-
§
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Με κουφανες...Ειλικρινα απορω πως εβγαλες αυτο το συμπερασμα. Νομιζω οτι πρεπει να διαβασεις πιο προσεκτικα αυτα που εγραψα.
ωπ, ήμουν όντως βιαστικός σε αυτό που έγραψα...
Κοινώς, το παίρνω πίσω...
Είμαι και λίγο biased με τους πωλητές κάποιων εταιρειών...
§
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ab ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΥΓΕΝΙΚΟΙ!!!!!!!!
Δικό σου πρόβλημα. Οταν ο άλλος όμως δίνει ζεστά 25 χιλιάρικα απαιτεί το λιγότερο τον απαραίτητο σεβασμό ως πελάτη. Εδώ ένα κινητό αγοράζεις και σου μιλάνε με το σεις και με το σας.
Συγνώμη κ πάλι για το οφτόπικ.
Πιο πρόβλημα>????
Δε καταλαβαίνεις τα αστεία....Λοιπόν σοβαρά τώρα... Εγω παω στο βασιλόπουλο γιατί ειναι ευγενικοί
Γουστάτω να αγοράζω χαρτί υγείας και να μου χαμογελάνε.
Πειράζει....? -
Η συμπεριφορά του πωλητή συχνά αντικατοπτρίζει τη συμπεριφορά του τεχνικού. Άλλωστε ο πωλητής είναι μέλος ενός συνόλου και αν το αφεντικό δεν το πειράζει το τουπέ και η αγένεια κάποιων υπαλλήλων, σίγουρα δεν θα τον πειράξει η ίδια συμπεριφορά και άλλων.
Εμένα ας πούμε μου έκαναν καλή εντύπωση (ΟΛΑ ΣΤΗ ΦΟΡΑ) η συμπεριφορά των υπαλλήλων στις πωλήσεις αλλά και στο service του Τσάπαλου/Hyundai-KIA, στις πωλήσεις της Daewoo/Chevrolet απέναντι από το εργοστάσιο Ελαΐς-Πειραιώς, στις πωλήσεις της Opel/ΕΛΦΙΝΚΟ, στο service της Opel στην Πειραιώς/Μοσχάτο, στις πωλήσεις της Mazda κάπου στη Λαμπράκη της Νίκαιας προς Σχιστό, μέτρια εντύπωση στη Ford Κοντέλλης (;) στη Βουλιαγμένης/Άλιμο και στη Citroen δίπλα στην προαναφερθείσα Daewoo/Chevrolet και κακή εντύπωση στο service της Opel/Mega Motors στο Ικόνιο. Αυτά μου έρχονται τώρα. Μήπως να φτιάχναμε ένα θέμα με τέτοιες εμπειρίες ή θα λειτουργήσει ως διαφήμιση/δυσφήμιση; -
ειμασε εκτος θεματος....
-
εντός είμαστε
Το GT είναι εκτός? -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Και να μπω σε αντιπροσωπεία της VW; Κουστούμι δεν φοράω εγώ...δεν θα με αφήσουν!
Πήγα με φίλο μου για να αγοράσει το Polo και μας έδιωξαν από το πάρκινγκ γιατί θέλαμε να πάμε με τα πόδια απέναντι να δούμε το Punto. Δεν φορούσαμε κοστούμια και κατάλαβαν αμέσως ότι δεν είμαστε για VW. Δυστυχώς απέναντι δεν μπορούσαν να παραδώσουν εκείνη την ώρα το Punto και το πήρε την επομένη. Πιο φτηνό, παρόμοια γκάζια και το κυριότερο: δεν χρειάζεται να φοράς κοστούμι.
Οι ηλίθιοι πωλητές με τα κοστούμια δεν καταλαβαίνουν ότι αφήνεις το αυτοκίνητο στο πάρκινγκ τους για να γυρίσεις και να ξαναδείς το αμάξι τους.
...πόσο σε καταλαβαίνω...φίλος ήθελε και θέλει το TSi και έδινε δίνει cash. Mετά την συμπεριφορά των πωλητών...έφυγε τρέχοντας. Λες και μπήκαμε στην Μercedes...καμία εξυπηρέτηση, ξυνισμένο ύφος και ψηλομύτες παντού.
Τι να πεις...
/οφτοπικ
To ίδιο είχα πάθει εγώ σε αντιπροσωπεία της VW στη Θεσ/νίκη. Είχα πάει να ρωτήσω για το GTi και μόνο που δε με ψεκάσαν με τέζα. Τόσο μικρός ένοιωσα. Και ήμουν και σχετικά καλοντυμένος...
-
Ο χρήστης DELINHO έγραψε:
Και να μπω σε αντιπροσωπεία της VW; Κουστούμι δεν φοράω εγώ...δεν θα με αφήσουν!
Πήγα με φίλο μου για να αγοράσει το Polo και μας έδιωξαν από το πάρκινγκ γιατί θέλαμε να πάμε με τα πόδια απέναντι να δούμε το Punto. Δεν φορούσαμε κοστούμια και κατάλαβαν αμέσως ότι δεν είμαστε για VW. Δυστυχώς απέναντι δεν μπορούσαν να παραδώσουν εκείνη την ώρα το Punto και το πήρε την επομένη. Πιο φτηνό, παρόμοια γκάζια και το κυριότερο: δεν χρειάζεται να φοράς κοστούμι.
Οι ηλίθιοι πωλητές με τα κοστούμια δεν καταλαβαίνουν ότι αφήνεις το αυτοκίνητο στο πάρκινγκ τους για να γυρίσεις και να ξαναδείς το αμάξι τους.
...πόσο σε καταλαβαίνω...φίλος ήθελε και θέλει το TSi και έδινε δίνει cash. Mετά την συμπεριφορά των πωλητών...έφυγε τρέχοντας. Λες και μπήκαμε στην Μercedes...καμία εξυπηρέτηση, ξυνισμένο ύφος και ψηλομύτες παντού.
Τι να πεις...
/οφτοπικ
To ίδιο είχα πάθει εγώ σε αντιπροσωπεία της VW στη Θεσ/νίκη. Είχα πάει να ρωτήσω για το GTi και μόνο που δε με ψεκάσαν με τέζα. Τόσο μικρός ένοιωσα. Και ήμουν και σχετικά καλοντυμένος...
Γι αυτό εγω πάω με τον πεθερό μου που είναι μεγάλος και τους κοιτάει με δολοφονικό ύφος.... (Ξέρεις αυτό που λέει ή έρχεσαι να παρεις τα λεφτά τώρα ή την κάνω)
-
Όντως είναι απαράδεκτοι σε μεγάλο ποσοστό. Αισθάνονται ότι είναι τρομεροί και φοβεροί ή μάλλον νομίζουν ότι με την συμπεριφορά αυτή μοιάζουν μεγάλοι ίσως επειδή ξέρουν ότι δεν είναι. Και τί είναι δηλαδή πωλητές, είτε τσιγάρα πουλάς, είτε νεροπίστολα είτε αυτοκίνητα πωλητής αντικειμένου είναι.... Οι περισσότεροι μάλιστα άσχετοι και απαίδευτοι... Μερικοί σίγουρα το κάνουν για να καλύψουν την ανασφάλεια ή την άγνοιά τους.... Πάντως στην Αμερική οι πωλητές αυτοκινήτων είναι στην ίδια κατηγορία με τους πωλητές παπουτσιών... την κατώτερη από όλους τους πωλητές...
Σαφώς και πωλητής με κακή συμπεριφορά μπορεί να αντικατοπτρίζει το γενικό ύφος μαγαζιού. Το πιο σωστό πάντως εφόσον ενδιαφέρεσαι για το αυτοκίνητο και σε βολεύει το μαγαζί είναι να δεις τον αφεντικό και να του μιλήσεις για την συμπεριφορά του υπαλλήλου και να δεις αν θα προσπαθήσει να σε εξυπηρετήσει. Αν είναι κι αυτός ίδιος τότε τους λες γειά σας η συμπεριφορά σας προς τους υποψήφιους πελάτες θα γίνει γνωστή σε μερικούς χιλιάδες ανθρώπους και τον καταγράφεις στο forum. Αν το έκαναν όλοι αυτό τότε να δεις πόσο θα έπαιζε ρόλο και πώς θα ξεκαθάριζαν οι καλοί από τους κακούς. Και εν πάσει περιπτώσει δεν τον θέλω και για φίλο μου, να είναι ευγενικός και εξυπηρετικός θέλω, αυτά ακριβώς που είναι οι βασικές προϋποθέσεις στη δουλειά του. Αν δεν μπορεί τότε είναι ακατάλληλος και δεν θα λυπηθώ καθόλου αν τον διώξουν ώστε να του δοθεί η ευκαιρία να βρει δουλειά που να του ταιριάζει. Πολύ πιθανόν αφού σε όλους φέρεται σαν να είναι σκουπίδια η δουλειά που του ταιρίαζει θα έχει να κάνει με σκουπίδια, προτείνω να εκμεταλλευτεί τις απόψεις του και να γίνει ρακοσυλλέκτης... -
Δε νομίζω ότι είναι θέμα του πωλητή αλλά η στάση της αντιπροσωπείας της VW. Μάλλον θα έδωσαν οδηγίες στους πωλητές ποιοί είναι οι πιθανοί (και επιθυμητοί) πελάτες των VW.
Μπαίνεις σε αντιπροσωπεία π.χ. της Fiat και παρόλο που ξέρουν ότι δεν θα πάρεις το αυτοκίνητο είναι πολύ φιλικοί.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Δε νομίζω ότι είναι θέμα του πωλητή αλλά η στάση της αντιπροσωπείας της VW. Μάλλον θα έδωσαν οδηγίες στους πωλητές ποιοί είναι οι πιθανοί (και επιθυμητοί) πελάτες των VW.Ποτε δεν ξερεις ποιος θα αγορασει αμεσα και ποιος ηρθε να κανει test drive για να περασει την ωρα του.Οι πωλητες που κοβουν φατσες,ρουχα κτλ για να αποφασισουν αν και ποσο θα ασχοληθουν δεν λεγονται πωλητες, γιατι θα φερουν τοσες πωλησεις οσες και οποιοσδήποτε ασχετος αν του εδινες την δουλεια και του εκανες 1-2 σεμινάρια.
-
Ελεγε το πρωι ο Τζουμας για εναν γνωστο αμερικανο που πηγε να ψωνισει απο ενα πολυ ακριβο μαγαζι στο Παρισι και η πωλητρια του εκανε δεικτικη διορθωση στα γαλλικα του. Τωρα πια ψωνιζει στο Λονδινο.
Εγω παντως αν πετυχω κακο πωλητη γινομαι αλλο τοσο κακος πελατης και με την πρωτη ευκαιρια ενημερωνω τους προισταμενους για να ξερουν και εκεινοι γιατι δεν πουλανε.
Η καλυτερη μου. Οταν πρωτοεπιασα δουλεια στο Λονδινο κοιταζα να παρω και κανα κοστουμι ακομα, και γυρνωντας γυρω γυρω μπηκα και στο αρμανι, οχι το εμποριο, το ακριβο, νορμαλ ντυμενος, παιδια με αντιμετωπισε ο πωλητης λες και εγραφε το κουτελο μου 'σειχης'.
παντως οταν ακουω πωλητρια να λεει 'δεν το εχω', τι δεν εχεις μανταμ?
α και το αλλο, ολοι οι πωλητες εχουνε παρει και εκεινοι αυτο που εσυ θες να αγορασεις.
Δυστυχως, ως επι το πλειστον, στην Ελλαδα εχουμε ξεχασει την εννοια της εξυπηρετησης και μονο σε μεγαλες εταιριες πια ειναι υποχρεωτικα ευγενικοι.
Α και κατι αλλο που με ενοχλει, επαιρνα τηλεφωνο την κραισλερ μεσογειων το σηκωνε η κοπελα και ελεγε 'ναι', εγω: 'κραισλερ εκει'..... αλλα γνωριζει ο αδερφος μου τον διευθυντη, με την πρωτη ευκαιρια θα του κανω την συσταση.
Ακομα προσπαθουμε να τιναξουμε το ζυγο....
-
Δεν το καταλαβαίνω αυτό...
Δηλάδή αν εγώ έχω 35Κ cash και θέλω το GTI για test drive πριν το πάρω, αμα σκάσω με ξερω γω σκισμένο τζιν ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΤΥΛ ΜΟΥ δεν θα μου το δώσουν;;;;;;
Προσωπικά θα τους εβριζα και θα εφευγα.....
Ξέρω ατομα με πολλά λεφτά και είναι τρομερά απλοί και σεμνοί....
Δηλαδή επειδή είναι λαλάκας ο πωλητής δεν μπορούν να δουν κατι που τους ενδιαφέρει σοβαρα;;;;Αν είναι δυνατον.....
-
Αν μου το κάνουν ποτέ, όχι μόνο δεν θα αγοράσω, αλλά θα πάω απ'ευθείας να το δηλώσω στον υπεύθυνο. Αν ακούσω και καμιά χαζομάρα από εκεί, θα λάβει ωραίο γραμματάκι η μαμά εταιρεία...Μαζί επισυνάπτω και τις φωτό από το αυτοκίνητο που τελικά αγόρασα...
Μπορεί μόνος μου να μην καταφέρω τίποτα, αλλά ελπίζω ότι και άλλοι θα το κάνουν...
Δεν λυπάμαι κάποιον ο οποίος δεν δουλεύει όπως αρμόζει στη θέση του...
-
ειχε πλακα οταν εψαχνα να παρω αυτοκινητο...
νομιζω ηταν η κονδωρ που πηγα και ρωτησα για ραλλι κιτρινο με ηλιοροφη
μου λεει ναι ειναι ετοιμοπαραδοτα ολα, δηλαδη 15 μερες....
(μεσα σε 5 λεπτα ειχα βγει απο το μαγαζι)Λαιον:
Γεια σας.. ενδιαφερομαι για το 106
Μαλιστα.. ποιο ακριβως μοντελο?
το Ραλλι
... Ειναι 1600!!
Το ξερω... -
Ο πωλητης εκπροσωπει την εταιρια,αν ειναι αγενης,αυτη την εικονα θα περασει.Μπορεις βεβαια παντα να πας σε αλλο μαγαζι και να παρεις το ιδιο αυτοκινητο,αλλα εστω και υποσυνείδητα νομιζω ο καθενας μας θα επηρρεαστει απο μια κακη συμπεριφορα.Αμα δεν θα αισθανεται καλά σε ενα χωρο, γιατι να ξαναπαει πχ για service;
-
Πάντως αυτή η κακή φήμη δεν νομίζω οτι προέρχεται απο τα κεντρικά....
Οταν οι πωλήσεις τους είναι κυρίως τα μικρά αυτοκίνητα (golf polo) τα οποία αγοράζουν όλοι, αλλα και αρκετοί νέοι (για να μην πω οι περισσότεροι), δεν πιστευουν να προσπαθούν να τους αποθήσουν....
Στο κατω κάτω, μπορεί κάποιος να μην έχει τα λεφτά για VW αλλα αυτό δεν σημαίνει οτι δεν έχει το δικαίωμα να το δει ή να το οδηγήσει!
Θελω να πιστευω οτι αυτή είναι η οδηγία της μαμάς....ΥΓ: Την Brabus πόσοι την έχουν επισκευτεί μόνο για να χαζέψουν λίγο κάτι το οποίο δεν μπορούν να αποκτήσουν;;;;
Δεν νομίζω να τους έδιωξαν... -
εγώ είχα πολύ καλή αντιμετώπιση στην Opel & FIAT Χαλκίδας.
-
Οι πωλητές είναι ειδική 'ράτσα'.
Περίπτωση 1:
Φανταστείτε να μπαίνουν κάθε μέρα διαφορετικοί πελάτες που
ΔΕΝ αγοράζουν (το 90%) και εσύ τους εξηγείς τα ίδια και τα ίδια κλπ.Aν ο πωλητής δεν επενδύει στην θέση του (δεν βλέπει πχ προοπτικές)
θα χάσει το ενδιαφέρον και θα ρίχνει το βάρος σε 'όσους κόβει ότι θα
αγοράσουν'. Και πιστέψτε με τους ξεχωρίζουν 99%Περίπτωση 2:
Ο πελάτης να ξέρει περισσότερα από τον πωλητή - πράγμα που
το θεωρώ απαράδεκτοΚαι τα δύο δίχνουν άνθρωπο που δεν επενδύει στη δουλεια του
Και τα δύο παραπάνω μου έτυχαν στην Citroen: χωρίς φυσικά
να είναι κανένας αγενής, δεν έδειχναν ΚΑΝΕΝΑ ενδιαφέρον να
εισπράξουν 19.700 μετρητάΚαι πήρα τα 9.300 και τα έδωσα στην ευγενέστατη ΚΙΑ για το
Picanto της συζυγου -
Αυτό μου είχε τύχει κι εμένα στη Citroen. Μπορεί να μου είπαν ό,τι ήθελα να μάθω, αλλά το γενικότερο στυλ έμοιαζε με υπαλλήλου των ΚΕΠ.
-
Παιδια στην Ελλαδα ολοι την εχουν ψωνισει.Μερικες φορες ο ανταγωνισμος απλα δεν λειτουργει...Ειχα παει για vw σε αντιπροσωπεια και η συμπεριφορα τους ηταν κακιστη.Πριν 1 μηνα πηγα σε μια αντιπροσωπεια porsche στη γερμανια.(Εχω φαει κολλημα με την cayman...)Φορουσα ενα τζην και ενα μπλουζακι.Ο πωλητης ηταν ευγενεστατος μου εξηγουσε μια ωρα για τα παντα και στο τελος μου εδωσε ενα ντοσιε με 3 βιβλιαρακια και απειρες πληροφοριες για το αμαξι.Απορω αν πηγαινα στην αντιπροσωπεια της porsche στην Ελλαδα τι αντιμετωπισης θα τυγχανα...Βεβαια και αλλες αντιπροσωπειες γινοντε χαλι να τους πατησεις μεχρι την πωληση ομως.Μετα αμα παραπονιεσαι για τα προβληματα του αυτοκινητου που ΠΛΗΡΩΣΕΣ σε λενε ενοχλητικο.
Συμπεριφορά πωλητών [διάσπαση]