-
........οσο για τον φιλο που λεει οτι το θεμα του Οκταβια αφορα μονο 2,3 η 4 ατομα η αποδειξη του αντιθετου ειναι τα χιτ του πρωινου.Χθες τη νυχτα το αφησα με 6284 και τωρα ειναι στα 6301,χωρις να μπουν οι αμεσα ενδιαφερομενοι.Ειναι ενα καλο νουμερακι!
Τωρα αν οι moderators κρινουν οτι ειμαστε για αλλου,δεν θα με χαλασει ιδιαιτερα.Παλι εδω θαμαστε.
-
Τα ηχεία που έχει εγκατεστημένα το 4x4 Combi λένε τίποτα ή θέλουν αλλαγή ?
Με κασετόφωνο 4x50 παίζουν οκ ή μπουκώνουν? Από μπάσο βγαίνει τίποτα?Υπόψη δεν έχω τίποτα μεγάλες απαιτήσεις απλώς να παίζουν καλά...
Το περιμένω μέσα στην εβδομάδα
-
Έχω τον κινητήρα 1,8Τ σε VW. Ποιο θεωρείτε ότι είναι το λογικό κόστος για αντικατάσταση πλακέτας ηλεκτρονικής ανάφλεξης? Μου πήραν 200 Euro με έδγυσαν ή όχι?
-
Ο χρήστης georgex έγραψε:
Τα ηχεία που έχει εγκατεστημένα το 4x4 Combi λένε τίποτα ή θέλουν αλλαγή ?
Με κασετόφωνο 4x50 παίζουν οκ ή μπουκώνουν? Από μπάσο βγαίνει τίποτα?Υπόψη δεν έχω τίποτα μεγάλες απαιτήσεις απλώς να παίζουν καλά...
Το περιμένω μέσα στην εβδομάδα
........αντε ρε Γιωργο,αντε!! -Δυσκολα περναει ο καιρος........
Λοιπον,τα ηχεια ειναι καλα.Μην περιμενεις αποδοση μελετημενου συστηματος,αυτο ειναι γνωστο οτι θελει τα αναλογα για να γινει.Στα μετρα του λογικου με ενα καλο Ρ/Κ η Ρ/CD με τα σχετικα καλουδια(ενισχυση μπασων,Ντολμπυ κλπ) θα παιξει καλα.Εγω το εχω με Ρ/Κ και εξωτερικο ΜΡ 3 walkman και παρ ολη την χαμηλωτερη ποιοτητα της κασσετας(οσο καλα και να ειναι γραμμενη),ακουγεται ομορφα,ακομα και στην μεγαλη ενταση.Αν τωρα θες το απολυτο και δε βαριεσαι το ραβε-ξηλωνε.........
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Έχω τον κινητήρα 1,8Τ σε VW. Ποιο θεωρείτε ότι είναι το λογικό κόστος για αντικατάσταση πλακέτας ηλεκτρονικής ανάφλεξης? Μου πήραν 200 Euro με έδγυσαν ή όχι?Φίλε cpp,
Κατ' αρχήν είσαι εντός εγγύησης ή εκτός? Γιατί χρειάστηκε αλλαγή η πλακέτα της ηλεκτρονικής ανάφλεξης? Δηλαδή τι σου παρουσίασε? Τώρα γιά το κόστος, δεν ξέρω από τιμές της Karenta (άν πηγαίνεις εκεί).
Να ρωτήσω τώρα και εγώ κάτι: η Audi (group VAG) έχει ανακοινώσει ανάκληση των πολλαπλασιαστών (coil failure) σε μοντέλα 2001-2002 με τον 1.8Τ (Αudi, VW, Seat, Skoda) καθώς και VR6-VW. Εχεται λάβει καμιά ειδοποίηση κανείς ή έχετε ακούσει κάτι σχετικό εδώ στην Ελλάδα? Σας παραθέτω το κείμενο από το site: http://www.vwvortex.com
Volkswagen and Audi Coilpack Policy
*Volkswagen and Audi of America have announced a formal campaign to replace defective coilpacks in affected Volkswagen and Audi models.
Last edited:
02.04.03 - 15:00VOLKSWAGEN AND AUDI TO REPLACE ALL IGNITION COIL PARTS ON 2001, 2002 AND SOME 2003 MODELS
AUBURN HILLS, Mich. – Volkswagen of America, Inc. and Audi of America, Inc. today announced a customer service action in which the companies will ultimately replace the ignition coils in all 2001 and 2002 model year cars equipped with certain engines that have been experiencing a higher-than-normal failure rate. Also affected are very early production 2003 models.
The companies are currently notifying all customers potentially affected and are initially replacing those ignition coils that fail at no cost. The updated customer service action, replacing all ignition coils whether they fail or not, will be implemented in the coming months.
'We know that some ignition coils installed in our cars are not up to our high quality standards, and we are determined to do the right thing for our customers. The right thing to do is to fix every single car with these coils by replacing them whether they are broken yet or not. That is exactly what we will do as soon as we have the parts,' said Gerd Klauss, president and CEO, Volkswagen of America, Inc.
The vehicles affected in this action include cars equipped with 1.8 liter engines, which includes the Audi TT and A4; and the VW Golf/GTI, Jetta, New Beetle and Passat. The companies also included the Passat W8 engine, all VW's equipped with the 2.8 liter VR6; as well as the Audi 3.0 liter V6 engine. In total, approximately 530,000 cars are affected by this action.
The ignition coils provide electricity to the engine's spark plugs during operation. Volkswagen and Audi have recognized through service reports that the ignition coils used in the products listed above have a higher-than-normal failure rate. If an ignition coil fails, the check engine light/malfunction indicator lamp will blink. The car's performance may, in some cases, become rough and/or the engine will lose some power and the car should be taken to an authorized dealer for repair. The engine and its electronic controls are designed to keep the vehicle running. Some deterioration in performance, however, can be expected.
Volkswagen and Audi are announcing the following customer service action:
The supplier is working triple shifts and seven days a week to make as many new parts as possible. Additionally, a second supplier has been activated.
Soon customers will be notified by mail that Volkswagen and Audi will proactively begin replacing all ignition coils in cars potentially affected, whether a failure has occurred or not. This action will begin in the coming months as soon as replacement ignition coil supply volumes will allow.
In order to minimize inconvenience to customers during repair, Volkswagen and Audi dealers will offer alternative transportation at no cost.
Customers with questions should call VW Customer Relations toll-free at (800) 822-8987 or Audi Customer Relations toll-free at (800) 822-2834.* -
Έχω μοντέλο 99, εκτός εγγύησης φυσικά.
No problem with coil failures.
Αφορά μοντέλα πιο καινούργια και έχω ακούσει κάποιους που έχουν προβλήματα κυρίως σε 2001 και 2002.
Η χαλασμένη πλακέτα δεν έδινε το σωστό ρευμα σε ένα πολλαπλασιαστή (νομίζω). Μου το έκανε τρεις φορές από 1 λεπτό και ευτυχώς το έκανε στο συνεργείο (δεν είχε βγάλει βλάβη στον υπολογιστή να το δείχνει). Το αυτοκίνητο έτρεμε πιο πολύ όταν το έκανε και δεν τράβαγε καλά σαν να έκανε διακοπές. -
**georgex: **O paris2 σχεδον με καλυψε για τα ηχεια. Στο τερμα μπουκωνει.
Μεχρι τα 3/4 ειναι καλο για τα αυτια μου. Στο briskoda.net εχουν
επανηλειμενα μιλησει για την χαμηλη ποιοτητα του μπασου. Λυνεται
με το να κανεις σχισιμο στην ζελατινα που υπαρχει στην πορτα για τα
νερα (αν μετα μπαινουν νερα ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΣ!). Για περισσοτερα δες τι
γραφουν εκει!cpp: Tι ακριβως εννοεις 'πλακετα ηλεκτρονικης αναφλεξης'? Μηπως τον
εγκεφαλο (ECU)?
Παντως για 200Ε (αν ειναι ο εγκεφαλος, που πρεπει να ειναι αφου ειναι
μοντελο 99),
ειναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ τιμη για VW! (αν και πιθανοτατα ειναι μεταχειρισμενος).
Ενας κανουριος παει γυρω στα 1000Ε αν δεν κανω λαθος.**ckosm: **Για το προβλημα με τα coils: Εχω μιλησει 3 φορες με συνεργειο
& αντιπροσωπεια μια και οπως ξερεις, εγω ημουν νωρις-νωρις παθων.
Η απαντηση τους: 'Λογω ελλειψης του ανταλλακτικου θα αλλασονται
μονο αυτα που εχουν προβλημα και κατοπιν μολις το εργοστασιο μας
ενημερωσει για τις σειρες των αμαξιων που εχουν το προβλημα θα
γινει (αν γινει) προληπτικη αλλαγη ολων και με την προυποθεση οτι
υπαρχει στοκ υλικων'. Αμα κολλησω σε κανα βουνο στα χιονια απο
coil, τι να την κανω την αλλαγη που θα με φανε οι αρκουδες!paris2: Εστειλα εξω email για το EDL γιατι εδω δεν θα βρουμε ακρη.
Για να δουμε αν θα απαντησουν! -
Ο χρήστης steve έγραψε:
**ckosm: **Για το προβλημα με τα coils: Εχω μιλησει 3 φορες με συνεργειο
& αντιπροσωπεια μια και οπως ξερεις, εγω ημουν νωρις-νωρις παθων.
Η απαντηση τους: 'Λογω ελλειψης του ανταλλακτικου θα αλλασονται
μονο αυτα που εχουν προβλημα και κατοπιν μολις το εργοστασιο μας
ενημερωσει για τις σειρες των αμαξιων που εχουν το προβλημα θα
γινει (αν γινει) προληπτικη αλλαγη ολων και με την προυποθεση οτι
υπαρχει στοκ υλικων'. Αμα κολλησω σε κανα βουνο στα χιονια απο
coil, τι να την κανω την αλλαγη που θα με φανε οι αρκουδες!Steve σε ευχαριστώ γιά τις πληροφορίες!
Τι συμπτώματα σου έκανε το αυτοκίνητο με το coil failure?
Και εγώ μίλησα την προηγούμενη εβδομάδα με τη ΒΙΑΜΑΡ και μου απήντησαν περίπου ότι και σε εσένα.
-
Καλημέρα. Το πήρα χθές Τρίτη. Τι σύμπτωση, είχα και γενέθλια
Ήρθε με 16άρες ζάντες (είχα ανυσηχία...). Λάστιχα Michelin Pilot HX.
Έβαλα ένα ραδιο-CD/MP3 4x50. Τα μπροστινά ηχεία κάτι κάνουν αν ανεβάσεις τα μπάσα ...στο τέρμα. Τα πίσω δεν λένε τίποτα.Ερώτηση: νομίζω το 4x4 έχει ντεπόζιτο 63 λίτρα αντί 55 που έχουν τα υπόλοιπα?
Σταύρο μήπως θα ανέβεις Όλυμπο το 3ήμερο? εγώ προγραμμάτισα ήδη τα πρώτα ~1000χλμ χεχε
-
Ο χρήστης georgex έγραψε:
Καλημέρα. Το πήρα χθές Τρίτη. Τι σύμπτωση, είχα και γενέθλιαΉρθε με 16άρες ζάντες (είχα ανυσηχία...). Λάστιχα Michelin Pilot HX.
Έβαλα ένα ραδιο-CD/MP3 4x50. Τα μπροστινά ηχεία κάτι κάνουν αν ανεβάσεις τα μπάσα ...στο τέρμα. Τα πίσω δεν λένε τίποτα.Ερώτηση: νομίζω το 4x4 έχει ντεπόζιτο 63 λίτρα αντί 55 που έχουν τα υπόλοιπα?
Σταύρο μήπως θα ανέβεις Όλυμπο το 3ήμερο? εγώ προγραμμάτισα ήδη τα πρώτα ~1000χλμ χεχε
Επιτελους!!!!!! Καλοριζικο και πολλα καλα χιλιομετρα και πολυχρονος.Χρωμα?(το ξαναεγραψες,αλλα η μνημη δεν βοηθαει...)Τα μεσα τα δερματα τα εχει η συνεχιζουν τις τσιγγουνιες οι εδω?
Το τανκ του ειναι οντως 63 λιτρα.
Πες μου οτι θα ανεβειτε Ελατοχωρι για το τριημερο???!!!
-
Ευχαριστώ! υπενθυμίζω: ασημί 4x4 Combi
Όχι το δερμάτινο δεν ισχύει πιά σαν στάνταρ, μου το είχαν πει όταν το παράγγειλα. Επιλογές ήταν χρώμα σαν του δερμάτινου και μαύρο. Το πήρα μαύρο. Το μόνο κακό ότι πέφτει πολύ μαύρο πλαστικό στο ταμπλό.
Σάββατο θα ανέβω Ελασσόνα για το ιπτάμενο καρναβάλι που είναι Κυριακή, και κάποια στιγμή προς Καλύβια για καμμιά πτήση και από εκεί.
Για Ελατοχώρι δεν με βλέπω...
-
georgex: Καλοριζικο και απο μενα... Κοιτα τα PM σου
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Τι συμπτώματα σου έκανε το αυτοκίνητο με το coil failure?
Την κλασικη λειτουργια με 3 κυλινδρους. Ρεταρισμα και υψηλη καταναλωση.
Το πηγα σχεδον τσουλωντας στο πλησιεστερο συνεργειο οπου αλλαχτηκε
και ολα καλα. Το λαμπακι MIL δεν αναψε στα 3 χλμ για το συνεργειο.
**Για το EDL: **
Πηρα απαντηση απο την SKODA και οχι μονο αυτο, αλλα ΚΑΙ 2 απαντησεις
ΚΑΙ πολυ γρηγορα!!
O τυπος μου απαντησε οτι συμβουλευτηκε τον ειδικο επι του θεματος
και οτι το αμαξι ΔΕΝ εχει τιποτα και οτι ετσι πρεπει να λειτουργει!
(Του ειχα γραψει ολο το φαινομενο που αντιμετωπιζουμε στα χιονια
με το EDL να μην λειτουργει πισω).
Οταν επεμενα να μου εξηγησει ο 'σπεσιαλιστας' γιατι γινεται αυτο
με ξαναπαρεπεμψε στην ΒΙΑΜΑΡ. Θα ξαναπαρω τηλεφωνο μηπως πεσω
στον 'ειδικα εκπαιδευμενο' και αν μαθω κατι θα το ανακοινωσω εδω.
(αν και με βλεπω να πηγαινω για κανενα διαφορικο τυπου 'Μπουμπη',
το προβλημα ειναι αντε να λυσεις αναρτηση να κατεβασεις το πισω
διαφορικο....) -
Steve:
Δεν εχω οδηγησει κανονικο τετρακινητο για να ξερω (εννοω
3 διαφορικα). Η εμπειρια μου με το haldex ειναι οτι ειναι
αριστος στα γλυστερα-μειωμενης προσφυσης κομματια.
Σε καλη ασφαλτο ομως το αυτοκινητο μου ειναι μπροστοκινητο
και οταν γλυστρησει αρκετα (περα απο τις 'μουρες' βεβαια),
αντιδρα καπως αποτομα το πισω μερος.Για να μην ξεφυγει το θεμα στο τοπικ του Golf 32,συνεχιζω εδω.
Λοιπον,εκτος απο αυτο που λεει ο Chris,το 'ψαξιμο' πριν τη στροφη, οπου δεν πρεπει να το λυπασαι καθολου το αμαξι πραγματικα, αλλα και σαν συμπληρωματικη κινηση βοηθειας ειναι να βαλουμε πιο πολυ αερα στον πισω αξονα.Στην αρχη εβαζα 34-34 και το αμαξι πηγαινε οπως το αναφερεις.Μετα ανεβασα τους πισω στο 38 και αλλαξε αρκετα.Με μικρη τιμονια και γκαζι λιγο πριν το στριψιμο μπαινει μαλακα το πισω στο παιχνιδι,τεινει να γυρισει γλυκα-γλυκα και αποφευγεις το αποτομο γκργκργκρουκ του Χαλντεξ.
Και αυτα με τα 150 αλογακια.Πρεπει να βοηθαει και η στροφη και η ποιοτητα του δρομου.Σε ελληνικη γλυστερη ασφαλτο ειναι και πολυ θεαματικο επισης,ακομα και με 2η.Σε καινουργια βεβαια δεν κανει τιποτα.Εκει χρειαζεται το τσιπακι.
-
Ριξτε και μια ματια σ αυτο
Ειναι σχετικα νεο αλλα πολλα υποσχομενο εντυπο με βαση τη Θεσσαλονικη με βελτιωσεις μοντελλων του ομιλου VAG.
Στο τευχος 4 εχει και ενα απο τα πρωτα 'νεα' Οκταβια 4χ4 στολισμενο και καρδαμωμενο με διαφορα.
Ενδιαφερον εχει ο τομεας με τις βελτιωσεις με λιγο πιο ακραιες επεμβασεις (ελαφρωματα τμηματων του μοτερ,το παληο παραδοσιακο 'βαλβιδωμα' της σκαστρας κλπ)Ακομα δεν εχουν τα αρθρα παρα μονο τις εικονες.
Το εκδιδει ο αντιπροσωπος της Nothelle(Milo-Tec).
(το λινκ το ξαναβαζω για τριτη φορα για....καθε ενδεχομενο)
-
Μετα ανεβασα τους πισω στο 38 και αλλαξε αρκετα.Με μικρη τιμονια και γκαζι λιγο πριν το στριψιμο μπαινει μαλακα το πισω στο παιχνιδι,τεινει να γυρισει γλυκα-γλυκα και αποφευγεις το αποτομο γκργκργκρουκ του Χαλντεξ
Kαι τι γινεται οταν το κανεις αυτο? Αποσταθεροποιειται το πισω μερος και επειδη
παει να φυγει μπαινεις καλυτερα? Αυτο το εχω κανει μια-δυο φορες με ελαφρυ φρενο.
Μπορεις να εξηγησεις πως το αισθανεσαι μηπως δεν το καταλαβα καλα?
Οσο για τις πιεσεις εγω εκανα το αντιθετο: 37 μπρος -34 πισω (αδειο, αν βαλω φορτιο
πισω το ανεβαζω 1-2 psi), και καπως βελτιωσα την υποστροφη του αν και εχω την
εντυπωση οτι ο πισινος καποιες φορες παει να φυγει αν μπω πατημενος αλλα τη θεωρω
πιο ελεγχομενη αυτην την συμπεριφορα. Ωστοσο σε καλη ασφαλτο και κλειστη
φουρκετα αν μπω πατημενος (πχ 50 χλμ) ΜΟΥΡΕΣ ΜΟΥΡΕΣ.
Θελω βελτιωση το ξερω.... -
Ο χρήστης paris 2 έγραψε:
Steve:
Λοιπον,εκτος απο αυτο που λεει ο Chris,το 'ψαξιμο' πριν τη στροφη, οπου δεν πρεπει να το λυπασαι καθολου το αμαξι πραγματικα, αλλα και σαν συμπληρωματικη κινηση βοηθειας ειναι να βαλουμε πιο πολυ αερα στον πισω αξονα.Στην αρχη εβαζα 34-34 και το αμαξι πηγαινε οπως το αναφερεις.Μετα ανεβασα τους πισω στο 38 και αλλαξε αρκετα.Με μικρη τιμονια και γκαζι λιγο πριν το στριψιμο μπαινει μαλακα το πισω στο παιχνιδι,τεινει να γυρισει γλυκα-γλυκα και αποφευγεις το αποτομο γκργκργκρουκ του Χαλντεξ.Και αυτα με τα 150 αλογακια.Πρεπει να βοηθαει και η στροφη και η ποιοτητα του δρομου.Σε ελληνικη γλυστερη ασφαλτο ειναι και πολυ θεαματικο επισης,ακομα και με 2η.Σε καινουργια βεβαια δεν κανει τιποτα.Εκει χρειαζεται το τσιπακι.
Εγώ κυκλοφορώ με 30-32 στην πόλη και εθνική οδό μόνος χωρίς φόρτωμα (το βιβλίο λέει 2.0 - 2.2 bar μπρός-πίσω χωρίς φορτίο πού σημαίνει κάτι λιγότερο από 30 μπροστά και 32+ κάτι πίσω --> πρακτικά δηλαδή 30-32) καί έχω πολύ καλύτερη κατευθυντικότητα-αίσθηση τιμονιού, αλλά επίσης μπορώ και να 'παίξω' όπως λέει ο Paris. Βέβαια εσείς λόγω περισσότερου συνολικά βάρους και βάρους πίσω μάλλον σωστά τα λέτε. Επίσης λόγω 4Χ4 έχετε και καλύτερη ανάρτηση πίσω με τους πολλαπλούς συνδέσμους - ενώ εγώ έχω τον ημιάκαμπτο πίσω άξονα, του οποίου γενικώς οι αντιδράσεις-πέραν των εγκάρσιων ανωμαλιών όπου αναπηδά-είναι απότομες και στο γύρισμα στην είσοδο της στροφής. Τώρα που το έχω συνηθίσει θα έλεγα ότι δεν με φοβίζει καθόλου και μάλιστα το απολαμβάνω.
Μπαίνεις πατημένος --> γυρίζεις απότομα --> αφήνεις ---> το πίσω μέρος αρχίζει να ολισθαίνει ---> ισιώνεις ---> γκάζι σημαδεύοντας την κορυφή της στροφής και έφυγες. -
Ο χρήστης steve έγραψε:
Οσο για τις πιεσεις εγω εκανα το αντιθετο: 37 μπρος -34 πισω (αδειο, αν βαλω φορτιο
πισω το ανεβαζω 1-2 psi), και καπως βελτιωσα την υποστροφη του αν και εχω την
εντυπωση οτι ο πισινος καποιες φορες παει να φυγει αν μπω πατημενος αλλα τη θεωρω
πιο ελεγχομενη αυτην την συμπεριφορα. Ωστοσο σε καλη ασφαλτο και κλειστη
φουρκετα αν μπω πατημενος (πχ 50 χλμ) ΜΟΥΡΕΣ ΜΟΥΡΕΣ.
Θελω βελτιωση το ξερω....Steve,
Το 37 μπροστά μου φαίνεται αρκετά υπερβολικό. Δεν νομίζω ακόμα και γιά σας ο κατασκευαστής να λέει πάνω από 34 με φορτίο.
Η βελτίωση που ζητάς μάλλον ακούει στο όνομα ανάρτηση από Skoda Motorsport που πάει μαζί με ελατήρια χαμηλώματος Eibach (3.5cm) [αυτό που έκανα δηλαδή εγώ με το ΑΒΤ, με συμβουλή της Skoda]. H δε αίσθηση ασφάλειας που προσφέρει είναι απίστευτη. Σε ανοικτές καμπές πατάς γκάζι χωρίς έλεος και το αυτοκίνητο μένει βιδωμένο στο δρόμο.
Eίναι καλά μελετημένη και δεν καταργεί την άνεση. Βέβαια το χαμήλωμα γιά σένα και τον Πάρη μπορεί να είναι περιοριστικός παράγοντας γιά κάποιες διαδρομές.
-
Τοσο καιρο γιαυτο δεν αλλαξα την αναρτηση, λογω του υψους που θα χασω.
Θελω και ρυθμιζομενη αποσβεση ο παλιο%^&*
Το 'θελω βελτιωση' απευθυνοταν σε μενα ! -
Steve ,λογικο ειναι να εχεις ΜΟΥΡΕΣ-ΜΟΥΡΕΣ οπως λες.Οπου υπαρχει μικροτερη πιεση εχει και μεγαλυτερη προσφυση το λαστιχο.Εσυ εχεις τη μεγαλη πιεση μπροστα και την μικρη πισω!Αρα υποστροφη, ασυμμαζευτη κιολας.
Οσο για το γυρισμα που λεμε καλα τοπιασες.Απλα με την ταση που εχει το αμαξι να γυρισει το πισω μερος προς τα εξω,βοηθαει να τοποθετηθεις καλυτερα και να αποφυγεις το γλυστρημα του μπροστινου.Και μιλαμε περισσοτερο για τασεις.Απο εξω γινεται δυσκολα αντιληπτο σε ασφαλτο ,αλλα σε χωμα οπου γλυστραει περισσοτερο.....
Και με το φρενο γινεται αλλα και με ταυτοχρονο φρενο-γκαζι(αρκει να μη μπλεχτεις και μετα...κλαφτα.) αλα Σκανδιναυικα.
Στο μπροστοκουνητο ειναι πιο προφανες.Απο μια δυο δοκιμες(συντομες,αλλα στα τεστ ντραιβ τα ...δινεις ολα) με το 16αρι αλλα και το τερας το RS Abt (το μαυρο,τωρα ειναι κατω σε εσας) ηταν πιο ευκολο να το γυρισω παρα με το τετρακουνητο.Το 4χ4 ειπαμε,θελει πιο πολλα αλογα(απο τα 150) ,λιγο παραπανω τυχη και μαλλον 'χερι'.
Υ.Γ. Μαλιστα,αν δεν με απατα η μνημη μου, στο Briskoda κατι τετοιο προβληματιζει και εναν απο τους moderators ,αυτον με το τετρακουνητο το στεισον.Πειτε του να ερθει να του το μαθουμε
-
Ο χρήστης steve έγραψε:
Τοσο καιρο γιαυτο δεν αλλαξα την αναρτηση, λογω του υψους που θα χασω.
Θελω και ρυθμιζομενη αποσβεση ο παλιο%^&*
Το 'θελω βελτιωση' απευθυνοταν σε μενα !'........θελω να γινω allroad στη θεση του allroad.....' ειχε πει καποτε ο Ιζνογκουντ(τον θυμαστε φανταζομαι).
Σου το ειπα στο τοπικ του Tuareg.Δε θα βγει σε Skoda version?
Υ.Γ. Παλι θυμηθηκα το BriSkoda.Καπου ειχαν ενα τοπικ με εικονες του Fabia RS.Βρηκα και κατι πιο καινουργιο.Αν δεν το εχουν βαλει 'δειξτε' τους το δρομο.Εχει πραματεια γενικα για Skoda.Θα ηθελα να κανω και εκει(BriSkoda) εγγραφη,αλλα χρονος δεν υπαρχει.
Skoda Octavia 1.8 T