Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Δυναμό
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Δυναμό
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    12
    646
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      piii last edited by

      Παίδες πως καταλαβαίνουμε ότι το δυναμό ενδεχομένως είναι στα
      τελευταία του;
      Ρωτάω γιατί είχα κάτι περίεργα συμπτώματα το πρωί.
      Το αυτοκίνητο είναι punto gt.
      Η μπαταρία είναι καινούργια ούτε 2 χρονών κλειστού τύπου.
      Το αμάξι κινιέται κάθε μέρα.
      Και εκεί ξαφνικά στο βενζινάδικο(έγινα και ρόμπα)
      αρνείτω να πάρει μπρός.
      Ολα τα λαμπάκια στο ταμπλώ ανάβαν αμυδρά και κατάφερα και
      το έβαλα μπρός με καλώδια.
      Οταν έφτασα στην δουλειά μου έσβησα το κινητήρα και προσπάθησα
      απευθείας να το βάλω μπρός αλλά πάπαλα.

      τι μπορεί να φταίει εκτός απο την μπαταρία η οποία
      όπως προανέφερα είναι καινούργια σχετικα;

      Ευχαριστώ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • P
        piii last edited by

        Παίδες πως καταλαβαίνουμε ότι το δυναμό ενδεχομένως είναι στα
        τελευταία του;
        Ρωτάω γιατί είχα κάτι περίεργα συμπτώματα το πρωί.
        Το αυτοκίνητο είναι punto gt.
        Η μπαταρία είναι καινούργια ούτε 2 χρονών κλειστού τύπου.
        Το αμάξι κινιέται κάθε μέρα.
        Και εκεί ξαφνικά στο βενζινάδικο(έγινα και ρόμπα)
        αρνείτω να πάρει μπρός.
        Ολα τα λαμπάκια στο ταμπλώ ανάβαν αμυδρά και κατάφερα και
        το έβαλα μπρός με καλώδια.
        Οταν έφτασα στην δουλειά μου έσβησα το κινητήρα και προσπάθησα
        απευθείας να το βάλω μπρός αλλά πάπαλα.

        τι μπορεί να φταίει εκτός απο την μπαταρία η οποία
        όπως προανέφερα είναι καινούργια σχετικα;

        Ευχαριστώ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          piii last edited by

          Παίδες πως καταλαβαίνουμε ότι το δυναμό ενδεχομένως είναι στα
          τελευταία του;
          Ρωτάω γιατί είχα κάτι περίεργα συμπτώματα το πρωί.
          Το αυτοκίνητο είναι punto gt.
          Η μπαταρία είναι καινούργια ούτε 2 χρονών κλειστού τύπου.
          Το αμάξι κινιέται κάθε μέρα.
          Και εκεί ξαφνικά στο βενζινάδικο(έγινα και ρόμπα)
          αρνείτω να πάρει μπρός.
          Ολα τα λαμπάκια στο ταμπλώ ανάβαν αμυδρά και κατάφερα και
          το έβαλα μπρός με καλώδια.
          Οταν έφτασα στην δουλειά μου έσβησα το κινητήρα και προσπάθησα
          απευθείας να το βάλω μπρός αλλά πάπαλα.

          τι μπορεί να φταίει εκτός απο την μπαταρία η οποία
          όπως προανέφερα είναι καινούργια σχετικα;

          Ευχαριστώ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ?
            A Former User last edited by

            Το αν φταίει η μπαταρία ή το δυναμό μπορείς να το μετρήσεις σχετικά εύκολα. Με ένα πολύμετρο μετράς την τάση στους πόλους.

            Η μπαταρία μόνη της πρέπει να είναι πάνω από 10-11 Volt ...
            αν είναι λιγότερο θέλει αλλαγή.

            Το δυναμό (με τον κινητήρα να λειτουργεί πλέον) πρέπει να
            βγάζει από 13-14 Volt
            Αν βγάζει λιγότερα μπορεί να φταίει το ίδιο το δυναμό
            αν βγάζει περισσότερα φταίει ο αυτόματος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ελενξε και τις γειωσεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                piii last edited by

                Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                Ελενξε και τις γειωσεις.

                Τι εννοείς ακριβώς;
                Αν έχει κάτσει σταθερά ο αρνητικός πόλος της μπαταρίας;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης piii έγραψε:

                  Ελενξε και τις γειωσεις.

                  Τι εννοείς ακριβώς;
                  Αν έχει κάτσει σταθερά ο αρνητικός πόλος της μπαταρίας;

                  Αν το καλωδιο του αρνητικου πολου κανει καλη επαφη με το αμαξωμα.Μπορει να εχει οξυδωθει και να μην κανει καλη επαφη.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lefteris25 last edited by

                    σε κοβω για δυναμο που τα φτησαν τα καρβουνακια του και σταματησε να σου φορτιζει την μπαταρια

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      Μάλλον μπαταρία αφού δουλεύει όταν το βάλεις μπρος με καλώδια. Τα βολτ το πρωί πριν βάλεις μπρος χωρίς φορτίο πρέπει να είναι 12,6 (100% γεμάτη) μέχρι 11,5 (10% γεμάτη). Με μικρό φορτίο 4-5 Αμπέρ αντίστοιχα 12,5 - 11,3V.

                      Πριν βάλεις καινούρια μπαταρία πρόσεξε τις γειώσεις και να μην έχεις παρασιτικά φορτία όταν σβήνεις το αμάξι (κάποιο λαμπάκι αναμένο). Εγώ θα φόρτιζα για 1-2 μέρες στο σπίτι τη μπαταρία γιατί μερικές φορές ξεχνιέται κάποιο φωτάκι αναμένο και αδειάζει αλλά το σύστημα φόρτισης του αυτοκινήτου δεν μπορεί να τη ξαναγεμίσει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        piii last edited by

                        To βραβείο το παίρνει ο leonp.Ηταν τελικά μπαταρία.
                        Πήγα σε γνωστο μου ηλεκτρολόγο και τσέκαρε λίγο τα τεκτενόμενα.
                        Ο δυναμός ήταν σε νορμάλ κατάσταση(έβγαζε σωστή τάση).
                        Κλείνωντας τον κινητήρα όμως η τάση της μπαταρίας έπεφτε στα 9-10 volt απευθείας.
                        τι να πώ 2 χρόνια μόνο είχα την μπαταρία. έλεος πια....
                        Οπότε άλλαξα μπαταρία.

                        Ευχαριστώ πάντως για τις απαντήσεις....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonp last edited by

                          Εσύ τους μπέρδεψες λέγοντας ότι είναι καλή η μπαταρία σου. Να ξέρεις ότι το αμάξι σου χαλάει τις μπαταρίες ή μάλλον η φοβερή ζέστη στο χώρο του κινητήρα. Οι μπαταρίες χαλάνε πολύ γρήγορα σε ζεστά κλίματα και αντέχουν πολύ στα κρύα κλίματα. Εσύ πρέπει να διαλέγεις ΚΑΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ανοικτού τύπου, να συμπληρώνεις συχνά (απεσταγμένο) νερό και η μπαταρία να έχει τα λιγότερα αμπέρ εκκίνησης που μπορείς να βρεις (τα αμπερώρια αυτά που συνιστά ο κατασκευαστής).

                          Τα λίγα αμπέρ εκκίνησης σημαίνουν χοντρές και στιβαρές πλάκες που αντέχουν σε κραδασμούς και ζέστη. Τα πολλά αμπέρ εκκίνησης σημαίνουν πολύ ψιλές πλάκες (μεγάλη επιφάνεια) για να δίνουν τα αμπέρ που χρειάζεται η μίζα στους -20C και φυσικά λεπτές πλάκες = μικρότερη αντοχή (χώρια που είναι ακριβότερες).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            piii last edited by

                            Ο χρήστης leonp έγραψε:
                            Εσύ τους μπέρδεψες λέγοντας ότι είναι καλή η μπαταρία σου. Να ξέρεις ότι το αμάξι σου χαλάει τις μπαταρίες ή μάλλον η φοβερή ζέστη στο χώρο του κινητήρα. Οι μπαταρίες χαλάνε πολύ γρήγορα σε ζεστά κλίματα και αντέχουν πολύ στα κρύα κλίματα. Εσύ πρέπει να διαλέγεις ΚΑΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ανοικτού τύπου, να συμπληρώνεις συχνά (απεσταγμένο) νερό και η μπαταρία να έχει τα λιγότερα αμπέρ εκκίνησης που μπορείς να βρεις (τα αμπερώρια αυτά που συνιστά ο κατασκευαστής).

                            Τα λίγα αμπέρ εκκίνησης σημαίνουν χοντρές και στιβαρές πλάκες που αντέχουν σε κραδασμούς και ζέστη. Τα πολλά αμπέρ εκκίνησης σημαίνουν πολύ ψιλές πλάκες (μεγάλη επιφάνεια) για να δίνουν τα αμπέρ που χρειάζεται η μίζα στους -20C και φυσικά λεπτές πλάκες = μικρότερη αντοχή (χώρια που είναι ακριβότερες).

                            ok φίλε ήσουν άκρως κατατοπιστικός. Πάντως εχουν περάσει 3 αμάξια απο τα χέρια μου μαζί με το punto και ποτέ μπαταρία δεν τα έπαιξε σε 2 χρόνια. Ακόμα και η 2 προηγούμενες που είχα βάλει απο τότε που το πήρα στην ξεφτίλα βγάζαν 3 χρόνια. Anyway shit happens που λένε...[/img]

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              giannis206 last edited by

                              Ο χρήστης leonp έγραψε:
                              Εσύ τους μπέρδεψες λέγοντας ότι είναι καλή η μπαταρία σου. Να ξέρεις ότι το αμάξι σου χαλάει τις μπαταρίες ή μάλλον η φοβερή ζέστη στο χώρο του κινητήρα. Οι μπαταρίες χαλάνε πολύ γρήγορα σε ζεστά κλίματα και αντέχουν πολύ στα κρύα κλίματα. Εσύ πρέπει να διαλέγεις ΚΑΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ανοικτού τύπου, να συμπληρώνεις συχνά (απεσταγμένο) νερό και η μπαταρία να έχει τα λιγότερα αμπέρ εκκίνησης που μπορείς να βρεις (τα αμπερώρια αυτά που συνιστά ο κατασκευαστής).

                              Τα λίγα αμπέρ εκκίνησης σημαίνουν χοντρές και στιβαρές πλάκες που αντέχουν σε κραδασμούς και ζέστη. Τα πολλά αμπέρ εκκίνησης σημαίνουν πολύ ψιλές πλάκες (μεγάλη επιφάνεια) για να δίνουν τα αμπέρ που χρειάζεται η μίζα στους -20C και φυσικά λεπτές πλάκες = μικρότερη αντοχή (χώρια που είναι ακριβότερες).

                              Πολύ καλές πληροφορίες!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr