Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 44
    • 45
    • 46
    • 47
    • 48
    • 315
    • 316
    • 46 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    50580
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      funkyreverend last edited by

      Η εμπλοκή στον κομπρέσορα δεν είναι η εμπλοκή στον υπερσυμπιεστή αερίων. Τα λοβία του κομπρέσορα παίρνουν κίνηση από τον στροφαλοφόρο (δηλαδή είναι άμεσα και μονίμως κινούμενος δηλαδή εμπλεγμένος), άρα όταν μιλάμε για εμπλοκή εννοούμε την έναρξη της παραγωγικής λειτουργίας του (παραγωγή ροπής). Αυτό που γίνεται δηλαδή στις 1.200 στροφές...

      Συμφωνώ για την κατανάλωση στο ρελαντί...Αν δεν λειτουργούσε ο κομπρέσορας (δηλαδή σαν να μην υπάρχει), δεν θα έπρεπε να έχει υψηλότερη ρελαντική κατανάλωση από το Leon 1.8T, αντίθετα θα έπρεπε να είναι ίδια με τα λοιπα 1.400...

      Κανά τεστ με καταναλώσεις υπάρχει;;;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spiros last edited by

        Υπαρχει τεστ με καταναλωσεις σε προηγουμενες σελιδες...

        Μην ξεχναμε βεβαια οτι το μοτερ που εδειξε 0,8 ειναι ακομη αστρωτο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          funkyreverend last edited by

          Τι θα γίνει ρε Spiro; Θα σε κυνηγάω από θέμα σε θέμα;

          Εννοώ κάποιο τεστ κατανάλωσης για το GT, από κάνα περιοδικό ξένο κλπ. Για να καταλάβω γιατί η VW ψάχνεται με αυτόν τον κινητήρα...

          Το ότι η τεχνολογία μπορεί να πετύχει, το πιστεύω απόλυτα...το ότι θα κυκλοφορούμε όλοι με τούρμπο επίσης...Αλλά θέλω να δω από πού ξεκίνησαν...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spiros last edited by

            Υπαρχει τεστ με C4 vts & Astra turbo...
            ψαξε στις προηγουμενες σελιδες

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              funkyreverend last edited by

              Είχα την εντύπωση ότι ήταν τεστ 'στα χαρτιά'...anyway, θα το κοιτάξω...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spiros last edited by

                Τελικα η καταναλωση στο ρελαντι δεν ειναι 0,8!!! Μαλλον το αυτοκινητο εκεινο μετρηθηκε κρυο (δεν υπαρχει και ενδειξη θερμοκρασιας...).

                Ανεβαζω ενα βιντεο, αν και δεν φαινεται καλα, οπου η καταναλωση στο ρελαντι ειναι μολις** 0,5lt/h**

                υπαρχει και φωτο, αλλα βαριεμαι να την ανεβασω!

                Στο δικο μου δειχνει 0,6-0,7!

                http://rapidshare.de/files/16619082/GT.3gp.html

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  ditz last edited by

                  Ωραίο video...
                  Από GT εδώ ελλάδα είναι;;;
                  Εσύ το τράβιξες;;;
                  Έχει πάρει το μάτι κανενός κανα video με το GT είτε σε πίστα είτε σε δρόμο να το ακούσουμε και λίγο;;;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spiros last edited by

                    Aπο Ελλαδα ειναι, δεν το τραβηξα εγω ομως.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kostis20 last edited by

                      Spiro και εμενα το ιμπιζα εκει περιπου,κυριως 0,7l/h

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        funkyreverend last edited by

                        Και το GT βγάζει 0,5;;; Χλωμό μου ακούγεται...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lkar last edited by

                          Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                          Και το GT βγάζει 0,5;;; Χλωμό μου ακούγεται...

                          να πας να κάνεις test drive (και να το 'χεις στο ρελαντί)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            funkyreverend last edited by

                            Και να μπω σε αντιπροσωπεία της VW; Κουστούμι δεν φοράω εγώ...δεν θα με αφήσουν!

                            Όσο για τούρμπο, πλέον δεν με αγγίζουν πολύ...η συνήθεια βλέπεις...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lkar last edited by

                              Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                              Και να μπω σε αντιπροσωπεία της VW; Κουστούμι δεν φοράω εγώ...δεν θα με αφήσουν!

                              Όσο για τούρμπο, πλέον δεν με αγγίζουν πολύ...η συνήθεια βλέπεις...

                              μα δεν θα μπεις, απ' έξω θα το κοιτάζεις

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                funkyreverend last edited by

                                Test drive δεν μου είπες να κάνω για να το έχω στο ρελαντί;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lkar last edited by

                                  Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                                  Test drive δεν μου είπες να κάνω για να το έχω στο ρελαντί;

                                  για να δεις τα lt/h

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spiros last edited by

                                    Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                                    Και το GT βγάζει 0,5;;; Χλωμό μου ακούγεται...

                                    ουτε εγω θα το πιστευα αν δεν το εβλεπα!

                                    Αρα, ο roots δεν εχει εχει καθολου εμπλοκη στο ρελαντι. Φυσικα οταν το δοκιμασω θα εχω και προσωπικη αποψη.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      koralli last edited by

                                      Ο χρήστης kubiak έγραψε:
                                      §

                                      💫

                                      Με κουφανες...Ειλικρινα απορω πως εβγαλες αυτο το συμπερασμα. Νομιζω οτι πρεπει να διαβασεις πιο προσεκτικα αυτα που εγραψα.

