-
Ελπιζω να το βρειτε ενδιαφερον:
Σκεφτομουνα από καιρο να καταγραψουμε απο ποτε και γιατι παρακολουθουμε Formula 1. Γιατι υποστηριζουμε ή αντιπαθουμε συγκεκριμενες ομαδες και οδηγους, αν θεωρουμε τους εαυτους μας «οπαδους» τους ή όχι, πως «κολλησαμε» με την F1 κτλ.
Και ξεκιναω:
Αυτό που με προσελκυσε στη F1 ηταν η κορυφαια τεχνολογια και η απ’ευθειας αντιπαραθεση στην πιστα. Παντα εβρισκα τα ραλλυ πιο θεαματικα , αλλα η συγκινηση της απευθειας αντιπαραθεσης και της προσπερασης παντα με συναρπαζε περισσοτερο (και ευτυχως, από προσπερασεις τα τελευταια χρονια η F1 αλλο τιποτα)
Παρακολουθουσα από τις μεταδοσεις της κρατικης τηλεορασης και τους 4Τ, στην αρχη λαθραναγνωστης, από το 1985 (14 ετων) ανεξαρτητος-μεμονωμενος. Ποτε δεν εγραφα τους αγωνες σε βιντεο, ουτε εμβαθυνα ιδιαιτερα σε τεχνικα θεματα, ουτε και μελετουσα ειδικο ξενο τυπο. Ποτε όμως και δεν απομακρυνθηκα ή δεν εχασα το ενδιαφερον μου, ακομα και τις χρονιες που ο τιτλος δεν ειχε ενδιαφερον. Επισης, δεν θεωρω τον εαυτο μου «οπαδο» καμιας ομαδας ή οδηγου. Αυτό το συνειδητοποιησα το 1990, οποτε και αγανακτησα όταν ειδα τον αγαπημενο μου Senna να κανει στον Prost τα ιδια για τα οποια ειχα εξαγριωθει το 1989. Θυμαμαι ακομα μαλιστα το αρθρο στους 4Τ που «εβγαζε λαδι» τον Senna, τον οποιο υποστηριζαν τοτε οι περισσοτεροι.
Πρωτες αναμνησεις από το πρωταθλημα του Ροζμπεργκ το 1982. Από το 1983 φιλος της Brabham/BMW, μετα τον τιτλο του Piquet. Από το 1984 παρακολουθω κανονικα. Ηταν το πρωταθλημα που κριθηκε με 0,5 βαθμο διαφορα υπερ του Lauda και σε βαρος του Prost. Ηταν επισης η πρωτη φορα που οι περισσοτεροι προσεξαμε τον Senna στο βρεγμενο Monaco με την Toleman, που αν δεν διακοπτονταν μαλλον θα ηταν η πρωτη του νικη. Από το 1985 δυο από τους αγαπημενους μου πιλοτους (Senna και DeAngelis) ανταμωνουν στη δευτερη αγαπημενη μου ομαδα (Lotus) και τους υποστηριζω μαζι με τον Piquet. Από το 1988, «ακολουθωντας» τον Senna, που παιρνει τον πρωτο τιτλο, υποστηριζω και τη McLaren. Μεχρι το 1993 Senn-ικος, στους θριαμβους και τις πικρες. Το 1994 είναι η μαυρη χρονια με το θανατο του Senna και του Ratzenberger. Η Williams μπαινει στη μαυρη λιστα. Η Benetton και ο Σουμι μου είναι προς στιγμη αδιαφοροι, η Brabham και η Lotus δεν υφιστανται πλεον κι ετσι μενω με τον Χακινεν και τη McLaren για την περιοδο 1994-2001 (δυστυχως με Mercedes, αλλα και με 2 τιτλους οδηγων). Το 1997 ο Σουμι χτυπαει κορυφη στη προσωπικη μου black list. Ο Βιλνεβ μου εγινε εκτοτε συμπαθης, ηταν ομως σε λαθος ομαδα. To 2000 αρχιζει η χουντα του Σουμι (άλλος ενας λογος να τον μισησω) και επανερχεται η αγαπημενη μου BMW, αλλα δυστυχως με τη Williams. To 2001 σταματα ο Χακινεν και το 2002 ερχεται στη McLaren ο Ραϊκονεν. Ελλειψει αλλου, υποστηριζω το συνδυασμο μεχρι τωρα. Όπως θα καταλαβατε, από το 2000 μεχρι περυσι ζουσα ένα δραμα (που θα ‘λεγε και ο Ζαχαρατος): Ο αγαπημενος μου κατασκευαστης (McLaren) εχει το πιο μισητο κατασκευαστη κινητηρων (Mercedes), ενώ ο αγαπημενος μου κατσκευαστης κινητηρων (BMW), κινει μια ομαδα που δεν μπορω να συμπαθησω (Williams).Από φετος, με τη BMW ανεξαρτητη, εχω επιτελους ομαδα να υποστηριξω, αν και όχι κορυφαια (ακομα)
Ανακεφαλαιωση ΥΠΕΡ/ΚΑΤΑ
**Κατασκευαστες **
BMW (+++):Λογω γενικοτερης συμπαθειας και θαυμασμου στη φιρμα και τις τεχνολογικες της καινοτομιες.
Brabham: (+++): Συνδεονται με τις πρωτες μου αναμνησεις από την F1.
McLaren (++): Λογω Senna/Hakkinen. Σημερα ετσι κι ετσι, λογω Mercedes.
Honda (++): Λογω συμπαθειας στην εταιρια και των τεχνολογικων καινοτομιων (και της προπαγανδας του Setright) και επισης λογω των επιτυχιων με τη McLaren.
Lotus (++): Λογω ιστοριας, καινοτομιων και Senna
Toyota (+): Λογω συμπαθειας στη φιρμα
Renault (80’s) (++): Λογω turbo, τα οποια με ειχαν γοητευσει όταν τα εισηγαγαν πρωτοι
Renault (σημερα): (0): τη θαυμαζω για οσα πετυχαινει, δεν τη «γουσταρω» όμως στ’ αληθειαMercedes (---): Σιχαινομαι την εταιρια γενικα…
Williams (---): Φταινε δεν φταινε, εγω τους εχω συνδεσει με το ατυχημα του Σεννα.
Ferrari (--): Βασικα λογω … Schumacher και Prost. Παντως ποτε δεν τη γουσταρα ιδιατερα.
Peugeot (κινητηρες) (-): Αν και συμπαθω πολύ τη φιρμα, η εμπλοκη τους συνηθως ηταν ΓΤΠ. Στα ραλλυ ηταν παντα η αγαπημενη μου ομαδα.Πιλοτοι
Alonso (-): Πιστευω θα αφησει ιστορια, αλλα δεν μπορω τα καραγκιοζιλικια του
Barrichello (--): Τοσα χρονια γλαστρα… Ηταν τουλαχιστον πολλα τα λεφτα Rubens?
Berger (++): Σοβαρος, σταθερος και συμπαθης
Button (0): Φετος θα δειξει…
Coulthard (--): Δεν τον χωνευω με τιποτα. Υπερεκτιμημενος.
DeAngelis (++): Συμπαθεστατος και λογω Lotus
DeCesaris (+++++ Ειδικο βραβειο 'Κουταλιανος'
Fisichella: (-): Η συγκριση με τον Alonso δειχνει πολλα.
Heidfeld (+): Συμπαθης και γρηγορος αλλα και λογω ομαδας
Hill (-): Ο αυτοματος πιλοτος
Irvine (--): Καραγκιοζης
Laffite (++): Τον γουσταρα που αν και παπους συνεχιζε. Μου αρεζε και η Ligier
Lauda (+): Τον θυμαμαι λιγο, αλλα θαυμαζα το κουραγιο να επιστρεψει μετα από τη ζημια που ειχε παθει. Τιποτα άλλο εκτος από το παθος δεν μπορει να οδηγει ανθρωπους σαν το Lauda και τον Schumi να συνεχιζουν, όταν τα εχουν πετυχει όλα.
Mansell (++): Μου αρεσε πολυ, αλλα συνεπεσε με τον Σεννα
Massa (-): Ο νεος Irvine (???)
Montoya (0): Στην αρχη τον πηγαινα πολύ. Πλεον μου τη δινει η κλαψα.
Piquet (+++): Ο πρωτος πιλοτος που θυμαμαι τοσο καλα.
Prost (--): Μου την εσπαγε η φατσα του, ο τροπος οδηγησης, το γεγονος ότι ειχε επιτυχιες λογω οικονομιας στα καυσιμα, τα γεγονοτα του 89, όλα…
Raikkonen (++): Σοβαρος και γρηγορος, αν και αχωνευτος σε σχεση με τον Μικα.
Rosberg (Keke) (0): Αδιαφορος
Schumacher (---): Τα εχω πει πολλες φορες. Ο Αντιχριστος της F1.
Senna (+++):
Trulli (0): Δεν εκανε ποτε το κατι παραπανω
Villeneuve (++): Μαχητης και γρηγορος. Δεν επρεπε να επιστρεψει.
Webber (+) : Πολύ συμπαθης και σοβαρος. Ελπιζω να εχει μια καλυτερη ευκαιρια.Ειναι προφανες οτι εχω γραψει υποκειμενικες κρισεις, χωρις να θεωρω ακριβοδικαιη την αξιολογηση ομςδων / πιλοτων. Το thread εχει το πνευμα να καταγραψει ο καθενας την ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ του γνωμη και την 'εμπλοκη' του με το σπορ και οχι να (κατα)κρινει τις γνωμες των αλλων.
Sorry για το τεραστιο ποστ. -
Ελπιζω να το βρειτε ενδιαφερον:
Σκεφτομουνα από καιρο να καταγραψουμε απο ποτε και γιατι παρακολουθουμε Formula 1. Γιατι υποστηριζουμε ή αντιπαθουμε συγκεκριμενες ομαδες και οδηγους, αν θεωρουμε τους εαυτους μας «οπαδους» τους ή όχι, πως «κολλησαμε» με την F1 κτλ.
Και ξεκιναω:
Αυτό που με προσελκυσε στη F1 ηταν η κορυφαια τεχνολογια και η απ’ευθειας αντιπαραθεση στην πιστα. Παντα εβρισκα τα ραλλυ πιο θεαματικα , αλλα η συγκινηση της απευθειας αντιπαραθεσης και της προσπερασης παντα με συναρπαζε περισσοτερο (και ευτυχως, από προσπερασεις τα τελευταια χρονια η F1 αλλο τιποτα)
Παρακολουθουσα από τις μεταδοσεις της κρατικης τηλεορασης και τους 4Τ, στην αρχη λαθραναγνωστης, από το 1985 (14 ετων) ανεξαρτητος-μεμονωμενος. Ποτε δεν εγραφα τους αγωνες σε βιντεο, ουτε εμβαθυνα ιδιαιτερα σε τεχνικα θεματα, ουτε και μελετουσα ειδικο ξενο τυπο. Ποτε όμως και δεν απομακρυνθηκα ή δεν εχασα το ενδιαφερον μου, ακομα και τις χρονιες που ο τιτλος δεν ειχε ενδιαφερον. Επισης, δεν θεωρω τον εαυτο μου «οπαδο» καμιας ομαδας ή οδηγου. Αυτό το συνειδητοποιησα το 1990, οποτε και αγανακτησα όταν ειδα τον αγαπημενο μου Senna να κανει στον Prost τα ιδια για τα οποια ειχα εξαγριωθει το 1989. Θυμαμαι ακομα μαλιστα το αρθρο στους 4Τ που «εβγαζε λαδι» τον Senna, τον οποιο υποστηριζαν τοτε οι περισσοτεροι.
Πρωτες αναμνησεις από το πρωταθλημα του Ροζμπεργκ το 1982. Από το 1983 φιλος της Brabham/BMW, μετα τον τιτλο του Piquet. Από το 1984 παρακολουθω κανονικα. Ηταν το πρωταθλημα που κριθηκε με 0,5 βαθμο διαφορα υπερ του Lauda και σε βαρος του Prost. Ηταν επισης η πρωτη φορα που οι περισσοτεροι προσεξαμε τον Senna στο βρεγμενο Monaco με την Toleman, που αν δεν διακοπτονταν μαλλον θα ηταν η πρωτη του νικη. Από το 1985 δυο από τους αγαπημενους μου πιλοτους (Senna και DeAngelis) ανταμωνουν στη δευτερη αγαπημενη μου ομαδα (Lotus) και τους υποστηριζω μαζι με τον Piquet. Από το 1988, «ακολουθωντας» τον Senna, που παιρνει τον πρωτο τιτλο, υποστηριζω και τη McLaren. Μεχρι το 1993 Senn-ικος, στους θριαμβους και τις πικρες. Το 1994 είναι η μαυρη χρονια με το θανατο του Senna και του Ratzenberger. Η Williams μπαινει στη μαυρη λιστα. Η Benetton και ο Σουμι μου είναι προς στιγμη αδιαφοροι, η Brabham και η Lotus δεν υφιστανται πλεον κι ετσι μενω με τον Χακινεν και τη McLaren για την περιοδο 1994-2001 (δυστυχως με Mercedes, αλλα και με 2 τιτλους οδηγων). Το 1997 ο Σουμι χτυπαει κορυφη στη προσωπικη μου black list. Ο Βιλνεβ μου εγινε εκτοτε συμπαθης, ηταν ομως σε λαθος ομαδα. To 2000 αρχιζει η χουντα του Σουμι (άλλος ενας λογος να τον μισησω) και επανερχεται η αγαπημενη μου BMW, αλλα δυστυχως με τη Williams. To 2001 σταματα ο Χακινεν και το 2002 ερχεται στη McLaren ο Ραϊκονεν. Ελλειψει αλλου, υποστηριζω το συνδυασμο μεχρι τωρα. Όπως θα καταλαβατε, από το 2000 μεχρι περυσι ζουσα ένα δραμα (που θα ‘λεγε και ο Ζαχαρατος): Ο αγαπημενος μου κατασκευαστης (McLaren) εχει το πιο μισητο κατασκευαστη κινητηρων (Mercedes), ενώ ο αγαπημενος μου κατσκευαστης κινητηρων (BMW), κινει μια ομαδα που δεν μπορω να συμπαθησω (Williams).Από φετος, με τη BMW ανεξαρτητη, εχω επιτελους ομαδα να υποστηριξω, αν και όχι κορυφαια (ακομα)
Ανακεφαλαιωση ΥΠΕΡ/ΚΑΤΑ
**Κατασκευαστες **
BMW (+++):Λογω γενικοτερης συμπαθειας και θαυμασμου στη φιρμα και τις τεχνολογικες της καινοτομιες.
Brabham: (+++): Συνδεονται με τις πρωτες μου αναμνησεις από την F1.
McLaren (++): Λογω Senna/Hakkinen. Σημερα ετσι κι ετσι, λογω Mercedes.
Honda (++): Λογω συμπαθειας στην εταιρια και των τεχνολογικων καινοτομιων (και της προπαγανδας του Setright) και επισης λογω των επιτυχιων με τη McLaren.
Lotus (++): Λογω ιστοριας, καινοτομιων και Senna
Toyota (+): Λογω συμπαθειας στη φιρμα
Renault (80’s) (++): Λογω turbo, τα οποια με ειχαν γοητευσει όταν τα εισηγαγαν πρωτοι
Renault (σημερα): (0): τη θαυμαζω για οσα πετυχαινει, δεν τη «γουσταρω» όμως στ’ αληθειαMercedes (---): Σιχαινομαι την εταιρια γενικα…
Williams (---): Φταινε δεν φταινε, εγω τους εχω συνδεσει με το ατυχημα του Σεννα.
Ferrari (--): Βασικα λογω … Schumacher και Prost. Παντως ποτε δεν τη γουσταρα ιδιατερα.
Peugeot (κινητηρες) (-): Αν και συμπαθω πολύ τη φιρμα, η εμπλοκη τους συνηθως ηταν ΓΤΠ. Στα ραλλυ ηταν παντα η αγαπημενη μου ομαδα.Πιλοτοι
Alonso (-): Πιστευω θα αφησει ιστορια, αλλα δεν μπορω τα καραγκιοζιλικια του
Barrichello (--): Τοσα χρονια γλαστρα… Ηταν τουλαχιστον πολλα τα λεφτα Rubens?
Berger (++): Σοβαρος, σταθερος και συμπαθης
Button (0): Φετος θα δειξει…
Coulthard (--): Δεν τον χωνευω με τιποτα. Υπερεκτιμημενος.
DeAngelis (++): Συμπαθεστατος και λογω Lotus
DeCesaris (+++++ Ειδικο βραβειο 'Κουταλιανος'
Fisichella: (-): Η συγκριση με τον Alonso δειχνει πολλα.
Heidfeld (+): Συμπαθης και γρηγορος αλλα και λογω ομαδας
Hill (-): Ο αυτοματος πιλοτος
Irvine (--): Καραγκιοζης
Laffite (++): Τον γουσταρα που αν και παπους συνεχιζε. Μου αρεζε και η Ligier
Lauda (+): Τον θυμαμαι λιγο, αλλα θαυμαζα το κουραγιο να επιστρεψει μετα από τη ζημια που ειχε παθει. Τιποτα άλλο εκτος από το παθος δεν μπορει να οδηγει ανθρωπους σαν το Lauda και τον Schumi να συνεχιζουν, όταν τα εχουν πετυχει όλα.
Mansell (++): Μου αρεσε πολυ, αλλα συνεπεσε με τον Σεννα
Massa (-): Ο νεος Irvine (???)
Montoya (0): Στην αρχη τον πηγαινα πολύ. Πλεον μου τη δινει η κλαψα.
Piquet (+++): Ο πρωτος πιλοτος που θυμαμαι τοσο καλα.
Prost (--): Μου την εσπαγε η φατσα του, ο τροπος οδηγησης, το γεγονος ότι ειχε επιτυχιες λογω οικονομιας στα καυσιμα, τα γεγονοτα του 89, όλα…
Raikkonen (++): Σοβαρος και γρηγορος, αν και αχωνευτος σε σχεση με τον Μικα.
Rosberg (Keke) (0): Αδιαφορος
Schumacher (---): Τα εχω πει πολλες φορες. Ο Αντιχριστος της F1.
Senna (+++):
Trulli (0): Δεν εκανε ποτε το κατι παραπανω
Villeneuve (++): Μαχητης και γρηγορος. Δεν επρεπε να επιστρεψει.
Webber (+) : Πολύ συμπαθης και σοβαρος. Ελπιζω να εχει μια καλυτερη ευκαιρια.Ειναι προφανες οτι εχω γραψει υποκειμενικες κρισεις, χωρις να θεωρω ακριβοδικαιη την αξιολογηση ομςδων / πιλοτων. Το thread εχει το πνευμα να καταγραψει ο καθενας την ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ του γνωμη και την 'εμπλοκη' του με το σπορ και οχι να (κατα)κρινει τις γνωμες των αλλων.
Sorry για το τεραστιο ποστ. -
Ελπιζω να το βρειτε ενδιαφερον:
Σκεφτομουνα από καιρο να καταγραψουμε απο ποτε και γιατι παρακολουθουμε Formula 1. Γιατι υποστηριζουμε ή αντιπαθουμε συγκεκριμενες ομαδες και οδηγους, αν θεωρουμε τους εαυτους μας «οπαδους» τους ή όχι, πως «κολλησαμε» με την F1 κτλ.
Και ξεκιναω:
Αυτό που με προσελκυσε στη F1 ηταν η κορυφαια τεχνολογια και η απ’ευθειας αντιπαραθεση στην πιστα. Παντα εβρισκα τα ραλλυ πιο θεαματικα , αλλα η συγκινηση της απευθειας αντιπαραθεσης και της προσπερασης παντα με συναρπαζε περισσοτερο (και ευτυχως, από προσπερασεις τα τελευταια χρονια η F1 αλλο τιποτα)
Παρακολουθουσα από τις μεταδοσεις της κρατικης τηλεορασης και τους 4Τ, στην αρχη λαθραναγνωστης, από το 1985 (14 ετων) ανεξαρτητος-μεμονωμενος. Ποτε δεν εγραφα τους αγωνες σε βιντεο, ουτε εμβαθυνα ιδιαιτερα σε τεχνικα θεματα, ουτε και μελετουσα ειδικο ξενο τυπο. Ποτε όμως και δεν απομακρυνθηκα ή δεν εχασα το ενδιαφερον μου, ακομα και τις χρονιες που ο τιτλος δεν ειχε ενδιαφερον. Επισης, δεν θεωρω τον εαυτο μου «οπαδο» καμιας ομαδας ή οδηγου. Αυτό το συνειδητοποιησα το 1990, οποτε και αγανακτησα όταν ειδα τον αγαπημενο μου Senna να κανει στον Prost τα ιδια για τα οποια ειχα εξαγριωθει το 1989. Θυμαμαι ακομα μαλιστα το αρθρο στους 4Τ που «εβγαζε λαδι» τον Senna, τον οποιο υποστηριζαν τοτε οι περισσοτεροι.
Πρωτες αναμνησεις από το πρωταθλημα του Ροζμπεργκ το 1982. Από το 1983 φιλος της Brabham/BMW, μετα τον τιτλο του Piquet. Από το 1984 παρακολουθω κανονικα. Ηταν το πρωταθλημα που κριθηκε με 0,5 βαθμο διαφορα υπερ του Lauda και σε βαρος του Prost. Ηταν επισης η πρωτη φορα που οι περισσοτεροι προσεξαμε τον Senna στο βρεγμενο Monaco με την Toleman, που αν δεν διακοπτονταν μαλλον θα ηταν η πρωτη του νικη. Από το 1985 δυο από τους αγαπημενους μου πιλοτους (Senna και DeAngelis) ανταμωνουν στη δευτερη αγαπημενη μου ομαδα (Lotus) και τους υποστηριζω μαζι με τον Piquet. Από το 1988, «ακολουθωντας» τον Senna, που παιρνει τον πρωτο τιτλο, υποστηριζω και τη McLaren. Μεχρι το 1993 Senn-ικος, στους θριαμβους και τις πικρες. Το 1994 είναι η μαυρη χρονια με το θανατο του Senna και του Ratzenberger. Η Williams μπαινει στη μαυρη λιστα. Η Benetton και ο Σουμι μου είναι προς στιγμη αδιαφοροι, η Brabham και η Lotus δεν υφιστανται πλεον κι ετσι μενω με τον Χακινεν και τη McLaren για την περιοδο 1994-2001 (δυστυχως με Mercedes, αλλα και με 2 τιτλους οδηγων). Το 1997 ο Σουμι χτυπαει κορυφη στη προσωπικη μου black list. Ο Βιλνεβ μου εγινε εκτοτε συμπαθης, ηταν ομως σε λαθος ομαδα. To 2000 αρχιζει η χουντα του Σουμι (άλλος ενας λογος να τον μισησω) και επανερχεται η αγαπημενη μου BMW, αλλα δυστυχως με τη Williams. To 2001 σταματα ο Χακινεν και το 2002 ερχεται στη McLaren ο Ραϊκονεν. Ελλειψει αλλου, υποστηριζω το συνδυασμο μεχρι τωρα. Όπως θα καταλαβατε, από το 2000 μεχρι περυσι ζουσα ένα δραμα (που θα ‘λεγε και ο Ζαχαρατος): Ο αγαπημενος μου κατασκευαστης (McLaren) εχει το πιο μισητο κατασκευαστη κινητηρων (Mercedes), ενώ ο αγαπημενος μου κατσκευαστης κινητηρων (BMW), κινει μια ομαδα που δεν μπορω να συμπαθησω (Williams).Από φετος, με τη BMW ανεξαρτητη, εχω επιτελους ομαδα να υποστηριξω, αν και όχι κορυφαια (ακομα)
Ανακεφαλαιωση ΥΠΕΡ/ΚΑΤΑ
**Κατασκευαστες **
BMW (+++):Λογω γενικοτερης συμπαθειας και θαυμασμου στη φιρμα και τις τεχνολογικες της καινοτομιες.
Brabham: (+++): Συνδεονται με τις πρωτες μου αναμνησεις από την F1.
McLaren (++): Λογω Senna/Hakkinen. Σημερα ετσι κι ετσι, λογω Mercedes.
Honda (++): Λογω συμπαθειας στην εταιρια και των τεχνολογικων καινοτομιων (και της προπαγανδας του Setright) και επισης λογω των επιτυχιων με τη McLaren.
Lotus (++): Λογω ιστοριας, καινοτομιων και Senna
Toyota (+): Λογω συμπαθειας στη φιρμα
Renault (80’s) (++): Λογω turbo, τα οποια με ειχαν γοητευσει όταν τα εισηγαγαν πρωτοι
Renault (σημερα): (0): τη θαυμαζω για οσα πετυχαινει, δεν τη «γουσταρω» όμως στ’ αληθειαMercedes (---): Σιχαινομαι την εταιρια γενικα…
Williams (---): Φταινε δεν φταινε, εγω τους εχω συνδεσει με το ατυχημα του Σεννα.
Ferrari (--): Βασικα λογω … Schumacher και Prost. Παντως ποτε δεν τη γουσταρα ιδιατερα.
Peugeot (κινητηρες) (-): Αν και συμπαθω πολύ τη φιρμα, η εμπλοκη τους συνηθως ηταν ΓΤΠ. Στα ραλλυ ηταν παντα η αγαπημενη μου ομαδα.Πιλοτοι
Alonso (-): Πιστευω θα αφησει ιστορια, αλλα δεν μπορω τα καραγκιοζιλικια του
Barrichello (--): Τοσα χρονια γλαστρα… Ηταν τουλαχιστον πολλα τα λεφτα Rubens?
Berger (++): Σοβαρος, σταθερος και συμπαθης
Button (0): Φετος θα δειξει…
Coulthard (--): Δεν τον χωνευω με τιποτα. Υπερεκτιμημενος.
DeAngelis (++): Συμπαθεστατος και λογω Lotus
DeCesaris (+++++ Ειδικο βραβειο 'Κουταλιανος'
Fisichella: (-): Η συγκριση με τον Alonso δειχνει πολλα.
Heidfeld (+): Συμπαθης και γρηγορος αλλα και λογω ομαδας
Hill (-): Ο αυτοματος πιλοτος
Irvine (--): Καραγκιοζης
Laffite (++): Τον γουσταρα που αν και παπους συνεχιζε. Μου αρεζε και η Ligier
Lauda (+): Τον θυμαμαι λιγο, αλλα θαυμαζα το κουραγιο να επιστρεψει μετα από τη ζημια που ειχε παθει. Τιποτα άλλο εκτος από το παθος δεν μπορει να οδηγει ανθρωπους σαν το Lauda και τον Schumi να συνεχιζουν, όταν τα εχουν πετυχει όλα.
Mansell (++): Μου αρεσε πολυ, αλλα συνεπεσε με τον Σεννα
Massa (-): Ο νεος Irvine (???)
Montoya (0): Στην αρχη τον πηγαινα πολύ. Πλεον μου τη δινει η κλαψα.
Piquet (+++): Ο πρωτος πιλοτος που θυμαμαι τοσο καλα.
Prost (--): Μου την εσπαγε η φατσα του, ο τροπος οδηγησης, το γεγονος ότι ειχε επιτυχιες λογω οικονομιας στα καυσιμα, τα γεγονοτα του 89, όλα…
Raikkonen (++): Σοβαρος και γρηγορος, αν και αχωνευτος σε σχεση με τον Μικα.
Rosberg (Keke) (0): Αδιαφορος
Schumacher (---): Τα εχω πει πολλες φορες. Ο Αντιχριστος της F1.
Senna (+++):
Trulli (0): Δεν εκανε ποτε το κατι παραπανω
Villeneuve (++): Μαχητης και γρηγορος. Δεν επρεπε να επιστρεψει.
Webber (+) : Πολύ συμπαθης και σοβαρος. Ελπιζω να εχει μια καλυτερη ευκαιρια.Ειναι προφανες οτι εχω γραψει υποκειμενικες κρισεις, χωρις να θεωρω ακριβοδικαιη την αξιολογηση ομςδων / πιλοτων. Το thread εχει το πνευμα να καταγραψει ο καθενας την ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ του γνωμη και την 'εμπλοκη' του με το σπορ και οχι να (κατα)κρινει τις γνωμες των αλλων.
Sorry για το τεραστιο ποστ. -
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Sorry για το τεραστιο ποστ.Χαρα στο κουραγιο σου!
Θα απαντησω κι εγω αν και οχι με τοση λεπτομερεια...
-
Προσθηκη:
Hakkinen (+++): Κορυφαιος εντος και εκτος πιστας
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Προσθηκη:Hakkinen (+++): Κορυφαιος εντος και εκτος πιστας
Ε κάνε edit στο πρώτο post!
-
-
Ο χρήστης iron_gr έγραψε:
Προσθηκη:
Hakkinen (+++): Κορυφαιος εντος και εκτος πιστας
Ε κάνε edit στο πρώτο post!
Μου βγαζει οθονη λαθους (λογω μεγεθους του post???).
Eιπαμε ειμαι ασχετος, αλλα οχι και τοσο...
-
Εύγε σου που μοιράστηκες τις αγαπημένες σου εντυπώσεις με μας. Δυστυχώς αν απαντούσα ανάλογα θα χρειαζόμουν τόμους αφού ξεκίνησα να παρακολουθώ από πολύ μικρός το άθλημα (1978) με αρκετές διακοπές βέβαια... Δεν πειράζει - εξάλλου δίνω κάποιες προσωπικές εντυπώσεις από το παρελθόν σε κάθε δυνατή ευκαιρία
Επιγραμματικά...
Ομάδες της ζωής μου:
- Lotus (1978-1985)
- Ferrari (1990-2006)
Οδηγοί της ζωής μου:
- Ronnie Peterson (1978)
- Alain Prost (1983-1993)
*Οι χρονολογίες δείχνουν τα χρόνια λατρείας. Δυστυχώς ο Ronnie Peterson σκοτώθηκε την χρονιά που τον έμαθα αλλά αυτό με έδεσε πιο πολύ με την F1. Σήμερα δεν υποστηρίζω οδηγό παρά μόνο ομάδα χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν διατηρώ κάποιες συμπάθειες...
-
Εγώ γεννημένος το '85 δεν ξέρω πολλά.
Στηρίζω φερράρι γιατί, δεν ξέρω γιατί, δεν υπάρχει λόγος. Λογικά απο μικρός όταν άκουγα φερράρι ήταν με θαυμασμό και το κόκκινο και τα υπεραυτοκίνητα (Στην εποχή που έπαιζα με παιχνίδια όλοι οι αυτοκινητόδρομοι είχαν μια F40 και μια Countach), ε πώς να μην αγαπήσω αυτά τα αυτοκίνητα. Επίσης συμπαθώ BMW για τον απλό λόγο πάλι όταν ήμουν μικρός ο θείος μου ήταν στα 20-25 και είχε μια E30 μάλλον εεεεεεεε, πως να μην κολλήσω.
Απο οδηγούς δε μπορώ να αναφερθώ σε παλιούς γιατί δεν ξέρω.
Σουμάχερ γίατί μου εμπνέει μια σιγουρια οτι θα κάνει οτι μπορεί για να κερδίσει. +κάτι αγώνες σε βροχή
Κούλθαρντ (ενώ παλιότερα δε μ' αρεζε) γιατί είναι αποτελεσματικός, τερματίζει και δίνει βαθμούς. (φυσικά δεν τον εξισώνω σε καμία περίπτωση με τα αστέρια).
Για άλλους δε μπορώ να μιλήσω καθώς είναι πολύ μικροί και δε μπορώ να βγάλω συμπέρασμα. -
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Εγώ γεννημένος το '85 δεν ξέρω πολλά.Κι εγω το 84, αν αφιερωνα βεβαια τον χρονο που αφιερωνω στην φορμουλα σε διαβασμα μονο (βγαλε GP κλπ) θα χα πάρει πτυχιο τωρα..
Μου αρεσει η ταχυτητα, η τεχνολογια, ο συντονισμος των ομαδων, οι παραμετροι που χρειαζονται για να φερουν την επιτυχια αλλά πιο πολυ αισθανομαι οτι μου αρεσει η στρατηγικη!
Τις ομαδες τις συμπαθω τις περισσοτερες. Θεωρω ότι καθε μια εχει το στυλ της και την φιλοσοφια της.. Για μενα δεν υπάρχει 'αντιπαθητικη' ομαδα αυτη τη στιγμη..
Δυστυχως δεν μπορω να πω το ίδιο και για τους οδηγους
Ο Κιμι είναι ένας και μοναδικος! Προφανως ο Σεννα και ο Μικα είναι αξεπέραστοι, αλλά αυτην την περιοδο ο Κιμι τα χει όλα! (και συμφερει )Ο Αλφόνσο (:lauphing:) ειναι ικανοτατος, προικισμένος και σταθερος (καθως δείχνει ως τωρα, ποτε δεν ξερεις..) αλλα αχωνευτος οσο δεν πάει, υπερόπτης και γενικα δεν μου βγαζει αυτο το 'οδηγος ινδαλμα' αν και ο νεωτερος πρωταθλητης!
Ο Παυλίτο ειναι λιγο Μπαρικελο, κατα βάθος ξερεις οτι ειναι καλος, αλλά ξερεις ότι δεν ειναι γεννημενος πρωτος, ειναι καλος αλλά μεχρι εκει! Δεν εχει το κατι το ιδιαιτερο! Ο Μπαρικέλο για μενα ειναι και συμπαθεστατος βεβαια ενω ο Μοντυ μερικες φορες μου βγαζει μια βλακεια! (οσο ειναι σε μας όμως οκ, τον συμπαθουμε )
Σε ίδια μοιρα, του να ψαχνεις τι φταιει, ειναι και ο Φισικο αλλά θεωρω μια σκάλα πιο ικανος. Συμπαθέστατος και φαίνεται ότι προσπαθει.. Εγω προσωπικα τον εχω στην καρδια μου και πιστευω ότι καποια στιγμη θα αποδειξει ότι ειναι για περισσοτερα!
Γουεμπερ, για μενα αδιαφορος.. Κουλθαρντ εκνευριστικος.. Χαιντφιλντ καλος και προσγειωμένος. Μασσα.. τρελό αγορι.. Δεν με πειθει. Ροσμπεργκ.. τον συμπαθησα και πιστευω οτι εχουμε να δουμε πολλα ακομα.
Τρουλι.. Τον συμπαθουσα (και τον συμπαθω) αλλα ειναι λιγο κότα, ειναι λίγο... ειναι πεταμενα λεφτα γενικως, δεν.. δεν!
Τον βιλνεβ δεν μπορω ουτε να τον βλέπω..
Ραλφ.. εγω προσωπικα τον πάω πολυ! Και πιστευω οτι εχει και ικανοτητα και θέληση!
Μικαελ.. Αρχηγος! Η εμπειρια του μεσα (και έξω ) απο την πίστα με γοητευει..
Και τέλος θέλω να πω για τον karthikeyan οκ αστειευομαι!
edit: >Επίσης συμπαθώ BMW για τον απλό λόγο πάλι όταν ήμουν μικρός ο θείος μου ήταν στα 20-25 και είχε μια E30 μάλλον εεεεεεεε, πως να μην κολλήσω.
Χμ.. Επαυτού.. Εγω έχω Ηonda αυτοκίνητο.. Και αυτός είναι μάλλον και ο λόγος που δεν είμαι με την Honda
-
Τελικα μαλλον εγραψα περισσοτερα απο τον kantoniou!!!
Αν και παντα ειχα πορωση με τα αυτοκινητα δρομου, πρωτοκοιταξα f1 βραδυ Πρωτομαγιας του 1994... Μικρος τοτε, με ενθουσιασε αρχικα ο κινδυνος ατυχηματος-θανατου, η αδρεναλινη κτλ.
Η χρονια ετυχε να χαρακτηρισθει απο τη μονομαχια ms-hill, παραδεχομαι οτι υποστηριζα Hill (ως τον 'καλο') και θυμαμαι μικρος στην Αδελαιδα να χοροπηδαω οταν βγηκε εκτός ο σαγονιας. Επισης το 95 υποστηριζα Williams, dc και McLaren λογω και Peugeot (θυμαμαι σε μια φαση που εμεινε απο καυσιμα στη Monza νομιζω). Θυμαμαι το ανατριχιαστικο ατυχημα του Mika στην Αδελαιδα, απο τοτε τον συμπαθουσα.
Θυμαμαι να τρελαινομαι Μονακο 96 με τη νικη του Panis (αν και τον πλησιαζε ο dc απο πισω). Θυμαμαι παραμονες πανελληνιων να καθομαι μεσανυχτα για ενα μαγνητοσκοπημενο και τελειως βαρετο Καναδικο gp, οπως και φοιτητης πια για τη μαχη Villeneuve-Hill που ποτε δεν εγινε στη Suzuka.
Αρχες του 97 βρηκα την ιδανικη μου ομαδα, ονοματι Ligier παρακαλω. Την υποστηριξα λογω της συμπαθειας μου για μικρες ομαδες, της δυναμικης που της εδιναν τα περιοδικα, της γοητειας του μπλε αμαξιου, και της τοτε αρεσκειας μου για τους Γαλλους και τον Panis. Αρχισα να αγοραζω και 4 τροχους. Ονειρικο ξεκινημα της χρονιας, με τα σκληρα Bridge να τους επιτρεπουν 2ες-3ες θεσεις και να χτυπουν νικες στα ισια! Μετα, το τραγικο ατυχημα του Panis στο Montreal, που ισως να σημανε την αρχη του τελους για την ομαδα. Ο νεαρος Trulli, που παραλιγο να κερδισει στα ισια την πανισχυρη Williams του Villeneuve. Η θεια δικη τιμωρει τον 'κακο' Schumacher στη Jerez. Ενα message board του Villeneuve ηταν η πρωτη επαφη μου με f1 στο internet.
Μετα, τα πετρινα χρονια. Ενας μηδενικος Nakano, το πως πηρε η ομαδα (Prost πια) ενα βαθμο (γυρους πισω στο Spa αν θυμαμαι) ουτε κι εγω ξερω. Οι επικες μαχες Hakkinen-Schumacher, ο τελευταιος τελικα δεν ειναι 'κακος' οπως νομιζα αλλα ενας θρυλος, ισως κι εγω στη θεση του θα εκανα οσα τον κατηγορουν. Η μεταγραφη στην ομαδα του 'μεγαλου' Alesi που δεν απεδωσε τα αναμενομενα, ο Mazzacane (αλλο μηδενικο αυτος...) Και τελος εκει που οι φημες για ξεπουλημα ή διαλυση φουντωναν, ο Frentzen βγαινει 4ος στα επισημα του Spa ενω στεγνωνε Και την Κυριακη η τραγωδια, απο το ζενιθ στο ναδιρ, με το σβησιμο στην εκκινηση και το ανατριχιαστικο ατυχυμα του Burti...
Ετσι εμεινα χωρις ομαδα μεχρι νεωτερας... Συνεχιζω παντως να παρακολουθω ανελλειπως, ο πρωτος αγωνας που εχασα απ'το 97 ηταν στο στρατο κι αυτο με το ζορι
Απο οδηγους-ομαδες υποστηριζω ο,τι αγοραζω σε 1-2 online παιχνιδια προβλεψεων (κυριως του f1racing) Αυτος ο fisichella ολο τιμη ευκαιριας ειναι αλλα με εχει καταστρεψει περσι και φετος!!! Περα απο αυτο συμπαθω ανεπαισθητα (χωρις να σημαινει οτι χαιρομαι οταν πανε καλα) απο ομαδες McLaren λογω προφιλ και απο οδηγους Kimi, Trulli, Massa, Heidfeld, Alonso, Panis & Mika παλιοτερα κτλ... και λογω αξιας και λογω συμπεριφορας. Θεωρω οτι δικαιωνομαι (χωρις παλι να χαιρομαι) οταν πανε ασχημα οι κατ'εμε υπερεκτιμημενοι (dc, Fisichella, Webber, Senna παλιοτερα - ωχ εκανα το λαθος! - κτλ) ή ολιγον τι καραγκιοζηδες (jpm, Hill παλιοτερα κτλ), και οταν πανε καλα οσοι ψιλοαδικα τρωνε κοροιδια (Massa, Sato, Karthikeyan, ξερετε εσεις!!! )
Παλιοτερα ημουν μελος του f1racing forum, απο το 2002 βρηκα το 4t forum και γραφω μονο σε αυτο.
Ποτε δε με ενθουσιαζε τοσο η ιστορια της f1, εξ'ου και εχω ελαχιστες γνωσεις και ειμαι μαπα στα quiz!!!
Απο το 97 ειμαι φανατικος λατρης & χρηστης των 'εξομοιωτων' (sic) f1, εχοντας περασει με τη σειρα gp, gp2, gp3, gp3 2000, gp4, f12002 και f1challenge. Αυτος ειναι και ενας λογος που ξερω τις συγχρονες πιστες απ'εξω κι ανακατωτα (δεν ειμαι κι ο μονος νομιζω!!!) Σε αντιθεση με πολλους εκτος απο τις κλασσικες πιστες τρεφω μια δυνατη συμπαθεια σε Nurburgring, MagnyCours και Hungaroring
Εκτος απο φιλαθλος με ενδιαφερει και η επιστημη γυρω απο αυτοκινηση & f1, και εχω καποιες γνωσεις κυριως αεροδυναμικης και λιγοτερο σε αλλους τομεις. Εκανα καποιες μακρινες αποπειρες αλλα φυσικα δεν καταφερα να μπω στην f1 εργασιακα...
Επισης ειχα κι εγω την τυχη τα τελευταια χρονια να περασω απο μερικες πιστες και αγωνες.
Αυτα τα ολιγα! (να'ναι καλα η βαρεμαρα σημερα!!!)
-
η μακλαρεν ειχε την ευτυχια ( ) να εχει την υποστηριξη μου δυο φορες στην ιστορια της...μια ηταν με τον αυρτον και μια με τον μικα...ο σεννα και ο χακινεν ειναι οι 2 αγαπημενοι οδηγοι μου ενω και ο ναντο ειναι σε καλη πορεια να μπει και αυτος στο πανθεον...
στην αυγη της ιστοριας το μονο που θυμαμαι ειναι μακλαρεν χοντα! σενα και προστ να πλακωνονται με τον μανσελ να ακολουθει και να δαγκωνει οποτε γινοταν...στις επικες μαχες του τοτε ο αυρτον εκλεψε τη καρδια μου, πηγαινε σα ψυχοπαθης, εβγαινε απο τη πιστα, εβαζε οπισθεν και συνεχιζε λες και οδηγουσε σιβικ....εχανε κιβωτιο, ταχυτητες, συμπλεκτες και ομως συνεχιζε............φυσικα και το μονοθεσιο εβγαζε 'φωτιες' αλλα αυτος δεν ηταν ανθρωπος...ειμαι σιγουρος για αυτο....
τη γ@μημενη πρωτομαγια του 94 βουρκωσα οταν ακουσα οτι ο Θεος αποφασισε να τον παρει απο μας....ολο το παθος που ειχα για τη φ1, εφυγε....
αυτος ηταν ενας λογος που ουσιαστικα εχασα την ανοδο του μικαελ, δε τη παρακολουθησα απο κοντα, βεβαια ηξερα οτι ειναι ταλεντο αλλα ποτε δεν τον ασπαστηκα...λιγο το στυλ του, λιγο η μεταγραφη του στην αστεια φερραρι για οσους θυμουνται τα κατορθωματα της στα πετρινα της χρονια, λιγο η συμπεριφορα του μεσα σε αγωνες με εκαναν πολεμιο του....
ο ντειμον χιλ δε μου εκανε ποτε εντυπωση αλλα ο ζακ βιλνεβ που ηρθε για να τρεξει και το πηρε τη δευτερη του χρονια και η χερεθ ακομα με κανουν και γελαω με τα παθηματα του μικαελ....ηταν το ονομα βιλνεβ και η μαχητικοτητα που ειχε και ο ζακ?δε ξερω αλλα με απογοητευσε πολυ η εξελιξη του...
προσπαθω να θυμηθω ακομα τον αγωνα που ειδα πρωτη φορα τον μικα...θυμαμαι οτι ειχε ξεκινησει τελευταιος και με ενα φοβερο ντεμαραζ εφτασε 3ος η 4ος κανοντας εκπληκτικες προσπερασεις..ηταν παντως με μακλαρεν μερσεντες...το scouting που του εκανα ( ) μου εδειξε οτι ειναι πολυ γρηγορος και χωρις υπερβολες ουτε μεσα στον αγωνα ουτε σε συμπεριφορα...οποτε αποφασισα να γυρισω στη μακλαρεν....τον κουλθαρντ δε τον πηγα ποτε!
λυπηθηκα πολυ που απο ενα σημειο και μετα οι ιθυνοντες της μακλαρεν αποφασισαν οτι ενα αξιοπιστο μονοθεσιο ηταν πολυ για τον μικα και τον αφησαν να παλευει να φτασει τις φερραρι...ναναι καλα και να χαιρονται τα μονοθεσια τους και τους τιτλους τους...ευτυχως που ο μικα αποσυρθηκε και δε διασυρθηκε αλλο....
το ιδιο συνεχιστηκε και παρουσια του κιμι, οποτε τους σιχτιρησα και στραφηκα στον πατο του γκριντ και στη ρενω η οποια με δικαιωσε...
στο μεταξυ βεβαια η φερραρι φερθηκε απλα υπευθυνα και σηκωσε τα παντα στελνοντας μακλαρεν και ουιλιαμς για παγωτο....ο μικαελ εγινε ρεκορντμαν και περασε στην ιστορια....συμπαθω τις ομαδες που λειτουργουν μεθοδικα και δε προτιμουν τις φανφαρες...η οταν λενε φανφαρες φροντιζουν να τις κανουν πραγματικοτητα...επισης συμπαθω παντα το νεο αιμα ακομα και οταν αγωνιζεται σε ομαδες του κ@λου....μου αρεσει ο ναντο και τον θεωρω κορυφη αυτη τη στιγμη, ο κιμι μου αρεσει πολυ λιγοτερο γιατι δεν εκανε ακομα breakthrough και εχω αμφιβολιες για το ποτε θα το κανει...για το φιζικελα λυπαμαι που η φερραρι δεν τον προτιμησε ποτε...ο ροζμπεργκ δειχνει καλα δειγματα, ο ουεμπερ δεν ειναι ασχημος και οι νεες ομαδες που σχηματιστηκαν ειναι αρκετα συμπαθεις...
αν θυμηθω κατι αλλο θα το προσθεσω.... -
Άρχισα να παρακολουθώ Φ1 στην τηλεόραση από τα τέλη του '97, σε μια ανασκόπηση της ΕΡΤ για το πρωτάθλημα εκείνης της χρονιάς. Από το '98 κ έπειτα παρακολουθώ σχεδόν ανελιπώς.
Βέβαια, επαφή με Φ1 είχα μέσα από περιοδικά κι από πριν, αλλά σποραδικά κι οι ομάδες που ήξερα καλά ήταν η Φερράρι, η Μακλάρεν και η Γουίλιαμς (...από ένα 'αρχαίο' παιχνίδι Φ1 sim ονομαζόμενο Accolade Grand Prix...).
Από οδηγούς της δεκαετίας του '90 συμπαθούσα πολύ τον Αλεζί και πάντα περίμενα άλλη μια νίκη του, μετά από αυτήν στο Καναδικό του '95. Δυστυχώς δεν ήρθε, αλλά το ταμπεραμέντο του και ο τρόπος που γύριζε τα αυτοκίνητα μετά από τετ-α-κε θα μου μείνουν αξέχαστα.
Συμπαθής μου ήταν επίσης κι ο Βιλνέβ, μιας και νίκησε το Σουμάχερ το '97 (το όνομα Σουμάχερ μου ήταν γνωστό από το '94, όπως και στην
κουτσή Μαρία άλλωστε...).
Το Σουμάχερ λοιπόν δεν τον συμπάθησα ποτέ ως οδηγό, αλλά- κι εδώ είναι το ζουμί- είμαι με τη Φερράρι, λόγω ιστορίας και θαυμασμού για τα supercars της...το μόνο για το οποίο παραδέχομαι το Σουμάχερ είναι η αποδοτικότητά του κι οργανωτικότητά του, που έφεραν τη Φερράρι εκεί που είναι. Δε λέω ότι έκανε λίγα, αλλά ποτέ δεν τον 'αγκάλιασα' ως οδηγό...
Ο Χάκκινεν επίσης ήταν συμπαθής, αλλά σε αντίπαλη ομάδα.Διευκρίνηση: δεν είμαι οπαδός της Φ1, αλλά φίλαθλος. Ποτέ πόρωση!
-
Αν και παλιό το κείμενο (και με μια δόση...χαφτιάς) εδώ βρίσκεται η δική μου ιστορία...
-
Εγώ από τότε που θυμάμαι να ψιλο-ασχολούμαι με την F1, υποστηρίζω την Ferrari. Δεν έχω ιδέα γιατί! Να φανταστείτε ότι τότε είμασταν τελείως losers, μ ε το δίδυμο Berger-Alesi...
Συμπάθησα και την McLaren για ένα φεγγάρι, μόλις πρωτοεμφανίστηκαν τα 'ασημένια βέλη', αλλά μετά μου πέρασε, ευτυχώς!
Πάντα συμπαθούσα και την ομάδα της Jordan, μια ξεχωριστή παρουσία στο grid!
Για οδηγούς, άλλη φορά...
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
[snip]
Συμπάθησα και την McLaren για ένα φεγγάρι, μόλις πρωτοεμφανίστηκαν τα 'ασημένια βέλη', αλλά μετά μου πέρασε, ευτυχώς!
[snip]Βρε συ, τα 'ασημένια βέλη' πρωτεμφανίστηκαν τη δεκαετία του '30 (και δεν είχαν καμία σχέση με ΜακΛάρεν )
-
Γεννημενος το 1980 αρχισα να ασχολουμαι απο τα μεσα του 1990 συνεπαρμενος απο την τρομερη μαχη μεταξυ Senna kai Prost.
Οπως φαινεται και απο την υπογραφη μου υποστηριζα τον Senna και κατ'επεκταση τις ασπροκοκκινες Mclaren Honda. (Αν και το ομορφοτερο μονοθεσιο απο το 1990 εως σημερα παραμενει για μενα εκεινη η Ferrari 640 του 1990).Μετα το θανατο του Senna και αφου σκεφτηκα σοβαρα να σταματησω να ασχολουμαι πια, τελικα η αγαπη μου για το σπορ με κρατhσε και ξαναεπεστρεψα στη Mclaren για το 1995 χωρις ομως να υποστηριζω πια κανενα οδηγο (Toν Mika πριν το ατυχημα του δεν το πηγαινα με τιποτα).
Βεβαια εκεινη την χρονια κατι τα αδιορθωτα χαλια της ομαδας κατι οι οδηγοι(Mansell saga) κατι η μη τηλεοπτικη αναμεταδοση τους απο ελληνικο καναλι (Το RTL ειχα σταματησει να το λαμβανω σπιτι μου απο το 1994) δεν συνεβαλαν ιδιαιτερα στο να ασχοληθω και παρα πολυ.
Απο το 1996 και μεχρι σημερα υποστηριζω Mclaren. Δεν υποστηριζω οδηγους αν και μου ειναι συμπαθης ο Raikonnen.
Ακολουθει η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ αποψη μου για πιλοτους που εχω παρακολουθησει ολα αυτα τα χρονια απο το 1990 και επειτα.
Alesi Πολλα υποσχομενος στη αρχη αλλα καπου μετα εχασε το δρομο του.Εκανε απιστευτα πραγματα στη βροχη.Για ενα διαστημα (1991-1992) οι tifozi νομιζαν οτι ειχαν βρει στο προσωπο του τον Gilles.
Hakkinen Αντιπαθης στην αρχη, αλλαξε τελειως νοοτροπια μετα το ατυχημα στη Αδελαιδα. Αργησε να δειξει οτι ηταν μεγαλος πιλοτος αλλα στο τελος απεδωσε τα μεγιστα για μια τριετια λιγο πριν την δυση της καριερας του χαρη ισως στη επιμονη του Dennis που πιστεψε σε αυτον και τον στηριξε με τα το ατυχημα του εκει που ολοι τον ειχαν ξεγραμμενο.
Raikonnen Προκειται για πιλοτο διαμαντι και εχει ολα τα φοντα να γινει κατι εξαιρετικο. Σε λιγους πιλοτους εχω δει την ταχυτητα την μαχητικοτητα και την τεχνικη που δειχνει ο Φιλανδος. Για μενα ο ταχυτερος του grid αυτη τη στιγμη.
DC Στη μερα του μπορει να κανει απιστευτα πραγματα, ομως βουτηγμενος στην μετριοτητα τις περισσοτερες φορες δεν μπορεσε ποτε να πρωταγωνιστησει για μεγαλο διαστημα. Ο Σκοτος ειναι το ιδανικο Νο2 για μια ομαδα και με σταθερη οδηγηση και ΜΥΑΛΟ παντα φερνει βαθμους.
Σαφως ανωτερος απο Irvine, Barrichello αντιστοιχα Νο2 της αλλης μεγαλης ομαδας.Mansell Λιονταρι με τα ολα του. Φοβερη μαχητικοτητα και ωμη ταχυτητα. Ισως ο μονος που μπορουσε να ξεπερασει σε τρελα τον Ayrton. Θα θυμαμαι για παντα τις φοβερες μονομαχιες του με τον Senna και ιδιως εκεινους τους τελευταιους γυρους στο Μονακο του 92. Thanks Nigel...
Prost Μεγαλος χερας (καλυτερος τεχνιτης απο τον Senna) αλλα τον μισησα για τα γεγονοτα της Suzuka και την sezon του '93 για τη δευτερη μπαμπεσια στον Mansell.
Τροπος δρασης πολυ γνωριμος για τον πολιτικαντη Alain.Senna Οτι και να πω θα ειναι λιγο για τον Ayrton. Πραγματικα δεν βρισκω λογια... Τον υποστηριζα φανατικα θα ελεγα.Μεγαλη απωλεια για τον χωρο.. κριμα
Piquet Στην δυση της καριερας του το 1990-1991 δεν μπορω να εχω ολοκληρωμενη αποψη. Παντως οχι στην ιδια κατηγορια με AS,AP,MS
MS O Schumacher που θυμαμαι 91-00 δεν εχει καμια σχεση με αυτον που βλεπω απο το 2001 και μετα. Προτιμω σιγουρα τον MS της πρωτης περιοδου και ας ηταν πιο τσογλανι απο τον MS της δευτερης περιοδου.
Δικαιος διαδοχος του Senna κοντεψε να χασει το πρωταθλημα του 1994 απο τις γνωστες ματσολιες της FIA αλλα δεν μασησε και τα χωσε στον ανεκδιηγητο Hill αλα Senna. All in all ενας απο τους μεγαλους του χωρου.
Τον επικροτο ακομα για την θεληση που εχει να συνεχιζει παροτι ουσιαστικα δεν εχει να αποδειξει τιποτα σε κανεναν.Alonso Δειχνει να εχει ωριμασει. Καλο τιμονι ξερει το πως θα παρει το αποτελεσμα. Σιγουρα προκειται για εναν οδηγο που εχει ξεχωρισει.
Ομως εγω περιμενω ακομα να δω μια εμφανιση τετοια που θα με πεισει οτι αξιζει να ειναι στο κλαμπ των μεγαλων πιλοτων ξερετε αλα AS (Donighton '93) MS (Spain '96) Kimi ( Japan '05) κ.τ.λ.Berger Μετριος πιλοτος ομως ιδιαιτερα αγαπητος και τρομερος πλακατζης. Απο τους πιλοτους με προσωπικοτητα που λοιπουν σημερα απο το grid. Βασιλιας στον Hockenheim.
Patrese Ο παππους της F1. Μου ηταν συμπαθης. Το '91 εδειχνε ικανος να κοντραει τον Mansell στα ισια το '92,'93 ομως επισκιαστηκε για να μην πω ισοπεδωθηκε απο τους NM και MS.
Hill Σε καμμια περιπτωση δεν με επεισε ο Βρετανος οτι προκειται για μεγαλο πιλοτο. Το πρωταθλημα που πηρε το '96 με ενα τοσο παντοδυναμο μονοθεσιο δεν μου λεει και τιποτα ιδιως μετα και την αποκαλυψη του ποσο καλως πιλοτος ειναι ο Villeneuve.
Αυτα...
Για τις ομαδες αλλη φορα γιατι βαρεθηκα και το ποστ ειναι ηδη τεραστιο...
Αν και δεν νομιζω να εφτασε κανεις ως εδω κατω
-
εγω WilliamsF1 απο το 96 που αρχισα να παρακολουθω τακτικα.
δεν υποστηριζω οδηγους.δε χωραει οπαδιληκι στη φ1(αλλιως θα ασχολιομουν με ποδοσφαιρο)ομαδες κατα σειρα προτιμησης συμφωνα με παρασκηνια και λοιπα.
Williams++++++++++ (+ ξεφορτωθηκαμε και τη BMW, +Rosberg)
Honda++
Mclaren?? (-περιεργες τακτικες)
Renault - (+καλη οργανωση, -περιεργα πραγματα με fisicella)
Ferrari -- (---- ......... , --τωρα δε μαρεσουν ουτε τα αυτοκινητα δρομου)
Toyota -- (---- θα ξοδεψουν οσο δινατον περισσοτερα για να κερδισουν)και οδηγοι:
Montoya(αλλη μια ευκαιρια , αλλη μια ευκαιρια....)
Weber (ελπιζω να ναι πιο γρηγορος αποτι δειχνει)
Alonso (o σεμπαστιαν λεμπ της φ1, αλανθαστος,γρηγορος οταν πρεπει)
Fisicella(γαμω την ατυχια μου,αργος μπροστα στον αλονσο)
M Shumacher (τωρα που ειναι ακινδυνος εχω αρχισει και τον συμπαθω)
Button(εχω αρχισει να νομιζω οτι ειναι γελειος )
Raikonen ( βαριεται να μιλησει,ας μαθει να προστατευει μονοθεσιο και λαστιχα και βλεπουμε)[/url][/b] -
Έγω δεν θυμαμαι επακριβώς πότε ξεκίνησα να βλέπω , πάντως μια από τις πρώτες εικόνες στο μυαλό μου είναι αυτή του Μίκαελ στο Βρεγμένο Μονακό του '96 !!!!!!!!!!!!!
Από το '97 έγινα φανατικός !!!!!!!!
Χωρίς να ξέρω πολλά πράγματα όντας 10 χρονών το 97 , υποστήριζα φανατικά την Φεράρι (μετά απο αυτο είδα ποδόσφαιρο και μου γεννηθηκε και η αγάπη για τον Ολυμπιακό .......... Λόγο Φεράρι !!!!!!!!!!!!! )
Το 2000 ήταν μια άσχημη χρονιά γιατι είναι η μόνη χρονιά που δεν είδα πάνω απο 5 αγώνες , λόγο του οτι ο Άλφα που ξεκίνησε τότε να μεταδίδει , είχε στο νησί το δορυφορικό του πρόγραμμα , οπότε κοβόταν οι αγώνες !!!!!!!!!!!!!!!!!
Μετά το 2001 δεν έχω χάσει αγώνα , και η χάρη μου φέτος θα φτάσει μέχρι την Κωσταντινούπολη για το Τουρκικο GP !!!!!!!Απο οδηγούς , ένα Μίκαελ Σουμάχερ +++++++++++++++++++++++
αντε και από ρετρό Carlos Reutemann !!!!!!!!!!Από ομάδες το αλογάκι μου ::::: Φεράρι !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
To know us better (με την καλη εννοια)