Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επίσημο thread:GP Αυστραλίας-Μελβούρνη
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Επίσημο thread:GP Αυστραλίας-Μελβούρνη
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 12 / 15
    Formula 1
    40
    299
    556
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mschumacher last edited by

      Ο χρήστης Theofaman έγραψε:

      Αν είναι ο πιό αδικημένος δεν ξέρω, αλλά για την κορυφαία ομάδα συμφωνώ. Δηλαδή τί παραπάνώ έχει ο Μάσσα από τον Heidfeld?

      έχει μάνατζερ τον γιό του Todt

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        el3stein last edited by

        εμενα μου κανει εντυπωση πώς μια ομαδα που απο τοτε που ξεκινησε ως BAR-HONDA δεν εχει κανει ουτε μια νικη κ με εναν οδηγο που εχει τρεξει πανω απο 100 αγωνες κ επισης δεν εχει ποτε του νικησει (για οποιονδηποτε λογο) μπορει να χαραμιζει 3 βαθμους (ασχετα με αγωνιστικο πνευμα και δημοσιες σχεσεις κλπ.οι 3 βαθμοι ειναι ωμη πραγματικοτητα) γιατι νομιζει οτι θα κερδισει εναν αγωνα σε 3 βδομαδες.τοση σιγουρια (μη την πω υπεροψια) πού τη βρηκανε;ο Symonds ειπε οτι θα εκανε το ιδιο μ αυτους ομως ξερει οτι εχει κ το αμαξι κ τον οδηγο για να κερδισει.οι 3 βαθμοι το 2003 ηταν ενα ολοκληρο πρωταθλημα.δεν εχουν ακουσει που λενε μαζευε κ ας ειν και ρογες;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mschumacher last edited by

          Ο χρήστης antony baltz έγραψε:

          Με τα απανωτά SC για μια στιγμή φάνηκε ότι ο MS μπορούσε να χτυπήσει 4αδα αλλά τελικά τακτική 1 pit είναι ίσως πολύ επίπονη για τα λάστιχα στην Μελβούρνη.

          2 ανεφοδιασμοί! τα καύσιμα που έβαλε ο ΜΣ στο 1ο ανεφοδιασμό δεν ήταν αρκετά (8 δευτ.) για να βγάλει τον αγώνα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            antsakalis last edited by

            Theofaman έγραψε:

            Αν είναι ο πιό αδικημένος δεν ξέρω, αλλά για την κορυφαία ομάδα συμφωνώ. Δηλαδή τί παραπάνώ έχει ο Μάσσα από τον Heidfeld?
            έχει μάνατζερ τον γιό του Todt

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              adis4gr last edited by

              Ο χρήστης el3stein έγραψε:
              εμενα μου κανει εντυπωση πώς μια ομαδα που απο τοτε που ξεκινησε ως BAR-HONDA δεν εχει κανει ουτε μια νικη κ με εναν οδηγο που εχει τρεξει πανω απο 100 αγωνες κ επισης δεν εχει ποτε του νικησει (για οποιονδηποτε λογο) μπορει να χαραμιζει 3 βαθμους (ασχετα με αγωνιστικο πνευμα και δημοσιες σχεσεις κλπ.οι 3 βαθμοι ειναι ωμη πραγματικοτητα) γιατι νομιζει οτι θα κερδισει εναν αγωνα σε 3 βδομαδες.τοση σιγουρια (μη την πω υπεροψια) πού τη βρηκανε;ο Symonds ειπε οτι θα εκανε το ιδιο μ αυτους ομως ξερει οτι εχει κ το αμαξι κ τον οδηγο για να κερδισει.οι 3 βαθμοι το 2003 ηταν ενα ολοκληρο πρωταθλημα.δεν εχουν ακουσει που λενε μαζευε κ ας ειν και ρογες;

              ελα ντε...δηλαδη στην ιμολα θα περασουν τις 2 ρενω και τις 2 μακλαρεν, χωρια ο μικαελ?θα πρεπει να χεις σιγουρο το βαθρο και γω δεν ξερω κανεναν που να ειναι σιγουρος για το πως πανε τα πραγματα μεσα σε ενα πσκ...στο κατω κατω αν ειναι τοσο σιγουροι για τις δυνατοτητες τους, οι 10 θεσεις κατω δε κανουν το βαθρο απροσπελαστο....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mschumacher last edited by

                αν ήταν ο Μπαρικέλο σίγουρα θα του έλεγαν 'κατέβα και σπρώξε να πάρουμε βαθμούς, και αν μπορείς κάνε chop στον Fisichella - σίγα μη τολμήσει να σε πατήσει!'

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pininfarina last edited by

                  Οπως ειπα και πριν συμφωνω με el3stein, adis και greo, επισης σε αυτο τον αγωνα ο Button ανεβηκε τοσο μπροστα και επειδη Fisichella, Monty, Williams και οι 2 Ferrari ηταν εκτος παιχνιδιου, στην Imola και να βελτιωσουν το αμαξι δε θα εχουν αυτη την ανεση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    adis4gr last edited by

                    Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
                    αν ήταν ο Μπαρικέλο σίγουρα θα του έλεγαν 'κατέβα και σπρώξε να πάρουμε βαθμούς, και αν μπορείς κάνε chop στον Fisichella - σίγα μη τολμήσει να σε πατήσει!'

                    τον εβλεπα τον μπαρικελο τοτε ιπταμενο και τζεντλεμαν...η ακομα χειροτερα, θα του λεγαν τρεχα γυμνος να μπει safety car!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kantoniou last edited by

                      Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
                      Σιγα ρε φιλε να πουμε, με αυτο το fosa που κοτσαρες και δεν εμφανιζεται κιολας
                      (...)
                      Ισα ρε οδηγαρα που θα κανεις και μαθηματα στο Massa
                      (...)
                      Βασικα την πληρωσες εσυ και για αλλους ξερολες πιο πριν... Προσεχε με πειραζουν και οι αστοχες γνωμες αλλα η αποτομη απαντηση μου προηγουμενως αφορουσε αυτο το απολυτο στυλακι και μονο...
                      (...)
                      Γιναμε ολοι φιγουρατζηδες και δημοσιογραφοι της πλακας...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        socratesdtc last edited by

                        Μου φαίνεται πολύ περίεργη η λογική σας ρε παιδιά. Ναι σίγουρα δέν είναι εύκολη μια νίκη στην Ϊμολα αλλα τι λετε περι υπεροπτικές κινήσεις κλπ? Είναι κακό που μια ομάδα θέλει να πάρει την νίκη? Τι άλλο θα δούμε..... Εδώ πρίν λίγες σελίδες βγάλαμε κωλοπέδι τον Κίμι επειδή τόλμησε να κάνει fastest lap στο τέλος του αγώνα. Καλα η FIA πού είναι?? Δέν το είδε το γεγονός να δώσει ποινή??

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 0
                          007 last edited by

                          1. Θεωρω απαραδεκτο κατα την αποψη μου που δεν το τερματισε το μονοθεσιο του ο Τζενσον. Εκει περα τα δινεις ολα και τερματιζεις. Αλλα, εγω ενας απλος υποστηρικτης ειμαι που λεω την γνωμη μου και τπτ παραπανω. Η Χοντα ξερει καλυτερα και απο μενα και απ ολους τι επρεπε να κανει κλπ.

                          2. Ο Αλονσο φετος δεν θα παρει πρωταθλημα που να κοπανιεται και ας εχει το προβαδισμα τωρα στην αρχη. Περσι καθοταν αυτος και ο Μπριατορε και υπολογιζαν (ελεος δλδ αν ειναι νοοτροπια πρωταθλητη αυτη) τι θεσεις πρεπει να παρει για να του εξασφαλιστει η κουπα. Πολυ απλα δεν εχει τι στοφα να ειναι πρωταθλητης εγω αυτο εχω συμπαιρανει και ειναι και η γνωμη μου οσο απολυτη και αν ακουγεται.

                          Αυτα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            patro last edited by

                            ρε πρακτορα εγω θα ελεγα το ακριβως αντιθετο. οτι μονο ο αλονσο μου γεμιζει το ματι για πρωταθλητης.κανενας αλλος.
                            βεβαια του χρονου που θα φυγει η ρενο θα παει απατη.τα παρακαλια στον φισικελα να παει πιο γρηγορα τα εχουμε ακουσει και σε αλλους αγωνες.

