Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ?
    1. Home
    2. WRC
    3. ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 12
    • 13
    • 1 / 13
    WRC
    38
    258
    452
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΙΚΡΑ ΝΕΑ, ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΝΕΟ ΚΑΙ ΧΩΡΑΕΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ...

      ΣΚΟΥΡΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΡΩΤΟΚΛΑΣΑΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ 2004!!! ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΓΚΡΙΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗ FIA ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΟΤΙ Ο ΤΡΙΤΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ WRC ΣΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ!!!ΑΝ ΙΣΧΥΕ Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΦΕΤΟΣ Η CITROEN ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΜΟΝΟ 2 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 3 ΤΗΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΚΑΙ Η PEUGEOT 2 AΠO ΤΟΥΣ 4 ΔΙΚΟΥΣ ΤΗΣ!!!!!!!!

      ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΟΔΗΓΟΙ ΟΠΩΣ KANKKUNEN, SCHWARZ, SAINZ, ERIKSSON ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΞΑΝΑΒΡΟΥΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ BUCKET...
      ANΤΙΘΕΤΑ ΘΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΔΙΑΠΛΑΤΑ ΟΙ ΠΟΡΤΕΣ ΓΙΑ ΟΔΗΓΟΥΣ ΟΠΩΣ ΟΙ PYKALISTO, ROBERT, CARLSSON KΤΛ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΙΚΡΑ ΝΕΑ, ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΝΕΟ ΚΑΙ ΧΩΡΑΕΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ...

        ΣΚΟΥΡΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΡΩΤΟΚΛΑΣΑΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ 2004!!! ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΓΚΡΙΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗ FIA ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΟΤΙ Ο ΤΡΙΤΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ WRC ΣΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ!!!ΑΝ ΙΣΧΥΕ Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΦΕΤΟΣ Η CITROEN ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΜΟΝΟ 2 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 3 ΤΗΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΚΑΙ Η PEUGEOT 2 AΠO ΤΟΥΣ 4 ΔΙΚΟΥΣ ΤΗΣ!!!!!!!!

        ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΟΔΗΓΟΙ ΟΠΩΣ KANKKUNEN, SCHWARZ, SAINZ, ERIKSSON ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΞΑΝΑΒΡΟΥΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ BUCKET...
        ANΤΙΘΕΤΑ ΘΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΔΙΑΠΛΑΤΑ ΟΙ ΠΟΡΤΕΣ ΓΙΑ ΟΔΗΓΟΥΣ ΟΠΩΣ ΟΙ PYKALISTO, ROBERT, CARLSSON KΤΛ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΙΚΡΑ ΝΕΑ, ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΝΕΟ ΚΑΙ ΧΩΡΑΕΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ...

          ΣΚΟΥΡΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΡΩΤΟΚΛΑΣΑΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ 2004!!! ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΓΚΡΙΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗ FIA ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΟΤΙ Ο ΤΡΙΤΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ WRC ΣΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ!!!ΑΝ ΙΣΧΥΕ Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΦΕΤΟΣ Η CITROEN ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΜΟΝΟ 2 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 3 ΤΗΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΚΑΙ Η PEUGEOT 2 AΠO ΤΟΥΣ 4 ΔΙΚΟΥΣ ΤΗΣ!!!!!!!!

          ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΟΔΗΓΟΙ ΟΠΩΣ KANKKUNEN, SCHWARZ, SAINZ, ERIKSSON ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΞΑΝΑΒΡΟΥΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ BUCKET...
          ANΤΙΘΕΤΑ ΘΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΔΙΑΠΛΑΤΑ ΟΙ ΠΟΡΤΕΣ ΓΙΑ ΟΔΗΓΟΥΣ ΟΠΩΣ ΟΙ PYKALISTO, ROBERT, CARLSSON KΤΛ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nass last edited by

            Μου φαίνεται ανεφάρμοστος και γελοίος ο κανονισμός!

            Παράδειγμα: έστω πως η Citroen διώχνει το Sainz και κρατάει McRae και Loeb, και παίρνει και το νέο αστέρι τον Harris WRC Και επειδή ο Harris είναι πράγματι 'κανόνι', μέσα στο 2004 κερδίζει αγώνα. Δηλαδή τι, το 2005 θα πρέπει να φύγει ένας εκ των McRae, Loeb, Harris WRC ? Στη θέση του Frequelin, ποιόν θα διώχναμε ? Μάλλον τον Harris WRC, και ας έχει το μέλλον μπροστά του... Και να πάει που ? Στις νέες ομάδες που συνέχεια δημιουργούνται ?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              saxogus2 last edited by

              ΑΠ'ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΠΟΣΚΟΠΕΙ Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ(ΕΑΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ) ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΝΑ ΘΕΣΕΙ ΕΜΜΕΣΑ ΠΛΑΦΟΝ ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ,ΑΦΟΥ ΤΙΣ ΑΠΑΛΛΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΚΡΙΒΟΠΛΗΡΩΜΕΝΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ!

              ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΤΟ WRC, ΚΥΡΙΟΙ!!!

              HARRY ! ΠΕΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΗΡΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΓΙΑ Ν'ΑΝΑΤΡΕΞΟΥΜΕ ΚΙ'ΕΜΕΙΣ,ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΧΕΙΡΗ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.-

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                haris274 last edited by

                συμφωνω απολυτα με τον nass! Και δεν πιστευω οτι θα εφαρμοστει θα υπαρξουν πολυ μεγαλες αντιδρασεις απο τις εργοστασιακες ομαδες!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  greg last edited by

                  Ο χρήστης SAXOGUS2 έγραψε:

                  ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΤΟ WRC, ΚΥΡΙΟΙ!!!

                  TO WRC APO PLEVRAS EMPORIKOTITAS PERNAI TIN KALITERI FASI TU....EDO KE XRONIA....TO OTI I OMADES EXUN PROVLIMATA IKONOMIKA DEN OFILETE STO GEGONOS OTI TO SPOR EXI GINI POLI AKRIVO ALLA STA PROVLIMATA TON AFTOKINITOVIOMIXANION...

                  TO WRC KATA TI GNOMI MU APEXI POLI APO TO SXOLIO SU...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    syele last edited by

                    Και πάνω που έλεγα ότι η FIA επιτέλους άρχισε να παίρνει σωστές αποφάσεις (στη βάση τους) βλέποντας τις αλλαγές στη F1, έρχεται αυτό το χαστούκι να με επαναφέρει στην πραγματικότητα.
                    Περαστικά μας.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      saxogus2 last edited by

                      Ο χρήστης Greg έγραψε:

                      ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΤΟ WRC, ΚΥΡΙΟΙ!!!

                      TO WRC APO PLEVRAS EMPORIKOTITAS PERNAI TIN KALITERI FASI TU....EDO KE XRONIA....TO OTI I OMADES EXUN PROVLIMATA IKONOMIKA DEN OFILETE STO GEGONOS OTI TO SPOR EXI GINI POLI AKRIVO ALLA STA PROVLIMATA TON AFTOKINITOVIOMIXANION...

                      TO WRC KATA TI GNOMI MU APEXI POLI APO TO SXOLIO SU...

                      ΕΜΕΝΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ Μ'ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΕΜΠΟΡΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ WRC,ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΦΕΛΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥ RICHARDS Ή ΤΟΥ MOSLEY,ΕΓΩ ΕΧΩ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ!

                      ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ,ΓΙ'ΑΥΤΟ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΩ ΝΑ ΕΠΙΜΕΝΩ ΟΤΙ ΤΟ WRC ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ F1

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        greg last edited by

                        Ο χρήστης SAXOGUS2 έγραψε:

                        ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΤΟ WRC, ΚΥΡΙΟΙ!!!

                        TO WRC APO PLEVRAS EMPORIKOTITAS PERNAI TIN KALITERI FASI TU....EDO KE XRONIA....TO OTI I OMADES EXUN PROVLIMATA IKONOMIKA DEN OFILETE STO GEGONOS OTI TO SPOR EXI GINI POLI AKRIVO ALLA STA PROVLIMATA TON AFTOKINITOVIOMIXANION...

                        TO WRC KATA TI GNOMI MU APEXI POLI APO TO SXOLIO SU...

                        ΕΜΕΝΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ Μ'ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΕΜΠΟΡΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ WRC,ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΦΕΛΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥ RICHARDS Ή ΤΟΥ MOSLEY,ΕΓΩ ΕΧΩ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ!

                        ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ,ΓΙ'ΑΥΤΟ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΩ ΝΑ ΕΠΙΜΕΝΩ ΟΤΙ ΤΟ WRC ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ F1

                        mia matia sti vathmologia meta apo 3 agones tha su lisi tis apories peri nekru antagonismu....ta ralli den tha ginun pote F1...oti ke na gini..

                        oso gia tin emporikotita..min xexnas oti ektos apo tis tsepes tu max ke tu david exun ke isroi apo sponsores pu voithane to athlima ikonomika...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cmarin last edited by

                          Ο χρήστης SAXOGUS2 έγραψε:

                          ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ,ΓΙ'ΑΥΤΟ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΩ ΝΑ ΕΠΙΜΕΝΩ ΟΤΙ ΤΟ WRC ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ F1

                          Αυτό θα μπορούσες να το υποθέσεις μόνο πέρσι για την φετινή χρονιά, όμως οι 3 πρώτοι αγώνες, η ελευση της citroen και ο πλουραλισμός των νικών αποδεικνύουν το αντίθετο. Του χρόνου θα έχουμε ανανεωμένη Mitsu και νέο fabia, δηλαδή ακόμη μεγαλύτερος ανταγωνισμός.

                          Όσο για το θέμα του τόπικ και για τις αλλαγές στις ομάδες, έχω να πω ότι είναι πολύ δύσκολο να γίνει. Αν υπήρχαν άλλες 5-6 ομάδες τότε θα ήταν εφικτό. Ήδη έχουμε οδηγούς που κάθονται....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης SAXOGUS2 έγραψε:

                            HARRY ! ΠΕΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΗΡΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΓΙΑ Ν'ΑΝΑΤΡΕΞΟΥΜΕ ΚΙ'ΕΜΕΙΣ,ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΧΕΙΡΗ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.-

                            ΟΠΩΣ ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ, ΜΟΝΟ ΠΡΟΧΕΙΡΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΘΕΤΩ...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΤΟΣΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ KAI ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑΝ, ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ...
                              ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΓΙΑ ΑΜΟΙΒΕΣ ΟΔΗΓΩΝ ΘΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΑΙΣΘΗΤΑ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΣΕ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΣΦΑΛΗ ΘΕΣΗ ΣΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ...ΝΕΟ ΑΙΜΑ ΘΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΚΛΑΣΑΤΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΣΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΙΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΟΥΝ...

                              ΚΑΙ ΛΕΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ...ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ...
                              Ο ΚΥΡΙΟΣ PROVERA ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΤΟΝ BOSSE KAI TON PANIZZI...ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΘΑ ΕΝΑΛΑΣΣΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ROBERT KAI PYKALISTO...ΟΠΟΤΕ Ο BURNS ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΣΤΗ SUBARU ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟΧΩΡΗΣΑΝΤΑ ΜΑΚΙΝΕΝ ΚΑΙ O ROVANPERA ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗ SKODA!!!
                              Ο SAINZ ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗ CITROEN Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΠΑΡΕΙ TON SOLA KAI ΘΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ (ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ TELEFONICA ΒΕΒΑΙΑ!!!) ΤΗΝ ΗYUNDAI!!! AYTA KAI AΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΙ Η ΤΡΑΠΟΥΛΑ ΘΑ ΑΝΑΚΑΤΕΥΤΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ!!!
                              ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΠΛΗΤΤΕΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ (ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΔΗΓΟΥΣ ΜΕ ΝΙΚΕΣ) ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΕΠΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΜΕΓΑΛΩΝ ΟΝΟΜΑΤΩΝ! ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΟΙ ΙΣΧΥΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ ΠΟΙΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ!!!

                              ΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ (ΠΧ ΟΧΙ 1 ΝΙΚΗ ΑΛΛΑ 3) ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ ΣΤΟ WRC!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                saxogus2 last edited by

                                Ο χρήστης harriswrc έγραψε:

                                HARRY ! ΠΕΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΗΡΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΓΙΑ Ν'ΑΝΑΤΡΕΞΟΥΜΕ ΚΙ'ΕΜΕΙΣ,ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΧΕΙΡΗ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.-

                                ΟΠΩΣ ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ, ΜΟΝΟ ΠΡΟΧΕΙΡΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΘΕΤΩ...

                                ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΛΕΣ ΤΗΝ ΠΗΓΗ,ΟΠΩΣ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΤΡΕΧΕΙΣ!!
                                ΔΕΝ ΕΝΝΟΟΥΣΑ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΠΡΟΧΕΙΡΗ Η ΣΚΕΨΗ ΣΟΥ...ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΧΕΙΡΟΣ ΣΑΝ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΗΣ FIA!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης SAXOGUS2 έγραψε:
                                  ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΛΕΣ ΤΗΝ ΠΗΓΗ,ΟΠΩΣ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΤΡΕΧΕΙΣ!!
                                  ΔΕΝ ΕΝΝΟΟΥΣΑ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΠΡΟΧΕΙΡΗ Η ΣΚΕΨΗ ΣΟΥ...ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΧΕΙΡΟΣ ΣΑΝ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΗΣ FIA!

                                  ΠΗΓΗ: http://www.rally.gr
                                  ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΟΥ Η ΣΚΕΨΗ...

                                  ΤΩΡΑ ΤΟ ΘΕΤΕΙΣ ΠΙΟ ΣΩΣΤΑ. ΙΣΩΣ ΕΓΩ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΟΥ ΠΡΙΝ...ΒΕΒΑΙΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΤΙ ΕΝΝΟΟΥΣΕΣ ΑΥΤΟ...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikoswrc last edited by

                                    ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΚΟΣ Ο ΝΕΟΣ ΑΥΤΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΕΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΕΓΚΡΙΘΕΙ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΕΚΤΟΣ ΟΜΑΔΩΝ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΟΩΘΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΠΙΟ ΝΕΟΙ ΚΑΙ ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΟΙ ΟΔΗΓΟΙ. ΘΑ ΜΕΙΩΘΕΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΧΡΥΣΟΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΡΕΙΣ ΟΔΗΓΟΥΣ. ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΘΕ ΝΕΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΜΟΝΟ ΣΤΗ ΠΡΑΞΗ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΕΑΝ ΜΠΟΡΕΙ Η ΟΧΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟ WRC! ΘΕΩΡΩ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΝΑ ΑΝΑΣΑΝΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      takinen last edited by

                                      Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
                                      ROVANPERA ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗ SKODA!!!

                                      Ναι;
                                      Πιστεύω πως καλύτερα θα του ταίριαζε η Ford. Στη Skoda θα χαθεί, είναι και μεγάλος σε ηλικία. Εκτός και αν (που δεν πιστεύω) το fabia κάνει την έκπληξη.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
                                        Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΤΟΣΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ KAI ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑΝ, ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ...
                                        ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΓΙΑ ΑΜΟΙΒΕΣ ΟΔΗΓΩΝ ΘΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΑΙΣΘΗΤΑ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΣΕ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΣΦΑΛΗ ΘΕΣΗ ΣΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ...ΝΕΟ ΑΙΜΑ ΘΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΚΛΑΣΑΤΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΣΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΙΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΟΥΝ...

                                        ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΠΛΗΤΤΕΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ (ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΔΗΓΟΥΣ ΜΕ ΝΙΚΕΣ) ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΕΠΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΜΕΓΑΛΩΝ ΟΝΟΜΑΤΩΝ! ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΟΙ ΙΣΧΥΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ ΠΟΙΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ!!!

                                        To ερώτημα είναι : τα μεγάλα ονόματα θα δεχτούν να έχουν χαμηλό κασέ ? Θα πάνε σε ομάδες, όχι πρωτοκλασάτες ?
                                        Κι όταν οι πολυνίκεις αποχωρήσουν, θα παραμείνουν ως εξελικτές ? Γιατί αν δεν πληρώνονται ως πρώτα ονόματα, δύσκολα πιστεύω θα κάτσουν και θα δουλεύουν.
                                        Φανταστείτε, στο τέλος της χρονιάς τον Μάρτιν να 'χει κάνει την 1η του νίκη (όχι απίθανο). Δηλαδή του χρόνου η Φορντ θα πάρει και άλλον πιτσιρικά ή θα πάρει έναν έμπειρο και θα 'υποβαθμίσει' τον Ντιβάλ σε Νο 3 ? Θα έχει σίγουρα ενδιαφέρον, αλλά θα είναι και μεγάλο μπλέξιμο σίγουρα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cdro last edited by

                                          Ο χρήστης harriswrc έγραψε:

                                          ΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ (ΠΧ ΟΧΙ 1 ΝΙΚΗ ΑΛΛΑ 3) ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ ΣΤΟ WRC!

                                          Ίσως καλύτερα να μπορεί να παραμείνει σαν τρίτος ολόκληρη την χρονιά, ανεξάρτητα από τις νίκες που θα κάνει μέσα στην χρονιά, αρκεί να ξενινήσει την χρονιά χωρίς νίκες. Έτσι και αλλιώς, ένας νέος και σχετικά άπειρος οδηγός, πόσες νίκες θα μπορέσει να κάνει σε μία χρονιά;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • N
                                            nass last edited by

                                            Ο χρήστης cdro έγραψε:
                                            Ίσως καλύτερα να μπορεί να παραμείνει σαν τρίτος ολόκληρη την χρονιά, ανεξάρτητα από τις νίκες που θα κάνει μέσα στην χρονιά, αρκεί να ξενινήσει την χρονιά χωρίς νίκες. Έτσι και αλλιώς, ένας νέος και σχετικά άπειρος οδηγός, πόσες νίκες θα μπορέσει να κάνει σε μία χρονιά;

                                            (Ας πούμε 'νέος' = 'αυτός που δεν έχει κάνει ακόμα νίκη στο WRC. Διότι αυτό τον ορισμό δίνει η FIA)

                                            Ο Loeb το 2002 έκανε 2 (ΟΚ, τη μία την έχασε 'στα χαρτιά').
                                            Ακόμα καλύτερα: ο Gronholm το 2000 έκανε (αν θυμάμαι καλά) 4!

                                            Για να λειτουργήσει ο νέος κανονισμός, θα πρέπει (α) οι μικρές ομάδες να είναι διατεθειμένες (δηλ. να έχουν το budget) να πληρώσουν κορυφαίους οδηγούς (που αν το είχαν θα τους είχαν πάρει ήδη, βλ. Hyundai ή Mitsubishi, βλ. Ford φέτος, και μέχρι πρότινος Skoda με τον Αuriol - αν και είμαι σίγουρος πως ο Auriol στη Skoda παίρνει πολύ λιγότερα λεπτά απ΄ ό,τι στην Peugeot) ή, εναλλακτικά, (β) ένας κορυφαίος οδηγός, όπως ο Sainz, να δεχτεί σοβαρή μείωση του κασέ του.

                                            Το (α) το βλέπω απίθανο, το (β) 'παίζεται', εξαρτάται από τον άνθρωπο.

                                            Το πρόβλημα είναι πως θα πρέπει όλα τα συμβόλαια νέων να είναι μονοετή και με το άγχος ενός (πχ.) Pykalisto 'αν κερδίσω φέτος με την Peugeot, του χρόνου πάω Hyundai ή και μένω σπίτι μου', δηλ. η νίκη = δαμόκλειος σπάθη αν η ομάδα δεν είναι διατεθειμένη να διώξει τον 'παλιό' για να κρατήσει το νέο ή αν δεν υπάρχει άλλη ομάδα (που να τρέχει και με 3 αυτοκίνητα, σημειωτέον. Πχ. η Subaru τρέχει με 2). Ή μπορεί να δούμε και τον Pykalisto να παραχωρεί τη νίκη στην τελευταία ειδική στον 'αρχηγό' προκειμένου και του χρόνου να οδηγεί για την Peugeot.

                                            Εν ολίγοις, μου φαίνεται παράλογος τρόπος μείωσης του budget και ηλίθιος τρόπος ανάδειξης 'νέων'.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 1 / 13
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr