Navigation

  • Unread
  • Recent
  • Popular
  • Search
  • Register
  • Login
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • Register
  • Login
  • Search
  • Unread
  • Recent
  • Popular
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
  1. Home
  2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
  3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
  • 1
  • 2
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 315
  • 316
  • 58 / 316
Κατασκευαστές και Μοντέλα
412
6.3k
49.1k
Loading More Posts
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • M
    m1234 last edited by Apr 10, 2006, 10:40 PM

    Ο χρήστης lkar έγραψε:
    To A3 θα φοράει 1.4/125 :lipsealed: (από τα 1.6/102 & 115 σίγουρα καλύτερα) :lol:

    Που το διάβασες αυτό?
    Μήπως εννοούσε 125ΚW=170HP??
    Γιατί έχει γραφτέι για 1,2 με 120hp. Δεν είναι λογικό νομίζω να βγάλουν τον 1,4 με κάτω από 140hp.

    1 Reply Last reply Reply Quote 0
    • S
      skye last edited by Apr 10, 2006, 10:52 PM

      Ο χρήστης technik έγραψε:

      To A3 θα φοράει **1.4/125 ** (από τα 1.6/102 & 115 σίγουρα καλύτερα)

      γιατί ?

      πολιτική της VW..
      πρώτα αγοράζει εταιρίες, και μετά κάνει ό,τι περνάει απ'το χέρι της για να τις κλείσει.. τα νεα seat έχουν αυτή την όμορφη σχεδίαση, τα audi θα τα καταστρέψει γιατί θα δείξει στους αγοραστές ότι θα είναι καραγκιόζηδες να αγοράζουν αυτοκίνητα κατωτερων επιδόσεων απο VW σε ακριβότερη τιμή, και για τη skoda.. δε χρειάζεται να κάνει και τίποτα ιδιαίτερο
      χαϊλάντερ.. στο τέλος θα μείνει μόνο ένας..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        funkyreverend last edited by Apr 11, 2006, 6:31 AM

        Ο χρήστης mezzanine έγραψε:
        Δεν γνωρίζω τι είχε γράψει στην πιστά σε τεύχος των 4τροχων, αλλα αν είχε γραψει σε συνθήκες πίστας 38 το θεωρείς λογικό να καίει 3 φορές κάτω; Οταν τρέχεις εκτός πίστας το γκάζι το πατάς τέρμα η όχι; Αν το πατάς τέρμα ας υποθέσουμε οτι στην πιστα επειδη μπαίνεις στις στροφές λίγο πιο γρήγορα καις και περισσότερο, φρεναρεις και λίγο αργότερα οποτε έχεις λίγο γκάζι παραπανω, οπότε 38 (της πίστας) - 25 (το παραπάνω που δίνεις στην πίστα) = 13 στον δρομο. Λογικο

        Και αν πηγαίνεις αργά σου βγάζει και ρέστα.

        Σε διαδρομή flat (ίδιο υψόμετρο αφετηρίας-τερματισμού) 40 χιλιομέτρων, ανοιχτότατο δρόμο και ταχύτητες 160, δυο-τρία ανοίγματα ως τα 200, και ένα καλό άνοιγμα σε δυνατή ανηφόρα ως τα 240 η κατανάλωση ήταν 14 λίτρα...Και δεν φταίει ο κινητήρας και η υπερτροφοδοσία (η οποία λόγω ανοιχτών δρόμων και μακρών σχέσεων με πήγαινε με τη φόρα), αλλά κυρίως η αεροδυναμική...Ο γυρισμός με σαφώς περισσότερη κίνηση αλλά ταχύτητες 100-120 και 80-90 σε μερικά σημεία κατέβασε τη συνολική κατανάλωση μόλις στα 12,5.

        Η ροπή αν χρησιμοποιείται σωστά, μπορεί να βοηθήσει να πέσει πολύ η κατανάλωση, ακόμα και σε πιο 'ορεινή' οδήγηση, η οποία να επιτρέπει λίγο τη 'φόρα'...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mezzanine last edited by Apr 11, 2006, 6:58 AM

          Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:

          Δεν γνωρίζω τι είχε γράψει στην πιστά σε τεύχος των 4τροχων, αλλα αν είχε γραψει σε συνθήκες πίστας 38 το θεωρείς λογικό να καίει 3 φορές κάτω; Οταν τρέχεις εκτός πίστας το γκάζι το πατάς τέρμα η όχι; Αν το πατάς τέρμα ας υποθέσουμε οτι στην πιστα επειδη μπαίνεις στις στροφές λίγο πιο γρήγορα καις και περισσότερο, φρεναρεις και λίγο αργότερα οποτε έχεις λίγο γκάζι παραπανω, οπότε 38 (της πίστας) - 25 (το παραπάνω που δίνεις στην πίστα) = 13 στον δρομο. Λογικο

          Και αν πηγαίνεις αργά σου βγάζει και ρέστα.

          Σε διαδρομή flat (ίδιο υψόμετρο αφετηρίας-τερματισμού) 40 χιλιομέτρων, ανοιχτότατο δρόμο και ταχύτητες 160, δυο-τρία ανοίγματα ως τα 200, και ένα καλό άνοιγμα σε δυνατή ανηφόρα ως τα 240 η κατανάλωση ήταν 14 λίτρα...Και δεν φταίει ο κινητήρας και η υπερτροφοδοσία (η οποία λόγω ανοιχτών δρόμων και μακρών σχέσεων με πήγαινε με τη φόρα), αλλά κυρίως η αεροδυναμική...Ο γυρισμός με σαφώς περισσότερη κίνηση αλλά ταχύτητες 100-120 και 80-90 σε μερικά σημεία κατέβασε τη συνολική κατανάλωση μόλις στα 12,5.

          Η ροπή αν χρησιμοποιείται σωστά, μπορεί να βοηθήσει να πέσει πολύ η κατανάλωση, ακόμα και σε πιο 'ορεινή' οδήγηση, η οποία να επιτρέπει λίγο τη 'φόρα'...

          Τι να πώ ρε παιδιά, μακάρι να καίει τοσα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            funkyreverend last edited by Apr 11, 2006, 7:06 AM

            Το πορτοφόλι μου τόσο ελάφρυνε!

            Για το Golf GT, με τον 'ανορθόδοξο' τρόπο υπετροφοδότησης, το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι καίει σαν να έχει 170 ίππους, όχι σαν να έχει 1.400 κυβικά. Επειδή όμως, η συγκεκριμένη εταιρεία το έβγαλε για να καίει αρκετά λιγότερο, μήπως πρέπει να ανατρέξουμε στη διαδικασία μέτρησης της κατανάλωσης για να βρούμε την αλήθεια;

            Τα 12,5 και τα 10,5 μέσος όρος μου ακούγονται αρκετά φυσιολογικά...αλλά πρέπει να βρούμε σε ποιες στροφές ή με ποιον τρόπο οδήγησης έχει το πλεονέκτημα σε κατανάλωση σε σχέση με έναν απλό ατμοσφαιρικό 2,3 ή έναν υπερτροφοδοτούμενο 1.8αρη...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              rallye40 last edited by Apr 11, 2006, 8:20 AM

              Καλά τώρα τι λέμε?
              Είναι δεδομένο ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα καίει. Δε γίνεται να έχεις 170 ΗΡ και να μην τα χρησιμοποιείς.
              Με ένα FSI 1.6, σε μια διαδρομή 220 ΚΜ (Αθήνα – Λεωνίδιο) που έγινε πριν λίγο καιρό και το μετρήσαμε, έκαψε 11,5 λ/100. Στην Εθνική πηγαίναμε 160 – 170 σταθερά (βράδυ χωρίς κίνηση και ραντάρ) και μετά το Αργος, σε γρήγορο ρυθμό, με τις στροφές από 2.500 έως 5.500.
              Να σημειώσω πως ο υπ/στης ταξιδιού έδειξε από 8,5 μέχρι και 16 λ/100 ανάλογα με το πόσο βαρύ ήταν το δεξί πόδι.
              Αν ήταν το ΤSI, πιστεύω πως θα έκαιγε παραπάνω με την ίδια χρήση η στη καλύτερη περίπτωση το ίδιο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                screwdriver last edited by Apr 11, 2006, 8:33 AM

                Οτι θα καιει περισσοτερο απο ενα Prius δεν νομιζω οτι θελει αποδειξη. Το θεμα ειναι οτι καει αισθητα λιγοτερο απο ενα 1,8Τ. Φυσικα θα καιει παραπανω απο ενα 1,6 FSI αλλα οχι και πολυ.
                Στο κατω κατω αν καποιος μετραει τοσο πολυ την καταναλωση μαλλον κοιταει σε λαθος κατηγορια αυτοκινητων. Επειδη το οδηγησα ομως, χωρις πωλητη μεσα, αν θες να πας χαλαρα καιει και 8,2. Τωρα αν θες να πας με 200 και να καις παλι τοσο τοτε θες
                Το αμαξι δεν καιει παντου και παντα ειτε τρεχεις ειτε σερνεσαι και αυτο ειναι το ατου του. Θες να πας ταξιδι χαλαρα με τα ορια? βαζεις μια 6 και πανω απο 9 δεν θα δειξει. Αν φυσικα αρχισεις τους κοφτες και τα κατεβασματα ειναι λογικο να καψει αλλα οχι περισσοτερο απο ενα 1,8Τ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  funkyreverend last edited by Apr 11, 2006, 9:18 AM

                  Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
                  Το αμαξι δεν καιει παντου και παντα ειτε τρεχεις ειτε σερνεσαι και αυτο ειναι το ατου του. Θες να πας ταξιδι χαλαρα με τα ορια? βαζεις μια 6 και πανω απο 9 δεν θα δειξει. Αν φυσικα αρχισεις τους κοφτες και τα κατεβασματα ειναι λογικο να καψει αλλα οχι περισσοτερο απο ενα 1,8Τ.

                  Αυτό όμως το κάνει και ο 1.8Τ...Ελάχιστη των ελαχίστων σε ταξίδι Αθήνα-Θεσ/νίκη υπό βροχή με όρια και μερικά προσπεράσματα (120-125 στα φαρδιά, 100 στον Όθρυ και στην Υλίκη, 80 Πλαταμώνα, 70 Τέμπη και γύρω στα 100-110 στον Μαλιακό πλην των ορίων 50) έβγαλε 7,8 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα.

                  Φυσιολογικά οδηγώντας με 120-130 και μπόλικα προσπεράσματα αποκλείεται να βγάλεις πάνω από 8,5. Το έχω κάνει πολλές φορές και η μόνη φορά που έγραψε πάνω από 8,9 ήταν...η μοναδική που πήγε με σταθερά 150-160 σε ό,τι φαρδύ κομμάτι υπήρχε και με μια Υλίκη...να την πιείς στο ποτήρι.

                  Κάπου αλλού βρίσκεται το κέρδος του TSI.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tiger last edited by Apr 11, 2006, 9:30 AM

                    Προσωπικα εχω καταληξει οτι το μοναδικο κερδος του Tsi αφορα χωρες οπου τα κυβικα ειναι προβλημα,ενω παραλληλα εχεις ενα αυτοκινητο με πρωτοτυπο κινητηρα (κατι σαν να εχεις rotary).

                    Την χαμηλή καταναλωση ξεχαστε την,για τον απλουστατο λόγω οτι δουλευει και κομπρεσορας και τούρμπο, κατι που 'ισοφαρίζει' τα λιγότερα κυβικά σε σχέση με τον 1.8Τ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      screwdriver last edited by Apr 11, 2006, 10:01 AM

                      Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:

                      Το αμαξι δεν καιει παντου και παντα ειτε τρεχεις ειτε σερνεσαι και αυτο ειναι το ατου του. Θες να πας ταξιδι χαλαρα με τα ορια? βαζεις μια 6 και πανω απο 9 δεν θα δειξει. Αν φυσικα αρχισεις τους κοφτες και τα κατεβασματα ειναι λογικο να καψει αλλα οχι περισσοτερο απο ενα 1,8Τ.

                      Αυτό όμως το κάνει και ο 1.8Τ...Ελάχιστη των ελαχίστων σε ταξίδι Αθήνα-Θεσ/νίκη υπό βροχή με όρια και μερικά προσπεράσματα (120-125 στα φαρδιά, 100 στον Όθρυ και στην Υλίκη, 80 Πλαταμώνα, 70 Τέμπη και γύρω στα 100-110 στον Μαλιακό πλην των ορίων 50) έβγαλε 7,8 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα.

                      Φυσιολογικά οδηγώντας με 120-130 και μπόλικα προσπεράσματα αποκλείεται να βγάλεις πάνω από 8,5. Το έχω κάνει πολλές φορές και η μόνη φορά που έγραψε πάνω από 8,9 ήταν...η μοναδική που πήγε με σταθερά 150-160 σε ό,τι φαρδύ κομμάτι υπήρχε και με μια Υλίκη...να την πιείς στο ποτήρι.

                      Κάπου αλλού βρίσκεται το κέρδος του TSI.

                      Με τι αυτοκινητο?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mezzanine last edited by Apr 11, 2006, 10:08 AM

                        Πάντως για εμένα αν έχει κατανάλωση σαν τον 1.8T στις 'αδυναμες' εκδόσεις του είναι μια χαρα.
                        Η βενζίνη πρέπει να είναι 98 οκτανίων η παίρνει και απλή 95, εχω ακούσει οτι όλα τα FSi θέλουν super, ισχύει ;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dwbh last edited by Apr 11, 2006, 12:06 PM

                          Ο χρήστης mezzanine έγραψε:
                          Πάντως για εμένα αν έχει κατανάλωση σαν τον 1.8T στις 'αδυναμες' εκδόσεις του είναι μια χαρα.
                          Η βενζίνη πρέπει να είναι 98 οκτανίων η παίρνει και απλή 95, εχω ακούσει οτι όλα τα FSi θέλουν super, ισχύει ;

                          ειπαμε οτι αν οντως ειναι 95 οκτανια και οχι 89-90 μπορεις να την βαλεις
                          αλλα επειδη συνηθως δεν ειναι βαζουμε 98αρα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mezzanine last edited by Apr 11, 2006, 1:35 PM

                            Κάποιος που έχει οδηγήσει το GT και το GTI να μας πεί μερικά λόγια ;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lkar last edited by Apr 11, 2006, 2:50 PM

                              Ο χρήστης mezzanine έγραψε:
                              Κάποιος που έχει οδηγήσει το GT και το GTI να μας πεί μερικά λόγια ;

                              μερικές σελίδες πίσω

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                syele last edited by Apr 11, 2006, 3:27 PM

                                Ο χρήστης mezzanine έγραψε:
                                Δεν γνωρίζω τι είχε γράψει στην πιστά σε τεύχος των 4τροχων, αλλα αν είχε γραψει σε συνθήκες πίστας 38 το θεωρείς λογικό να καίει 3 φορές κάτω; Οταν τρέχεις εκτός πίστας το γκάζι το πατάς τέρμα η όχι; Αν το πατάς τέρμα ας υποθέσουμε οτι στην πιστα επειδη μπαίνεις στις στροφές λίγο πιο γρήγορα καις και περισσότερο, φρεναρεις και λίγο αργότερα οποτε έχεις λίγο γκάζι παραπανω, οπότε 38 (της πίστας) - 25 (το παραπάνω που δίνεις στην πίστα) = 13 στον δρομο. Λογικο

                                Και αν πηγαίνεις αργά σου βγάζει και ρέστα.

                                Λογικότατο είναι αν κρίνω από το δικό μου (ατμοσφαιρικό βέβαια).
                                Στην πίστα το μετράω (μαζί με γύρο εισόδου - εξόδου) στα 36,5 lt, ενώ σε κανονικές συνθήκες οδήγησης έχει μέση κατανάλωση από 9 έως 12lt με μέση τιμή και πιο συχνή τα 10-10,5.

                                οπότε;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mezzanine last edited by Apr 11, 2006, 7:31 PM

                                  Λοιπόν, σήμερα το απόγευμα το οδήγησα. Τα συναισθήματα ανάμικτα, αύριο οι λεπτομέρειες.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    adis4gr last edited by Apr 11, 2006, 8:50 PM

                                    γραψε μας για τα αναμικτα συναισθηματα σου ντε!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mezzanine last edited by Apr 12, 2006, 7:33 AM

                                      Εχθές λοιπόν το απόγευμα έκανα μια βόλτα, ενα απλό test drive σε μερικά τετράγωνα δεν μου δόθηκε η ευκαιρία να το ανοίξω αρκετα για να καταλάβω πως τραβάει με 3η π.χ. στις 5000+ στροφές.
                                      Εξωτερικά είναι αδιάφορο, οπως άλλωστε ολα τα VW. Μέσα το ταμπλώ καλό φαίνεται, πρακτικό αλλα απο πλευράς ποιότητας δεν τρελάθηκα κιόλας, δηλαδή το Golf IV ήταν πολύ ανώτερο απο τα υπόλοιπα όταν είχε βγεί, αυτό δεν νομίζω να έχει καμια διαφορά σε σχέση με ένα astra, focus κτλπ.
                                      Στον δρόμο τώρα τραβάει δυνατά και με το γκάζι στο πάτωμα το esp ανάβει πολύ γρήγορα. Πάντως δεν φαίνεται και πολύ γρήγορο-σαν το Golf IV GTi (150ps). Καπου διάβασα οτι με πρώτη εχει κόφτη στις 4000, εγω δεν κατάλαβα κατι τέτοιο. Η δευτέρα πρέπει να είναι πολύ μακρια (για να βοηθάει και το 0-100) και όταν πατάς το γκαζι απο τις 2000- στροφες το supercharger ακουγεται και στα πετάλια περνουσαν κραδασμοί γύρω στις 3000. Δεν καταλαβαίνεις κενό δύναμης στην αλλαγη των δύο turbo αλλα κάτι νιώθεις διαφορετικό χωρίς να μπορείς να το προσδιορίσεις (ισως να είναι και η ιδεα μου). Είναι πολύ άνετο και το στησιμο του σε καμια περιπτωση δεν θυμιζει GTi , είναι πολύ μαλακό και άνετο για τα γούστα μου(αυτο διορθώνεται με ενα σετάκι αμορτισέρ). Σε γενικές γραμμές το αυτοκίνητο είναι μια χαρα, και φαίνεται πολύ ξεκούραστο-οτι πρέπει για να την καθημερινή κίνηση της Αθήνας και ταξίδια.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        screwdriver last edited by Apr 12, 2006, 7:46 AM

                                        Δεν ειπα οτι εχει κοφτη στην πρωτη στις 4000, οταν εισαι σταματημενος στο φαναρι δεν σε αφηνει να ανεβασεις πανω απο 4000 για να ξεκινησεις αποτομα.Αν σε αφηνε το 7,5' για το 0-100 δεν θα ηταν μακρυα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nickolas last edited by Apr 12, 2006, 8:08 AM

                                          Mα αν είναι πράγματι τόσο δυνατό το αυτοκίνητο ποιός ο λόγος να ανεβάσεις πάνω από 4000σαλ. στην εκκίνηση?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          1147 out of 6315
                                          • First post
                                            1147/6315
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 56
                                          • 57
                                          • 58
                                          • 59
                                          • 60
                                          • 315
                                          • 316
                                          • 58 / 316
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          APRILIOS

                                          ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr