-
drift με f1
γραμμές στο χώμα
παρκάρω τη νταλίκα με χειρόφρενο
λευτερια στη παλαιστίνη -
Ο χρήστης KingManos έγραψε:
drift με f1
γραμμές στο χώμα
παρκάρω τη νταλίκα με χειρόφρενο
λευτερια στη παλαιστίνηΚαι οι σωστές απαντήσεις είναι:
drift με νταλίκα
γραμμές στη παλαιστήνη με χειρόφρενο
παρκάρω στο χώμα
λευτεριά στην f1 -
Δεν γραμμες που δεν γραμμες δεν πας για ψαρεμα που λεει και το ρητο!
Παντως ειναι η αληθεια ακομη ψαχνω να βρω εκεινα τα χρονομετρα στο δρομο για να αξιολογησουν την ταχυτητα μου!
Περι ορεξεος κολοκυθοπιτα και συγνωμη αν φαινομαι υπερβολικος αλλα ποσες φορες στησατε χρονομετρα σε δημοσιο δρομο για να μετρηθειτε μου λετε και μενα, χωρια που δεν θυμαμαι πολλους οταν περναει - με γραμμες - πχ ο Loeb να ζητωκραυγαζουν σαν τρελλοι ενω οταν περνα κανενας Βορειος, κανενας Γκαλλι κλπ 'με το πλαι κι οπου παει' κι ας μην γραφει χρονους ολοι ειναι στον αερα.
Η μηπως δεν εισαστε εσεις οι ιδιοι που αντιδρατε ετσι στο Ακροπολης, αν οχι τοτε ποιος το κανει;Προσωπικα χεστηκα αν κανω καλυτερο χρονο σε μια συγκεκριμενη διαδρομη αν δεν την απολαυσω, δεν οδηγω για να αποδειξω κατι εστω κι οταν μου κολλησει καποιος και κανουμε ατυπη κοντρα, οταν παω γρηγορα ευχαριστιεμαι ταχυτητα, οταν παω γρηγορα αλλα με το πλαι οπου κι οταν το επιτρεπουν οι συνθηκες και η κουλαμαρα μου απλα ειναι 'αλλα κολπα'.
Καθενας βεβαια εχει και τα δικια του απλα ξαναλεω για να μην παρεξηγηθω οι πλαγιολησθησεις δεν ειναι για ολα τα αυτοκινητα και στυλ οδηγησης, προσωπικα απο τοτε που επαψα να φοβαμαι το 'γλυστρημα' και μπορω να πηγαινω με πολλα και με το πλαι (ενταξει μου το επιτρεπει και το αυτοκινητο) καταλαβα τι θα πει πραγματικα γρηγορη οδηγηση, μεχρι τοτε απλα νομιζα πως οδηγουσα ενω στην αληθεια παλευα τις φοβιες μου λεγοντας πως οδηγω γρηγορα μεν αλλα γραμμικα!
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
drift με f1
γραμμές στο χώμα
παρκάρω τη νταλίκα με χειρόφρενο
λευτερια στη παλαιστίνηΚαι οι σωστές απαντήσεις είναι:
drift με νταλίκα
γραμμές στη παλαιστήνη με χειρόφρενο
παρκάρω στο χώμα
λευτεριά στην f1drift με χωμα
γραμμες στο χειροφρενο της νταλικας
f1 στην παλαιστινη
λευτερια στο παρκινγκμπεεεεεε
-
Μπράβο ρε Jim Theo, όποτε postάρεις, γράφεις. Εύγε.
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Τα έχουμε κάνει αχταρμά στη συζήτηση...Έχω την εντύπωση ότι ένα μέρος της συζήτησης γίνεται μόνο και μόνο διότι άλλοι καταλαβαίνουν το 'οδήγηση με γραμμές' ως 'γρήγορη οδήγηση επάνω στην ιδανική τροχιά' κι άλλοι ως 'γρήγορη οδήγηση επάνω στην ιδανική τροχιά, κατά την οποία το αυτοκίνητο δε γλιστράει με το πλάι'.
-
Στο δρόμο, με την 75άρα μόνο πόρτεεεες... Οταν πάω για καρτάκια όμως, το χρονόμετρο έχει τον πρώτο και τελευταίο λόγο (οταν το καρτ δεν είναι για πέταμα)
-
Merci Janaut........
Ragniotti.... Ti legate gia xronoys?????
-
ÃñáììÝò ???
Ðïõ ôéò âñÞêáôå ôéò ãñáììÝò ??
ãéá íá êéíçèåßò **ãñÞãïñá **ðÜíôá ðñÝðåé íá õðÜñ÷åé ëßãï ðåñéóóüôåñç ïëßóèçóç ôïõ ðßóù ìÝñïõò (äëä áìåëçôÝá ïëßóèçóç Þ íôñéöôÜñéóìá ) áíÜëïãá ôïõ åßäïõò êáé ôçò äéÜñêåéáò ôçò üðïéáò óôñïöÞò .
