Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FORMULA 1 - Διαφορα ΝΕΑ - ΜΑΡΤΙΟΣ 2006
    1. Home
    2. Formula 1
    3. FORMULA 1 - Διαφορα ΝΕΑ - ΜΑΡΤΙΟΣ 2006
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 11 / 11
    Formula 1
    42
    218
    246
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alonso last edited by

      Ρε παιδια ριξτε λιγο μια ματια στις φωτο απο αυστραλια,μηπως ειναι λιγο διαφορετικη η μπροστα αεροτομη της BMW???

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pininfarina last edited by

        Ο χρήστης patro έγραψε:
        το να στηνει αγωνες παει στα προσφατα που μια ομαδα(φερραρι) κυριαρχει τοσο πολυ που δεν χρειαζεται τον ανταγωνισμο μεταξυ των οδηγων της και επειδη ισως να της φτανουν οι ποντοι μονο του ενος κανει οτι θελει με τον αλλο.τουλαχιστον υπηρξε θεια δικη περσι και εκει που πηγε η μακλαρεν για τα 10 δεν της εμειναν ουτε τα 5 στο χερι.

        Απο τη στιγμη που η F1 ειναι και αθλημα ομαδικο, δεν προκειται για στησιμο αγωνα και δεν υπαρχει λογος να καταδικαζεται, ποσο μαλλον να καταργειται απο τους καραγκιοζηδες της FIA. Για τον εσωτερικο ανταγωνισμο πιστευω πως καμια ομαδα δεν τον χρειαζεται με αυτο τον τροπο. Οπως αλλωστε και η Ferrari δε ζημιωθηκε καθολου με αυτη την πολιτικη. Αλλα αυτο ειναι θεμα εσωτερικο των ομαδων, οι κανονισμοι δεν εχουν σχεση. Και στην τελικη δεν ξερω γιατι ειναι λαθος μια ομαδα να κυριαρχει (Ferrari) ή να θελει να κυριαρχει (McLaren)..?

        αν ειναι ο σκοπος να ξοδεψουμε τα περισσοτερα λεφτα με τον αποδοτικοτερο τροπο να κλεισουμε ολους τους ιδιωτες και να δινουμε το πρωταθλημα καθε χρονο στην τογιοτα που θα δωσει τα περισσοτερα για να το κατακτησει

        Το δικαιο των κανονισμων μετριεται στο να υπαρχει πρωταθλημα και οι μικρες ομαδες πρεπει να βοηθηθουν γιατι χωρις αυτες δεν υπαρχει ουτε πρωταθλημα ουτε δικαιοι κανονισμοι

        Για την Toyota αστοχο το παραδειγμα γιατι μαλλον δεν ξοδευει με τον αποδοτικοτερο τροπο...

        Αν ειναι να μεινουν οι μικρες ομαδες, το κοστος μπορει να μειωθει και με αλλους πιο σημαντικους τροπους (οπως απο το 2008 που 'πεφτουν οι τιμες'). Στο κατω κατω ισως προτιμω να μην τρεχει η str παρα να τρεχει με V10 (κατι ειπες για 'στησιμο' προηγουμενως?..)

        το βλεπεις πολυ μονοπλευρα σκεψου το καλυτερα να δεις οτι κοσμος θελει να βλεπει αγωνα οχι την πιο γρηγορη διαφιμιστικη πινακιδα και χωρις κοσμο δεν θα υπαρχουν και τα λεφτα για να ξοδευτουν

        Σωστο κι αυτο, αλλα εγω θελω μαζι με αυτο να μην καταντησει η F1 τσιρκο οπως κατι αμερικανικοι αγωνες...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          antsakalis last edited by

          Η Φόρμουλα 1 δεν θα χάσει ποτέ την λάμψη και την δυναμική της , εδώ μιλάμε για τα αυτοκίνητα με την καλύτερη σχέση ταχύτητας- επιτάχυνσης- φρεναρίσματος , και όσο κι αν καποιοι κύριοι τύπου Μπέρνι-Μάξ θέλουν να εποφεληθούν για να τα οικονομήσουν δεν θα τα καταφέρουν γιατι απλούστατα ο κόσμος της Φ1 θα εξεγερθεί και θα τιμωρήσει τους ατιμους ....
          Πάντως pininfarina οι κανονισμοί πάντα ευνοούν τους μεγάλους , οπως και να έχουν τα πράγματα , και σίγουρα ακόμα και η αλλαγή στο κόστος εισόδου παρότι θα επιβραδύνει την πίεση που ασκείται στους μεγάλους , και ομαδες οπως η Τογιότα που σχολιάζεις θα βρούν πιο εύκολα το δρόμο προς την κορυφή ......

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            theofaman last edited by

            Massa feels more a part of Ferrari
            Λογικό αν δείτε τί χρώμα είχε το μονοθέσιο που οδηγούσε όταν ήταν μικρός!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vasilakis last edited by

              Τι ετρωγε ρε αυτος ο Μασσας?

              Michael Schumacher has offered only sparing praise for the youngster who de-throned him - Fernando Alonso. The seven time title winner said Alonso is a 'fast guy' but cast doubt on his ability to mix it in a real wheel-to-wheel duel.
              Schumacher failed to pass the victorious Renault ace at Imola last year, but the German played down Alonso's achievement on a track he says does not allow overtaking moves.
              'Apart from that, we haven't had a close fight, so maybe he will prove himself to me this weekend,' said Schumacher, perhaps forgetting Alonso's daring move on him around the outside of the audacious '130R' bend at Suzuka last year.

              Link here

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                patro last edited by

                ναι ρε γαμωτο με τον αλονσο δεν εχει τρακαρει ακομα ο σουμι σε 'μονομαχια'. πρεπει καποιος να μετρησει τις μονομαχιες του σουμι που εχουν βγει τρακαρισμα.......ποιος μοντογια

                οσο για αυτο το περσινο στην ιμολα ειχα διαβασει οτι ο ρυθμος αυτης της μονομαχια ηταν πιο αργος και απτων jordan

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  go_for_pole last edited by

                  Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
                  'Apart from that, we haven't had a close fight, so maybe he will prove himself to me this weekend,' said Schumacher, perhaps forgetting Alonso's daring move on him around the outside of the audacious '130R' bend at Suzuka last year.

                  Κοιτα που το Αλτσχαιμερ χτυπαει πλεον απο τα 37!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kantoniou last edited by

                    Ο χρήστης Funis έγραψε:

                    Εχει μια θεση κενη ακομη, Σαρμαδακο...

                    Ναι, αλλά τον άλλον δεν μπορείτε να τον γυρίσετε πίσω!

                    Δεν έχει κάρτα αλλαγής!

                    Aς τον κανει καποιος ban τωρα!!!!!!!!!!

                    Θα συμφωνησω κι εγω

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      antsakalis last edited by

                      Έλα ρε παιδια ,ακου εκεί χτυπά το Αλτσχάϊμερ στα 37 , ο ΜΣ το μόνο που ήθελε ήταν να κερδίσει τις εντυπώσεις και να κάνει λίγη πλάκα στον μικρό !!!!!!
                      Πάντως δεν ξέρετε εκ των πρωταίρων τι μπορει να κάνει ο ΜΣ στν 130R
                      Θυμηθείτε το Χούνγκαρόρινγκ του 2003 και 2004 !!!!!!!!!!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        adis4gr last edited by

                        οταν τον 'εφτιαξε' στην ουγγαρια τοτε....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          theofaman last edited by

                          Prodrive submits entry for F1 !!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cavallino last edited by

                            Θα αγοράσει περσινές Ferrari και θα σαρώσει το πρωτάθλημα;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              patro last edited by

                              καβαλινο στο FIA GT δεν ηταν ετσι. η υπερεξαισια 550 δεν ειχε καμια σχεση με αυτο το χρεπι ονοματι 575Μ.

                              παντως εγω γουσταρω prodrive. να δω και σε τι χρωματακι θα βγαινει και μπορει να την υποστηριξω .αλλος ενας ιδιωτης δεν ειναι καθολου κακο.. μπορει να φυγει και κανας κατασκευαστης

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                greo last edited by

                                http://www.f1racing.net/en/news.php?newsID=113901

                                Σαν χθες ηταν που ολοι ψαχνοντουσαν ποιοι θα κατεβασουν 3α μονοθεσια...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tifozif1 last edited by

                                  Ο χρήστης greo έγραψε:
                                  http://www.f1racing.net/en/news.php?newsID=113901

                                  από το πάνω link: '22 teams want to race F1 in 2008'

                                  Κατα τα άλλα η 'πλειοψηφία' των σημερινών 11 θέλουν μείωση του κόστους.. . οχι δοκιμες, κινητηρες για 2, 3, 23 αγώνες, κιβώτια, λάστιχα κλπ.... ΘΕΑΤΡΟ του ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mschumacher last edited by

                                    Michael Schumacher to Race for A1 Team Germany

                                    http://www.paddocktalk.com/news/htm...r=0&thold=0

                                    *During the A1 Series Grand Prix weekend at Laguna Seca, PaddockTalk became aware of a major story linking seven-time Formula One World Champion Michael Schumacher to the A1 Grand Prix series. After much negotiating, we were able to convince A1 Team Germany franchise holder Willi Weber that we would keep his secret safe until certain sponsorship committments were met through March 31st.

                                    With today being April 1st, we are now at liberty to disclose that Michael Schumacher has signed with A1 Team Germany to race for his country during the 2006-2007 A1 Grand Prix season.

                                    Long time Schumacher manager and confidante Weber said, �What a great day for Germany, and the A1 Grand Prix Series! Michael would never quit the sport and hold a stopwatch on pit wall. You should see his determination, and that of the whole A1 Team Germany - our only goal is to win the World Cup of Motorsport, and with Michael we will make a giant leap forward towards that goal.�

                                    A1 Grand Prix Chairman, Sheikh Maktoum is delighted that Schumacher will race in the A1 Grand Prix series: �The enthusiasm of the German fans will be great as will the interest of Ferrari fans throughout the world. They will be sure to come to our races. I am looking forward to the pleasure of seeing him compete. By deciding to race for his country he encapsulates the patriotic spirit of A1 Grand Prix.�

                                    We asked Maktoum about possible scheduling conflicts. He said, �As long as Michael wants to do both, there will be no scheduling conflicts. We race most of the season during the winter, while his other racing takes place during the late-spring, summer, and early-fall.�

                                    Upon learning that his secret was out, Schumacher explained to us from his hotel in Melbourne, Australia, �I wanted to drive a few races in the 2006 Formula One season, and see how the new Ferrari looks. It seemed that we were well on our way to wiping away the mistakes of the 2005 season, but as evidenced during today�s qualifying session, the car is simply not fast enough. Finishing a competitive second is one thing, not being competitive is quite another, and 11th isn�t being competitive. I said this winter I never want as miserable a season as the 2005 season, and I meant it.�

                                    Schumacher continued, �I still enjoy racing and only want to win and race for my country.�

                                    And what of his future in horse riding ?

                                    Schumacher laughed and said, �I guess that will have to wait.�

                                    Though Schumacher has reached a decision about what he�ll be doing during the upcoming winter, Weber - who manages Michael's career � nor Michael would reveal what will become of Schumacher�s F1 career. But Weber did take the opportunity to once again indicate that that decision would be solely Ferrari�s.

                                    Weber summarized, ''Michael has really tried hard to turn this team around. He stayed away from the ski slopes this past winter to run test laps. He�s been very committed and still is committed to the Ferrari organization. But we�ve already determined we will announce his decision in the middle of 2006, so the partners, sponsors and fans who want to know will continue to have to wait.�

                                    Weber said, �The only thing we know for sure right now is that Michael Schumacher will be racing for his country for A1 Team Germany in the A1 Grand Prix Series. It�s a great series where time and time again, drivers have shown they can make a big difference in the performance of the car.�

                                    As we hung up the phone, Weber said one more thing that stuck... �Michael is not at the end of his racing career, but simply looking forward to a fresh new beginning.�

                                    We wish him well.*

                                    ....μαντέψτε τι μέρα είναι.....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mschumacher last edited by

                                      http://www.pitpass.com/fes_php/pitpass_ ... t_id=27584

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kanargia-ioannis last edited by

                                        Ο Κλαυσίγελος της Βρεττανικής ομάδας που ακούει στο όνομα McLaren συνεχίστηκε και στο GP της Αυστραλίας. Ο μεν Ραικόννεν να προσπαθεί με νύχια και με δόντια, προκειμένου να φτάσει τον Αλόνσο και να κάνει κατάληψη της πρώτης θέσης, γυρίζοντας δύο δευτερόλεπτα σχεδόν πιο αργά απο τον Αλόνσο, ο δε Μοντόγια να δείχνει απο την αρχή κιόλας του αγώνα (μάλιστα απο τον γύρο σχηματισμού) τα...δόντια του, με αυτό το ομολογουμένως τετ α τετ!!Θα μου πείτε τα κρύα ελαστικά πήραν στον λαιμό τους τον Κολομβιανό...Απλά δεν το δέχομαι, διότι και κατα την δειάρκεια του GP έκανε αρκετές ατοπίες που προδίδουν το αφελές του αγωνιστικού του χαρακτήρα. Αυτό βεβαίως που ξεχώρισε απο την όλη αναμέτρηση ήταν η μή-συννενώηση στα pit της ασημένιας ομάδας που δέσποζε, μιάς και ο ατυχής χρονισμός αλλαγής πτέρυγας στο εμπρόσθιο μέρος του μονοθεσίου του Φινλανδού κόστισε και στους δύο πιλότους, με τον Μοντόγια να σηκώνει το χέρι είς ένδειξη, ενδεχωμένος, θυμού και απελπισίας. Αλλαγή στρατοπέδου λοιπόν και πάμε στην Renault όπου ο...ξύπνα Βασίλη..Φισικέλα πραγματοποίησε μία, κατα τα άλλα, απογοητευτική εμφάνιση, δεδομένου ότι εκκίνησε απο την δεύτερη θέση του grid. Κολλημένος πίσω απο τον Button και μήν έχοντας πολλά περιθώρια χρόνου..απλά στάθηκε πάρα πολύ τυχερός. Η πρώτη θέση του στο προηγούμενο GP κατά την αποψή μου καθαρή συγκυρία..Όσο για την Honda μου θύμισε μαραθονοδρόμο που ξεκινάει πρώτος με προοπτική και ελπίδες και..δέν τερματίζει αφού πεθαίνει ιδρωμένος και κατάκοπος χωρίς ψυχικά αποθέματα !!Συμπέρασμα: η αξιοπιστία της Renault και το οδηγικό ταλέντο του Ισπάνου συναρτήση της.. στρατηγικής ιδιοφυίας του Μπριατόρε την καθιστούν αυτή τη στιγμή μακράν την πιό οργάνωμένη, συγκροτημένη και κατ'επέκτασην την καλύτερη ομαδα του grid..το θέμα είναι τόσο απλό και φαίνεται και στην πίστα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          adis4gr last edited by

                                          δε το βαζεις καλυτερα στο θρεντ της μελβουρνης?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 7
                                          • 8
                                          • 9
                                          • 10
                                          • 11
                                          • 11 / 11
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr