Ο χρήστης cdro έγραψε:
Ίσως καλύτερα να μπορεί να παραμείνει σαν τρίτος ολόκληρη την χρονιά, ανεξάρτητα από τις νίκες που θα κάνει μέσα στην χρονιά, αρκεί να ξενινήσει την χρονιά χωρίς νίκες. Έτσι και αλλιώς, ένας νέος και σχετικά άπειρος οδηγός, πόσες νίκες θα μπορέσει να κάνει σε μία χρονιά;
(Ας πούμε 'νέος' = 'αυτός που δεν έχει κάνει ακόμα νίκη στο WRC. Διότι αυτό τον ορισμό δίνει η FIA)
Ο Loeb το 2002 έκανε 2 (ΟΚ, τη μία την έχασε 'στα χαρτιά').
Ακόμα καλύτερα: ο Gronholm το 2000 έκανε (αν θυμάμαι καλά) 4!
Για να λειτουργήσει ο νέος κανονισμός, θα πρέπει (α) οι μικρές ομάδες να είναι διατεθειμένες (δηλ. να έχουν το budget) να πληρώσουν κορυφαίους οδηγούς (που αν το είχαν θα τους είχαν πάρει ήδη, βλ. Hyundai ή Mitsubishi, βλ. Ford φέτος, και μέχρι πρότινος Skoda με τον Αuriol - αν και είμαι σίγουρος πως ο Auriol στη Skoda παίρνει πολύ λιγότερα λεπτά απ΄ ό,τι στην Peugeot) ή, εναλλακτικά, (β) ένας κορυφαίος οδηγός, όπως ο Sainz, να δεχτεί σοβαρή μείωση του κασέ του.
Το (α) το βλέπω απίθανο, το (β) 'παίζεται', εξαρτάται από τον άνθρωπο.
Το πρόβλημα είναι πως θα πρέπει όλα τα συμβόλαια νέων να είναι μονοετή και με το άγχος ενός (πχ.) Pykalisto 'αν κερδίσω φέτος με την Peugeot, του χρόνου πάω Hyundai ή και μένω σπίτι μου', δηλ. η νίκη = δαμόκλειος σπάθη αν η ομάδα δεν είναι διατεθειμένη να διώξει τον 'παλιό' για να κρατήσει το νέο ή αν δεν υπάρχει άλλη ομάδα (που να τρέχει και με 3 αυτοκίνητα, σημειωτέον. Πχ. η Subaru τρέχει με 2). Ή μπορεί να δούμε και τον Pykalisto να παραχωρεί τη νίκη στην τελευταία ειδική στον 'αρχηγό' προκειμένου και του χρόνου να οδηγεί για την Peugeot.
Εν ολίγοις, μου φαίνεται παράλογος τρόπος μείωσης του budget και ηλίθιος τρόπος ανάδειξης 'νέων'.