Ïðùò åßðå êáé ï nidosan 'ðáßæïíôáò ìå ôçí ðñüóöõóç' ...... -
Ο χρήστης InsaneDriver έγραψε:
Βασικά πιστεύω ότι για να οδηγήσεις πραγματικά γρήγορα με drift(βλέπε WRC), πρέπει να έχεις τετρακίνητο. Είναι προφανές νομίζω...Ο Schumacher και ο κάθε πιλότος της F1 μπορεί να οδηγήσει με drift. Αλλά χαντακόνωνται οι χρόνοι λόγω πίσω κίνησης.
Καλα, μην εισαι και τοσο σιγουρος...Κατ'αρχας F1 δεν μπορει να παει με το πλαι αν αυτο εννοουσες. Οτιδηποτε εκτος οριακης γραμμης, σχεδον αυτοματα σημαινει τετακα ακριβως επειδη η F1 ειναι σχεδιασμενη να πηγαινει οσο το δυνατον πιο γρηγορα (=με γραμμες) και δεν συγχωρει τιποτα περαν αυτου.
Απο κει και περα με πολιτικα αυτοκινητα, επισης μην εισαι καθολου σιγουρος οτι επειδη καποιος ειναι καλος στην F1, μπορει να πηγαινει και με το πλαι...Οπως εχει αρκετες φορες αποδειχτει σε διαφορα drift events κυριως στην Αγγλια οπου ειχαν συμμετασχει πιλοτοι και δοκιμαστες της F1.
-
Ο χρήστης KingManos έγραψε:
παρκάρω τη νταλίκα με χειρόφρενοΠήγαινε σε κανένα Truck Festival (τον Μάϊο στις Σέρρες) και θα
τα δεις όλα !!!!! -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Γραμμές! Παρόλο που δεν έχω ασχοληθεί με το drift λόγω ακαταλληλότητας αυτοκινήτου, νομίζω ότι είναι απλά για απόλαυση της στιγμής. Πολλές φορές το επιδιώκω σε γλιστερα οδοστρώματα με το προσθιοκίνητο, αλλά στην πίστα ο χρόνος είναι αυτός που σου δείχνει την βελτίωση ως γρήγορος οδηγός.
Το καλύτερο θα ήταν χωμάτινη οδηγηση με αγωνιστικό, όπου γράμμες και υπερστροφές μπορούν να συνυπάρξουν. -
Το καλύτερο θα ήταν χωμάτινη οδηγηση με αγωνιστικό, όπου γράμμες και υπερστροφές μπορούν να συνυπάρξουν
Εχεις ποτε συνοδηγησει σε καποιο εστω μετριο αγωνιστικο και χωματινη ειδικη, γιατι αν εχεις και συνεχιζεις να μιλας για γραμμες στο χωμα εγω μαλλον μπηκα σε λαθος οδηγο.
Ποιες γραμμες που στο χωμα γλυστρας και στην ευθεια με οποιοδηποτε αυτοκινητο και τυπο μεταδοσης, να τρελλαθουμε τελειως;
Μια φορα συνοδηγησα σε πλοηγο αυτοκινητο και ασφαλτινες διαδρομες και πιο συγκεκριμενα στο ραλλυ Θερμαικου (Χαλκιδικη στο Χολομωντα-Πετροκερασα κλπ για οσους ξερουν) και με οδηγο παλιο και πολυ εμπειρο που πηγαινε σχετικα με γραμμες και φυλαγμενα και παραυτα τα γλυστρηματα ηταν ατελειωτα κι ας ημασταν με μπροστοκινητο αυτοκινητο (Renault 11 Ragnioti).
Απορω δηλαδη που ειδατε τις γραμμες στο χωμα και δεν το λεω ειρωνικα απλα καθηστε σαν θεατες σε μια χωματινη ειδικη και ευχαριστως μετα να αποδεχθω πως εχω λαθος.
Εκτος και λεγοντας γραμμες ενοειτε την προσπαθεια του οδηγου να κανει πιο ευθεια τα ενδιαμεσα κομματια μεταξυ των στροφων κερδιζοντας χρονο ενω στις στροφες θελοντας και μη η καποιες φορες επιδιωκοντας το κιολας γυριζει!
Αλλο 'τι μου κανεις' κι αλλο 'τι μου γινεσαι' μην μπερδευεστε! -
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Το καλύτερο θα ήταν χωμάτινη οδηγηση με αγωνιστικό, όπου γράμμες και υπερστροφές μπορούν να συνυπάρξουν
Εχεις ποτε συνοδηγησει σε καποιο εστω μετριο αγωνιστικο και χωματινη ειδικη, γιατι αν εχεις και συνεχιζεις να μιλας για γραμμες στο χωμα εγω μαλλον μπηκα σε λαθος οδηγο.
Ποιες γραμμες που στο χωμα γλυστρας και στην ευθεια με οποιοδηποτε αυτοκινητο και τυπο μεταδοσης, να τρελλαθουμε τελειως;
Μια φορα συνοδηγησα σε πλοηγο αυτοκινητο και ασφαλτινες διαδρομες και πιο συγκεκριμενα στο ραλλυ Θερμαικου (Χαλκιδικη στο Χολομωντα-Πετροκερασα κλπ για οσους ξερουν) και με οδηγο παλιο και πολυ εμπειρο που πηγαινε σχετικα με γραμμες και φυλαγμενα και παραυτα τα γλυστρηματα ηταν ατελειωτα κι ας ημασταν με μπροστοκινητο αυτοκινητο (Renault 11 Ragnioti).
Απορω δηλαδη που ειδατε τις γραμμες στο χωμα και δεν το λεω ειρωνικα απλα καθηστε σαν θεατες σε μια χωματινη ειδικη και ευχαριστως μετα να αποδεχθω πως εχω λαθος.
Εκτος και λεγοντας γραμμες ενοειτε την προσπαθεια του οδηγου να κανει πιο ευθεια τα ενδιαμεσα κομματια μεταξυ των στροφων κερδιζοντας χρονο ενω στις στροφες θελοντας και μη η καποιες φορες επιδιωκοντας το κιολας γυριζει!
Αλλο 'τι μου κανεις' κι αλλο 'τι μου γινεσαι' μην μπερδευεστε!Για δες την υπογραφή μου.. και έχω συνοδηγήσει και έχω οδηγήσει.
Τα γλυστρήματα στο χώμα είναι κάτι το εντελώς φυσιολογικό και μάλιστα είναι μέρος της γοητείας του. Όπως και στην άσφαλτο έτσι και στο χώμα έχεις στο μυαλό μια ιδανική γραμμή η οποία βέβαια είναι δύσκολο να την ακολουθήσεις. -
Τα γλυστρήματα στο χώμα είναι κάτι το εντελώς φυσιολογικό και μάλιστα είναι μέρος της γοητείας του.
Οκ αλλα δεν βλεπω να διαφωνουμε στο τελευταιο που λες, προς τι τοση συζητηση για να γινει κατανοητο πως λεμε αναλογα πραγματα;
Αν κι εγω επαναλαμβανω δεν ειμαι της αποψης παω με γραμμες κι οπου μου γλυστρησει, αλλα το προκαλω οπου χρειαζεται η γιατι ετσι μου αρεσει και προλαβαινω δυσκολες καταστασεις η απλα φχαριστιεμαι αναλογως.
Τελος παντων το σκισαμε το θεμα και νομιζω ενας απο τους λογους ειναι ο μη ξεκαθαρος τιτλος που σηκωνει διαφορες ερμηνειες! -
Απλά εννοούν ότι η οδήγηση στο χώμα, οι ιδανικές γραμμές που πρέπει να ακολουθήσει δηλαδή ο οδηγός, περιλαμβάνουν ατελείωτες πλαγιολισθήσεις. Έτσι κατάλαβα τουλάχιστον ...
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Απλά εννοούν ότι η οδήγηση στο χώμα, οι ιδανικές γραμμές που πρέπει να ακολουθήσει δηλαδή ο οδηγός, περιλαμβάνουν ατελείωτες πλαγιολισθήσεις. Έτσι κατάλαβα τουλάχιστον ...ε καλά όχι κι ατελείωτες .....(εκτός αν μιλάμε για κανα mkII)
-
To Drift όπως είπαν και κάποιοι,είναι ένα παραπάνω βήμα απο την οδήγηση με γραμμές..
Αν καταφέρεις να οδηγείς έτσι η απόλαυση είναι απίστευτη αλλά χρειάζεται και το κατάλληλο αυτοκίνητο.
Βέβαια όταν βρίσκεσαι σε δρόμο ο κίνδυνος αυξάνει σημαντικά.Όσο για τους οδηγούς F1 πιστεύω οτι σίγουρα μπορούν να drifτάρουν..
Όταν μπορούν σε αρκετές περιπτώσεις να κρατήσουν τις f1 ενώ έχει φύγει το πίσω μέρος ,γιατί να μην μπορούν να κάνουν ότι θέλουν με ένα αυτοκίνητο δρόμου;
Μάλιστα θυμάμαι τον Eddie Irvine να ντριφτάρει με μια jaguar ιδιαίτερα καλά.. -
Ακόμη δεν ψήφισα όμως
Αφήνω το χώμα στην άκρη γιατί είναι άλλα κόλπα και θα ψηφίσω για το δρόμο και την πίστα... γραμμές.
Α και να διυεκρινίσω ότι ένα φλικ για τοποθέτηση του αυτοκινήτου ή κάποιο γλύστριμα όταν υπερβάλουμε δεν το θεωρώ ντριφτ. -
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Όσο για τους οδηγούς F1 πιστεύω οτι σίγουρα μπορούν να drifτάρουν..Αν θες να πεις ότι μπορούν γενικώς να πλαγιολισθήσουν ένα αυτοκίνητο, ναι, προφανώς μπορούν. Άλλοι καλύτερα, άλλοι χειρότερα. Αν όμως βάλεις έναν οποιονδήποτε οδηγό F1 να προσπαθήσει να driftάρει στα ίδια επίπεδα με οδηγούς αγώνων drift, δεν έχει ελπίδα, αν δεν προπονηθεί. Και το drift τέχνη είναι και θέλει εξάσκηση
Drift vs Γραμμές :)