-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
πώς γίνεται και το Clio III πουλάει; Τρυκ του marketing;COTY
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Δεν είναι premium, απλά ούτε το Clio II πήγαινε για τα εκατομμύρια πωλήσεις με βάση την χαμηλή entry τιμή του, ούτε με κατάλογο εξοπλισμού σαν ρολό χαρτί. Απόδειξη ότι ανεβάζει τον πήχυ σε σημεία που δείχνουν ότι δεν θα το αγοράσει κάποιος για την χαμηλή τιμή του, αλλά για το τι προσφέρει -χωρίς όμως να κάνει την έννοια value for money γαργάρα. Και οι δυο τακτικές τίμιες είναι...οποιος θέλει value-for-money σήμερα πέρνει Huyndai Getz. (αξιοπιστο και τίμιο)
Το Punto θα το πάρει κάποιος που θα πληρώσει παραπάνω για το στυλ, την ασφάλεια και τον ευρωπαϊκό χαρακτήρα του. Στα 14-15 που βγαίνει η έκδοση 95 δεν έιναι φτήνο ούτε πάει για αθρόες πωλήσεις χάρη στην τιμή του.
-
Krusenstern
Δεν νομίζω...
Montecarlo
Το punto νομίζω ότι έχει πολύ καλό value for money και η στρατηγική φάνηκε από την έλευση των δυο 8βάλβιδων...Αν η Fiat ήθελε να μην κινδυνέψει το μοντέλο της να χαρακτηριστεί 'φθηνοδουλειά για σώσιμο της εταιρείας', δεν θα έβαζε καθόλου τα 65 και τα 77 άλογα. Θα το κυκλοφορούσε κατευθείαν με τον 95αρη και θα πήγαινε με ίσα όπλα απέναντι στον ανταγωνισμό.
-
δηλαδή για να συνοψήσω....
η κακια Fiat δεν πήγε με ίσα όπλα απένατι στον ανταγωνισμό (κοινώς έκλεψε) διότι έβγαλε 8v σύνολα, και δεν πήγε να στηθει στα ίσια με το super duper clio ,που σχεδιαστικά ανήκει στην ίδια κατηγορία με το 5ορτο fL του stilo ΜW και κανένας δεν μιλάει, γιατι φοβόταν η κακια fiat μην φάει ξύλο απο το Clio....
αυτό λέμε...??
-
εντυπωσεις απο το 1300 multijet 75 ps εχει να μας πει κανεις;
-
face, θα κάνω τον κόπο να απαντήσω, αν και μόνο από το ύφος...
Και επειδή είμαι σίγουρος ότι θα παρεξηγηθείς από την παραπάνω σειρά, θα σου υποδείξω το προηγούμενο ποστ μου...
Λοιπόν:
-
Η Fiat δεν είναι κακιά, για την ακρίβεια μέχρι να βγει μια εταιρεία που θα ξεχνάει επίτηδες να βάζει αερόσακους ή υγρά φρένων στα αυτοκίνητά της για να σκοτώνονται οι πελάτες, δεν υπάρχει καμιά κακιά εταιρεία.
-
Η Fiat δεν έκλεψε κανέναν. Ίσα ίσα, δεν ξέρω αν πρόσεξες μια έκφραση 'τίμια στρατηγική' στην προ-προηγούμενη αναφορά μου.
-
Η Fiat με την τοποθέτηση 8βάλβιδων συνόλων (όχι επειδή δεν είχε 16βάλβιδα, αλλά με δική της επιλογή) και την μετέπειτα προσθήκη του 95αρη, δείχνει ότι θέλει να προσφέρει πολλές-πολλές επιλογές στον αγοραστή. Καθόλου κακό αυτό, ίσα ίσα.
-
Η Renault δεν έβγαλε κανένα super-duper Clio. Σχεδιαστικά, ωστόσο, δεν υπάρχει κανείς που να πει 'μπλιαχ', εκτός και αν Γάλλοι του σκότωσαν τη μάνα. Για την ακρίβεια, 'μπλιαχ' για αυτοκίνητα μικρής/μεσαίας κατηγορίας δεν μπορείς να πεις καθόλου εύκολα. Και όσα τον αξίζουν τον χαρακτηρισμό, δεν πουλάνε. Αντίθετα, το Clio III πουλάει...Άτοπον.
-
Ότι είπα για τους κινητήρες, ισχύει και για τον εξοπλισμό. Η χρήση μεγάλου καταλόγου πρόσθετων στις μικρές/μεσαίες κατηγορίες γίνεται για να προσφέρει στον αγοραστή ευελιξία και άρα---->Περισσότερες πωλήσεις. Αν θέλεις να σου το κάνω ακόμα πιο λιανά, είναι σαν να λέει η Fiat ότι 'θέλω και τον αγοραστή που τσίμα-τσίμα του φτάνουν τα λεφτά' (πλήρης ευελιξία εκδόσεων), ενώ η Renault ότι 'εγώ αυτά βγάζω, αν του φτάνουν, ας το πάρει' (ελάχιστη ευελιξία εκδόσεων).
-
Εν ολίγοις (και ελπίζω να το διαβάσεις αυτό, γιατί τα υπόλοιπα δεν νομίζω), άλλες στρατηγικές για τις δυο μάρκες. Το ερώτημά μου παραμένει: Η Fiat δικαιολογημένα (γιατί είναι καλό αυτοκίνητο και ακολουθείται αυτή η τακτική) πουλάει σε μεγάλες ποσότητες το Grande Punto, σωστά; Η Renault πώς καταφέρνει και πουλάει σε εξίσου μεγάλες ποσότητες το δικό της μοντέλο πιο ακριβά, χωρίς την ευελιξία στην αγορά και χωρίς εξίσου καλό προϊόν με το Grande Punto; Κάπου χωλαίνει το σύστημα ή απλά μερικοί φοράνε γυαλιά di tre colori;
H απάντηση του krus, δεν με πείθει, γιατί αφ'ενός πολλά αυτοκίνητα που δεν κατάφεραν τίποτα στο COTY μοσχοπουλάνε και αφ'ετέρου γιατί COTY ήταν κάποτε και το Nissan Micra. Ωστόσο, δεν πούλησε σαν ζεστά ψωμάκια για τον τίτλο, αλλά μάλλον για άλλα προσόντα...Επίσης, COTY έχει και το Megane II, δεν πούλησε όμως για αυτόν το λόγο...
-
-
Όλη η συζήτηση είναι γιατί έβγαλαν τον 1.4 95V όχι από την πρώτη μέρα αλλά 3 μήνες αργότερα (όπως ήταν από την αρχή προγραμματισμένο) ;;;;;;;
Μα είναι γνωστό οτι FIAT εδωσε προταιριότητα στις diesel (75-130 HP) γίατι 3 στα 4 (75%) των πωλήσεων είναι Diesel..
Δηλαδη το Clio που έχει έκδοση (ακόμα) στα 130+ HP το κάνει γιατί πάει στην κάτω πλευρά της αγοράς ξεκινόντας τα diesel από μόνο 70 HP ?
-
να μήν είσαι καθόλου σίγουρος ότι θα παρεξηγηθώ....
απο την στιγμή που το τοποθέτησες σωστά δεν υπάρχει κανένας λόγος... ...
Η Fiat με την τοποθέτηση 8βάλβιδων συνόλων (όχι επειδή δεν είχε 16βάλβιδα, αλλά με δική της επιλογή) και την μετέπειτα προσθήκη του 95αρη, δείχνει ότι θέλει να προσφέρει πολλές-πολλές επιλογές στον αγοραστή. Καθόλου κακό αυτό, ίσα ίσα.
ακριβώς αυτό ήθελε να κάνει η fiat...να προσφέρει και σε καποιον/α μια μηχανη οικονομική..δεν επιζητούμε όλοι το γκάζι..και όχι γιατί φοβήθηκε την απ΄ευθείας αντιπαραθεση με το clio έχοντας ένα μόνο κινητήρα..οι ιταλοί είναι πολύ μπροστα στα μικρα για να ασχοληθούν με τέτοιες λογικές
Η Renault δεν έβγαλε κανένα super-duper Clio. Σχεδιαστικά, ωστόσο, δεν υπάρχει κανείς που να πει 'μπλιαχ',
δεν είπα ότι είναι μπλιαχ..αλλα πολλά χρόνια πίσω (δείχνοντας το 5θ FL STILO MW 2006)...σε μία εποχή που οι γιαπονέζοι, όπως πάντα, ακροβατούν στην, σχεδιαστική υπερβολήκαι τα σχέδια προχωρούν μπροστά η renault επιλέγει για το νέο clio ένα σχέδιο κατ΄εμε παροχημενο και άκρως αναχρονιστικό...
γνωρίζεις πόσο έχει ακριβώς η απλή ή μέση έκδοση του clio??(κανονοική ερώτηση είναι)
-
Ο χρήστης face έγραψε:
Η Fiat με την τοποθέτηση 8βάλβιδων συνόλων (όχι επειδή δεν είχε 16βάλβιδα, αλλά με δική της επιλογή) και την μετέπειτα προσθήκη του 95αρη, δείχνει ότι θέλει να προσφέρει πολλές-πολλές επιλογές στον αγοραστή. Καθόλου κακό αυτό, ίσα ίσα.
ακριβώς αυτό ήθελε να κάνει η fiat...να προσφέρει και σε καποιον/α μια μηχανη οικονομική..δεν επιζητούμε όλοι το γκάζι..και όχι γιατί φοβήθηκε την απ΄ευθείας αντιπαραθεση με το clio έχοντας ένα μόνο κινητήρα..οι ιταλοί είναι πολύ μπροστα στα μικρα για να ασχοληθούν με τέτοιες λογικές
Μα πότε έβγαλε μια εταιρία όλες τις εκδόσεις από την πρώτη μέρα ;;
Αυτή την στιγμή το Punto έχει έκδοση και γι αυτόν που δεν νιάζετα για επιδόσεις 1.2 8V αλλά και γι' αυτόν που θέλει πιο σπορ στα 130HP. Τα μοντέλα δεν βγαίνουν μόνο για την ελληνική αγορά.
Του χρόνου που θα βγούν τα 1.9JTD 150, 1.4Τ με 150 και 1.6Τ με 200 θα μιλάμε για πολιτική μαζικών πωλήσεων ;;;;
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Όλη η συζήτηση είναι γιατί έβγαλαν τον 1.4 95V όχι από την πρώτη μέρα αλλά 3 μήνες αργότερα (όπως ήταν από την αρχή προγραμματισμένο) ;;;;;;;Όλη η συζήτηση είναι το ερώτημά μου, το οποίο και προφανώς είναι αόρατο.
Για την ύπαρξη 8 και 16 βαλβίδων, απάντησα πιο πάνω για ποιο λόγο γίνεται.
Αλήθεια, για ποιον ακριβώς λόγο άργησε να έρθει ο 95αρης, έστω και προγραμματισμένα;
face
Αυτό ακριβώς εννοούσα και πριν! Η Fiat περιμένει να σωθεί από αυτό το μοντέλο και διάλεξε την τακτική των πολλών πωλήσεων, όχι του υψηλού ποσοστού κέρδους ανά μονάδα. Αν το μοντέλο δεν 'κάτσει', όπως συχνά συμβαίνει κατά την καριέρα ενός early-bloomer προϊόντος, η στρατηγική θα κριθεί επιτυχημένη.
Για τις τιμές του clio III, http://www.renault.gr (δεν ανοίγει με firefox)
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Μα πότε έβγαλε μια εταιρία όλες τις εκδόσεις από την πρώτη μέρα ;;Αυτή την στιγμή το Punto έχει έκδοση και γι αυτόν που δεν νιάζετα για επιδόσεις 1.2 8V αλλά και γι' αυτόν που θέλει πιο σπορ στα 130HP. Τα μοντέλα δεν βγαίνουν μόνο για την ελληνική αγορά.
Του χρόνου που θα βγούν τα 1.9JTD 150, 1.4Τ με 150 και 1.6Τ με 200 θα μιλάμε για πολιτική μαζικών πωλήσεων ;;;;
Αν μιλάς για εκδόσεις με διαφοροποίηση μόνο στον κινητήρα, νομίζω ότι υπάρχουν παραδείγματα! Τα μοντέλα σίγουρα δεν βγαίνουν μόνο για την ελληνική αγορά...
Πολιτική μαζικών πωλήσεων σίγουρα είναι, και δεν παίζει ρόλο ο αριθμός δίπλα στη λέξη ιπποδύναμη, αλλά η tailor-made μορφή αγοράς ενός μοντέλου.
Αν μια εταιρεία βγάλει ένα μοντέλο, με κυβισμούς:
1000cc - 50HP
1100cc 8V - 60HP
1100cc 16V - 72HP
1200cc - 74HP
1299cc - 80HP
1301cc - 80HPκαι ας έχει μετά 200 και 300 άλογα, diesel ή βενζίνη, κομπρέσορα ή τούρμπο ή και τα δυο μαζί, 9000 στροφές κλπ.
είναι ξεκάθαρο ότι ο στόχος της είναι να βγάλει μια έκδοση για τον καθένα μας, για να κάνει το προϊόν πιο ελκυστικό και άρα να πετύχει υψηλότερους αριθμούς πωλήσεων, πόσο μάλλον όταν οι βασικές τιμές του είναι χαμηλές και ακόμα περισσότερο όταν μπορείς να διαλέξεις αν θα έχεις τριάκτινο ή τετράκτινο τιμόνι, ραδιοCD με 4/8/13 ηχεία (ή 12 για το target group των προληπτικών). Αν μιλάω σουηδικά, πείτε μου...
Τα κόκκινα είναι σημειωμένα για να σας θυμίσω μια διάταξη Κ.Ο.Κ. που υπήρχε στην Ιταλία πριν μερικά χρόνια...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Για τις τιμές του clio III, http://www.renault.gr (δεν ανοίγει με firefox)
α γιαυτο δεν μπορούσα..
λοιπόν 13600 ηη φθηνή και 15300 η ακριβή έκδοση...
face
Αυτό ακριβώς εννοούσα και πριν! Η Fiat περιμένει να σωθεί από αυτό το μοντέλο και διάλεξε την τακτική των πολλών πωλήσεων, όχι του υψηλού ποσοστού κέρδους ανά μονάδα. Αν το μοντέλο δεν 'κάτσει', όπως συχνά συμβαίνει κατά την καριέρα ενός early-bloomer προϊόντος, η στρατηγική θα κριθεί επιτυχημένη.
μα μισό λεπτό...
το G punto δεν διαφέρει και οπολύ απο τα επίπεδα τιμών των άλλων μικρών..
yaris 1,3 sol 13590
yaris 1.3 sol mmt 14850fiat G punto dynamic 13.390
fiat G punto sporting 14.190
Fiat G punto emotion 14.590Renault Clio 1.4 Pack Authentic 13600
renault Clio 1.4 Confort Dynamic 15300οι απλές εκδόσεις βρίσκονται μαζί...το clio ξεφευγει στην 'φορτωμένη έκδοση'...
μπορεί έτσι να δικαιολογείται και ο μεγάλος αριθμός πωλήσεων του clio εφόσον στην απλή έκδοση δεν είναι και τόσο ακριβο τελικά, και βέβαια δεν ξέρουμε πόσες απο αυτες τις μονάδες που πουλήθηκαν είναι η απλή ή φορτωμένη έκδοση...το ίδιο επίσς και για το πουντο...
[/img]
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Για την ύπαρξη 8 και 16 βαλβίδων, απάντησα πιο πάνω για ποιο λόγο γίνεται.
Αλήθεια, για ποιον ακριβώς λόγο άργησε να έρθει ο 95αρης, έστω και προγραμματισμένα;
Ειναι διαφορετική έκδοση από τον 1.4 με μετατροπή στην εξαγωγή ωστε να γίνονται ανακύκλωση των καυσαερίων πίσω στον θάλαμο καυσης όταν
η μηχανή δουλέβει στο ρελαντί.Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα το Grande παρά το παραπάνω βάρος σε σχέση με το παλιό 95 να έχει μικρότερη κατανάλωση εντός πόλης.
όσο για τα άλογα και την έκδοση με τα 65.
α) Στις Diesel ή FIAT έχει από 75-130, η Renault από 70-110 άρα εαν κάποιος βγάζει μικρές εκδόσεις για μαζικές πωλήσεις είναι η Renault, αν και δεν ασπάζομαι αυτη την λογική
b) Στις μέχρι τώρα πωλήσεις η έκδοση 65HP πανευρωπαικά είναι μόνο το 5% των πωλήσεων. Στο άλλο άκρο με 40% είναι η έκδοση 1.3 Multijet 75 -
Λιγα στατιστικά ακόμα και γιατί το G.Punto είναι τρελή επιτυχια για την FIAT.
Στο Μκ2 το 62% των πωλήσεων ήταν ή φτηνή έκδοση Active, τα περισσότερα εταιρικά.
Στο G. Punto τα Active είναι μόνο 10% των πωλήσεων με ελάχιστα, σχεδόν καθόλου εταιρικά και όλοι αγοράζουν τις πιο ακριβές εκδόσεις Emotion/Dynamic.
Δηλαδή, όχι μόνο πουλαει πολύ, αλλά πουλάει τις ακριβές εκδόσεις
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Λιγα στατιστικά ακόμα και γιατί το G.Punto είναι τρελή επιτυχια για την FIAT.Στο Μκ2 το 62% των πωλήσεων ήταν ή φτηνή έκδοση Active, τα περισσότερα εταιρικά.
Στο G. Punto τα Active είναι μόνο 10% των πωλήσεων με ελάχιστα, σχεδόν καθόλου εταιρικά και όλοι αγοράζουν τις πιο ακριβές εκδόσεις Emotion/Dynamic.
Δηλαδή, όχι μόνο πουλαει πολύ, αλλά πουλάει τις ακριβές εκδόσεις
Εαν ισχυει... τοτε οι διοικουντες της Fiat πιανουν τους στοχους τους! Ποιο συγκεκριμενα απο οτι διαβαζα στοχος τους ειναι να σπρωχνουν τους αγοραστες προς τις ακριβες εκδοσεις εξοπλισμου. Mεταφραζονται σε μεγαλυτερα περιθωρια κερδους...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Αυτό ακριβώς εννοούσα και πριν! Η Fiat περιμένει να σωθεί από αυτό το μοντέλο και διάλεξε την τακτική των πολλών πωλήσεων, όχι του υψηλού ποσοστού κέρδους ανά μονάδα. Αν το μοντέλο δεν 'κάτσει', όπως συχνά συμβαίνει κατά την καριέρα ενός early-bloomer προϊόντος, η στρατηγική θα κριθεί επιτυχημένη.Πέρα από την πλάκα, έχεις πληροφορίες για το περιθώριο κέρδους των punto και clio ή απλά υποθέτεις; Μια τέτοια πληροφορία θα ήταν πραγματικά ενδιαφέρουσα.
-
Ενδιαφέρον άρθρο και άκρως σχετικό με την προηγούμενη συζήτηση
γιατί η εγκατάλειψή της πολιτικής των αθρόων πωλήσεων δουλέβει
για την FIAT και όχι για την Renault.Fiat and Renault abandon sales-at-any-cost strategy
Italian brand wins, French marque loses
http://www.autonews.com/apps/pbcs.dll/a ... feed=rss03 -
face
Το Grande Punto έχει και τις 65, 77 εκδόσεις που αυξάνουν το span του μοντέλου. Μάλιστα ο 77αρης είναι καινούριος κινητήρας, που σημαίνει ότι δεν τον έβγαλαν για πλάκα, αλλά ότι βασίζονται πάνω του για το αγοραστικό κοινό λίγο πιο κάτω από τα Yaris 1.3, Clio 1.4...
Tα δυο προαναφερόμενα δεν διαφήμισαν και πολύ το 1.0 και το 1.2 τους αντίστοιχα - τα οποία και είναι δυσανάλογα ακριβά σε σχέση με το Grande Punto...Αν βρούμε ένα ποσοστό των διαφόρων εκδόσεων του Clio, ίσως να βγάλουμε συμπέρασμα πώς το συγκεκριμένο μοντέλο που τυγχάνει τέτοιας αναγνώρισης στην Ελλάδα, πουλάει κατά 11% λιγότερο μόνο από το Grande Punto στο οποίο ακολουθείται μια αρκετά επιθετική τακτική...
alfista
Για να καταλάβει κάποιος μια στρατηγική προώθησης, χρειάζεται ένας σχετικός οδηγός που δεν μπορώ να το γράψω εδώ, γιατί θα μου φάει 100 ώρες. Ωστόσο, θα προσπαθήσω να το πω όσο πιο περιεκτικά γίνεται: Όταν ακολουθείται τακτική με διακριτές τιμές (πολλές παραλλαγές ενός μοντέλου με σχεδόν πλήρη tailor-made ή fully customized διαδικασία αγοράς), το κόστος παραγωγής ανεβαίνει, κάνοντας το προϊόν πιο ελκυστικό σε περισσότερο κόσμο όμως. Αν βρω τα νούμερα που ζητάς, κατά πάσα πιθανότητα θα επιβεβαιωθεί. H Fiat πρέπει να παίζει με χαμηλότερο ποσοστό κέρδους και για αυτό μάλλον θα αργήσει να κάνει κάποια 'έκπτωση' ή τέλος πάντων μια μείωση τιμών. Ωστόσο, αφού πουλάει , δεν νομίζω να χρειαστεί κάτι τέτοιο σύντομα. Σύγκρινε (πρβλ. δεν το λένε στη βιβλιογραφία; ) με την σχεδόν άκαμπτη γκάμα επιλογών του Clio III, όπως και πολλών άλλων μοντέλων και βγάζεις νόημα...
Montecarlo
Το έχω ξαναδιαβάσει αυτό το κειμενάκι, αλλά δεν εμπίπτει στην πολιτική υψηλών πωλήσεων που συζητούσαμε πριν με τον face. Εγώ δεν μίλησα για εταιρικές πωλήσεις, που στο κάτω-κάτω διαφέρουν από χώρα σε χώρα ούτε για προσφορές και ψεύτικες ταξινομήσεις. Αυτά είναι άλλου είδους όπλα. Ωστόσο, το κείμενο λέει κάτι: “Fiat is benefiting from the full availability of the Grande Punto,” wrote Adam Jonas, analyst for Mor-gan Stanley in London in a report. Αυτό είναι το νόημα της στρατηγικής της fiat για μένα...
-
εγώ να ρωτήσω κάτι άλλο?
τα 95αρια 5θυρα θα έχουν 6αρι κιβώτιο ή μόνο το sporting? -
Τι κλιμάκωση θα βάλουν στο 6αρι ξέρουμε;
Fiat Grande Punto 2005