                            --ενω η νοοτροπια του ντενις να παρει ο ραικονεν το πρωταθλημα με αποτελεσμα να χασει και των κατασκευαστων ειναι νοοτροπια πρωταθλητη??.

                            --του χρονου με ραικονεν και αλονσο στην ιδια ομαδα(αν γινει τελικα) μαλλον τον αλονσο βλεπω απο πανω.

                            --αλλοι καραγυφτοι αυτοι στη φερραρι να υπολογιζουν απο την αυστρια ποιος θα παρει το πρωταθλημα το 2002.ουτε ο σουμι εχει τη στοφα πρωταθλητη?

                            και τι ειναι αυτη η στοφα? ο μοντογια θα πουμε δε την εχει--ναι αλλα στην αμερικη την ειχε??

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              monoimoi last edited by

                              Ματά από χροοοονια ερευνών έχω καταλήξει στο εξής συμπέρασμα... Στόφα πρωταθλητή για όλους τους 'έξω απ' τον χορό' είναι μια ιδιότητα που αποκτάς αφού γίνεις πρωταθλητής. Μέχρι τότε κανείς δεν την έχει, αν τύχει και το πάρουν το πρωτάθλημα, την αποκτούν. Αυτά για τον κ. Τακη.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • 0
                                007 last edited by

                                Στα σημεια σου συμφωνουμε φιλτατε. Οντως ετσι εγιναν τα πραγματα. Εγω βεβαια δεν λεω οτι δεν το πηρε δικαια ο Αλονσο περσι το πρωταθλημα. Λεω οτι δεν το αξιζε. Δεν νοειτε να λεγεσαι πρωταθλητης και να μην δινεις το μαξιμουν συνεχεια για να κερδιζεις σε καθε αγωνα...αντιθετα καθεσαι και υπολογιζεις με το μπλοκακι σου ποσους βαθμους θες και τι θεσεις σου αρκουν για να το εξασφαλισεις.
                                Αλλα ενταξει θα μου πεις τωρα ετσι ειναι αυτα τι να κανουμε ειναι και αυτος ενας τροπος......και δικιο θα εχεις....

                                Οσο για τη στοφα του πρωταθλητη θα στο εξηγησω τι εννοω. Ειναι η νοοτροπια του νικητη. Δεν μπορω να το εξηγησω πιο απλα. Το να τα δινεις ολα για να κερδισεις σε καθε αγωνα λες και ειναι ο τελευταιος σου, να τα ρισκαρεις ολα... αλλα επισης να εχεις και αυτο το κατι που σε ξεχωριζει απο ολους τους υπολοιπους με ενα ιδιομορφο τροπο.

                                Παραδειγμα. Επειδη παρατηρω και MotoGP θα σου πω μια απλη παρατηρηση που εχω δει. Ο Ροσσι καθε φορα που ειναι στην εκκινηση, σε οποιαδηποτε θεση ειναι στο γκριντ ειτε 1η ειτε τελευταια, παντα σκυβει αρκετα κατω πανω στη μηχανη προφανως θελει να βοηθηθει οσο πιο πολυ μπορει αεροδυναμικα....ε αυτο εγω δεν το εχω δει να το κανει κανενας αλλος. Τοσα χρονια που παρακολουθω δεν το εχει δει να το κανει αλλος. Αυτη η μικρη διαφορα (μπορει και να κανω λαθος αλλα αυτη την εντυπωση εχω) ειναι που σου δειχνει οτι διαφερει απο τους αλλους γι αυτο και ειναι εκει που ειναι.

                                Α, και κατι ασχετο που θυμηθηκα τωρα μιας και μιλησα για Ροσσι και Αλονσο. Καταλαβε τι ειπε ο Αλονσο οταν ειπε οτι με προπονηση στη μηχανη μπορει να κερδισει τον Ροσσι? Σοβαρα τωρα καταλαβε η το ειπε για να προκαλεσει τις εντυπωσεις? Ιδου η απορια....Και οταν ο Ροσσι τον προκαλεσε ανοιχτα που ηταν ο champ? Μαλλον κατι εγραφε στο μπλοκακι του..... Πραγματικα δεν σεβεται τπτ αυτο μονο εχω να πω. Εδω δεν σεβαστηκε ομαδα, μανατζερ και πηγε υπουλα και π***στικα και υπεγραψε για τη Μακλαρεν και μου λετε οτι ειναι και πρωταθλητης? Στα χαρτια ναι, αλλα στην καρδια...δυστυχως απετυχε. Και γι αυτο ακριβως το λογο φετος δεν εχει κουπα που να κοπανιεται.

                                Αυτα και συγνωμη για το μεγεθος του ποστ αλλα και για το υφος. Καληνυχτα σε ολους. Αυριο εχω και ταξιδι πρωι πρωι παω Αγγλια παλι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  socratesdtc last edited by

                                  πάντως ο Δ. Χοιδάς πιστεύει οτι δέν υπέγραψε ύπουλα. Ο ίδιος ο Briatore τον πούλησε και ολο το άρθρο ήταν πολύ καλό. Το ζουμί είναι οτι η mclaren τον θέλει μάλλον μόνο για τους σπόνσορες. Παίζει παρα πολυ παρασκήνιο πλέον...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    red-spirit last edited by

                                    Βλέπω ότι το θέμα του μη τερματισμού ή σαφέστερα της μη-προσπάθειας να τερματίσει για μερικές δεκάδες μέτρα ο Μπάτον σας απασχόλησε αρκετά... Με βασάνισε κι εμένα το θέμα. Θυμάμαι οτι 'η μαϊμού' Αλαίν Προστ κε τσακάλη μου στα ντουζένια του έσπρωχνε την ΜακΛάρεν του για να πάρει μια εκτη θέση και ένα (1) μόλις βαθμουλάκο, τότε που κατακτούσε τα πρωταθλήματα το ένα πίσω από το άλλο... Δεν ξέρω μπορεί να είχε ντοπαριστεί κι αυτός σαν τον Φάτζιο

                                    Anyway - στο θέμα μας: Το να μην μπορεί να δοκιμάσει να σπρώξει ένα φλεγόμενο μονοθέσιο με κίνδυνο ίσως και της ζωής του ένας Άγγλος φλώρος θεωρείται ντροπή. Μάλιστα. Ναι το ξέρω χάθηκε το αθλητικό πνεύμα και άλλα ρομαντικά και επικά στοιχεία στην Φ1 και μπλα μπλα μπλα... Αυτό όμως που εγώ ξέρω ότι αν καπού μπορώ να 'ρίξω' το φταίξιμο αυτό είναι στους ανεγκέ-φαλους οραματιστές των νέων κανονισμών που χρόνια τώρα μας ταλανίζουν και μας ζαλίζουν τον έρωτα με κάθε λογής τζογαδόρικη πατέντα που αυτοί σκαρφίζονται!!!

                                    Μα είναι σοβαρός ο κανονισμός της απαγόρευσης αλλαγής κινητήρα μετά ή πριν από αγώνα στο κατεξοχήν ακριβό και άρα προχωρημένο από πάσα άποψη Σπορ στον πλανήτη?!? Εντάξει υπάρχει και η σούπερ αγγούρι ή παλιότερα η αρροους και η μινάρντι που δεν μπορούσαν να ανταπεξέλθουν. Ως εδώ κύριοι!! Η F1 δεν είναι για αναξιοπαθούντες ούτε για καιροσκόπους! Όπως πάτε αντί να κερδίσετε σε απήχηση και σε ρευστό θα χάσετε τα αυγά και τα πασχάλια.

                                    Ύστερα γιατί δηλαδή δεν έκανε καλά η Χόντα που δεν άφησε τον 'ξενέρωτο' να ζπρώξει το μονοθέσιο λίγα μέτρα? Έτσι όπως έχει γίνει η φόρμουλα με τα απίθανα τερτίπια της γιατί να μην παίξει άλλη μια παρτίδα ανέξοδου πόκερ με προοπτική να πάει για τα πολλά στην Ίμολα ή να τα χάσει όλα?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      adis4gr last edited by

                                      Ο χρήστης patro έγραψε:

                                      βεβαια του χρονου που θα φυγει η ρενο θα παει απατη.

                                      η βεβαιοτητα αυτη απο που πηγαζει?

                                      για το θεμα της χοντα τωρα, πιστευω οτι με το εκτοπισμα που εχει στην φ1 αυτη τη στιγμη δε μπορει να κανει υποθετικες προσθαφαιρεσεις...'χανω 3 εδω για να κερδισω 5 παρακατω' μπορει να πει η μακλαρεν, οχι η χοντα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        red-spirit last edited by

                                        Ο χρήστης adis4gr έγραψε:

                                        βεβαια του χρονου που θα φυγει η ρενο θα παει απατη.

                                        η βεβαιοτητα αυτη απο που πηγαζει?

                                        για το θεμα της χοντα τωρα, πιστευω οτι με το εκτοπισμα που εχει στην φ1 αυτη τη στιγμη δε μπορει να κανει υποθετικες προσθαφαιρεσεις...'χανω 3 εδω για να κερδισω 5 παρακατω' μπορει να πει η μακλαρεν, οχι η χοντα...

                                        Μα εδώ φαίνεται πόσο μπροστά βρίσκεται σε νοοτροπία μια ομάδα. Τρεις επιπλέον βαθμοί δεν έχουν να προσφέρουν και πολλά θεωρητικά σε αυτή τη φάση του πρωταθλήματος. Η Χόντα 'παίζει' με βάση τα χαρτιά που διαθέτει επιδιώκοντας το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα. Αν ο Μπάτον πάρει και νέα πολ ποζίσιον στην Ίμολα αυτόματα εξαργυρώνει 100% την καλή εικόνα της ομάδας σε σχέση με μια αμφίβολη και βεβιασμένη προσπάθεια να σπρωχτεί το μονοθέσιο να τερματίσει με τα χίλια βάσανα. Είναι νοοτροπία νικητή με βάση το δεδομένο αυτού του περίεργου και ακατανόητου κατ' εμέ κανονισμού. Βάθρο έχει ήδη πετύχει η Χόντα. Αυτό που της λείπει σήμερα είναι μια νίκη και όχι 2-3 βαθμοί.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          adis4gr last edited by

                                          δηλαδη εσυ λες οτι η χοντα κατεβαινει με νοοτροπια 'ολα η τιποτα'???

                                          εγω βλεπω οτι εχασε βαθμους απο δικη της αποφαση (αφου φαινεται οτι ο μπατον θα μπορουσε να τερματισει), η ιμολα ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο...επαναλαμβανω οτι αν το μονοθεσιο ειναι τοσο δυνατο, το πεναλτυ των 10 θεσεων ειναι πολυ σχετικο...πιστευω οτι εγινε μια μαλλον λαθος αποφαση την οποια σπευδουν να καλυψουν λεγοντας οτι θελουν να διεκδικησουν κατι στην ιμολα...

                                          τεσπα, η ιμολα ειναι κοντα και θα δουμε αν θα δικαιωθει η χοντα...εγω θα τη συμβουλευα να δει πως θα βαλει πισω της τη τογιοτα μια και καλη και να δει τι μπορει να κανει με τη φερραρι...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            ripper last edited by

                                            Ο χρήστης nasos79 έγραψε:

                                            Επεισοδιακός αν μη τι άλλο ο αγώνας (μήπως σπάσαμε ρεκόρ σε SC;).

                                            Οι ψησταριές, βαμμένες με αστάρι του άσχετου του Dennis και του κουλού του Raikkonen, ήταν βελτιωμένες σε σχέση με τους προηγούμενους αγώνες, και σε καλύτερη θέση από ότι ήταν πέρυσι αυτή την εποχή. Για να δούμε αν με τις απώλειες που έχουν υποστεί θα μπορέσουν να εξελιχθουν όπως τις προηγούμενες χρονιές. Πάντως ενθαρυντικό το ότι μέχρι τώρα είναι η πιο αξιόπιστη ομάδα του grid!
                                            Σε σχέση με τη Renault πάντως, ήταν πολύ λίγες σήμερα.

                                            Για τις Ferrari δεν λέω τίποτα πριν τις δω στην Ίμολα, οπού περιμένω να διεκδικήσουν την νίκη.

                                            Ο Alonso εκπληκτικός σήμερα και αλάνθαστος όπως πάντα. Αν συνεχίσει να βρίσκεται στο κατάλληλο μονοθέσιο θα αφήσει εποχή.
                                            Οι Raikkonen και Fisichella μέτριοι, οι Montoya και Μ. Schumacher ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ. Ειδικά ο Κολομβιανός για πολλές κλωτσιές.
                                            Ο Button οπώς πάντα λίγος.
                                            Και ο πιο αδικημένος οδηγός ήταν και παραμένει ο Heidfield. Κάποια στιγμή πρέπει να βρεθεί σε κορυφαία ομάδα.

                                            Κουλός ο Raikkonen... Τι άλλο θα ακούσουμε εδώ; Άσχετος ο Dennis... Σωστά, εμείς τα ξέρουμε όλα και είμαστε καλύτεροι! Πόσο εύκολα γράφουμε για όλους και για όλα απ' το ωραίο γραφειάκι μας όμως, δεν το σχολιάζει κανείς!

                                            Θα αφήσει εποχή ο Alonso;;; Ως τι;;;

                                            ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ο MS, επειδή πίεσε πέρα απ' τα όριά του ένα μονοθέσιο ανάξιό του, τη στιγμή που έτσι κι αλλιώς, δεν έχει να κερδίσει ή να χάσει κάτι... Μάλλον έχουμε ξεχάσει για ποιον μιλάμε!!!

                                            Ρε συ Νάσο, χαλάρωσε λίγο θες να με τρελάνεις; Πιο πριν από τα bold γράφει για ψησταριές και αστάρια, είναι πασιφανές ότι είναι ειρωνική η πρόταση και ότι αναφέρομαι σε άλλο χρήστη. Δεν μπήκαμε χθες στο forum, ούτε εγώ ούτε εσύ. Ειναι γνωστό ότι υποστηρίζω την McLaren και τον Dennis. Ισως να μην τα έγραψα καλά, sorry.

                                            Ο Alonso καθώς ουσιαστικά δεν κάνει λάθη και είναι αδιαμφισβήτητα πολύ γρήγορος, αν βρίσκεται στο κατάλληλο μονοθέσιο οπώς είπα, θα αφήσει εποχή τύπου Schumacher. Ηδη κατέχει πολλά ρεκόρ για την ηλικία του.

                                            Απαράδεκτος ο MS στον συγκεκριμένο αγώνα. Δεν είπαμε απαράδεκτος γενικά. Το ίδιο και ο Montoya.

                                            Γενικά ρε παιδια λίγο πιο χαλαρά, μόλις κάνει κάποιος κριτική σε έναν πιλότο βγαίνουμε και τον στολίζουμε λες και μας έβρισε τη μάνα. Την γνώμη μας λέμε, δεν είναι ανάγκη να έχουμε πάρει δυο-τρια παγκόσμια πρωταθλήματα για να κρίνουμε έναν οδηγό-μηχανικό-ομάδα.
                                            Αν πληρώνεσαι κάτι δις ανα αγώνα και κάνεις 48 τετακέ έχει δικαίωμα ο καθένας να σε κρίνει και ας μην ξέρει να οδηγάει ούτε πατίνι.

                                            Όσον αφορά την απόφαση της Honda να μην τερματίσει, δείχνει απλά ότι στόχος τους είναι να πετύχουν κάποια νίκη και όχι το πρωτάθλημα και τι θέση θα κατακτήσουν. Με αυτή την λογική η αποφασή τους είναι σωστή.
                                            Επειδή όμως το βλέπω χλωμό (ως τελείως άχρωμο) να νικήσουν στην Ίμολα, μάλλον λαλακία έκαναν.
                                            Τέτοιες ηλίθιες καταστάσεις πάντως, είναι αναπόφευκτες όταν προσπαθεις να μετατρέψεις ένα σπορ συνυφασμένο με την απόλυτη ταχύτητα, σε αγώνες αντοχής.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 12 / 15
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr