-
[quote='meco'][quote='trickius'][quote='meco']Πήγε σήμερα ο αδελφός μου να το δει και του είπαν ότι μέχρι 10'000
-
Να θεσω ενα προβληματισμο που εχω.
Τι θα περνατε καινουργιο TSI 1.4 η το GTi 15 μηνων;Να πω πως υπαρχει ενα GTi με 18000 χλμ και απο οτι ειδα ειναι καθαρο.
-
Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
Να θεσω ενα προβληματισμο που εχω.
Τι θα περνατε καινουργιο TSI 1.4 η το GTi 15 μηνων;Να πω πως υπαρχει ενα GTi με 18000 χλμ και απο οτι ειδα ειναι καθαρο.
Στα ίδια λεφτά σου έρχονται?
-
Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
Να θεσω ενα προβληματισμο που εχω.
Τι θα περνατε καινουργιο TSI 1.4 η το GTi 15 μηνων;Να πω πως υπαρχει ενα GTi με 18000 χλμ και απο οτι ειδα ειναι καθαρο.
Εφόσον είναι ΟΚ εγώ θα έπαιρνα το GTi.
-
24000 το δινει αλλα ειναι 5θυρο.
Νομιζω πως ειναι καλη η τιμη. Θα το ψαξω σε φιλο φαναρτζη. -
gti για μενα, μονο η αβεβαιοτητα σχετικα με το tsi μου φτανει...μετα απο κανα χρονο ισως και να το συζητουσα...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
gti για μενα, μονο η αβεβαιοτητα σχετικα με το tsi μου φτανει...μετα απο κανα χρονο ισως και να το συζητουσα...Μα και πάλι το GT δεν είναι σε καμία περίπτωση GTi...σύμφωνα με τα περιοδικά αλλά και τον .... lkar...
-
Αν δεν περάσει ένας χρόνος τουλάχιστον από την ημέρα που θα αρχίσει επισήμως να πωλείται,ώστε να δούμε τις εντυπώσεις των πρώτων αγοραστών,συμπέρασμα επό της ουσίας για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν μπορεί να βγει και όλα αυτά που γράφουμε είναι κουβεντούλα να γίνεται.
Αν το αυτοκίνητο αποδειχθεί 1)αξιόπιστο και 2)οικονομικό θα πουλήσει τρελά*(για Ελλάδα πάντα ).Στο εξωτερικό δεν νομίζω ότι το GTI θα χάσει πωλήσεις και κοινό εξαιτίας του GT.
*Όταν το golf 1.6 FSI πουλάει,που και πιο αργό είναι και μεγαλύτερα κυβικά έχει και από τιμή με δύο τρία εξτρα το φτάνει το GT,γιατί να μην πουλήσει τρελά το τελευταίο;
Ας περιμένουμε όμως τους πρώτους ιδιοκτήτες να συμπληρώσουν τουλάχιστον 10000 χμ αναίμακτα και τότε τις ανοίγουμε τις σαμπάνιες.
-
τα 10 χιλιαδες που λες ειναι λιγα μαλλον...κατσε να φτασουν στα πρωτα σερβις+++ και βλεπουμε...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
τα 10 χιλιαδες που λες ειναι λιγα μαλλον...κατσε να φτασουν στα πρωτα σερβις+++ και βλεπουμε...Για να δούμε...είμαι πολύ περίεργος για το συγκεκριμένο αμάξι.Μακάρι να πάνε όλα καλά,γιατί είναι κρίμα να κλαίνε ορισμένοι τα λεφτά τους..
-
για πολλά
-
το GT δεν είναι GTI, όποιος μπορεί να συντηρήσει το δεύτερο, ας το πάρει
-
Όσο κοστίζουν τα σέρβις των υπόλοιπων Golf κοστίζει και του TSI, καμία διαφορά. Για την αξιοπιστία υπάρχουν 2+2 χρόνια εγγύησης
Στην Ευρώπη κυκλοφορούν από Οκτώβριο-Νοέμβριο, κάτι δεν θα 'χε ακουστεί αν έσπαγαν;
-
-
Μπορεί να μη σπάνε αμέσως. Ούτε οι μηχανές του καραβιού του Κούρκουλου έσπασαν με τη μία, αλλά το κάρβουνο βλέπεις...
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Μπορεί να μη σπάνε αμέσως. Ούτε οι μηχανές του καραβιού του Κούρκουλου έσπασαν με τη μία, αλλά το κάρβουνο βλέπεις...όχι άλλο κάρβουνο!!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
:rtfm:για πολλά
-
το GT δεν είναι GTI, όποιος μπορεί να συντηρήσει το δεύτερο, ας το πάρει
-
Όσο κοστίζουν τα σέρβις των υπόλοιπων Golf κοστίζει και του TSI, καμία διαφορά. Για την αξιοπιστία υπάρχουν 2+2 χρόνια εγγύησης
Στην Ευρώπη κυκλοφορούν από Οκτώβριο-Νοέμβριο, κάτι δεν θα 'χε ακουστεί αν έσπαγαν;
Για το σερβις εισαι βεβαιος πλεον? Το λεω γιατι παλιοτερα ειχες πει 'γιατι να διαφερει'.
Και δε μιλαω για το σερβις των 30Κ αλλα για οσο ανεβαινουν τα km... -
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
:rtfm:
για πολλά
-
το GT δεν είναι GTI, όποιος μπορεί να συντηρήσει το δεύτερο, ας το πάρει
-
Όσο κοστίζουν τα σέρβις των υπόλοιπων Golf κοστίζει και του TSI, καμία διαφορά. Για την αξιοπιστία υπάρχουν 2+2 χρόνια εγγύησης
Στην Ευρώπη κυκλοφορούν από Οκτώβριο-Νοέμβριο, κάτι δεν θα 'χε ακουστεί αν έσπαγαν;
Για το σερβις εισαι βεβαιος πλεον? Το λεω γιατι παλιοτερα ειχες πει 'γιατι να διαφερει'.
Και δε μιλαω για το σερβις των 30Κ αλλα για οσο ανεβαινουν τα km...ναι γιατί έχει καδένα κι όχι ιμάντα τελικά. Άλλος ο ιμάντας που κινεί τον κομπρέσορα κι άλλος εκείνος του χρονισμού
Το βιβλίο είναι κοινό, θα προσπαθήσω να βρω κανένα να το ξεψαχνίσω
-
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Δεν ειναι θεμα αν ειναι χαλια,ειναι θεμα αν εχει καποιο αντικειμενικο πλεονεκτημα για το οποιο θα μπορουσε καποιος να το προτιμησει από το Ibiza Cupra πχ.
Καταναλωση - όχι
ΤΚ - όχι
Επιδόσεις ίσως;Στην ίδια κατηγορία είναι το Ibiza με το Golf; θα συνέκρινες ποτέ Polo με Leon;
Κατανάλωση έχει σίγουρα χαμηλότερη ο TSI, ακόμα και από τον 1.8Τ/150 και θα φανεί μελλοντικά.
Ο 1.8Τ σε ποια μοντέλα εξακολουθεί να μπαίνει;
Η ιδια η vw με την τιμολόγηση της δειχνει οτι θεωρει το Cupra και το Tsi στην ιδια κατηγορια,εσυ διαφωνεις;Αυτος που θελει ενα μικρο γκαζιάρικο δεν σκέφτεται για Leon.
Ο 1.8Τ ευτυχως εξακολουθει να μπαινει σε αρκετα μοντελα.
οσο υπαρχει το cupra με τα 180hp γιατι να παει καποιος στην λύση του GT?
-
Γιατί είναι άλλη κατηγορία...κάποιος που θέλει και χώρους τι θα κάνει με το Cupra...;
Είναι σαν να συγκρίνεις το Polo με το Leon.
-
§
Αυτό το έχουμε ξαναπεί:
Τι σχέση έχει το Ibiza με το Golf; ( αυτή που έχει το Leon με το Polo μήπως; )§
-
kubi
Ibiza...
-
§
elteo,
και το έλεγα ότι κάτι δεν είχα κάνει σωστά...
§
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)