-
Στη γειτονική Ιταλία, έπαιρνες άδεια οδήγησης μηχανής (νομίζω μέχρι 250cc) στα 16, αλλά έπρεπε να έχεις συνεπιβάτη >18, που να έχει κανονική άδεια οδήγησης.
Ομοίως, από τη στιγμή που κατέθετες τα χαρτιά σου για απόκτηση άδειας οδήγησης αυτοκινήτου ή μηχανής, έπαιρνες μια ειδική ροζ άδεια και μπορούσες να οδηγείς κανονικά στο δρόμο, αν είχες συνοδηγό με κανονική άδεια.
Αν δεν είχες το συνοδηγό, κατασχόταν το όχημα. Στ' αλήθεια, όμως. Φίλος με πατέρα γενικό δ/ντή Υπουργείου, δε στάθηκε δυνατόν να πάρει πίσω το μηχανάκι του, όταν συνελήφθη να βγαίνει από το σχολείο, 150 μέτρα από το σημείο απ' όπου θα έπαιρνε τον αδειούχο συνοδηγό. Απ' ότι θυμάμαι από τις στατιστικές, αυτές οι ηλικίες (οδηγώντας κάτω από αυτόν τον περιορισμό) είχαν τα μικρότερα ποσοστά εμπλοκής σε ατυχήματα. -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
H E.E. θα χορηγεί δίπλωμα από τα 16
Για μοτοποδήλατο από τα 14Συμφωνείτε με αυτό?
lipon
isos einai h proti fora pou tha miliso sovara sto forum
ego sinfono
akouste giati
giati
1)apo to na odigane h 80arides kai h 90arides
kalitera na arxisoun na odigane apo ta 16 ta pedia na mathenoun kiolas
2)den tha alaxi tipota outos h allos dekaeksaxroni odigane kai tora
apla den exoun diploma- pou kserete oti h dekaeksaxroni den tha einai pio orimi apo esas otan odigane?
gia skeftite ligo auta
- pou kserete oti h dekaeksaxroni den tha einai pio orimi apo esas otan odigane?
-
Ο χρήστης MADAKOS έγραψε:
H E.E. θα χορηγεί δίπλωμα από τα 16
Για μοτοποδήλατο από τα 14Συμφωνείτε με αυτό?
lipon
isos einai h proti fora pou tha miliso sovara sto forum
ego sinfono
akouste giati
giati
1)apo to na odigane h 80arides kai h 90arides
kalitera na arxisoun na odigane apo ta 16 ta pedia na mathenoun kiolas
2)den tha alaxi tipota outos h allos dekaeksaxroni odigane kai tora
apla den exoun diploma- pou kserete oti h dekaeksaxroni den tha einai pio orimi apo esas otan odigane?
gia skeftite ligo auta
Madako, έχουμε υπάρξει και μεις 16χρονοι (σιγά ρε παππού! ) και το βρίσκω τελείως μα τελείως απίθανο να οδηγούν με κάποιον μη (αυτό)καταστροφικό τρόπο...Εδώ στα 18 και δεν τα καταφέρνουν...
- pou kserete oti h dekaeksaxroni den tha einai pio orimi apo esas otan odigane?
-
1)Το ότι θα οδηγούνε τα 16χρονα δεν έχει καμία σχέση με το αν θα οδηγούν οι γιαγιάδες και οι παππούδες.
2)Τα δεκαεξάχρονα που οδηγούνε παίρνουν το αυτοκίνητο της μαμάς και του μπαμπά για να το παίξουν μάγκες στους φίλους τους, κάνουν μαλακίες στον δρόμο και μετά κλαίνε στους δικούς τους για να μην τους βάλουν τιμωρία.. Είναι τελείως διαφορετικό πράγμα το να οδηγείς καθημερινά με το να παίρνεις το αυτοκίνητο για να ξεκαβλώσεις και να κάνεις ότι μαλακία σου κατέβει στο κεφάλι όπως κάνουν τα 16χρονα..
3)Κρίνω από τον εαυτό μου και τους φίλους μου και βλέπω ότι στα 16 μου σκεφτόμουν: 'Πωπω μάγκα μου, να πάρω ένα αυτοκίνητο, να του βάλω μια τεράστια τουρμπίνα, να κάνει 0-100 σε 1 δευτερόλεπτο και να τσαγιάζω ότι κινείται να 'ούμε'. Σπάνια σκεφτόμουν τις μαλακίες που μπορούν να συμβούν στον δρόμο και το κυριότερο είναι ότι ακόμα και άνθρωποι πολύ μεγαλύτεροι από μένα και σένα που έχουν περάσει χρόνια στο τιμόνι, δεν μπορούν να ξέρουν τι θα συμβεί και να αντιδράσουν σωστά.. Σίγουρα υπάρχουν και 16χρονα που οδηγούν πολύ σωστά και συνετά αλλά είναι μειοψηφία..
-
ean to pernete
etsi
giati na min iparxoun kai 30axroni
pou kanoun
mages me ta saxo , 106 , swift
kai alla -
Ο χρήστης Kid έγραψε:
1)Το ότι θα οδηγούνε τα 16χρονα δεν έχει καμία σχέση με το αν θα οδηγούν οι γιαγιάδες και οι παππούδες.gia des posa troxea ginonte eksetias ton pappoudon kai ton giagiadon
-
Δημοσίευμα τής 'the Indipentent' ισχυρίζεται ότι,επιστημονική μελέτη κάποιου Αμερικανικού πανεπιστημίου,υποδεικνύει ότι,τα κλαψιάρικα μωρά γίνονται 'δεξιοι' ενήλικες,ενώ τα ήρεμα (με αυτοπεποίθηση και σιγουριά από 'κούνια' ) γίνονται 'αριστεροί'
Τό κακό είναι ότι δέν έχω ούτε ένα λίνκ.Μόνο ότι διάβασα τήν αναδημοσίευση του κειμένου στην 'ΤΑ ΝΕΑ' -
Ο χρήστης MADAKOS έγραψε:
1)Το ότι θα οδηγούνε τα 16χρονα δεν έχει καμία σχέση με το αν θα οδηγούν οι γιαγιάδες και οι παππούδες.
gia des posa troxea ginonte eksetias ton pappoudon kai ton giagiadon
Και αυτό τι σχέση έχει με το αν οδηγούν ή όχι τα 16χρονα?
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Δημοσίευμα τής 'the Indipentent' ισχυρίζεται ότι,επιστημονική μελέτη κάποιου Αμερικανικού πανεπιστημίου,υποδεικνύει ότι,τα κλαψιάρικα μωρά γίνονται 'δεξιοι' ενήλικες,ενώ τα ήρεμα (με αυτοπεποίθηση και σιγουριά από 'κούνια' ) γίνονται 'αριστεροί'
Τό κακό είναι ότι δέν έχω ούτε ένα λίνκ.Μόνο ότι διάβασα τήν αναδημοσίευση του κειμένου στην 'ΤΑ ΝΕΑ'Πρωταπριλιάτικο αστείο ίσως; Όσο για το γούστο του, ε, ΝΕΑ-ΔΟΛ είναι αυτά.
-
Ο χρήστης MADAKOS έγραψε:
H E.E. θα χορηγεί δίπλωμα από τα 16
Για μοτοποδήλατο από τα 14Συμφωνείτε με αυτό?
lipon
isos einai h proti fora pou tha miliso sovara sto forum
ego sinfono
akouste giati
giati
1)apo to na odigane h 80arides kai h 90arides
kalitera na arxisoun na odigane apo ta 16 ta pedia na mathenoun kiolas
2)den tha alaxi tipota outos h allos dekaeksaxroni odigane kai tora
apla den exoun diploma- pou kserete oti h dekaeksaxroni den tha einai pio orimi apo esas otan odigane?
gia skeftite ligo auta
Μίλησες σοβαρά, αλλά στα greeklish. Όταν τα καταφέρεις και τα δυο μαζί (σοβαρά + ελληνικά), θα σε κάνουμε moderator, να κλειδώνεις όσο γουστάρεις και να κάνεις και ban τον Go_For_Pole κι εμένα
- pou kserete oti h dekaeksaxroni den tha einai pio orimi apo esas otan odigane?
-
Εννοείται ότι είμαι κατά του μέτρου με την άδεια στα 16.
Ούτε για πλάκα...Σας το λέει ένας που από τα 16-17 (1996-1997) του έπαιρνε το αυτοκίνητο (το πολυσηζητημένο πλέον Fiat 127 903cc) παράνομα και μυστικά από τους γονείς του (στους οποίους και φυσικά ανήκε).
Νομίζω ότι δεν θέλει και πολύ συζήτηση το θέμα...
Γι' αυτό θα παραθέσω κάτι άλλο άσχετο, πλην όμως σημαντικότατο!!!!
*Η AGB και η πολιτική
Tου Σωκρατη Τσιχλια
Xρειάστηκαν 15 κοπιώδεις μήνες δικαστικής έρευνας για να τεκμηριωθεί η εισαγγελική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος εναντίον των υπευθύνων της ανωνύμου εταιρείας μετρήσεων τηλεθέασης AGB. Κανείς δεν ξέρει βέβαια πόσοι μήνες ακόμη θα χρειαστούν για να τεκμηριώσει η τακτική ανάκριση το κατηγορητήριο και πόσοι επιπλέον για να φτάσει η υπόθεση στο δικαστήριο. Εν τω μεταξύ εάν ισχύουν οι εισαγγελικές ενδείξεις για αλλοίωση των δεικτών τηλεθέασης υπέρ συγκεκριμένων καναλιών, το μείζον αυτό πρόβλημα, με τις μονοπωλιακές μετρήσεις της εν λόγω εταιρείας, θα συνεχίσει να ισχύει για πολλούς μήνες ίσως και χρόνια.
Με άλλα λόγια εάν η δίωξη φτάσει στο δικαστήριο και το κατηγορητήριο σταθεί στο ακροατήριο, εφόσον η AGB έως τότε συνεχίζει τη λειτουργία της, το «έγκλημα» θα συνεχίσει να διαπράττεται. Εάν, αντιθέτως, το κατηγορητήριο καταπέσει όποτε εκδικαστεί η υπόθεση, στο διάστημα που μεσολαβεί θα έχει προκληθεί μεγάλη ζημιά στους σταθμούς που υποτίθεται ότι εννοούνται, θα έχει επέλθει μεγάλη αναστάτωση στη διαφημιστική αγορά και στις διαφημιζόμενες επιχειρήσεις. Γι’ αυτό το πρόβλημα των μετρήσεων τηλεθέασης είναι πρωτίστως πολιτικό και δευτερευόντως θέμα της δικαιοσύνης.
Θα ήταν μόνο δικαστικό, εάν η AGB δεν ήταν μονοπώλιο. Εάν υπήρχαν και άλλες εταιρείες μετρήσεων ή άλλοι αδιάβλητοι τρόποι ελέγχου τηλεθέασης, οπότε θα μιλούσαμε για μια παρανομία και όχι για θεσμικές αλλοιώσεις. Θα ήταν δικαστικό εάν το χάος των τηλεοπτικών σταθμών και των ιδιοκτητών μέσων ενημέρωσης είχε τελεσίδικα ρυθμιστεί με νόμους και διασφαλιστεί με θεσμούς. Θα ήταν κυρίως δικαστικό εάν είχε ρυθμιστεί το απαράδεκτο καθεστώς ιδιοκτησίας, χρηματοδότησης και αδειοδότησης των σταθμών, οι οποίοι λειτουργούν ακόμη με προσωρινές άδειες. Επειδή τίποτα από όλα αυτά δεν έχει συμβεί στο ανεξέλεγκτο τηλεοπτικό τοπίο το πρόβλημα παραμένει πολιτικό.
Και ανεξάρτητα από την όποια δικαστική εξέλιξη είναι επιτακτικό το αίτημα για άμεση δίκαιη και αυστηρή νομοθεσία, που θα αγνοεί το πολιτικό κόστος και θα βάζει επιτέλους μόνιμους και σταθερούς κανόνες στη λειτουργία των τηλεοπτικών σταθμών. Και επειδή δυστυχώς, η τηλεόραση, πλην της ΕΡΤ, προσφέρεται δωρεάν, οι δείκτες τηλεθέασης από ένα ποιοτικό και ποσοτικό εργαλείο κατανομής διαφήμισης καταντούν δείκτες επιβίωσης ενός καναλιού, είναι άμεση η ανάγκη να ρυθμιστεί τώρα από την κυβέρνηση το θέμα. Αφορά την ποιότητα της δημοκρατίας, καθώς τα κανάλια επηρεάζουν ανάλογα με την ισχύ τους το πολιτικό σκηνικό της χώρας.
Είναι πολύ πιθανό ακόμη και εάν όλα γίνουν, έστω τώρα, όπως πρέπει, το τηλεοπτικό τοπίο να παραμείνει περίπου ως έχει: ενημέρωση με κραυγές, εισαγγελείς και δικηγόρους που κυρίως συσκοτίζει και βασικά ευνοεί το κόμμα που εξυπηρετεί τα συμφέροντα των ιδιοκτητών. Και ψυχαγωγία που συνήθως εξαντλείται στα μπουζούκια και πολύ συχνά συνορεύει με την ντροπή....Τότε τουλάχιστον, όμως, θα ξέρουμε χωρίς αμφιβολία ότι έχουμε την τηλεόραση που μας αξίζει.*
Καθημερινή, 1 Απριλίου 2006
-
Οι σοβαρές εταιρίες τον τελευταίο καιρό όταν οι διαφημιστικές τους φέρνανε προτάσεις για διαφημίσεις σε εκπομπές συγκεκριμένες (που δε τις βλέπει κανένας) γελάγανε
-
Το παλάτι του Αίαντα στη Σαλαμίνα
Ενισχύεται η θεωρία ότι οι πιο πολοί κάτοικοι του Μυκηναϊκού νησιού(Σαλαμίνα) εγκαταστάθηκαν στην Κύπρο και ίδρυσαν την εκεί Σαλαμίνα, μετά το θάνατο του βασιλιά Αίαντα.
(Οι σύνδεσμοι είναι στα αγγλικά: )The BBC Article:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/4853332.stm
Ajax was a King from Achaea with the strongest Poli (City-States) being that of Sicyon, Corinth and where his family was from: Megara. His palace was discovered on the island of Salamis. The Megarans are attributed to being connected to far off colonies like Byzantion & Chalcedon in Thrace and Megara Hyblaia & Selinos in Sicily.Artifacts found in the Palace of Ajax were shown of Cypriot and Anatolian origin. One bronze armor artifact had the royal mark of Pharaoh Ramses II of Egypt, who ruled in the 13th Century BC.
Read more about the find in the BBC article. Ajax was called Ajax the Great under Mycenaen King Agamemnon, where he was the most useful warrior in the Trojan War, in stark contrast to his cousin Achilles (of Ithaca), who could not be induced to fight.
The Kathimerini Article:
http://www.ekathimerini.com/4dcgi/_w_articles_politics_1330482_31/03/2006_68077
Archaeologist Yiannis Lolos has led excavations on the island of Salamina (English: Salamis) for the past six years.The find has provided evidence to support a theory that residents of the Mycenaean island kingdom fled to Cyprus after the king’s (Ajax's) death. Lolos also believes that, faced by an external threat, part of Salamis’s population left for Cyprus, founding a new town named after their homeland. “There is no other explanation for the creation on Cyprus of a city named Salamis,” he said. “We established that there was a population exodus from Salamis, which was completely abandoned shortly after 1200 BC...They must first have gone to Enkomi on Cyprus, which was already an established center.”
Salamis was founded around 1100 BC, when Enkomi, some 4 kilometers (2.5 miles) away, was abandoned. “It was probably the refugees’ children who moved there,” Lolos said.
The emigration theory would explain why almost no high-value artifacts were found at the Greek site, which bore no signs of destruction or enemy occupation. “The emigrants, who would have been the city’s ruling class, took a lot with them, including nearly all the valuables,” Lolos said.
The rest of the population moved to a new settlement further inland that offered better protection from seaborne raids.
Finds include pottery, stone tools, a sealstone and copper implements. Lolos is particularly pleased with a piece of a copper mail shirt stamped with the name of Pharaoh Ramses II, who ruled Egypt from 1279-1213 BC. “This is a unique find, which may have belonged to a Mycenaean mercenary soldier serving with the Egyptians,” he said. “It could have been a souvenir, a mark of honor or even some kind of a medal.”
Excavations will resume in September, while future targets include the settlement’s cemetery, which Lolos has located nearby.
The Island of Salamina:
The ancient playwright Euripides was born on Salamina, and a cave excavated by Lolos in 1997 has been identified as a hideout where he composed his work.Salamina is best known for the naval battle in 480 BC, when Athenians defeated an invading Persian fleet.
-
Κόβουν άδειες με e-mail
Του ΧΡΗΣΤΟΥ ΜΕΓΑ
Κόβει άδειες και ράβει μελέτες στα μέτρα της η διοίκηση της Εμπορικής, αφ' ενός περιορίζοντας τα εργασιακά δικαιώματα και αφ' ετέρου υπονομεύοντας τις συνταξιοδοτικές προσδοκίες των εργαζομένων.
Ο πρόεδρος των εργαζομένων Εμπορικής Γ. Κωνσταντινόπουλος
Οι εργαζόμενοι της τράπεζας ενημερώθηκαν με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (e-mail) ότι διαγράφονται οι άδειες που δεν είχαν πάρει τα προηγούμενα χρόνια, κυρίως το 2005, ή αυτές θα χορηγηθούν υποχρεωτικά και σε ημερομηνίες που αυθαιρέτως ορίζει η επιχείρηση. Το θέμα προκάλεσε αναστάτωση μεταξύ του προσωπικού και ο Σύλλογος Εργαζομένων κατέθεσε χθες μηνυτήρια αναφορά στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθήνας. «Ο εργοδότης δεν έχει το δικαίωμα να χορηγήσει υποχρεωτικά οφειλόμενη άδεια προηγούμενου έτους και ο εργαζόμενος μπορεί να αρνηθεί τη λήψη αυτής της άδειας», τόνισε στην «Ε» ο πρόεδρος των εργαζομένων Γιώργος Κωνσταντινόπουλος. -
Μήπως οι άδειες που δεν είχαν πάρει 'αντικαταστάθηκαν' από αναρρωτικές;
Ρωτάω γιατί έχω δει το έργο και την ίδια λύση κι αλλού. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Μήπως οι άδειες που δεν είχαν πάρει 'αντικαταστάθηκαν' από αναρρωτικές;
Ρωτάω γιατί έχω δει το έργο και την ίδια λύση κι αλλού.Τι λες ρε manosk!
Μιλάμε για άδειες που οι περισσότεροι δεν μπορούσαν να πάρουν μέσα στο έτος λόγω φόρτου εργασίας (21-25 ημερες ετησίως κανονικής άδειας) και αντί να τους τις πληρώνει η μισθοδοσία ως ώφειλε γινόταν μεταφορά υπολοίπου για το επόμενο έτος ώσπου κάποια στιγμή το υπολοίπο αδειας σε μερικούς διογκώθηκε!Και ήρθε ένα πρωϊνό του Απρίλη όπου τους έσβησαν τα προηγούμενα υπόλοιπα αδειών χωρίς να τις πληρωθούν
-
Ο χρήστης SAXOGUS2 έγραψε:
Μήπως οι άδειες που δεν είχαν πάρει 'αντικαταστάθηκαν' από αναρρωτικές;
Ρωτάω γιατί έχω δει το έργο και την ίδια λύση κι αλλού.Τι λες ρε manosk!
Μιλάμε για άδειες που οι περισσότεροι δεν μπορούσαν να πάρουν μέσα στο έτος λόγω φόρτου εργασίας (21-25 ημερες ετησίως κανονικής άδειας) και αντί να τους τις πληρώνει η μισθοδοσία ως ώφειλε γινόταν μεταφορά υπολοίπου για το επόμενο έτος ώσπου κάποια στιγμή το υπολοίπο αδειας σε μερικούς διογκώθηκε!Και ήρθε ένα πρωϊνό του Απρίλη όπου τους έσβησαν τα προηγούμενα υπόλοιπα αδειών χωρίς να τις πληρωθούν
'Εργασιακά δικαιώματα'...
-
Χμμμ.. στα 16? Αυτοκίνητο?? Και ακόμα χειρότερα στα 14 μηχανάκι???
Οδηγούσα από τα 13-14 στο χωριό.. Τωρα 11 χρόνια μετά, λέω, πάλι καλά που δεν σκότωσα κανένα. Τυχερός είμουν με τις βλακείες που έκανα..
Εδώ στα 18 και δεν είχα μυαλό να οδηγήσω και θα αφήσω τον αδερφό μου που είναι 16 να οδηγήσει?? Με τίποτα..
Χτες κηδεύτηκε συμμαθητής του αδερφού μου μετά από ατύχημα που είχε με παπί... Οι γονείς του σε άθλια κατάσταση.. Γιατί όμως τον άφησαν να πάρει μηχανάκι σε τέτοια ηλικία;
-
Ο χρήστης SAXOGUS2 έγραψε:
Μήπως οι άδειες που δεν είχαν πάρει 'αντικαταστάθηκαν' από αναρρωτικές;
Ρωτάω γιατί έχω δει το έργο και την ίδια λύση κι αλλού.Τι λες ρε manosk!
Μιλάμε για άδειες που οι περισσότεροι δεν μπορούσαν να πάρουν μέσα στο έτος λόγω φόρτου εργασίας (21-25 ημερες ετησίως κανονικής άδειας) και αντί να τους τις πληρώνει η μισθοδοσία ως ώφειλε γινόταν μεταφορά υπολοίπου για το επόμενο έτος ώσπου κάποια στιγμή το υπολοίπο αδειας σε μερικούς διογκώθηκε!Και ήρθε ένα πρωϊνό του Απρίλη όπου τους έσβησαν τα προηγούμενα υπόλοιπα αδειών χωρίς να τις πληρωθούν
Το λέω γιατί, όπως είπα, το έχω ξαναδεί. Συγκεκριμένα κάποιοι υπάλληλοι (όχι πολλοί, αλλά αρκετοί, κυρίως 'κυρίες') έπαιρναν άδειες αναρρωτικές κάργα και ακριβώς στα όρια του νόμου. Βέβαια δεν άγγιζαν τις κανονικές τους άδειες κι έφτασαν να έχουν άδειες 3 ετών. Κάποια στιγμή έπεσε τσεκούρι με μια απόφαση της ηγεσίας, βάσει της οποίας θα έπαιρναν όλοι τις 'περισσευούμενες' άδειες εντός τριμήνου και έως 15 μέρες.
Βέβαια, όπως ήταν φυσικό, με τα ξερά κάηκαν και τα χλωρά, αλλά την ευθύνη την είχαν οι πονηροί που έκαψαν τους πραγματικά εργατικούς και φιλότιμους. Όπως συμβαίνει συνήθως δηλαδή. -
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Χμμμ.. στα 16? Αυτοκίνητο?? Και ακόμα χειρότερα στα 14 μηχανάκι???Οδηγούσα από τα 13-14 στο χωριό.. Τωρα 11 χρόνια μετά, λέω, πάλι καλά που δεν σκότωσα κανένα. Τυχερός είμουν με τις βλακείες που έκανα..
Εδώ στα 18 και δεν είχα μυαλό να οδηγήσω και θα αφήσω τον αδερφό μου που είναι 16 να οδηγήσει?? Με τίποτα..
Χτες κηδεύτηκε συμμαθητής του αδερφού μου μετά από ατύχημα που είχε με παπί... Οι γονείς του σε άθλια κατάσταση.. Γιατί όμως τον άφησαν να πάρει μηχανάκι σε τέτοια ηλικία;
Αυτό λέω και εγώ. Από Κω είμαι, όλοι έχουν παπιά/σκούτερ από τα 14/15. Τουλάχιστον 1-2 θάνατοι τον χρόνο. (για παιδιά κάτω από 17)
Τα μηχανάκια ΠΡΕΠΕΙ να πάνε στα 18. Μέχρι τότε και το ποδήλατο καλό είναι. Δεν καταλαβαίνω τι διαφορά, στα 50 κυβικά πάνε με 90, στα 125 κυβικά με 120. Και στις δύο ταχύτητες το κακό γίνεται.
Τα λέω αυτά αν και είχα μηχανάκι στα 16 παρά 3 μήνες και γενικά δεν έκανα τρέλες κτλ αλλά ήμουν πολύ προσεχτικός.
Madako, τώρα το βλέπεις έτσι, όσο μεγαλώνεις όμως βλέπεις πως αλλάζουν και τα μυαλά σου και των φίλων σου (όχι όλων δυστυχώς). Όταν και εσύ γίνεις 18 και 20 θα καταλάβεις ότι όσο είσαι μικρός τα πάντα σου φαίνονται πολύ πιο εύκολα και ακίνδυνα.
"ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ"