-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
27 χιλιάρικα;! Οκ, δεν θα μιλήσω...Καλοτάξιδο πάντως φίλε μου. Περίεργο πάντως να έχει τέτοιο χρόνο παράδοσης... Έβαλες περίεργα έξτρα;
όχι κοιταξε να δεις εχει αρχικη 23 συν 1800 κλιμα ραδιο cd κλπ παει 25 συν μεταλλικο συν εξοδα πινακιδων κ μεταφορικα για να ρθει θεσσαλονικη φτανει 26... απο κει κ πανω εβαλα μονο 700ε εξτρα...
παντως κ αλλου που ρωτησα στη θεσσαλονικη ειναι πανω απο τριμηνο ανεξαρτητως τι εξτρα θα βαλεις...
-
Δεν θέλω να φανώ κακός , αλλά τι παραπάνω έχει το συγκεκριμένο αμάξι από τα υπόλοιπα 1.6 των 20.000€ και το προτιμάτε παιδιά???
-
Τι παραπάνω μπορει να εχει απ το Golf; Εκτος απο τα κυκλακια;
Αυτα πληρωνεις.
Το Golf ειναι κι αυτο ακριβο αλλα πιο τιμιο απ το Α3 -
Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
Τι παραπάνω μπορει να εχει απ το Golf; Εκτος απο τα κυκλακια;
Αυτα πληρωνεις.
Το Golf ειναι κι αυτο ακριβο αλλα πιο τιμιο απ το Α3Η διαφορά που έχει το golf με το a3 είναι η διαφορά που έχει το 307 με το golf. Αν μπορέσεις να δεις την μία θα δείς και την άλλη...
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Τι παραπάνω μπορει να εχει απ το Golf; Εκτος απο τα κυκλακια;
Αυτα πληρωνεις.
Το Golf ειναι κι αυτο ακριβο αλλα πιο τιμιο απ το Α3Η διαφορά που έχει το golf με το a3 είναι η διαφορά που έχει το 307 με το golf. Αν μπορέσεις να δεις την μία θα δείς και την άλλη...
Καμια σχεση δεν εχουν. Ειναι και διαφορετικα γκρουπ.
Α3 και Golf μονο στο σχεδιο αλλαζουν -
Και σε αρκετά υλικά. Υποθέτω ότι τα Toyota και Lexus μοιράζονται αρκετά τμήματα, αλλά είναι διαφορετικά αυτοκίνητα για πολλούς λόγους.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Και σε αρκετά υλικά. Υποθέτω ότι τα Toyota και Lexus μοιράζονται αρκετά τμήματα, αλλά είναι διαφορετικά αυτοκίνητα για πολλούς λόγους.Το **αρκετά υλικά **δεν δικαιολογεί την διαφορά τιμής 7.000€.
Αν η διαφορα τιμής ήτανε 2.000€ θα μπορούσες να το δικαιολογήσεις.Αν δεις ειδικά την διαφορά με €/kg έχεις περίπου ~ 20,8€/kg για το AUDI και 15,4€/kg για ένα 1.600αρι των 20.000 Euro , πράγμα που σημαίνει ότι κάθε κιλό υλικού του είναι περίπου 5€ ακριβότερο (σε προμήθεια και φατούρα συνολικά) από το αντίστοιχο του ανταγωνιστή!!!!!!! τέτοια διαφορά τιμής ΕΙΝΑΙ ΚΛΟΠΗ.
[/img]
-
δεν νομίζω να ειναι μονο τα υλικα ρε παιδια... εγω θα πω μόνο το εξής: στα συγκριτικα σχεδον σε ολα τα περιοδικα για να μην πω σε ολα το α3 συγκρινεται με την α170 τη mercedes και την bmw την 116 και πουθενα με το golf η το corolla...
οσο για το θέμα αυτο των υλικων δεν αντιλέγω οτι εχει καλύτερα απο τα υπολοιπα που αναφερετε αλλα δεν δικαιολογει την μεγάλη διαφορα στα χρήματα... ισως αυτα τα παραπανω χρηματα είναι κ σε μέρη που με μια απλη ματιά δεν φαίνεται... επισης αν δεν κάνω λάθος στα δοκιμαστικά των περιοδικών εμφανίζει τη μεγαλύτερη ροπή απο τα υπολοιπα της κατηγορία (167nm/4000) στο AMS του φεβρουαρίου... (το αναφέρω ως ενα απο τα σημεία που διαφέρει χωρίς να δικαιολογώ την τιμη!)
όσο για την αναλυση που κάνεις φίλε xsara 16v πιστεύω πώς είναι εντελώς ανούσια...
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Τι παραπάνω μπορει να εχει απ το Golf; Εκτος απο τα κυκλακια;
Αυτα πληρωνεις.
Το Golf ειναι κι αυτο ακριβο αλλα πιο τιμιο απ το Α3Η διαφορά που έχει το golf με το a3 είναι η διαφορά που έχει το 307 με το golf. Αν μπορέσεις να δεις την μία θα δείς και την άλλη...
-
[quote='xsara16v']Δεν θέλω να φανώ κακός , αλλά τι παραπάνω έχει το συγκεκριμένο αμάξι από τα υπόλοιπα 1.6 των 20.000
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Γιατι δηλαδη να μην τα συγκρινω??ορισμένες ΛΑΜΑΡΙΝΕΣ και ΠΛΑΣΤΙΚΑ δεν συγκρίνονται
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Γιατι δηλαδη να μην τα συγκρινω??
ορισμένες ΛΑΜΑΡΙΝΕΣ και ΠΛΑΣΤΙΚΑ δεν συγκρίνονται
Για υπεδειξε μου ενα εγχειριδιο συγκρισεων να το μελετησω, γιατι νομιζα πως αυτοκινητα του ιδιου segment ειναι συγκρισιμα.
Εκτος αν το Α3 ανηκει σε διαφορετικο segment απο τα υπολοιπα μικρομεσαια.
-
τα ίδια λέγανε και για το golf mk4 και Α3 mk1.
ωστόσο, όταν τα δοκίμασα και τα 2 (γιατί και εγω πίστευα οτι ειναι ιδια) οι διαφορές απο τη στιγμή που μπαίνεις μέσα ειναι εμφανής. Στο audi, το κλίμα ηταν πιο σπορτιφ (χαμηλότερα τοποθετημενο καθισμα, ημι-μπακετ καθισματα.. γενικότερα το φορούσες το αυτοκίνητο. Αντιθετα το vw ήταν πιο ευρύχωρο, καλύτερη ορατότητα... συγκριτικά θύμιζε μινι βαν (οκ οκ ,, λίγο υπερβολικο).
επίσης, στο δρόμο,το audi αποροφούσε τις ανωμαλίες πιο 'σκληρά' και η απομόνωση απο το εξωτερικό περιβάλλον ήταν καλύτερη.
τελικά κατέληξα στο α3 και δεν έχω μετανοιώσει καθόλου που έδωσα κάποια χρήματα παραπάνω. Ειναι απίστευτα ανετο στα ταξίδια και μικρό σχετικά σε όγκο άρα μπορεί να οδηγηθεί και στο κέντρο.
-
Γιατί κολλάτε στην αξία των υλικών μόνο (που είναι υπαρκτή) ; Όταν παίρνετε μπλου-τζην Ferre αντί για κάποιο κινέζικο αγοράζετε καλύτερο ύφασμα, αλλά πληρώνετε και το σηματάκι καθώς και το σχέδιο. Το ίδιο συμβαίνει σε όλα τα καταναλωτικά αγαθά, σαφώς και στα αυτοκίνητα.
Αν όλοι έπαιρναν πράγματα κοιτώντας μόνο τη σύνθεση και τις πραγματικές ιδιότητες, θα έκλειναν όλες οι γνωστές και 'καλές' εταιρείες. -
Ο χρήστης Διεγράφει διαφημιστική καταχώρηση έγραψε:
Τι παραπάνω μπορει να εχει απ το Golf; Εκτος απο τα κυκλακια;
Αυτα πληρωνεις.
Το Golf ειναι κι αυτο ακριβο αλλα πιο τιμιο απ το Α3Η διαφορά που έχει το golf με το a3 είναι η διαφορά που έχει το 307 με το golf. Αν μπορέσεις να δεις την μία θα δείς και την άλλη...
Δίκιο έχεις το 307 είναι τιμιότερη πρόταση από το golf άόπως και το γκολφ τιμιότερη από το Α3
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Όταν παίρνετε μπλου-τζην Ferre αντί για κάποιο κινέζικο αγοράζετε καλύτερο ύφασμα, αλλά πληρώνετε και το σηματάκι καθώς και το σχέδιο.Αν όλοι έπαιρναν πράγματα κοιτώντας μόνο τη σύνθεση και τις πραγματικές ιδιότητες, θα έκλειναν όλες οι γνωστές και 'καλές' εταιρείες.
Στην αρχη το λες και μονος σου αλλα μετα φαινεται να αλλαζεις ροτα.
Δεν ειναι ολες οι μεγαλες εταιρείες μούφα και διαφημιση.
Υπαρχουν εταιρειες γνωστες με πολυ ποιοτικα προϊόντα.Ποσες φορες δεν πηραμε κατι φτηνο και κρατησε αιωνες,ποσες φορες δεν πηραμε κατι ακριβο και χαλασε την αλλη,ποσες φορες δεν πηραμε κατι φτηνο και το πεταξαμε αμεσως,ποσες φορες δεν πηραμε κατι ακριβο και το κρατησαμε για παντα .
Τα εβαλα ολα ετσι;;; -
Ο χρήστης koralli έγραψε:
@ZeTOv καλοταξιδο να ειναι! Αυτο που μετραει ειναι να εισαι εσυ ευχαριστημενος με την επιλογη σου.
ευχαριστω φιλαράκι να σαι καλα...
-
Ο χρήστης ZeTOv έγραψε:
@ZeTOv καλοταξιδο να ειναι! Αυτο που μετραει ειναι να εισαι εσυ ευχαριστημενος με την επιλογη σου.
ευχαριστω φιλαράκι να σαι καλα...
-
ZeTOv καλορίζικο κι από μένα φίλε!
-
Ο χρήστης ZeTOv έγραψε:
παλίκαροι καλησπέρα..... εκλεισα κ γω πριν καμια βδομάδα το 1.6FSI attraction sportback με μερικα εξτρά... χρόνος παράδοσης περίπου τρεισιμισυ μήνες... συνολικα μου βγήκε γύρω στα 27 χιλιάρικα από αντιπροσωπεία της θεσσαλονίκης...πάντως από όσο κάθησα κ διάβασα τα posts όλων σας είδα ότι τα σημαντικότερα μειονεκτήματα του αυτοκινήτου είναι περαν της τιμής το πολύ ελαφρύ τιμόνι... Πάντως για μένα δεν θα μπορουσε να θεωρηθεί μειονέκτημα μιας κ οι αποκλίσεις από τα υπόλοιπα της κατηγορίας είναι πολύ μικρές... μιλώ πάντα από εμπειρία στα test drive και η γνωμη έιναι πάντα προσωπική... εξηγιόμαστε για να μην παρεξηγιόμαστε!
τέσπα πρέπει να πώ κ ένα πολύ μεγάλο μπράβο για το αναλυτικότατο ρεπορτάζ στο dpolal...
Επειδή μάλλον δεν ήξερες όταν άνοιγες το θέμα αυτό .. για το τι θα 'ακούσεις ' εδώ μέσα για το audi σου κάνε τα παρακάτω :
1.Δες το http://www.audisportsclub.gr
2.Μην στεναχωριέσαι
3.Μην απαντάς
4.Καλορίζικο και να το χαίρεσαι.
Audi A3 1.6FSI - πρώτες εντυπώσεις