-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
μου φαίνεται δύσκολο τα 1000 κομάτια κάθε χρόνο.Άλλο να έχεις 500-1000 κομάτια που θα βρεις συλλέκτες ή γνώστες αυτοκινητιστικής ιστορίας να πουλήσεις, και άλλο 1000 κάθε χρόνο όπου πλέον γίνεσαι 'πιο μαζικός'.
Στην 2η περίπτωση έχεις να κάνεις με το μειονέκτημα του Ονόματος που σε πιο ευρεία βάση χάνεις έναντι μιας lambo-f430-911-sl.
Λίγο ρίσκο το βλέπω. Μην ξεχνάμε τι έπαθε η BMW με την Ζ8, η porsce με την Carrera GT, η Mclaren F1, και η Mercedes SLR που πήγαν να παίξουν σε χωράφια 'ξένα'
Μα τι λες ρε Μπάμπη 'γνώστες αυτοκινητιστικής ιστορίας' κλπ... Τι ιστορία και πράσινα άλογα, το αμάξι θα πουλήσει μόνο του, επί τη εμφανίσει. Άσε που το επιχείρημα της ιστορίας της Alfa Romeo στις μέρες μας δεν πείθει ούτε δεκάχρονο με την πορεία που ΤΩΡΑ έχει αποφασίσει να ακολουθήσει η Alfa. Για την 8C, δε χρειάζεται να είσαι κανένας Setright για να καταλάβεις περί τίνος πρόκειται, μια ματιά στα specs τα λέει όλα. Και δεν απευθύνεται σε συλλέκτες (ακόμα). Σε 60 χρόνια βλέπουμε...
Για τις συγκρίσεις... Lambo και F430 παίζουν σε άλλη κατηγορία τιμής (και όχι μόνο), από την 911 δεν έχει να ζηλέψει τίποτα, η δε SL έχει να ζηλέψει πολλά από την 8C. Το σηματάκι λίγο ρόλο θα παίξει, αφού σε κάθε περιοδικό και αντιπροσωπεία της Alfa θα τονίζεται η προέλευση της τεχνολογίας και των μηχανικών μερών του αυτοκινήτου.
Σε καμμία περίπτωση δεν θα κυκλοφορήσουν δεκάδες χιλιάδες 8C, αλλά ο δρόμος της μαζικότερης παραγωγής είναι πιστεύω σωστός για όλους, με πρώτη και καλύτερη την ίδια την Αlfa Romeo. -
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
I 45.488/43.800
DE 43.333/41.100wtf?
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
I 45.488/43.800
DE 43.333/41.100wtf?
κι όμως αν μπεις στα επίσημα sites αυτές τις τιμες θα δεις
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Μόνο στην Ελλαδα είναι τόσο υπερβολικά ακριβές οι Porsche και γι'αυτό κοροιδεύουν πολλοί όσους λένε ότι η Brera είναι ανταγωνιστικό προιόν της boxter!!!Μετά φταίω εγώ ε?
-
μπορεί κάποιος mod (KRUS ) να τα μεταφέρει στο Brera-Spider;
Καλή η θεωρητική σύγκριση τιμών-αλόγων (specs), αλλά...
η BoxSter -την έχετε σκίσει- είναι... ανοιχτή! οπότε στην τιμή της Brera μάλλον θα πρέπει να προσθέσετε και κάποια 2-3.000 ευρώ επιπλέον (στις ευρωπαϊκές τιμές-
Εκτός κι αν βολεύει η σύγκριση ανοιχτού-κλειστού -άρα γιατί να μην συγκριθεί ένα hatchback με ένα coupe; -
Εκτός από τα επιπλέον ευρώ της Spider, θα πρέπει να προστεθούν και κάποια επιπλέον κιλά στα... 1630 της Brera 3.2 Q4 -όπως συμβαίνει στα περισσότερα ανοιχτά μοντέλα που βασίζονται στα κλειστά, εκτός κι αν υπάρχουν ακριβείς πληροφορίες για το βάρος της που δεν βρήκα ακόμα.
Να υπενθυμίσω ότι η ΑΝΟΙΧΤΗ BoxSter με 4,32 μήκος -γιατί όλο και κάποιος θα πεί ότι η Spider είναι κατά... 8 εκατοστά μεγαλύτερη, 4,396- με εξακύλινδρο επίσης κινητήρα -εκτός κι αν οι BOXER είναι τεχνικά κατώτεροι- ζυγίζει... 1275 κιλά
Αν θεωρείτε ότι μπορούν να συγκριθούν θεωρητικά, κανένα απολύτως πρόβλημα. Η πράξη διαφέρει πολλές φορές από τη θεωρία...
Και ναι η BoxSter στην Ελλάδα είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ, αλλά... την αγοράζουν (ας βάλω αυτό κι όχι κάποιο άλλο)
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
η BoxSter -την έχετε σκίσει-
Ποια; Την **porsce **(τάδε έγραψε Babbis);
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
μου φαίνεται δύσκολο τα 1000 κομάτια κάθε χρόνο.Άλλο να έχεις 500-1000 κομάτια που θα βρεις συλλέκτες ή γνώστες αυτοκινητιστικής ιστορίας να πουλήσεις, και άλλο 1000 κάθε χρόνο όπου πλέον γίνεσαι 'πιο μαζικός'.
Apo ti stigmi pou exeis 3000 endiaferomenous agorastes gia tin 8c competizione tha ginei sfagi gia ta 1000
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
μου φαίνεται δύσκολο τα 1000 κομάτια κάθε χρόνο.
Άλλο να έχεις 500-1000 κομάτια που θα βρεις συλλέκτες ή γνώστες αυτοκινητιστικής ιστορίας να πουλήσεις, και άλλο 1000 κάθε χρόνο όπου πλέον γίνεσαι 'πιο μαζικός'.
Apo ti stigmi pou exeis 3000 endiaferomenous agorastes gia tin 8c competizione tha ginei sfagi gia ta 1000
Από που προκύπτει αυτό το νούμερο? Υπάρχει κάποια ανεξάρτητη πηγή?
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
μου φαίνεται δύσκολο τα 1000 κομάτια κάθε χρόνο.
Άλλο να έχεις 500-1000 κομάτια που θα βρεις συλλέκτες ή γνώστες αυτοκινητιστικής ιστορίας να πουλήσεις, και άλλο 1000 κάθε χρόνο όπου πλέον γίνεσαι 'πιο μαζικός'.
Apo ti stigmi pou exeis 3000 endiaferomenous agorastes gia tin 8c competizione tha ginei sfagi gia ta 1000
Από που προκύπτει αυτό το νούμερο? Υπάρχει κάποια ανεξάρτητη πηγή?
Apo insider (8c2900)
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
μου φαίνεται δύσκολο τα 1000 κομάτια κάθε χρόνο.
Άλλο να έχεις 500-1000 κομάτια που θα βρεις συλλέκτες ή γνώστες αυτοκινητιστικής ιστορίας να πουλήσεις, και άλλο 1000 κάθε χρόνο όπου πλέον γίνεσαι 'πιο μαζικός'.
Apo ti stigmi pou exeis 3000 endiaferomenous agorastes gia tin 8c competizione tha ginei sfagi gia ta 1000
Από που προκύπτει αυτό το νούμερο? Υπάρχει κάποια ανεξάρτητη πηγή?
Apo insider (8c2900)
Τι είναι αυτός ο κωδικός?
-
ALFA ROMEO Spider wins the 'Cabrio of the Year award' 2006!
For the 13th time, a completely independant jury, the Comité Cabriolet, composed of 23 motor journalists from 12 countries, has elected the 'CABRIO OF THE YEAR'.
The eligible car has to be first shown at this year's Geneva International Motor Show. The price tag of the winning car must not exceed CHF 60'000.- (EUR 38'000.-) in order to avoid the winning of very exclusive dream cars: the finally elected car must be within the reach of a large number of buyers - here and abroad.CABRIO OF THE YEAR
1994 PEUGEOT 306
1995 FIAT Barchetta
1996 BMW Z3 Roadster
1997 MERCEDES-BENZ SLK
1998 CHEVROLET Camaro Convertible
1999 HONDA S2000 Roadster
2000 OPEL Speedster
2001 PEUGEOT 206 CC
2004 MG TF
2005 CITROEN Pluriel
2004 OPEL Tigra TwinTop
2005 NISSAN 350Z Roadster
2006 ALFA ROMEO SpiderCOMITE CABRIOLET, February 28th 2006
http://www.salon-auto.ch/en/presse/comm ... tent=59021
υγ-To nickname tou bre kido
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
To nickname tou bre kidoOh!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
η BoxSter -την έχετε σκίσει- είναι... ανοιχτή! οπότε στην τιμή της Brera μάλλον θα πρέπει να προσθέσετε και κάποια 2-3.000 ευρώ επιπλέον (στις ευρωπαϊκές τιμές-Προς το παρόν δεν υπάρχουν επίσημες τιμές για την Brera Spider γι'αυτό ανέφερα την coupe -και μάλιστα την skyview που λογικά δεν θα είναι ακριβότερη από την spider- και από την στιγμή που γίνονται συγκρίσεις μεταξύ Hatchback και coupe, είναι το λιγότερο πιο δόκιμο, το να συγκρίνεις coupe έκδοση με spider.
Από την άλλη φυσικά και η διαφορά στο βάρος είναι μεγάλη αλλά με την 3.2 που είναι στην ίδια κατηγορία τιμής και τετρακίνητη οι επιδόσεις δεν απέχουν πολύ. Στην θεωρία τουλάχιστον γιατί στην πράξη αν αποφασίσουν να την συγκρίνουν με το... beetle cabrio ποτέ δεν θα μάθουμε!Όσο για την 8c αν βγει όπως το πρωτότυπο και δεν γίνει ότι και με την -Brera- θα είναι πραγματικά ευκαιρία σ'αυτή την κατηγορία τιμής. Θα δείξει... Πάντως επειδή νωρίτερα αναφέρθηκε και το θέμα των service αυτά μάλλον θα γίνονται στο δίκτυο των Ferrari-Maserati μου φένεται λίγο δύσκολο τα πιτσιρίκια του Τόλια να κάνουν service στην 8c ή στις ερχόμενες GTA
-

-
To aggliko Autocar pou kukloforise shmera leei oti epitelous peire to prassino fos gia thn paragogh. Kinitiras Maserati V8 sigoura...
ante na doume! -
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Όσο για την 8c αν βγει όπως το πρωτότυπο και δεν γίνει ότι και με την -Brera- θα είναι πραγματικά ευκαιρία σ'αυτή την κατηγορία τιμής. Θα δείξει... Πάντως επειδή νωρίτερα αναφέρθηκε και το θέμα των service αυτά μάλλον θα γίνονται στο δίκτυο των Ferrari-Maserati μου φένεται λίγο δύσκολο τα πιτσιρίκια του Τόλια να κάνουν service στην 8c ή στις ερχόμενες GTA
Αυτό είναι ένα πολύ μεγάλο ζήτημα.....
μπορείς να εκπαιδευσείς τους μηχανικούς που μέχρι πρίν έκαναν service Cinquecento να ανοίγουν V8 με ξηρό κάρτερ 32V βαλβίδες κτλ κτλ....
Yπήρχε μια σκέψη λίγα διαλεγμένα συγκροτήματα να γίνουν Alfa-Maserati και μόνο αυτά να υποστηρίζουν τις νέες V8 Alfa. Αυτοί εκτός από service
επίσης θα πωλούν και Maserati.... αλλά είναι δυνατό να έχεις δίκτυο δύο ταχυτήτων ????.... -
http://www.autotitre.com/forum/up/walker_3ss7t.jpg
http://www.autotitre.com/forum/up/walker_qkll2.jpg
http://www.autotitre.com/forum/up/walker_l462v.jpg
http://www.autotitre.com/forum/up/walker_dx5vt.jpg
http://www.autotitre.com/forum/up/walker_lh1fq.jpg
http://www.autotitre.com/forum/up/walker_eni55.jpg
http://www.autotitre.com/forum/up/8da713f8d7.jpg
http://www.autotitre.com/forum/up/0f54d5a9df.jpg
http://www.autotitre.com/forum/up/6c3ddd8f0d.jpg
http://www.autotitre.com/forum/up/df3d9a5975.jpg
http://www.autotitre.com/forum/up/df3d9a5975.jpg
http://www.autotitre.com/forum/up/1fc28d119a.jpghttp://www.autotitre.com/forum/up/54a423674d.jpg
http://www.autotitre.com/forum/up/a7c6507f70.jpg
http://www.autotitre.com/forum/up/dec6783bc0.jpg
http://www.autotitre.com/forum/up/6e6f608393.jpg -
http://www.italiaspeed.com/2006/cars/al ... /1204.html
http://www.italiaspeed.com/2006/cars/al ... pbook.html
http://www.italiaspeed.com/2006/cars/al ... ook_2.html -
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
http://www.italiaspeed.com/2006/cars/alfa_romeo/04/8c/1204.html
http://www.italiaspeed.com/2006/cars/al ... pbook.html
http://www.italiaspeed.com/2006/cars/al ... ook_2.htmlΤελικά όλα δείχνουν οτι πάει για παραγωγη
-
http://youtube.com/watch?v=Fd09AbVWpZA& ... romeo%208c
Alfa Romeo 8C Competizione/8C Spider