                                      ωπ, ήμουν όντως βιαστικός σε αυτό που έγραψα...

                                      Κοινώς, το παίρνω πίσω...

                                      Είμαι και λίγο biased με τους πωλητές κάποιων εταιρειών...

                                      §

                                      ΟΚ κανενα προβλημα.
                                      Απλα εμεινα πραγματικα εκπληκτος με το σχολιο...

                                      Και κατι ακομα: Τις κακες υπηρεσιες ΣΙΓΟΥΡΑ πρεπει να τις τιμωρησουμε, τον εαυτο μας μην τιμωρησουμε ομως αγοραζοντας ενα αυτοκινητο διαφορετικο απο αυτο που θα θελαμε επειδη βρεθηκε ο Χ βλακας με 'υφος' μπροστα μας.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        koralli last edited by

                                        Και μια ερωτηση ισως λιγο απλοϊκη αλλα εντος θεματος.

                                        Ολα αυτα τα επιπλεον μηχανικα μερη του GT οπως πχ το κλαπετο ελεγχου ή οι ιμαντες που δινουν κινηση στον κομπρεσσορα, ο μαγνητικος συμπλεκτης κλπ δεν ειναι λογικο να απαιτουν αντικατασταση μετα απο καποια km ανεβαζοντας ετσι σημαντικα το κοστος συντηρησης σε σχεση με εναν συμβατικο κινητηρα?
                                        Ή εχουν πολυ μεγαλη διαρκεια ζωης?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          monman last edited by

                                          Εντυπωσεις απο test drive την Ροδο. Η αντιμετωπιση στην αντιπρωσωπεια πολυ καλη , τους ζήτησα μεγάλη βόλτα και την είχα ,πάνω απο 40 χλμ σε καλό επαρχιακό δίκτυο.

                                          1. Κινητηρας
                                            ΔΕΝ καταλαβαίνεις οτι οδηγας turbo, κανένα σφυριγμα ή αλλος περίεργος ήχος , γερό τράβηγμα απο το ρελαντί, συνεχές μέχρι τον κόφτη, γενικά νομίζεις οτι οδηγας ατμοσφαιρικό με πολλά κυβικά.
                                          2. Κατανάλωση
                                            Οταν μπήκα τρόμαξα, έγραφε μέση κατανάλωση απο τον προηγούμενο **13,5 ** λιτ/100 χλμ . Στο ρελαντί έγραφε 0,2 λιτ/ώρα (εδω υπάρχει τεράστια διαφορά απο άλλες αναφορές). Οταν τελίωσα με γρήγορη οδήγηση (140-160 και στην ευθεία για αεροδρομιο 190 με 6η) έδειξε 11,2 λιτ/100 χλμ.
                                          3. Οδική συμπεριφορά
                                            Πιο μαλακό απο το GTI παίρνει μεγαλυτερες κλίσεις, τα φρένα επίσης έχουν πιο απαλή αίσθηση (όχι απότομα), ο συμπλέκτης λιγο περίεργος (απότομος).
                                            Τέλος οταν σταματησα άνοιξα το καπό , και πλησίασα το χέρι στην πολλαπλή, ζεστη σε φυσιολογικά επιπεδα καμια σχέση με άλλα turbo που είχα στο παρελθόν.
                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • kubiak
                                            kubiak last edited by

                                            §

                                            Ο χρήστης MONMAN έγραψε:
                                            Εντυπωσεις απο test drive την Ροδο. Η αντιμετωπιση στην αντιπρωσωπεια πολυ καλη , τους ζήτησα μεγάλη βόλτα και την είχα ,πάνω απο 40 χλμ σε καλό επαρχιακό δίκτυο.

                                            1. Κινητηρας
                                              ΔΕΝ καταλαβαίνεις οτι οδηγας turbo, κανένα σφυριγμα ή αλλος περίεργος ήχος , γερό τράβηγμα απο το ρελαντί, συνεχές μέχρι τον κόφτη, γενικά νομίζεις οτι οδηγας ατμοσφαιρικό με πολλά κυβικά.
                                            2. Κατανάλωση
                                              Οταν μπήκα τρόμαξα, έγραφε μέση κατανάλωση απο τον προηγούμενο **13,5 ** λιτ/100 χλμ . Στο ρελαντί έγραφε 0,2 λιτ/ώρα (εδω υπάρχει τεράστια διαφορά απο άλλες αναφορές). Οταν τελίωσα με γρήγορη οδήγηση (140-160 και στην ευθεία για αεροδρομιο 190 με 6η) έδειξε 11,2 λιτ/100 χλμ.
                                            3. Οδική συμπεριφορά
                                              Πιο μαλακό απο το GTI παίρνει μεγαλυτερες κλίσεις, τα φρένα επίσης έχουν πιο απαλή αίσθηση (όχι απότομα), ο συμπλέκτης λιγο περίεργος (απότομος).
                                              Τέλος οταν σταματησα άνοιξα το καπό , και πλησίασα το χέρι στην πολλαπλή, ζεστη σε φυσιολογικά επιπεδα καμια σχέση με άλλα turbo που είχα στο παρελθόν.

                                            Τελικό συμπέρασμα; Θα το αγόραζες; Αξίζει τα λεφτά του;

                                            §

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 46 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr