-
Παίδες πως καταλαβαίνουμε ότι το δυναμό ενδεχομένως είναι στα
τελευταία του;
Ρωτάω γιατί είχα κάτι περίεργα συμπτώματα το πρωί.
Το αυτοκίνητο είναι punto gt.
Η μπαταρία είναι καινούργια ούτε 2 χρονών κλειστού τύπου.
Το αμάξι κινιέται κάθε μέρα.
Και εκεί ξαφνικά στο βενζινάδικο(έγινα και ρόμπα)
αρνείτω να πάρει μπρός.
Ολα τα λαμπάκια στο ταμπλώ ανάβαν αμυδρά και κατάφερα και
το έβαλα μπρός με καλώδια.
Οταν έφτασα στην δουλειά μου έσβησα το κινητήρα και προσπάθησα
απευθείας να το βάλω μπρός αλλά πάπαλα.τι μπορεί να φταίει εκτός απο την μπαταρία η οποία
όπως προανέφερα είναι καινούργια σχετικα;Ευχαριστώ.
-
Παίδες πως καταλαβαίνουμε ότι το δυναμό ενδεχομένως είναι στα
τελευταία του;
Ρωτάω γιατί είχα κάτι περίεργα συμπτώματα το πρωί.
Το αυτοκίνητο είναι punto gt.
Η μπαταρία είναι καινούργια ούτε 2 χρονών κλειστού τύπου.
Το αμάξι κινιέται κάθε μέρα.
Και εκεί ξαφνικά στο βενζινάδικο(έγινα και ρόμπα)
αρνείτω να πάρει μπρός.
Ολα τα λαμπάκια στο ταμπλώ ανάβαν αμυδρά και κατάφερα και
το έβαλα μπρός με καλώδια.
Οταν έφτασα στην δουλειά μου έσβησα το κινητήρα και προσπάθησα
απευθείας να το βάλω μπρός αλλά πάπαλα.τι μπορεί να φταίει εκτός απο την μπαταρία η οποία
όπως προανέφερα είναι καινούργια σχετικα;Ευχαριστώ.
-
Παίδες πως καταλαβαίνουμε ότι το δυναμό ενδεχομένως είναι στα
τελευταία του;
Ρωτάω γιατί είχα κάτι περίεργα συμπτώματα το πρωί.
Το αυτοκίνητο είναι punto gt.
Η μπαταρία είναι καινούργια ούτε 2 χρονών κλειστού τύπου.
Το αμάξι κινιέται κάθε μέρα.
Και εκεί ξαφνικά στο βενζινάδικο(έγινα και ρόμπα)
αρνείτω να πάρει μπρός.
Ολα τα λαμπάκια στο ταμπλώ ανάβαν αμυδρά και κατάφερα και
το έβαλα μπρός με καλώδια.
Οταν έφτασα στην δουλειά μου έσβησα το κινητήρα και προσπάθησα
απευθείας να το βάλω μπρός αλλά πάπαλα.τι μπορεί να φταίει εκτός απο την μπαταρία η οποία
όπως προανέφερα είναι καινούργια σχετικα;Ευχαριστώ.
-
Το αν φταίει η μπαταρία ή το δυναμό μπορείς να το μετρήσεις σχετικά εύκολα. Με ένα πολύμετρο μετράς την τάση στους πόλους.
Η μπαταρία μόνη της πρέπει να είναι πάνω από 10-11 Volt ...
αν είναι λιγότερο θέλει αλλαγή.Το δυναμό (με τον κινητήρα να λειτουργεί πλέον) πρέπει να
βγάζει από 13-14 Volt
Αν βγάζει λιγότερα μπορεί να φταίει το ίδιο το δυναμό
αν βγάζει περισσότερα φταίει ο αυτόματος. -
Ελενξε και τις γειωσεις.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ελενξε και τις γειωσεις.Τι εννοείς ακριβώς;
Αν έχει κάτσει σταθερά ο αρνητικός πόλος της μπαταρίας; -
Ο χρήστης piii έγραψε:
Ελενξε και τις γειωσεις.
Τι εννοείς ακριβώς;
Αν έχει κάτσει σταθερά ο αρνητικός πόλος της μπαταρίας;Αν το καλωδιο του αρνητικου πολου κανει καλη επαφη με το αμαξωμα.Μπορει να εχει οξυδωθει και να μην κανει καλη επαφη.
-
σε κοβω για δυναμο που τα φτησαν τα καρβουνακια του και σταματησε να σου φορτιζει την μπαταρια
-
Μάλλον μπαταρία αφού δουλεύει όταν το βάλεις μπρος με καλώδια. Τα βολτ το πρωί πριν βάλεις μπρος χωρίς φορτίο πρέπει να είναι 12,6 (100% γεμάτη) μέχρι 11,5 (10% γεμάτη). Με μικρό φορτίο 4-5 Αμπέρ αντίστοιχα 12,5 - 11,3V.
Πριν βάλεις καινούρια μπαταρία πρόσεξε τις γειώσεις και να μην έχεις παρασιτικά φορτία όταν σβήνεις το αμάξι (κάποιο λαμπάκι αναμένο). Εγώ θα φόρτιζα για 1-2 μέρες στο σπίτι τη μπαταρία γιατί μερικές φορές ξεχνιέται κάποιο φωτάκι αναμένο και αδειάζει αλλά το σύστημα φόρτισης του αυτοκινήτου δεν μπορεί να τη ξαναγεμίσει.
-
To βραβείο το παίρνει ο leonp.Ηταν τελικά μπαταρία.
Πήγα σε γνωστο μου ηλεκτρολόγο και τσέκαρε λίγο τα τεκτενόμενα.
Ο δυναμός ήταν σε νορμάλ κατάσταση(έβγαζε σωστή τάση).
Κλείνωντας τον κινητήρα όμως η τάση της μπαταρίας έπεφτε στα 9-10 volt απευθείας.
τι να πώ 2 χρόνια μόνο είχα την μπαταρία. έλεος πια....
Οπότε άλλαξα μπαταρία.Ευχαριστώ πάντως για τις απαντήσεις....
-
Εσύ τους μπέρδεψες λέγοντας ότι είναι καλή η μπαταρία σου. Να ξέρεις ότι το αμάξι σου χαλάει τις μπαταρίες ή μάλλον η φοβερή ζέστη στο χώρο του κινητήρα. Οι μπαταρίες χαλάνε πολύ γρήγορα σε ζεστά κλίματα και αντέχουν πολύ στα κρύα κλίματα. Εσύ πρέπει να διαλέγεις ΚΑΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ανοικτού τύπου, να συμπληρώνεις συχνά (απεσταγμένο) νερό και η μπαταρία να έχει τα λιγότερα αμπέρ εκκίνησης που μπορείς να βρεις (τα αμπερώρια αυτά που συνιστά ο κατασκευαστής).
Τα λίγα αμπέρ εκκίνησης σημαίνουν χοντρές και στιβαρές πλάκες που αντέχουν σε κραδασμούς και ζέστη. Τα πολλά αμπέρ εκκίνησης σημαίνουν πολύ ψιλές πλάκες (μεγάλη επιφάνεια) για να δίνουν τα αμπέρ που χρειάζεται η μίζα στους -20C και φυσικά λεπτές πλάκες = μικρότερη αντοχή (χώρια που είναι ακριβότερες).
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Εσύ τους μπέρδεψες λέγοντας ότι είναι καλή η μπαταρία σου. Να ξέρεις ότι το αμάξι σου χαλάει τις μπαταρίες ή μάλλον η φοβερή ζέστη στο χώρο του κινητήρα. Οι μπαταρίες χαλάνε πολύ γρήγορα σε ζεστά κλίματα και αντέχουν πολύ στα κρύα κλίματα. Εσύ πρέπει να διαλέγεις ΚΑΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ανοικτού τύπου, να συμπληρώνεις συχνά (απεσταγμένο) νερό και η μπαταρία να έχει τα λιγότερα αμπέρ εκκίνησης που μπορείς να βρεις (τα αμπερώρια αυτά που συνιστά ο κατασκευαστής).Τα λίγα αμπέρ εκκίνησης σημαίνουν χοντρές και στιβαρές πλάκες που αντέχουν σε κραδασμούς και ζέστη. Τα πολλά αμπέρ εκκίνησης σημαίνουν πολύ ψιλές πλάκες (μεγάλη επιφάνεια) για να δίνουν τα αμπέρ που χρειάζεται η μίζα στους -20C και φυσικά λεπτές πλάκες = μικρότερη αντοχή (χώρια που είναι ακριβότερες).
ok φίλε ήσουν άκρως κατατοπιστικός. Πάντως εχουν περάσει 3 αμάξια απο τα χέρια μου μαζί με το punto και ποτέ μπαταρία δεν τα έπαιξε σε 2 χρόνια. Ακόμα και η 2 προηγούμενες που είχα βάλει απο τότε που το πήρα στην ξεφτίλα βγάζαν 3 χρόνια. Anyway shit happens που λένε...[/img]
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Εσύ τους μπέρδεψες λέγοντας ότι είναι καλή η μπαταρία σου. Να ξέρεις ότι το αμάξι σου χαλάει τις μπαταρίες ή μάλλον η φοβερή ζέστη στο χώρο του κινητήρα. Οι μπαταρίες χαλάνε πολύ γρήγορα σε ζεστά κλίματα και αντέχουν πολύ στα κρύα κλίματα. Εσύ πρέπει να διαλέγεις ΚΑΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ανοικτού τύπου, να συμπληρώνεις συχνά (απεσταγμένο) νερό και η μπαταρία να έχει τα λιγότερα αμπέρ εκκίνησης που μπορείς να βρεις (τα αμπερώρια αυτά που συνιστά ο κατασκευαστής).Τα λίγα αμπέρ εκκίνησης σημαίνουν χοντρές και στιβαρές πλάκες που αντέχουν σε κραδασμούς και ζέστη. Τα πολλά αμπέρ εκκίνησης σημαίνουν πολύ ψιλές πλάκες (μεγάλη επιφάνεια) για να δίνουν τα αμπέρ που χρειάζεται η μίζα στους -20C και φυσικά λεπτές πλάκες = μικρότερη αντοχή (χώρια που είναι ακριβότερες).
Πολύ καλές πληροφορίες!
Δυναμό