Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΑΠΟ ΤΑ 3
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΑΠΟ ΤΑ 3
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    30
    52
    244
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jimded last edited by

      καλα αφου το βλεπεις οτι το στελνει 3 φορες γιατι δε τα σβηνεις

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nakata last edited by

        KATA ΛΑΘΟΣ ΕΓΙΝΕ ΒΡΕ ΜΗΝ ΤΡΕΛΕΝΕΣΑΙ!ΜΕΤΑ ΤΟ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          syele last edited by

          Ο χρήστης 147 GR έγραψε:
          quatropower για την ποιοτητα κατασκευης της νεας κορολα θα σε παρεπεμπα στο αναλογο τοπικ που αποδυκνυει οτι τελικα παντου υπαρχει ενας μυθος ,και γω δεν θα πιστευα ποτε μου περι προβληματων σε τογιοτα ΄μεχρι που ειδα τι ελεγαν οι ιδιοκτητες τους...

          Ώπα, γιατί χάνουμε το νόημα.

          1. Όλα είναι θέμα πιθανοτήτων. Κανείς δεν είπε (ή τουλάχιστον δεν έπρεπε) ότι η Toyota δεν έχει ποτέ προβλήματα. Το θέμα είναι τί πιθανότητες έχεις να σου εμφανίσει το αυτοκίνητο πρόβλημα. Αγοράζοντας Toyota οι πιθανότητές σου είναι σαφώς μικρότερες από ότι στην Alfa Romeo. Και αυτό είναι κάτι μετρήσιμο και επομένως αποδείξιμο.

          2. Εάν τύχει και έχεις πρόβλημα, τότε πάμε στη δεύτερη φάση που αφορά κόστος αποκατάστασης και κύρος - εξυπηρέτησης αντιπροσωπείας. Και εδώ η Toyota υπερέχει (τουλάχιστον στο πρώτο, γιατί στο δεύτερο δεν έχω ιδία πείρα - ας απαντήσουν άλλοι)

          Όσον αφορά το ερώτημα, εγώ θα έπαιρνα (πήρα άλλωστε την προηγούμενη) Corolla. Βεβαίως όμως, θα περίμενα τον πρώτο χρόνο προκειμένου να εξαλειφθούν τυχόν παιδικές ασθένειες.
          Σημασία έχουν οι προτεραιότητες του καθενός και φυσικά περί ορέξεως...

          ΥΓ: Όταν οι Ιάπωνες άρχισαν να εφαρμόζουν τεχνικές Statistical Process Control, Taguchi Experiments, QFD, FMEA κλπ όλοι οι άλλοι δεν το έκαναν. Τώρα που οι άλλοι τις εφαρμόζουν, οι Ιάπωνες είτε τις έχουν τελειοποιήσει ή ήδη χρησιμοποιούν καινούργιες γιατί χαρακτηρίζουν τις παλιές ξεπερασμένες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • A
            adis4gr last edited by

            η 147 120ίππους είναι το ίδιο με το 307 στις επιδόσεις?κάτσε να δω τα νούμερα πρώτα γιατί λίγο περίεργο μου φαίνεται τώρα...βασικά το θέμα είναι ποιο είναι το ταχύτερο εεεεε...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • L
              lefos last edited by

              syele, συμφωνω απολυτα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • N
                nikos_bugsr last edited by

                Το καλυτερο ειναι αυτο που καλυπτει καλυτερα τις αναγκες σου.
                Θελεις πιο σπορ οδικη συμπεριφορα? Μαλλον παρε 147 (δεν το εχω οδηγησει, αλλα για να το λενε και οι υπολοιποι συνομιλητες, και απ'οτι διαβαζουμε και στα περιοδικα..)
                Θελεις ΑΝΕΣΗ, χωρους, ησυχα ταξιδια, αλλα και γιατι οχι, ποιοτητα? Τοτε διαλεξε το 307 (πολυ ανετη αναρτηση, ΤΡΟΜΕΡΑ καθισματα, χωροι, ΚΑΙ ποιοτητα).
                Θελεις ποιοτητα και αξιοπιστια με 6 χρονια εγγυηση (που δεν εφαρμοζεται λογω των αναγκων της αγορας, αλλα συνηδητοποιημενα εδω και 12-13+ χρονια)? τοτε Corolla...

                Απλα πρεπει να ζυγισεις τις αναγκες σου και θα καταληξεις...
                Μπορει να εχεις σιχαθει τα συνεργεια και να εχεις ορκιστει οτι δε θα ξαναπατησεις. Τοτε μαλλον αφηνεις την 147, γιατι οσο και να αλλαζουν οι καιροι, το αιμα νερο δε γινεται...
                Μπορει να εχεις σιχαθει την βαρετη συμπεριφορα του προηγουμενου αυτοκινητου σου και να ορκιστηκες οτι το επομενο θα ειναι Γαλλικο. Ελα ομως που σ'αυτη την περιπτωση μερικες φορες δεν ισχυει το 'το αιμα νερο δε γινεται' , και αποδειξη ειναι το 307...
                Μπορει, μπορει, μπορει...
                Οι αναγκες και οι προτιμησεις σου θα καθορισουν πιο αυτοκινητο θα αγορασεις!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sado last edited by

                  147

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    ckosm last edited by

                    ALFA 147 !!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • C
                      ckosm last edited by

                      Ο χρήστης 147 GR έγραψε:
                      quatropower για την ποιοτητα κατασκευης της νεας κορολα θα σε παρεπεμπα στο αναλογο τοπικ που αποδυκνυει οτι τελικα παντου υπαρχει ενας μυθος ,και γω δεν θα πιστευα ποτε μου περι προβληματων σε τογιοτα ΄μεχρι που ειδα τι ελεγαν οι ιδιοκτητες τους...
                      Εγω εχω 30000χλμ με την αλφα μου και δηλωνω σαφεστατα ικανοποιημενος και φυσικα θα την ξαναεπαιρνα(ισως την selespeed που την οδηγησα και επαθα την πλακα μου).

                      Συμφωνώ και προσθέτω και γιά προηγούμενο μοντέλο την 146 - 1.6 Τwin Spark (120hp) στενού φίλου, που με 90.000 Κm (6 χρόνια) και άγριο πλάκωμα σε κακούς δρόμους δεν έχει κάνει ούτε τσικ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        damien last edited by

                        h corolla einai pantelws adiafori apo design
                        otan agorazeis amaksi kai den endiaferesai gia to pws einai se emfanisi, einai to idio me to na vgeis volta me ena laxani poukamiso , fouksia panteloni, mple papoutsia, aspres kaltses kai na les : 'nai alla einai poly zesta kai ta pira mono 100drx'. POY PAS RE KARAMHTRO?

                        OUTE KAN gyrizei kapios na koitaksei mia toyota. kai den eimai syntaksiouxos gia na me niazei h aksiopistia kai h katanalosi. ase pou me toso skisimo kai aftermarket montifes pou trone ta simera aftokinita, to thema tis ergostasiakis aksiopistias paei peripato. pios sovaros odigos allwste krataei ta ergostasiaka lastixa kai amortiser simera? KANEIS
                        kapoios prepei na peis tous Iapwnes na allaksoun sxediastes epitelous

                        to 306 den tha me endiefere oute stin periptosi pou eitan station wagon kai eixa 6 paidia. den mou leei kati pera apo kapies grames sto design. yparxei poly kalyteri ekdosi tou idiou amakswmatos me safws kaliteri sxediasi kai malista apo tin idia 'mama' - CITROEN C4

                        enoeite oti tha agoraza tin Alfa. to amaksi den pezetai gia tin katigoria tou. oi italoi sto thema tou design paradidoun mathimata edw kai 100 xronia. den einai tyxaio oti oles oi etereies simvoulevontai italous sxediastes. einai ena gnisio spor amaksi me polla perithoria aftermarket veltiosis.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • S
                          syele last edited by

                          Ο χρήστης damien έγραψε:
                          h corolla einai pantelws adiafori apo design
                          otan agorazeis amaksi kai den endiaferesai gia to pws einai se emfanisi, einai to idio me to na vgeis volta me ena laxani poukamiso , fouksia panteloni, mple papoutsia, aspres kaltses kai na les : 'nai alla einai poly zesta kai ta pira mono 100drx'. POY PAS RE KARAMHTRO?

                          OUTE KAN gyrizei kapios na koitaksei mia toyota. kai den eimai syntaksiouxos gia na me niazei h aksiopistia kai h katanalosi. ase pou me toso skisimo kai aftermarket montifes pou trone ta simera aftokinita, to thema tis ergostasiakis aksiopistias paei peripato. pios sovaros odigos allwste krataei ta ergostasiaka lastixa kai amortiser simera? KANEIS
                          kapoios prepei na peis tous Iapwnes na allaksoun sxediastes epitelous

                          to 306 den tha me endiefere oute stin periptosi pou eitan station wagon kai eixa 6 paidia. den mou leei kati pera apo kapies grames sto design. yparxei poly kalyteri ekdosi tou idiou amakswmatos me safws kaliteri sxediasi kai malista apo tin idia 'mama' - CITROEN C4

                          enoeite oti tha agoraza tin Alfa. to amaksi den pezetai gia tin katigoria tou. oi italoi sto thema tou design paradidoun mathimata edw kai 100 xronia. den einai tyxaio oti oles oi etereies simvoulevontai italous sxediastes. einai ena gnisio spor amaksi me polla perithoria aftermarket veltiosis.

                          Δεν αντιλέγω ότι η 147 είναι ένα γνήσιο σπορ αυτοκίνητο με φανατικούς οπαδούς και όμορφο και καλά θα έκανες αν το έπαιρνες.
                          Από εκεί και πέρα στα λεγόμενά σου για την Corolla βρίσκω αντίφαση. Αν κυκλοφορούσες όπως λες μάλλον όλοι εσένα θα κοιτάζανε σε αντίθεση μ' αυτό που λες
                          Άλλωστε η περιγραφή σου αυτή δε συνάδει με την κρίση σου περί αδιάφορου design, αλλά μάλλον σε εκκεντρικό design.
                          Για μένα πάντως, ούτε το ένα είναι, ούτε το άλλο. Μάλλον συμπαθητικό το βρίσκω το σχεδιασμό (αν και όχι 147 βέβαια)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nikos_bugsr last edited by

                            Κι εγω δεν καταλαβαινω γιατι τοση αντιπαθεια για την Corollιτσα (δεν το λεω υποτιμιτικα, απλα δηλωνω συμπαθεια).
                            Μια χαρα αυτοκινητο το βρισκω απο αποψη design. Φερνει λιγο σε Α3 βεβαια, αλλα ποιος ειπε οτι το να αντιγραψεις καποια στοιχεια ειναι παντα καο?
                            Ολα αυτα βεβαια ειναι υποκειμενικα. Περι ορεξεως...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • 1
                              147-gr last edited by

                              Ο χρήστης syele έγραψε:

                              quatropower για την ποιοτητα κατασκευης της νεας κορολα θα σε παρεπεμπα στο αναλογο τοπικ που αποδυκνυει οτι τελικα παντου υπαρχει ενας μυθος ,και γω δεν θα πιστευα ποτε μου περι προβληματων σε τογιοτα ΄μεχρι που ειδα τι ελεγαν οι ιδιοκτητες τους...

                              Ώπα, γιατί χάνουμε το νόημα.

                              1. Όλα είναι θέμα πιθανοτήτων. Κανείς δεν είπε (ή τουλάχιστον δεν έπρεπε) ότι η Toyota δεν έχει ποτέ προβλήματα. Το θέμα είναι τί πιθανότητες έχεις να σου εμφανίσει το αυτοκίνητο πρόβλημα. Αγοράζοντας Toyota οι πιθανότητές σου είναι σαφώς μικρότερες από ότι στην Alfa Romeo. Και αυτό είναι κάτι μετρήσιμο και επομένως αποδείξιμο.

                              2. Εάν τύχει και έχεις πρόβλημα, τότε πάμε στη δεύτερη φάση που αφορά κόστος αποκατάστασης και κύρος - εξυπηρέτησης αντιπροσωπείας. Και εδώ η Toyota υπερέχει (τουλάχιστον στο πρώτο, γιατί στο δεύτερο δεν έχω ιδία πείρα - ας απαντήσουν άλλοι)

                              Όσον αφορά το ερώτημα, εγώ θα έπαιρνα (πήρα άλλωστε την προηγούμενη) Corolla. Βεβαίως όμως, θα περίμενα τον πρώτο χρόνο προκειμένου να εξαλειφθούν τυχόν παιδικές ασθένειες.
                              Σημασία έχουν οι προτεραιότητες του καθενός και φυσικά περί ορέξεως...

                              ΥΓ: Όταν οι Ιάπωνες άρχισαν να εφαρμόζουν τεχνικές Statistical Process Control, Taguchi Experiments, QFD, FMEA κλπ όλοι οι άλλοι δεν το έκαναν. Τώρα που οι άλλοι τις εφαρμόζουν, οι Ιάπωνες είτε τις έχουν τελειοποιήσει ή ήδη χρησιμοποιούν καινούργιες γιατί χαρακτηρίζουν τις παλιές ξεπερασμένες.

                              syele συμφωνω απολυτα,θα ημουν τρελος αν δεν παραδεχομουν το after sales της τογιοτα,apotelei παραδειγμα προς μιμηση!!!Επισης το δε σπαει δε χαλαει ειναι μεγαλο πραγμα,γιαυτο και απογοητευτηκα απο τα σχολια των κατοχων νεων κορολα.
                              Οσο για την αλφα,εκφραζω την εμπειρια μου,μετα απο 30000χλμ σκισηματος πραγματικου μονο 2 μικροτριγμοι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1
                              • 2
                              • 3
                              • 3 / 3
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              APRILIOS

                              ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr