-
Λογικά, δεν πρέπει να έχει έρθει; Εδώ αρχίζουν οι πωλήσεις του Sporting!
-
την προηγούμενη εβδομάδα δεν είχε έρθει και μου είχαν πει για αυτήν
λέω μήπως έχει πάει κάποιος αυτή την εβδομάδα να μην τρέχω τσάμπα -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
την προηγούμενη εβδομάδα δεν είχε έρθει και μου είχαν πει για αυτήν
λέω μήπως έχει πάει κάποιος αυτή την εβδομάδα να μην τρέχω τσάμπαΣτις εκθέσεις ήρθε χθες. Για test drive δεν ξέρω αν το δίνουν ακόμα.
-
wannabe
Ένα τηλέφωνο για να μην τρέχεις τσάμπα; Νομίζω ότι θα απαντήσουν, δεν θα σου το κρύψουν...!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
wannabeΈνα τηλέφωνο για να μην τρέχεις τσάμπα; Νομίζω ότι θα απαντήσουν, δεν θα σου το κρύψουν...!
με χρεώνουν ενώ το 4ΤΦ είναι τσάμπα και επιπλέον σου λένε σε ποια αντιπροσωπεία να πας και όχι θα το φέρουμε σήμερα αύριο κτλ
-
Εμένα πάντως φίλη περίμενε κόκκινο 95άρι sporting με ηλιοροφή τέλη Μάρτη απ' ότι μου είχε πει, και νομίζω το είδα πριν από καμιά εβδομάδα έξω από το σπίτι της.
-
δεν αντέχω αλλά θα το πώ... γιατί ασχολείστε με αμάξια που χαλάνε έυκολα;; η ιστορία δεν αδίκησε κανέναν που δεν διάλεξε punto..γενικά πολύς κόσμος υποφέρει με το ιταλλικό γκρούπ!
τι να το κάνω το ιταλικό όταν στα ίδια η λιγότερα υπάρχουν άλλα εξίσου όμορφα (υποκειμενικό στοιχείο) και πιό ποιοτικά (σύμφωνα με τα μέχρι στιγμης στοιχεία) και άντε μετά να πουλήσεις το πούντο για ένα καρβέλι ψωμί..
-
Ο χρήστης ANTREAS25 έγραψε:
δεν αντέχω αλλά θα το πώ... γιατί ασχολείστε με αμάξια που χαλάνε έυκολα;; η ιστορία δεν αδίκησε κανέναν που δεν διάλεξε punto..γενικά πολύς κόσμος υποφέρει με το ιταλλικό γκρούπ!τι να το κάνω το ιταλικό όταν στα ίδια η λιγότερα υπάρχουν άλλα εξίσου όμορφα (υποκειμενικό στοιχείο) και πιό ποιοτικά (σύμφωνα με τα μέχρι στιγμης στοιχεία) και άντε μετά να πουλήσεις το πούντο για ένα καρβέλι ψωμί..
-
Ο χρήστης ANTREAS25 έγραψε:
δεν αντέχω αλλά θα το πώ... γιατί ασχολείστε με αμάξια που χαλάνε έυκολα;; η ιστορία δεν αδίκησε κανέναν που δεν διάλεξε punto..γενικά πολύς κόσμος υποφέρει με το ιταλλικό γκρούπ!τι να το κάνω το ιταλικό όταν στα ίδια η λιγότερα υπάρχουν άλλα εξίσου όμορφα (υποκειμενικό στοιχείο) και πιό ποιοτικά (σύμφωνα με τα μέχρι στιγμης στοιχεία) και άντε μετά να πουλήσεις το πούντο για ένα καρβέλι ψωμί..
Κανένα Πούντο δεν χαλούσε εύκολα. Εκτός αν εννοεις 'χαλάει' μερικά καμμένα λαμπάκια. Γενικά κανένα μικρό Fiat δεν χαλούσε εύκολα, 30+ χρόνια οι Ιταλοί δείχνουν το δρόμο στην κατηγορία, σε αξιοπιστία, χώρους, επιδόσεις, καλές τιμές. Πολύς κόσμος χαίρεται να οδηγεί μικρό Fiat και πολύς κόσμος μεγάλωσε μέσα σε μικρό Fiat.
Nα σου θυμίσω τα Στάρλετ της εποχής του Ούνο? Τα Σιβίκ μήπως? (ήταν μικρό το Σιβίκ τότε). Τα Πόλο? Ούτε αυτά χαλάγανε. Αλλά ήταν τραγικά μπροστά στο ιταλικό. Πιο παλιά, άστο καλύτερα. 500, 126, 127, 128. Ποιος ανταγωνισμός?
Το Πούντο Ι, όπως και το Ούνο, έθεσε νέα μέτρα. Απίστευτοι χώροι για την κατηγορία, πολύ σβέλτο το απλό, πυραυλάκι το τούρμπο. Χαλούσε? Όχι. Το Πούντο ΙΙ που απέρχεται, τα πήγε καλά, ΠΟΛΥ καλά. Μοσχοπούλησε, ήταν γρήγορο, φθηνό και αξιόπιστο κι ας είχε κακό τιμόνι. Το Grande, θα δούμε. Η ιστορία του απαιτεί να είναι καλό, και όπως όλα δείχνουν, είναι.
Αλλά είπαμε (ή μάλλον, ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ να λέμε)... 'τα ιταλικά χαλάνε, μακρυά, Α ΠΑ ΠΑ ΠΑ ΠΑ ΠΑ!'
-
..... και όταν χαλάνε δεν πουλάς το κορμί σου για να τα φτιάξεις
τσίγκος uber alles..... κάποια στιγμη θα ήθελα ενα sporting σπέρνει... -
Σεβαστές οι απόψεις όλων..
Αναφέρω τις ακόλουθες ατυχείς περιπτώσεις που πληροφορήθηκα από πρώτο χέρι τα τελευταία 2-3 χρόνια από τους άμεσα παθόντες:
1.Στην δουλεία έχω 2 fiat doblo 1.6 που αλλάξαμε σαζμάν και 2 φορές συμπλέκτη ενώ έχουν λιγότερο από 30.000km/h...ας πούμε ότι τα κακομεταχειρίζομαστε.. και τα χαλάμε.
- Του πατέρα μου το fiorino τον έχει αφήσει άπειρες φορές στο δρόμο και από τα 130.000 km/h καίει ένα λίτρο λάδι το μήνα (πέρα από την διαρκής υπερθέρμανση κινητήρα δίχως λόγω,-παλαίοτητα και κακή σχεδίαση αυλών ψύξης)..
3)Το Υ10 (1.25 86hp)στα 85.000km θέλει περίπου 1 lt λάδι κάθε 1500 km, στην τετραετία τρύπησε το ψυγειο απο ....σκουριά Ο συγκεριμένος κινητήρας φοριέται και σε brava (το οποίο έχει γνωστός και παραπονίεται για την συμπλήρωση λαδιού κάθε τόσο)
4)2 φίλοι με το πρώτο punto έχουν μείνει στο δρόμο 2 φορές μετά από 4 χρόνια
-
Η 156 συνεργάτη έβγαζε ένα κάρο αβαρίες...και έμεινε και 2 φορές στο δρόμο πρίν κλείσει καν πενταετία... (μάλιστα μια φορά έμεινε από εγκέφαλο κόστος περίπου 1000 ευρω).
-
Άλλου συνάδερφου το punto sporting τον άφησε στο δρόμο από ιμάντα, ενώ άλλη φορά έσπασε η κρεμαγέρα με αποτέλεσμα να χτυπήσει σε παρκαρισμένα είχε άγιο που δεν έπαθε κάτι περισσότερο...
Κατά τα άλλα τα φιατ - γκρούπ είναι καλά και δεν το λέω ειρωνικά. Εγω όμως γιατί δεν ξέρω κανέναν που να κράτησε fiat πέρα από 3-4 χρόνια και να μην έμεινε στο δρόμο;
Γενικά υπάρχει και κόσμος που να έμεινε ευχαριστημένος με φίατ γκούπ αλλά το ποσοστό αυτών που το μετάνιωσαν είναι πολύ μεγάλο σε σχέση με αυτούς που έμειναν απόλυτα ευχαριστημένοι.
Κάποτε οι ιταλοί ήταν πρωτοπόροι και όλοι τους παρακολουθούσαν και τους αντιγράφαν! Αλλά οι καιροί αλλάζούν..Η εποχή του κινητήρα fire τελειώσε και κοιτάξτε πουλάνε παραλαγές fire ακόμα...
Δυστυχώς υπάρχει ένα γενικότερο φαινόμενο να παράγονται λιγότερο αξιόπιστα οχήματα λόγω της πολυπλοκότητας των διαφόρων συστημάτων που μπορεί να πάθουν βλάβη και να οδηγήσουν σε ακινητοποίηση του οχήματος.
Σημειωτέον δεν έχω προκατάληψη με την Fiat ή κάτι τέτοιο.. Είμαι πολύ σχετικός με τεχνικά θέματα (Μηχανολόγος Μηχανικός) και λόγω θέσης έχω αρκετές γνώσεις πέρι αξιοπιστίας και συντήρησης μηχ. εξοπλισμού σε βιομηχανία (ιταλ. μηχανήματα).
Πίστεψε με μόλις δώ ότι βγεί ένα αξιόπιστο μικρό FIAT με καλές επιδόσεις τοτε θα είμαι ο πρώτος που θα ενδιαφερθεί γιατί οι ιταλοί ήταν πάντα πρωτοπόροι στα mini.
-
Ο χρήστης ANTREAS25 έγραψε:
Σεβαστές οι απόψεις όλων..Αναφέρω τις ακόλουθες ατυχείς περιπτώσεις που πληροφορήθηκα από πρώτο χέρι τα τελευταία 2-3 χρόνια από τους άμεσα παθόντες:
1.Στην δουλεία έχω 2 fiat doblo 1.6 που αλλάξαμε σαζμάν και 2 φορές συμπλέκτη ενώ έχουν λιγότερο από 30.000km/h...ας πούμε ότι τα κακομεταχειρίζομαστε.. και τα χαλάμε.
- Του πατέρα μου το fiorino τον έχει αφήσει άπειρες φορές στο δρόμο και από τα 130.000 km/h καίει ένα λίτρο λάδι το μήνα (πέρα από την διαρκής υπερθέρμανση κινητήρα δίχως λόγω,-παλαίοτητα και κακή σχεδίαση αυλών ψύξης)..
3)Το Υ10 (1.25 86hp)στα 85.000km θέλει περίπου 1 lt λάδι κάθε 1500 km, στην τετραετία τρύπησε το ψυγειο απο ....σκουριά Ο συγκεριμένος κινητήρας φοριέται και σε brava (το οποίο έχει γνωστός και παραπονίεται για την συμπλήρωση λαδιού κάθε τόσο)
4)2 φίλοι με το πρώτο punto έχουν μείνει στο δρόμο 2 φορές μετά από 4 χρόνια
-
Η 156 συνεργάτη έβγαζε ένα κάρο αβαρίες...και έμεινε και 2 φορές στο δρόμο πρίν κλείσει καν πενταετία... (μάλιστα μια φορά έμεινε από εγκέφαλο κόστος περίπου 1000 ευρω).
-
Άλλου συνάδερφου το punto sporting τον άφησε στο δρόμο από ιμάντα, ενώ άλλη φορά έσπασε η κρεμαγέρα με αποτέλεσμα να χτυπήσει σε παρκαρισμένα είχε άγιο που δεν έπαθε κάτι περισσότερο...
Κατά τα άλλα τα φιατ - γκρούπ είναι καλά και δεν το λέω ειρωνικά. Εγω όμως γιατί δεν ξέρω κανέναν που να κράτησε fiat πέρα από 3-4 χρόνια και να μην έμεινε στο δρόμο;
Γενικά υπάρχει και κόσμος που να έμεινε ευχαριστημένος με φίατ γκούπ αλλά το ποσοστό αυτών που το μετάνιωσαν είναι πολύ μεγάλο σε σχέση με αυτούς που έμειναν απόλυτα ευχαριστημένοι.
Κάποτε οι ιταλοί ήταν πρωτοπόροι και όλοι τους παρακολουθούσαν και τους αντιγράφαν! Αλλά οι καιροί αλλάζούν..Η εποχή του κινητήρα fire τελειώσε και κοιτάξτε πουλάνε παραλαγές fire ακόμα...
Δυστυχώς υπάρχει ένα γενικότερο φαινόμενο να παράγονται λιγότερο αξιόπιστα οχήματα λόγω της πολυπλοκότητας των διαφόρων συστημάτων που μπορεί να πάθουν βλάβη και να οδηγήσουν σε ακινητοποίηση του οχήματος.
Σημειωτέον δεν έχω προκατάληψη με την Fiat ή κάτι τέτοιο.. Είμαι πολύ σχετικός με τεχνικά θέματα (Μηχανολόγος Μηχανικός) και λόγω θέσης έχω αρκετές γνώσεις πέρι αξιοπιστίας και συντήρησης μηχ. εξοπλισμού σε βιομηχανία (ιταλ. μηχανήματα).
Πίστεψε με μόλις δώ ότι βγεί ένα αξιόπιστο μικρό FIAT με καλές επιδόσεις τοτε θα είμαι ο πρώτος που θα ενδιαφερθεί γιατί οι ιταλοί ήταν πάντα πρωτοπόροι στα mini.
Εεε τι να κανουμε, ειμαστε λιγο λαλακες και γουσταρουμε να πληρωνουμε μαμησιατικα για αυτο και τα προτιμαμε.
Δεν εχεις προκαταληψη φιλε μου... αλλα ζεις σε ενα μυθο που εχουνε καλλιεργησει και ο οποιος ΑΔΙΚΩΣ διαιωνιζεται μεχρι και σημερα. Εχεις παραδειγματα απο μερικα που χαλασαν... δεν βλεπεις ομως αλλα τοσα που ΔΕΝ χαλασαν... Επισης αγνοεις επιδεικτικα τα ΜΑΥΡΑ ΧΑΛΙΑ πολλων δηθεν αξιοπιστων αυτοκινητοβιομηχανιων που αυτα που αναφερες στα παραδειγματα σου ΩΧΡΙΟΥΝ μπροστα στο τι συμβαινει αλλου.
Εχει τελος μεγαλη σημασια στο πως φερεται στο οχημα του ο καθε ιδιοκτητης...Δες καλυτερα την γενικοτερη εικονα... γιατι αλλοι εχουν το ονομα (της αναξιοπιστιας) και αλλοι εχουν την χαρη. Λυπαμαι που το λεω, αλλα εισαι φαουλ...
Τουλαχιστον η προσωπικη μου εμπειρια με ενα καταπτυστο κατασκευασμα του Gruppo εδω και 6 χρονια καθως και με ενα αξιοπιστο ενος επωνυμου κατσασκευαστη μου δειχνουν καθημερινως πως οι μυθοι ζουν και βασιλευουν ειδικα στην Ελλαδα.
- επι 23 χρονια το 128 δεν με αφησε στον δρομο.... επι 6 χρονια το Punto επισης δεν με αφησε. Λες να παιξω Lotto?
-
Δεν πιστεύω σε αξιόπιστες μάρκες και μή..πιστεύω όμως ότι πολλά από τα εξαρτήματα που μοιράζονται οι διάφοροι κατασκευαστές έχουν διάρκεια ζωής.. Κάθε μοντέλο έχει τις αδυναμίες του...Δεν πιστεύω στο μύθο της VW ή της Τοyota ή ακόμα περισσότερο της Mercedes ή ΒΜW.
Αυτό που βλέπω αυτό σας μεταφέρω και τίποτα περισσότερο.Κανένας δεν έχει αμφισβητήσει ότι τα οχήματα του γιατ γκρουπ έιχανε στο παρελθόν αρκετά προβλήματα αξιοπιστίας.
**Πιστευέις ότι στο παρελθόν η toyota έχει στατιστικά πιο πολλά προβλήματα αξιοπιστίας από την fiat; ** Αν ναί τότε γιατί έδινε εδώ και πολλά χρόνια 6 χρόνια εγγύηση; Σίγουρα όχι για να πουλήσει μόνο, αλλά επειδή εκτιμούσε την σημασία που έχει στον μέσο αγοραστή η αξιοπιστια. Όμως μην γελιόμαστε η διάρκεια της προσφερόμενης εγγύησης δεν είναι απλώς ένα όπλο του μάρκετινγκ για να αυξηθούν οι πωλήσεις η να βελτιωθεί το image όπως θέλουν να νομίζουν κάποιοι. H διάρκεια εγγύησης κανονικά προκύπτει με ανάλυση που λαμβάνει ως κριτήριο την πιθανότητα εμφάνισης μιας βλάβης, την σχέση του μέσου κέρδους ανά προιόν προς το μέσο κόστος μιας βλάβης. Σκεφτείτε γιατί είναι πιο ακριβό το Αygo από το C1; όχι επειδή η Τοyota είναι απλώς πιο αξιόπιστη (αν δεν απατόμαι χρησιμοποιούν τα ίδια μηχ. μερη) αλλα επειδή στην περίπτωση aygo αγοράζεις και την 6ετή εγγύηση.
Πιστεύω ότι π.χ το Punto Gt ήταν ένα μοντέλο με λίγα προβλήματα αν και δεν έχω την προσωπική εμπειρία.
Ο μύθος των 'κακών φίατ' δεν προέκυψε τυχαία. Πλέον πολλοί μπροστά στον αμίληκτο ανταγωνισμό βάζουν την αξιοπιστία σε δεύτερη μοίρα...Δεν αγοράζουμε αμάξια για 20 χρόνια πλέον αλλα αυτό δεν σημαίνει ότι δεχόμαστε έτσι απλά να χαλάνε και να μένουμε στο δρόμο.
-
ANTREAS25
Tα μικρά ατμοσφαιρικά Φίατ είναι αξιόπιστα!
Μετά από 9 χρόνια συμβίωσης και 178000 χλμ νομίζω ότι μπορώ να το πω!Τογιότα δεν είναι,αλλά συνυπολογίζοντας τα ωφέλη σε χώρους,κόστος κτήσης και συντήρησης,ενεργητική ασφάλεια κ.ά καταλήγουν να είναι πολύ καλύτερα από τα αντίστοιχα Στάρλετ και σία...
Πρόσφατα αγόρασα αυτοκίνητο και στην ευχή 'καλοτάξιδο και αξιόπιστο' απαντούσα 'μακάρι να μου βγει σε αυτό το θέμα σαν το Φιατάκι'!
Με κοιτάνε περίεργα βλέπεις, όταν το λέγω,διότι τους φαίνεται παράξενο να συγκρίνω BMW με Φίατ σε αυτό τον τομέα!
Είναι στέρεα διαμορφωμένος ο μύθος!chrmes
Σου αρέσει?
Λες να πουλήσω το Κόλο,και να κρατήσω το Φιατάκι σαν δεύτερο? -
Πάντως και έμενα μου άρεσε το νέο grante θντο ειδικά αυτό με τις 17άρες κάθε φορά που το βλέπω παθαίνω κάτι
Άλλα περιμένω να δω καμία υπερτροφοδοτούμενη έκδοση άκουστηκαν κάτι για 200 αλογάκια από 1.6 λιτρα Ανυπομονώ... να το δω
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Σου αρέσει?
Λες να πουλήσω το Κόλο,και να κρατήσω το Φιατάκι σαν δεύτερο?Δεν το συζητάω, όρμα
Να δω με την Ήρα πως θα καθαρίσεις
-
Οδήγησα χτες το GPunto Dynamic με 77hp όμως, καθώς το Sporting ήταν στην έκθεση και δεν είχαν δεύτερο 95άρι για test drive.
Τα θετικά δε θα τα αναλύσω γιατί δεν είμαι αρμόδιος, μιας και με το αυτοκίνητο που οδηγώ, ακόμη και το καινούριο Lada να μου έδιναν πάλι καλύτερο θα το έβρισκα από άποψη ευκολίας οδήγησης. Πάντως οι χώροι του είναι πολύ καλοί μπροστά ακόμη και για ένα δίμετρο γομάρι όπως εγώ.
Θα σταθώ λίγο σε δύο αρνητικά: αφενός η ορατότητα πίσω είναι περιορισμένη λόγω των τεράστιων πίσω κολωνών και του μικρού πίσω τζαμιού και αφετέρου οι καθρέπτες δεν είναι φτιαγμένοι για μένα που θέλω να βλέπω μόνο πίσω το δρόμο και όχι και κομμάτι του αυτοκινήτου. Όσο κι αν παιδεύτηκα δεν μπόρεσα να τους ρυθμίσω όπως ήθελα γιατί δεν μπορούσαν να «ανοίξουν» όσο επιθυμούσα.
Μετά, κάτσαμε με τον πωλητή και φτιάξαμε ένα «πλάνο» αγοράς, το οποίο το παραθέτω σε περίπτωση που φανεί χρήσιμο σε κάποιον:
Grande Punto 1.4 Dynamic 95hp 5πορτο
-
Καλη τιμη για ενα αρκετα πληρες αμαξι. Για το ηχοσυστημα... να υποθεσω πως απο την λιστα επελεξες αυτο της Interscope εεε? Επισης βαλε τα ενεργα προσκεφαλα... μολις 50 ευρω αλλα και deadlocks (ποιο χρησιμες απο τον συναγερμο νομιζω) Για ζαντες μην σκεφτεσαι κατι μεγαλυτερο απο 15αρες.
Τελος, γιατι δεν πας κατευθιαν σε μεγαλυτερο επιπεδο εξοπλισμου και να ξεκινησεις να βαζεις στο sporting η στο emotion? Νομιζω πως σε συμφερει περισσοτερο.
-
[quote='kotetsi']
Σύνολο: 15960 + 415 Πινακίδες και τέλη = -
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Θα σταθώ λίγο σε δύο αρνητικά: αφενός η ορατότητα πίσω είναι περιορισμένη λόγω των τεράστιων πίσω κολωνών και του μικρού πίσω τζαμιού και αφετέρου οι καθρέπτες δεν είναι φτιαγμένοι για μένα που θέλω να βλέπω μόνο πίσω το δρόμο και όχι και κομμάτι του αυτοκινήτου. Όσο κι αν παιδεύτηκα δεν μπόρεσα να τους ρυθμίσω όπως ήθελα γιατί δεν μπορούσαν να «ανοίξουν» όσο επιθυμούσα.Σιγά τα αρνητικά! Απλά, θα σου δίνει την αίσθηση ότι οδηγάς ένα πολύ μεγαλύτερο αυτοκίνητο (όπως την παθαίνω εγώ με τον μάστορα της μη ορατότητας Leon) στην οδήγηση στην πόλη, άσχετα αν οι πραγματικές διαστάσεις δεν είναι τόσο τρομακτικές. Έξω δεν θα το σκέφτεσαι καθόλου...πάντως, έχει πλάκα να παρατηρείς οδηγούς Leon να παρκάρουν σε στενά σημεία!!! Συνηθίζεται εύκολα, θέλω να πω!
Όπως συνηθίζεται και το θέμα με τους καθρέπτες. Εγώ πάντα βάζω να δείχνουν ένα μικρό κομμάτι του αυτοκινήτου, για το στρίψιμο σε 'συμπληγάδες' για να βλέπω εγκαίρως αν 'περνάω', πριν έχουμε και την ηχητική ειδοποίηση!
Όντως, αν έβαζες κάποια πιο εξοπλισμένη έκδοση, μήπως έβγαινε πιο λίγο;
Fiat Grande Punto 2005