειονέκτημα ότι μπαίνουν κατά το διαμήκη άξονα λόγω μήκους, οπότε σε μπροσθιοκίνητα τον ξεχνάμε.
Μα αυτό κι αν είναι πλεονέκτημα.
έκανες επιλεκτικό quote
Είμαι εγκάθετος το παραδέχομαι.
-
Πάντως νομίζω οτι η ψηφοφορία έχει βγάλει αποτέλεσμα ως προς τον αριθμό των κυλίνδρων.
Η μεγάλη μάχη αναμένεται ανάμεσα στους straight-6 και τους V6.Ήθελα να'ξερα πόσοι απ'όσους ψήφισαν για τα εξακύλινδρα έχουν οδηγήσει εξακύλινδρο!
Εγώ πάντως ομολογώ ότι δεν έχω οδηγήσει... -
από τους παραπάνω ο V12 (μετράει ο W12; ) κι ο V10 μου έχουν ξεφύγει
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
από τους παραπάνω ο V12 (μετράει ο W12; ) κι ο V10 μου έχουν ξεφύγειΕμένα μου έχει ξεφύγει ο V10 ...
αλλά και ο V12 δεν μετράει μιας και ήταν σε E Type πολλά χρόνια πρίν.
Κανα V12 διαθέσιμο για test ?? -
Και εγώ υπερ του V 6 και μαλιστα του δικού μου 2.24v ο οποιος ξεκινησε το 1983 με 180 αλογα και διπλο turbo(3βαλβιδες ανα κιλυνδρο) και εφτασε τα 326 η και τα 350 περιπου στην εκδοση Ghibli CUP απο 2000cc.
-
Ο χρήστης Hammer_ έγραψε:
...
Ήθελα να'ξερα πόσοι απ'όσους ψήφισαν για τα εξακύλινδρα έχουν οδηγήσει εξακύλινδρο!
...Δεν έχει σημασία, αρκεί να έχουν ακούσει...
-
Ο χρήστης Hammer_ έγραψε:
Πάντως νομίζω οτι η ψηφοφορία έχει βγάλει αποτέλεσμα ως προς τον αριθμό των κυλίνδρων.
Η μεγάλη μάχη αναμένεται ανάμεσα στους straight-6 και τους V6.Ήθελα να'ξερα πόσοι απ'όσους ψήφισαν για τα εξακύλινδρα έχουν οδηγήσει εξακύλινδρο!
Εγώ πάντως ομολογώ ότι δεν έχω οδηγήσει...'Ποιον κινητήρα θεωρείτε ιδανικότερο κατασκευαστικά' ρωτάει ο τίτλος του θέματος, άρα δεν έχει καμιά σημασία η εμπειρία μας παρά μόνο θεωρητική τεκμηρίωση!
-
Ανάμεσα σε 6 σε σειρά και σε V6 είμαι.
Μάλλον V6 γιατί πιάνει λιγότερο χώρο και όσους έχω ακούσει (GTA και Golf R32) έχουν απιστευτο ήχο. -
rfveddc
-
Ο χρήστης Hammer_ έγραψε:
Ήθελα να'ξερα πόσοι απ'όσους ψήφισαν για τα εξακύλινδρα έχουν οδηγήσει εξακύλινδρο!Πρώην κάτοχος Volvo με Β30 μετράει;
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Δηλαδή πόσο 'ιδανικός' μπορεί να είναι ένας κινητήρας Otto που:
ο Παράγει έργο μόνο κάθε 4ο χρόνοΒρε συ, πάλι στην παραπληροφόρηση το έριξες;;
Κάθε 3ο (στους 4) χρόνο παράγει έργο, κατά τον τέταρτο... την αμολάει!!!
-
Τα 4κύλινδρα δεν μου αρέσουν (τι να κάνω όμως που δεν έχω τον παρά...) γιατί με την ευθεία (180 μοίρες) γωνία σφηνώσεως που έχουν είναι όλο κραδασμούς.
Ο Βάνκελ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ με εξιτάρει λόγω διαστάσεων, μάζας, κέντρου βάρους, αλλά ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΑ με διώχνει!! Καημένο κεντρικό γρανάζι, τι δυνάμεις σου έμελλε να τραβάς...
8-10-12 κύλινδρα δεν δοκίμασα ποτές μου, μιας και ούτε Τζάγκουαρ έτυχε να δοκιμάσω, ούτε Φεράρι τόλμησα να κλέψω, και η ορδή με τις Μ5 που παρήγγειλα καθυστέρησε να έρθει και ξύπνησα...
Τώρα από το 5κύλινδρο ντήζελ 2400 της Άλφα μου και έναν βενζινιοκίνητο 6κύλινδρο 2400 Μερσεντές της ίδιας εποχής, με το χέρι στην καρδιά προτιμώ τον 5κύλινδρο.
Πιθανώς λόγω ροπής περισσότερο, παρά κατασκευαστικά.
Η γωνία σφήνωσης του 6Κ είναι 120 μοίρες, ενώ του 5Κ είναι 144, άρα πλεονεκτεί ο 6Κ, αλλά έχω μια αίσθηση πως οι 144 μοίρες το βοηθούν να είναι ΜΑΚΡΑΝ πιο αθόρυβο από τα 4Κ (με τον 6Κ να είναι ακόμα καλύτερος στο θόρυβο όμως), και επιπλέον βοηθούν περισσότερο στην ροπή (βέβαια ντήζελ με βενζίνη συγκρίνω μήλα με στραγάλια...)
Με ίδια κυβικά, και αντίστοιχο ΚΕΝΟ βάρος (Σπορτβάγκον με Σε Κλάς Στέησιον) ο 6Κ έχει 170 άλογα και είναι αισθητά ταχύτερος από τον 140 ίππων ντήζελ.Μόλις μπούνε όμως 5 άτομα στον καθένα, ο 6Κ βγάζει έξω τα πνευμόνια του μόλις πιάσει ανηφόρα, ενώ ο 5Κ ανεβάζει, κι ανεβάζει, κι ανεβάζει!!!
Η ψήφος στον 5Κ για μένα, και θέλω να ακούσω και την άποψη του G60POWER, γιατί του αρέσει ο 5κύλινδρος!
-
Γιώργο, τώρα που λες για τον 5κύλινδρο, θυμάμαι κάποτε που οδηγούσα ένα Audi 90 (λίγα είχαν κυκλοφορήσει εν Ελλάδι) με τον 2.3, στον οποίο ο κάτοχος είχε αφαιρέσει τον καταλύτη. Στην ερώτησή μου γιατί, απάντησε 'μα για να ακούγεται ο 5ος κύλινδρος'
Καπάκι ερώτηση: 'δε φοβάσαι μη σε γράψουν?' πήρε την εξής απάντηση: 'να σου θυμίσω πως είμαστε στο νησί (Ζάκυνθος) και είναι όλοι δικοί μας?'
-
Ο 5-κύλινδρος κινητήρας μπορεί να μπεί εγκάρσια ενώ ο 6-κύλινδρος δεν χωράει (αν και νομίζω ότι η Volvo έχει χώσει ένα L6 εγκάρσια με μπροστινή κίνηση). Για μένα οι 6-κύλινδροι σε σειρά είναι οι καλύτεροι αλλά επειδή θέλω μπροστινή κίνηση αναγκαστικά ο καλύτερος είναι ο 5-κύλινδρος σε σειρά. Κραδασμούς δεν έχει ούτε ο 5 κύλινδρος (αλλά δεν είναι τέλειος - έχει μια 'ροπή' που κουνάει τις άκρες του πάνω-κάτω).
Δεν μπορείς να εξαλείψεις κραδασμούς από 4 κύλινδρους σε σειρά, χρειάζεσαι και ένα ακόμα άξονα να περιστρέφεται με διπλάσια ταχύτητα από το στρόφαλο (μερικοί ακριβοί 4-κυλ. κινητήρες έχουν για απόσβεση κραδασμών - κανονικά χρειάζονται 2 άξονες δεξιά και αριστερά γιατί οι κραδασμοί είναι πάνω κάτω). Η Porsche δεν θα μπορούσε να φτιάξει τον 2.5 της 944 χωρίς αποσβεστήρα. Οι μικροί 4 κύλινδροι δεν κουνάνε πολύ και τους έχουμε όλοι.
Ποιον κινητηρα θεωρειτε ιδανικοτερο κατασκευαστικα