-
Η εμπλοκή στον κομπρέσορα δεν είναι η εμπλοκή στον υπερσυμπιεστή αερίων. Τα λοβία του κομπρέσορα παίρνουν κίνηση από τον στροφαλοφόρο (δηλαδή είναι άμεσα και μονίμως κινούμενος δηλαδή εμπλεγμένος), άρα όταν μιλάμε για εμπλοκή εννοούμε την έναρξη της παραγωγικής λειτουργίας του (παραγωγή ροπής). Αυτό που γίνεται δηλαδή στις 1.200 στροφές...
Συμφωνώ για την κατανάλωση στο ρελαντί...Αν δεν λειτουργούσε ο κομπρέσορας (δηλαδή σαν να μην υπάρχει), δεν θα έπρεπε να έχει υψηλότερη ρελαντική κατανάλωση από το Leon 1.8T, αντίθετα θα έπρεπε να είναι ίδια με τα λοιπα 1.400...
Κανά τεστ με καταναλώσεις υπάρχει;;;
-
Υπαρχει τεστ με καταναλωσεις σε προηγουμενες σελιδες...
Μην ξεχναμε βεβαια οτι το μοτερ που εδειξε 0,8 ειναι ακομη αστρωτο.
-
Τι θα γίνει ρε Spiro; Θα σε κυνηγάω από θέμα σε θέμα;
Εννοώ κάποιο τεστ κατανάλωσης για το GT, από κάνα περιοδικό ξένο κλπ. Για να καταλάβω γιατί η VW ψάχνεται με αυτόν τον κινητήρα...
Το ότι η τεχνολογία μπορεί να πετύχει, το πιστεύω απόλυτα...το ότι θα κυκλοφορούμε όλοι με τούρμπο επίσης...Αλλά θέλω να δω από πού ξεκίνησαν...
-
Υπαρχει τεστ με C4 vts & Astra turbo...
ψαξε στις προηγουμενες σελιδες -
Είχα την εντύπωση ότι ήταν τεστ 'στα χαρτιά'...anyway, θα το κοιτάξω...
-
Τελικα η καταναλωση στο ρελαντι δεν ειναι 0,8!!! Μαλλον το αυτοκινητο εκεινο μετρηθηκε κρυο (δεν υπαρχει και ενδειξη θερμοκρασιας...).
Ανεβαζω ενα βιντεο, αν και δεν φαινεται καλα, οπου η καταναλωση στο ρελαντι ειναι μολις** 0,5lt/h**
υπαρχει και φωτο, αλλα βαριεμαι να την ανεβασω!
Στο δικο μου δειχνει 0,6-0,7!
-
Ωραίο video...
Από GT εδώ ελλάδα είναι;;;
Εσύ το τράβιξες;;;
Έχει πάρει το μάτι κανενός κανα video με το GT είτε σε πίστα είτε σε δρόμο να το ακούσουμε και λίγο;;; -
Aπο Ελλαδα ειναι, δεν το τραβηξα εγω ομως.
-
Spiro και εμενα το ιμπιζα εκει περιπου,κυριως 0,7l/h
-
Και το GT βγάζει 0,5;;; Χλωμό μου ακούγεται...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Και το GT βγάζει 0,5;;; Χλωμό μου ακούγεται...να πας να κάνεις test drive (και να το 'χεις στο ρελαντί)
-
Και να μπω σε αντιπροσωπεία της VW; Κουστούμι δεν φοράω εγώ...δεν θα με αφήσουν!
Όσο για τούρμπο, πλέον δεν με αγγίζουν πολύ...η συνήθεια βλέπεις...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Και να μπω σε αντιπροσωπεία της VW; Κουστούμι δεν φοράω εγώ...δεν θα με αφήσουν!Όσο για τούρμπο, πλέον δεν με αγγίζουν πολύ...η συνήθεια βλέπεις...
μα δεν θα μπεις, απ' έξω θα το κοιτάζεις
-
Test drive δεν μου είπες να κάνω για να το έχω στο ρελαντί;
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Test drive δεν μου είπες να κάνω για να το έχω στο ρελαντί;για να δεις τα lt/h
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Και το GT βγάζει 0,5;;; Χλωμό μου ακούγεται...ουτε εγω θα το πιστευα αν δεν το εβλεπα!
Αρα, ο roots δεν εχει εχει καθολου εμπλοκη στο ρελαντι. Φυσικα οταν το δοκιμασω θα εχω και προσωπικη αποψη.
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
§Με κουφανες...Ειλικρινα απορω πως εβγαλες αυτο το συμπερασμα. Νομιζω οτι πρεπει να διαβασεις πιο προσεκτικα αυτα που εγραψα.
ωπ, ήμουν όντως βιαστικός σε αυτό που έγραψα...
Κοινώς, το παίρνω πίσω...
Είμαι και λίγο biased με τους πωλητές κάποιων εταιρειών...
§
ΟΚ κανενα προβλημα.
Απλα εμεινα πραγματικα εκπληκτος με το σχολιο...Και κατι ακομα: Τις κακες υπηρεσιες ΣΙΓΟΥΡΑ πρεπει να τις τιμωρησουμε, τον εαυτο μας μην τιμωρησουμε ομως αγοραζοντας ενα αυτοκινητο διαφορετικο απο αυτο που θα θελαμε επειδη βρεθηκε ο Χ βλακας με 'υφος' μπροστα μας.
-
Και μια ερωτηση ισως λιγο απλοϊκη αλλα εντος θεματος.
Ολα αυτα τα επιπλεον μηχανικα μερη του GT οπως πχ το κλαπετο ελεγχου ή οι ιμαντες που δινουν κινηση στον κομπρεσσορα, ο μαγνητικος συμπλεκτης κλπ δεν ειναι λογικο να απαιτουν αντικατασταση μετα απο καποια km ανεβαζοντας ετσι σημαντικα το κοστος συντηρησης σε σχεση με εναν συμβατικο κινητηρα?
Ή εχουν πολυ μεγαλη διαρκεια ζωης? -
Εντυπωσεις απο test drive την Ροδο. Η αντιμετωπιση στην αντιπρωσωπεια πολυ καλη , τους ζήτησα μεγάλη βόλτα και την είχα ,πάνω απο 40 χλμ σε καλό επαρχιακό δίκτυο.
- Κινητηρας
ΔΕΝ καταλαβαίνεις οτι οδηγας turbo, κανένα σφυριγμα ή αλλος περίεργος ήχος , γερό τράβηγμα απο το ρελαντί, συνεχές μέχρι τον κόφτη, γενικά νομίζεις οτι οδηγας ατμοσφαιρικό με πολλά κυβικά. - Κατανάλωση
Οταν μπήκα τρόμαξα, έγραφε μέση κατανάλωση απο τον προηγούμενο **13,5 ** λιτ/100 χλμ . Στο ρελαντί έγραφε 0,2 λιτ/ώρα (εδω υπάρχει τεράστια διαφορά απο άλλες αναφορές). Οταν τελίωσα με γρήγορη οδήγηση (140-160 και στην ευθεία για αεροδρομιο 190 με 6η) έδειξε 11,2 λιτ/100 χλμ. - Οδική συμπεριφορά
Πιο μαλακό απο το GTI παίρνει μεγαλυτερες κλίσεις, τα φρένα επίσης έχουν πιο απαλή αίσθηση (όχι απότομα), ο συμπλέκτης λιγο περίεργος (απότομος).
Τέλος οταν σταματησα άνοιξα το καπό , και πλησίασα το χέρι στην πολλαπλή, ζεστη σε φυσιολογικά επιπεδα καμια σχέση με άλλα turbo που είχα στο παρελθόν.
- Κινητηρας
-
§
Ο χρήστης MONMAN έγραψε:
Εντυπωσεις απο test drive την Ροδο. Η αντιμετωπιση στην αντιπρωσωπεια πολυ καλη , τους ζήτησα μεγάλη βόλτα και την είχα ,πάνω απο 40 χλμ σε καλό επαρχιακό δίκτυο.- Κινητηρας
ΔΕΝ καταλαβαίνεις οτι οδηγας turbo, κανένα σφυριγμα ή αλλος περίεργος ήχος , γερό τράβηγμα απο το ρελαντί, συνεχές μέχρι τον κόφτη, γενικά νομίζεις οτι οδηγας ατμοσφαιρικό με πολλά κυβικά. - Κατανάλωση
Οταν μπήκα τρόμαξα, έγραφε μέση κατανάλωση απο τον προηγούμενο **13,5 ** λιτ/100 χλμ . Στο ρελαντί έγραφε 0,2 λιτ/ώρα (εδω υπάρχει τεράστια διαφορά απο άλλες αναφορές). Οταν τελίωσα με γρήγορη οδήγηση (140-160 και στην ευθεία για αεροδρομιο 190 με 6η) έδειξε 11,2 λιτ/100 χλμ. - Οδική συμπεριφορά
Πιο μαλακό απο το GTI παίρνει μεγαλυτερες κλίσεις, τα φρένα επίσης έχουν πιο απαλή αίσθηση (όχι απότομα), ο συμπλέκτης λιγο περίεργος (απότομος).
Τέλος οταν σταματησα άνοιξα το καπό , και πλησίασα το χέρι στην πολλαπλή, ζεστη σε φυσιολογικά επιπεδα καμια σχέση με άλλα turbo που είχα στο παρελθόν.
Τελικό συμπέρασμα; Θα το αγόραζες; Αξίζει τα λεφτά του;
§
- Κινητηρας
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)