Apr 11, 2006, 6:31 AM

Ο χρήστης mezzanine έγραψε:
Δεν γνωρίζω τι είχε γράψει στην πιστά σε τεύχος των 4τροχων, αλλα αν είχε γραψει σε συνθήκες πίστας 38 το θεωρείς λογικό να καίει 3 φορές κάτω; Οταν τρέχεις εκτός πίστας το γκάζι το πατάς τέρμα η όχι; Αν το πατάς τέρμα ας υποθέσουμε οτι στην πιστα επειδη μπαίνεις στις στροφές λίγο πιο γρήγορα καις και περισσότερο, φρεναρεις και λίγο αργότερα οποτε έχεις λίγο γκάζι παραπανω, οπότε 38 (της πίστας) - 25 (το παραπάνω που δίνεις στην πίστα) = 13 στον δρομο. Λογικο

Και αν πηγαίνεις αργά σου βγάζει και ρέστα.

Σε διαδρομή flat (ίδιο υψόμετρο αφετηρίας-τερματισμού) 40 χιλιομέτρων, ανοιχτότατο δρόμο και ταχύτητες 160, δυο-τρία ανοίγματα ως τα 200, και ένα καλό άνοιγμα σε δυνατή ανηφόρα ως τα 240 η κατανάλωση ήταν 14 λίτρα...Και δεν φταίει ο κινητήρας και η υπερτροφοδοσία (η οποία λόγω ανοιχτών δρόμων και μακρών σχέσεων με πήγαινε με τη φόρα), αλλά κυρίως η αεροδυναμική...Ο γυρισμός με σαφώς περισσότερη κίνηση αλλά ταχύτητες 100-120 και 80-90 σε μερικά σημεία κατέβασε τη συνολική κατανάλωση μόλις στα 12,5.

Η ροπή αν χρησιμοποιείται σωστά, μπορεί να βοηθήσει να πέσει πολύ η κατανάλωση, ακόμα και σε πιο 'ορεινή' οδήγηση, η οποία να επιτρέπει λίγο τη 'φόρα'...