-
Ο χρήστης darklord888 έγραψε:
Στην αντιπροσωπία που πήγα είχε την 1.8 έκδοση. Έκανα προπαραγγελία και ο πωλητής μου δήλωσε ότι τέλη Απριλίου θα έχω τα κλειδία στο χέρι.Μονο τα κλειδια; Το αμαξι δεν θα το παρεις;
-
Ο χρήστης borbos έγραψε:
παιδια καθηστε να το οδηγεσε και μετα λετε για τον αξονα πισω οτι ειναι χαλια και για το θορυβο!!ψυχραιμια!!ακουσατε ημιακαμπτο και τα βαψατε μαυρα!!Οταν όμως λέμε για ημιάκαμπτο σε C4, 307 και λοιπά πέφτει το θάψιμο. Τώρα που το κάνει και η Honda...
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
εμας ειναι 1.800 κυβικα ομως!!
**
borbos**: Προλαβες να το οδηγησεις καθολου?Πηγα και το ειδα και εγω. Λοιπον απο κοντα ειναι πολυ εντυπωσιακο ενω το εσωτερικο του ειναι μια δεκαετια μπροστα απο τα υπολοιπα της κατηγοριας του! Οι ειναι σχετικα καλοι με εξαιρεση τα κεφαλια των πισω επιβατων που δεν υπαρχει πολυς αερας. Το πορτ-παγκαζ ειναι τεραστιο!
Το τιμονι παρα τις ρυθμισεις του μου επεφτε αρκετα χαμηλα. Επισης μου αρεσε πολυ το υφασμα των καθισματων (μοιαζει με αλκανταρα αλλα δεν ξερω αν ειναι οντως) αλλα δε μου γεμισε καθολου το ματι η πλευρικη τους στηριξη.. . Για καλυτερα συμπερασματα βεβαια πρεπει να το οδηγησω σε στροφες. Τα πλαστικα ειναι ΟΚ, ενω ο πινακας οργανων ολα τα λεφτα! Η ορατοτητα προς τα πισω δε νομιζω να αποτελει προβλημα.Μενει να το δουμε στο δρομο πως παει, και ειδικα αν 'χανει' λογω ημιακαμπτου σε σχεση με το Golf.
Απο λαστιχα Michelin Pilot Sport!!!!
coyote λες να ερχονται ολα με αυτα??Για τη ρεζερβα ρωτησα εις διπλουν τον πωλητη και ητανε βεβαιος ποως θα ερχονται με αναγκης. Μου ειπε κιολας 'μα ειναι δυνατον να σας πουλησουμε αυτοκινητο χωρις ρεζερβα?'
Επισης μου ειπε οτι ουτε οι ιδιοι δεν το περιμενανε τοσο γρηγορα, Μαϊο τους ειχαν πει! Μαλλον το Golf GT που ηρθε τους αναψε φωτιες και το σπρωξανε λιγο το πραγμα.
Α και κατι αλλο βασικο για το τιμονι. Στα specs του αναφερεται οτι ειναι στροφες 2,25!! Εμενα με εντυπωσιασε!! Λετε να εχουμε Honda με τιμονι απο Alfa 147?
το οδηγησα πολυ λιγο,το τιμονι ειναι πολυ καλο εμενα μου αρεσε και η αισθηση του αυτοκινητου ειναι πολυ καλη και στις στροφες,παταει κατω και νιωθεις σιγουρια!!και φυσικα σε κοιτανε ολοι στο δρομο!!!
εγω προσωπικα δεν εφαψα ποτε τον ημιακαμπτο του C4,307!!αλλα πριν οδηγησετε κατι μην κρινετε!!
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
Αν δεν την έχουν ρίξει μέχρι να έρθει το Golf 1.4 με τα 140 θα αναγκαστούν να την ρίξουν τότε, εκτός και αν προκύψει 1.6
Θα προκύψει αλλά με τα μέχρι τώρα σχέδια μόνο για το 4Θ.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
παιδια καθηστε να το οδηγεσε και μετα λετε για τον αξονα πισω οτι ειναι χαλια και για το θορυβο!!ψυχραιμια!!ακουσατε ημιακαμπτο και τα βαψατε μαυρα!!
Οταν όμως λέμε για ημιάκαμπτο σε C4, 307 και λοιπά πέφτει το θάψιμο. Τώρα που το κάνει και η Honda...
elteo υπαρχει μια διαφορα ομως. Οι Γαλλοι ειχαν μια παραδοση στις αναρτησεις και ειδικα στον πισω αξονα (ραβδοι). Δεν ειναι υπερβολη να πουμε οτι εφτιαξαν ενα ονομα με βαση αυτη (106, 306, Xsara κλπ) και ΟΛΟΙ ειχαν να λενε για την αναρτηση των αυτοκινητων αυτων. Ειναι λογικο επομενως τωρα που εγκατελειψαν αυτη την αρχιτεκτονικη και βαζουν ημιακαμπτους -τους οποιους εχουν ηδη εγκαταλειψει μοντελα που παραδοσιακα τους εβαζαν οπως το Golf- για λογους οικονομιας προφανως, να δεχονται επικριτικα σχολια για αυτη την επιλογη αφου εγκατελειψαν την παραδοση τους. Αντιθετα η Honda δεν ειχε 'χτισει' ενα αντιστοιχο ονομα στο τομεα των αναρτησεων στη μικρομεσαια κατηγορια τουλαχιστον.
Μαλλον ειμαστε offtopic ομως
-
Ο χρήστης darklord888 έγραψε:
Στην αντιπροσωπία που πήγα είχε την 1.8 έκδοση. Έκανα προπαραγγελία και ο πωλητής μου δήλωσε ότι τέλη Απριλίου θα έχω τα κλειδία στο χέρι.Αντε με το καλο να το παραλαβεις.
Εβαλες κανενα εξτρα? Χρωμα?
-
Thanks
Όχι, δεν έβαλα κανένα έξτρα, εξάλλου όλα τα έχει η έκδοση Sport, το πήρα μαύρο μέσα, μαύρο έξω κ 1.8
Ελπίζω αυτο το εκνευριστικό σήμα του Σαρακάκη που βάζουν πάντα πίσω στο αμάξι να είναι διακριτικό... -
Ο χρήστης darklord888 έγραψε:
Thanks
Όχι, δεν έβαλα κανένα έξτρα, εξάλλου όλα τα έχει η έκδοση Sport, το πήρα μαύρο μέσα, μαύρο έξω κ 1.8
Ελπίζω αυτο το εκνευριστικό σήμα του Σαρακάκη που βάζουν πάντα πίσω στο αμάξι να είναι διακριτικό...Nα τους πεις να ΜΗΝ διανοηθούν να το βάλουν!
koralli δεν μιλάω μόνο για τα γαλλικά... ...σε αυτό που λες έχεις δίκιο αλλά δεν είναι και για τα πεζοδρόμια τα γαλλικά, δεν ξέχασαν ξαφνικά την τέχνη τους οι γάλλοι. ....anyway...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Thanks
Όχι, δεν έβαλα κανένα έξτρα, εξάλλου όλα τα έχει η έκδοση Sport, το πήρα μαύρο μέσα, μαύρο έξω κ 1.8
Ελπίζω αυτο το εκνευριστικό σήμα του Σαρακάκη που βάζουν πάντα πίσω στο αμάξι να είναι διακριτικό...Nα τους πεις να ΜΗΝ διανοηθούν να το βάλουν!
koralli δεν μιλάω μόνο για τα γαλλικά... ...σε αυτό που λες έχεις δίκιο αλλά δεν είναι και για τα πεζοδρόμια τα γαλλικά, δεν ξέχασαν ξαφνικά την τέχνη τους οι γάλλοι. ....anyway...
Δεν ειπα οτι πουθενα οτι ειναι για τα πεζοδρομια, ουτε οτι εχασαν την τεχνη τους. Αλλα οπως και να το κανουμε καποιες κατασκευαστικες επιλογες επιφερουν περιορισμους. Anyway οπως ειπες κι εσυ...
Παντως για το ΑΠΑΙΣΙΟ σημα του ΣΣΣ, στο εκθεσιακο που ειδα ηταν κολλημενο ακριβως κατω απο το λογοτυπο Civic!! Αηδια σκετη!:rant:
Ελπιζω τουλαχιστον να μην το βαζουν εκει γιατι πραγματικα χαλαει το αυτοκινητο. Αληθεια, αν το βγαλεις εκ των υστερων υπαρχει περιπτωση να χαλασεις το χρωμα? -
Στο δικό μου είχε το παλιό το μαύρο(τώρα έχουν το ανάγλυφο το ασημί) και ξεκόλλησε απ' τον ήλιο χωρίς να έχει πρόβλημα στο χρώμα.
elteo δεν σε ρωτάνε το έχουν ήδη τοποθετήσει απ' τη στιγμή που τα εκτελωνίζουν. -
Βιδωτά είναι τα καινούργια, αν το βγάλεις θα έχει τρύπες η λαμαρίνα...
-
Ο χρήστης darklord888 έγραψε:
Βιδωτά είναι τα καινούργια, αν το βγάλεις θα έχει τρύπες η λαμαρίνα...Καλα σοβαρα μιλας?
Δηλαδη τρυπαει το αυτοκινητο που ΕΣΥ πληρωνεις για να βαλει το σημα του και να διαφημιστει χωρις να σε ρωτησει? Δεν παμε καλα....
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Βιδωτά είναι τα καινούργια, αν το βγάλεις θα έχει τρύπες η λαμαρίνα...
Καλα σοβαρα μιλας?
Δηλαδη τρυπαει το αυτοκινητο που ΕΣΥ πληρωνεις για να βαλει το σημα του και να διαφημιστει χωρις να σε ρωτησει? Δεν παμε καλα....
ελα μωρε, ενα τοσοδουλικο σηματακι ειναι, ουτε που φαινεται!
-
Στη ΠΑΠΡΑΣ Α.Ε. υπάρχει, από χθες, τετράθυρο civic (με χειροκίνητο και με σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων) για test drive.
Όσοι ενδιαφέρεστε κάντε ένα τηλεφώνημα στο 210 4 200 300 για να μάθετε σε πιο κατάστημα υπάρχει διαθέσιμο αυτοκίνητο. -
Ο χρήστης darklord888 έγραψε:
Βιδωτά είναι τα καινούργια, αν το βγάλεις θα έχει τρύπες η λαμαρίνα...Για να μήν ξεκολλάνε απ' τον ήλιο
-
Ξαναπήγα σήμερα και οδήγησα το sedan. Πικρή γεύση στο τέλος. Βέβαια το 5θυρο είναι τελείως διαφορετικό, αλλά πάλι τι να πω.Ποση βελτίωση να έχει!!
Θα έχει και τον άξονα πίσω. Αυτό είχε την ανάρτηση του προηγούμενου αλλά «βελτιωμένη» πράγμα που δεν κατάλαβα. Το τιμόνι πολύ ελαφρύ για τις απαιτήσεις μου. Γενικά το 4θυρο με απογοήτευσε. Ο κινητήρας ανέβαζε αβίαστα μέχρι το κόφτη. Πάνω απ’ τις 4500 σ.α.λ έκανε θόρυβο αλλά όχι ενοχλητικό.
Μετά τις 15/4 θα έχουν αμάξι για δοκιμή (5θυρα).
Στην αναμονή λοιπόν. -
Πέρασα και γω σήμερα από τη Honda στη Κηφισίας και του έριξα μια ματιά, σε γενικές γραμμές μου άρεσε αρκετά. Μένει να δω στην πράξη κατά πόσο είναι προβληματική η ορατότητα προς τα πίσω λόγω της αεροτομής. Επίσης δεν μου άρεσαν οι κυψελοειδεις αεραγωγοί μπρος πίσω, αλλά σε ανθρακί ή μαύρο πιστεύω θα είναι αισθητικά καλύτερο. Γνωρίζει κάποιος πότε θα ανακοινωθούν λεπτομέρειες σχετικά με πρόσθετο εξοπλισμό (πχ αν θέλω στην έκδοση sport να προσθέσω φώτα xenon)??
-
Ο χρήστης WinMik έγραψε:
Πέρασα και γω σήμερα από τη Honda στη Κηφισίας και του έριξα μια ματιά, σε γενικές γραμμές μου άρεσε αρκετά. Μένει να δω στην πράξη κατά πόσο είναι προβληματική η ορατότητα προς τα πίσω λόγω της αεροτομής. Επίσης δεν μου άρεσαν οι κυψελοειδεις αεραγωγοί μπρος πίσω, αλλά σε ανθρακί ή μαύρο πιστεύω θα είναι αισθητικά καλύτερο. Γνωρίζει κάποιος πότε θα ανακοινωθούν λεπτομέρειες σχετικά με πρόσθετο εξοπλισμό (πχ αν θέλω στην έκδοση sport να προσθέσω φώτα xenon)??Δε νομιζω πως συμφερει. με 2500 παραπανω η executive εχει και φωτα ξενον και δερματινο σαλονι και διζωνικο κλιμα και τη τζαμενια την οροφη
-
Η οροφή είναι που με προβληματίζει, δεν μου αρέσει η ιδέα καθόλου... Δεν έχω δει ακόμα πάντως πως ακριβώς είναι, οπότε δεν βγάζω ακόμα συμπεράσματα.
-
Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
Ξαναπήγα σήμερα και οδήγησα το sedan. Πικρή γεύση στο τέλος. Βέβαια το 5θυρο είναι τελείως διαφορετικό, αλλά πάλι τι να πω.Ποση βελτίωση να έχει!!
Θα έχει και τον άξονα πίσω. Αυτό είχε την ανάρτηση του προηγούμενου αλλά «βελτιωμένη» πράγμα που δεν κατάλαβα. Το τιμόνι πολύ ελαφρύ για τις απαιτήσεις μου. Γενικά το 4θυρο με απογοήτευσε. Ο κινητήρας ανέβαζε αβίαστα μέχρι το κόφτη. Πάνω απ’ τις 4500 σ.α.λ έκανε θόρυβο αλλά όχι ενοχλητικό.
Μετά τις 15/4 θα έχουν αμάξι για δοκιμή (5θυρα).
Στην αναμονή λοιπόν.Μπορεσες να το πιεσεις καθολου? Απο ακριβεια και πληροφορηση το τιμονι πως σου φανηκε? Δεν ειναι αρκετα γρηγορο (2.25 στροφες λενε οι Ιαπωνες)?
Το μοτερ στις χαμηλες στροφες τι ελεγε?
Ηonda Civic 2005