-
Εγώ φίλοι μου, ήδη έκανα την πρώτη μου επίσκεψη στην αντιπροσωπεία για το ίδιο θέμα. Θα έλεγα ότι κάπου περιορίστηκαν τα πράγματα αλλά όχι ότι λύθηκαν. Ο συντονισμός που ακούγεται μπροστά και δεξιά του ταμπλώ επιμένει ακόμα. Περιμένοντας δε στο σαλόνι γνωρίστηκα και με κάποιον που είχε ακριβώς τα ίδια προβλήματα. Πάντως απο ότι ακούγεται στα Αγγλικής συναρμολόγησης δεν παρατηρούνται τέτοια πράγματα. Αντίθετα τα Ιαπωνικής συναρμολόγησης έχουν τριγμούς. Αντε λοιπόν να δούμε πόσες φορές θα χρειαστεί να πάω και να ξανά-πάω στην ατνιπροσωπεία για το ίδιο θέμα. Και βέβαια ίσως κάπου το φτιάξουν, αλλά για πόσο καιρό? Γιατί η πείρα μέ έχει διδάξει ότι δεν είναι απο κατασκευής, άστα να πάνε. Τελικά ίσως έχει δίκιο ο takiskoym. Μάλον θα πρέπει και εγώ να το σεντράρω και σύντομα. Παιδιά πιστέψτε με δεν λέει σαν αυτοκίνητο για 7 μιλιόνια.
-
Από τότε που τα ΤΟΥΟΤΑ να σταμάτησαν να παράγονται στην Ιαπωνία, λόγω της επέκτασης της εταιρίας σε ξένες αγορές, 'χαλασαν' κι αυτά. Τώρα αν το προσωπικό, στο εργοστάσιο της Τουρκίας για παράδειγμα, έχει σχιστά μάτια ......... βερεσέ!! Κρίμα για τους τυπικούς στη ποιότητα Ιάπωνες.
-
Ομοίως και το Mitsubishi Space Star μοντ. 2001 το οποίο κατασκευάζεται στην Ολλανδία και φυσικά τρίζει. Kαμμια σχέση με τα ιαπωνικά που ήξερα. νομίζω ότι οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες κάτι πρέπει να κάνουν γιατί η συναρμολόγηση εκτός ιαπωνίας πάσχει.
-
Ο χρήστης kilo έγραψε:
Εγώ φίλοι μου, ήδη έκανα την πρώτη μου επίσκεψη στην αντιπροσωπεία για το ίδιο θέμα. Θα έλεγα ότι κάπου περιορίστηκαν τα πράγματα αλλά όχι ότι λύθηκαν. Ο συντονισμός που ακούγεται μπροστά και δεξιά του ταμπλώ επιμένει ακόμα. Περιμένοντας δε στο σαλόνι γνωρίστηκα και με κάποιον που είχε ακριβώς τα ίδια προβλήματα. Πάντως απο ότι ακούγεται στα Αγγλικής συναρμολόγησης δεν παρατηρούνται τέτοια πράγματα. Αντίθετα τα Ιαπωνικής συναρμολόγησης έχουν τριγμούς. Αντε λοιπόν να δούμε πόσες φορές θα χρειαστεί να πάω και να ξανά-πάω στην ατνιπροσωπεία για το ίδιο θέμα. Και βέβαια ίσως κάπου το φτιάξουν, αλλά για πόσο καιρό? Γιατί η πείρα μέ έχει διδάξει ότι δεν είναι απο κατασκευής, άστα να πάνε. Τελικά ίσως έχει δίκιο ο takiskoym. Μάλον θα πρέπει και εγώ να το σεντράρω και σύντομα. Παιδιά πιστέψτε με δεν λέει σαν αυτοκίνητο για 7 μιλιόνια.Μπροστά και δεξιά του ταμπλό είχα κι εγώ πρόβλημα αλλά το λύσανε εύκολα βάζοντας κάποιο υγρό στους μεντεσέδες στο ντουλαπάκι του συνοδηγού. Στο μπροστινό μέρος έχω ακόμη κάποιους θορύβους ακριβώς πάνω από το RadioCd. Αυτό θα το ρωτήσω όταν θα πάω την επόμενη επίσκεψη μου στην αντιπροσωπεία (Την έκτη......!!!!).
Πάντως από άτομο της αντιπροσωπείας έμαθα ότι το HatchBack (Είναι όλα Αγγλικής συναρμολόγησης) παρουσιάζει πολύ συχνά πρόβλημα στο πίσω καπό (έχουν κάνει πιο μικρά απ' ότι έπρεπε τα καπάκια που υπάρχουν πάνω του), στη εταζέρα (Θέλει μονωτική ταινία στις επαφές της), στα πίσω καθίσματα (το μεγάλο κάθισμα (40-60) δεν 'κάθεται' πολύ καλά...), Ενώ τα sedan (είναι όλα Ιαπωνικής συναρμολόγησης) παρουσιάζουν πρόβλημα σε μια βίδα στη δεξιά βάση της μηχανής.
Εμένα πάντως μου την έχει δώσει ο θόρυβος (μουγκριτό μεταξύ 3800 και 4200 στροφές) και η θέση οδήγησης (το τιμόνι είναι πολύ μακριά). Το πρώτο προσπαθώ εδώ και καιρό να βρώ απάντηση ενώ για το δεύτερο δεν υπάρχει σωτηρία. Τι να κάνουμε λέγαμε Corolla να 'ναι και με κλειστά τα μάτια.....
-
ωπ....
και ο πωλητής της ΤΟΥΟΤΑ μου είπε πως θα μου κάνει 600Ε σε δώρο αν παραγγείλω τώρα, πριν αλλάξει ο μήνας.Λέτε δεν αξίζει η Κορ'ολλα τώρα; Πόσο είναι πια αυτό το τρίξιμο; Θέλετε όντως να τα σουτάρετε;
-
Εντάξι, μην νομίζεις ότι είναι και κουδουνίστρα. Απλά λέμε ότι για τα λεφτά που πληρώνεις δεν δικαιολογούνται τέτοιες ατέλειες. Και οι διάφοροι θόρυβοι ακούγονται μόνο σε κάποιους δρόμους όπου η λακούβα κλείνει το μάτι στο σαμαράκι κλπ. Τώρα για το αν σουτάρω το δικό μου, ήδη κοιτάζω την αγορά. Το γιατί? Ε! είναι να μη μου τη χαλάσει απο την αρχή!
-
Βρε παιδιά μην απελπίζεστε...εφόσον είναι στην εγγύηση όλα φτιάχνονται. Και εγώ με μια carina του '95 έτρεχα απο την πρώτη βδομάδα για αλλαγή της πολλαπλής εισαγωγής. Και μετά από 2-3 χρόνια για το υδραυλικό τιμόνι που έχανε λάδια (γι αυτό ίσως να έφταιγε και ένα τρακαρισματάκι). Όλα είναι μια χαρά από τότε εκτός από ένα σπιράλ στην εξάτμηση το οποίο στα 4 χρόνια άρχισε να κάνει ένα θόρυβο στις 3200 rpm και συντονιζόταν η εξάτμηση. Αυτό ήταν από την αρχή ελαττωματικό λόγο αγγλικής προέλευσης και στην αντιπροσωπεία μου έβαλαν πάλι το ίδιο! Ε, πέρυσι έβαλα το ιαπωνικό κομμάτι και δεν έχω ακούσει το παραμικρό. Συμβουλή, αν αλλάξετε τίποτα στα αυτοκίνητα, πείτε στην αντιπροσωπία να σας βάλει ιαπωνικά ανταλλακτικά. Σε όλα τα συνεργεία που φτιάχνουν toyota λένε ότι τα αγγλικά είναι για πέταμα.
-
Tι μπορεί να κοπανάει πέφτωνας σε λακούβα (μικρή) εκτός από αμορτισέρ?
Στο fabiaki μου χτυπάει (μεταλλικός θόρυβος) κάτι κάτω από το πάτωμα αλλά δεν μπορώ να εντοπίσω ακριβώς την περιοχή γιατι ο θόρυβος μοιάζει να έρχεται απ'έξω . Το κάνει ακόμα και μετά απο πέρασμα πάνω απο μικρές λακούβες και μου έχει σπάσει τα νεύρα έχω κάνει 50.000 χλμ. και δεν έχει ποτέ αντικατασταθεί κάτι απο σύστημα διεύθυνσης ή ανάρτηση ή κάτι άλλο (σινεμπλοκ κτλ...) Πρόκειται να επισκευθώ κάποιο εξουσιοδοτημένο αλλά θά'θελα τη γνώμη σας -
[quote='kilo']Εντάξι, μην νομίζεις ότι είναι και κουδουνίστρα. Απλά λέμε ότι για τα λεφτά που πληρώνεις δεν δικαιολογούνται τέτοιες ατέλειες. Και οι διάφοροι θόρυβοι ακούγονται μόνο σε κάποιους δρόμους όπου η λακούβα κλείνει το μάτι στο σαμαράκι κλπ. Τώρα για το αν σουτάρω το δικό μου, ήδη κοιτάζω την αγορά. Το γιατί? Ε! είναι να μη μου τη χαλάσει απο την αρχή[quote]
Ρε παιδιά σκέφτομαι και'γώ να αγοράσω την κορόλλα μέχρι που διάβασα τα σχόλιά σας.Μήπως όμως απλά οι παρτίδες που πήρατε ήταν ελλατωματικές?τι μου προτέινετε να κάνω?
-
Ο χρήστης hariskalogridis@hotmail.c έγραψε:
Εντάξι, μην νομίζεις ότι είναι και κουδουνίστρα. Απλά λέμε ότι για τα λεφτά που πληρώνεις δεν δικαιολογούνται τέτοιες ατέλειες. Και οι διάφοροι θόρυβοι ακούγονται μόνο σε κάποιους δρόμους όπου η λακούβα κλείνει το μάτι στο σαμαράκι κλπ. Τώρα για το αν σουτάρω το δικό μου, ήδη κοιτάζω την αγορά. Το γιατί? Ε! είναι να μη μου τη χαλάσει απο την αρχή>
Ρε παιδιά σκέφτομαι και'γώ να αγοράσω την κορόλλα μέχρι που διάβασα τα σχόλιά σας.Μήπως όμως απλά οι παρτίδες που πήρατε ήταν ελλατωματικές?τι μου προτέινετε να κάνω?
Κοίταξε φίλε μου, το αυτοκίνητο είναι θαυμάσιο. Και για μένα, θα ήταν ακόμη καλύτερο αν δεν είχε κάπως σκληρές αναρτήσεις και ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Βέβαια έτσι έχεις καλύτερα κρατήματα, αλλά κάπου χάνεις σε άνεση.
Τώρα για τους θορύβους. Αυτοί κάνουν την εμφάνισή τους όταν ο δρόμος είναι στα κακά του τα χάλια, και ιδιαίτερα όταν πέφτεις σε διαμήκη προς το δρόμο αυλάκια. Βέβαια μετά την πρώτη μου επίσκεψη στην αντιπροσωπεία τα πράγματα περιορίστικαν δραστικά, αλλά όχι ότι εξαφανίστηκαν τελείως. Πιστεύω ότι στην επόμενη μου επίσκεψη θα λυθούν όλα. Πάντως όταν βρίσκεσαι σε κάπως καλό δρόμο δεν ακούγεται απολύτως τίποτα. Ειδικά όταν κάνεις ταξίδι σε εθνικό δρόμο πραγματικά το χαίρεσαι αυτό το αυτοκίνητο. -
Δεν ξέρω αν έχει σχέση, πάντως διάβαζα στους Financial Times άρθρο της ίδιας της Toyota σύμφωνα, με το οποίο η αποδοτικότητα των εργαζομένων και η ποιότητα των αυτοκινήτων είναι καλύτερη στο εργοστάσιο της Γαλλίας παρότι στο εργοστάσιο της Αγγλίας. Ο λόγος είναι ότι στην Γαλλία υπάρχει μεγαλύτερη ανεργία και οι εργαζόμενοι ενδιαφέρονται περισσότερο, ενώ δεν υπάρχουν συντεχνίες όπως στην Μ. Βρετανια.
Ποιός ξέρει που συναρμολογούνται τα Corola?. -
EΓΩ ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ !ΣΑΝ ΤΟ 307 ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΥΛΗΣΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΤΟ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΕΤΡΟ!ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣΣ?
-
EΓΩ ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ !ΣΑΝ ΤΟ 307 ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΥΛΗΣΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΤΟ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΕΤΡΟ!ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣΣ?
-
EΓΩ ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ !ΣΑΝ ΤΟ 307 ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΥΛΗΣΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΤΟ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΕΤΡΟ!ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣΣ?
-
Φίλοι μου, τα 3πορτα και 5πορτα Corolla συναρμολογούνται στην Αγγλία, τα δε Sedan επι του παρόντος έρχονται απο την Ιαπωνία, αλλά σύντομα και αυτά θα συναρμολογούνται ή στην Αγγλία ή την Γαλλία.
Τώρα για τους θορύβους που παρουσίασε το δικό μου το T.Sport, Αγγλικής συναρμολόγησης, με μία επισκέψη που έκανα στην κεντρική αντιπροσωπεία όλα λύθηκαν ως δια μαγείας. Το αυτοκίνητο έπαψε να κάνει το παραμικρό. Τέλος καλό, όλα καλά!!!
Οταν ξεκίνησα το topic αν θυμάμαι έγραψα ότι έχω την εντύπωση κάπου δεν κάνει τα 25.000 ευρώπουλα του. Και αυτό το λέω γιατί περίμενα απο ενα αυτοκίνητο με τέτοια τιμή να είναι απόλυτα προσεγμένο στην συναρμολόγησή του. Παρ'όλα αυτά διαπιστώνω ότι τα robots που τα συναρμολογούν, όχι μόνο τα Corolla, αλλά και τις άλλες μάρκες, δεν έχουν το συναίσθημα την δεύτερης ματιάς. Και κάτι ακόμα πολύ σημαντικό που τελικά πρέπει να το καταλάβουμε όλοι. Οι εταιρείες φτιάχνουν αυτοκίνητα για δρόμους. Βέβαια ισως όμως κάποιοι πρέπει να τους πούνε ότι κάπου στην νότια Ευρώπη υπάρχουν και οι Ελληνικοί δρόμοι που είναι κάτι το τελίως διαφορετικό απο ότι γνωρίζουν. Και ότι μάλον θε πρέπει να μας επισκεπτονται τακτικά για να κάνουν τεστ στα νέα τους μοντέλα. Είμαι σύγουρος ότι όποιο νέο μοντέλο τους το τεστάρουν και το προσαρμόσουν στους δικούς μας δρόμους, θα είναι αυτο που λένε 'Masterpiece'.
Τέλος για το αν το συγκεκριμένο μοντέλο είναι καλό.
Δεν ξέρω να σας πώ, έτσι και αλλοιώς εγώ όλα τα αυτοκίνητα τα θεωρώ τενεκέδες επάνω σε τέσσερεις ρόδες. Αυτό όμως που γνωρίζω για το συγκεκριμένο μοντέλο είναι ότι ενω δεν είμαι γρήγορος οδηγός, κάποιες φορές μετά τα τρίτα διόδια στην Αθηνών/Λαμίας στη μεγάλη ευθεία κάπου βαραίνει το πόδι μου στο δεξί πεντάλ. Και τότε πραγματικά αισθάνομαι την πλάτη μου να κολάει στο κάθησμα. Τα δε γύρω μου αυτοκίνητα προσπαθούν να με ακολουθήσουν, αλλά απλά δεν μπορούν! Και για να μήν παρεξηγηθώ μιλάω για normal ατμοσφαιρικά μοντέλα της ιδίας κατηγορίας. Ειναι αυτό που λένε ότι το αυτοκίνητο θέλει, φτάνει να μπορεί και ο οδηγός του. -
Φίλε μου Τάκη, μήπως σου είπαν τη διόρθωσαν στην Corolla σου, γιατι και εγώ αντιμετωπίζω κάποια τέτοια προβλήματα στο 1.6 Sedan, έτσι ώστε να τους κατευθύνω προς κάποια σημεία.
-
Ο χρήστης kilo έγραψε:
Φίλε μου Τάκη, μήπως σου είπαν τη διόρθωσαν στην Corolla σου, γιατι και εγώ αντιμετωπίζω κάποια τέτοια προβλήματα στο 1.6 Sedan, έτσι ώστε να τους κατευθύνω προς κάποια σημεία.Οχι φίλε μου kilo, δεν γνωρίζω τι ακριβώς έκαναν. Οταν πήγα εκεί τους είπα τα προβλήματα και ότι δεν είχα σκοπό να παραλάβω πίσω το αυτοκίνητο αν δεν τα έλυναν. Το άφησα και έφυγα και πήγα την επομένη το μεσημέρι και το παρέλαβα αφού όμως πρώτα το έκανα δοκιμή μαζί με τον υπεύθυνο μέσα.
Τάκης
-
Επειδή αντίστοιχα προβλήματα (μικροτριγμούς από το πίσω μέρος) σε καινούριο Corsa έχω να πώ ότι το συνεργείο προέβη σε εκτεταμένη λίπανση πάρα πολλών σημείων όπως μεντεσέδες των θυρών, ελαστικοί σύνδεσμοι στην ανάρτηση κλπ. Κράτησε περίπου 1 ώρα και ο υπεύθυνος έκανε συνεχώς test drive μέχρι που όλα εξαλείφθησαν. Δοκιμάστε ακόμη και μόνοι σας λίπανση όλων των σημείων που τουλάχιστον φαίνονται και μπορεί κανείς να φτάσει με κάποιο λιπαντικό σπρέι ή ακόμη και γράσσο αν πρόκειται για πόρτες. Γενικά είχα παρατηρήσει ότι δεν υπήρχε πουθενά λίπανση όταν το πήρα μάλλον για λόγους αισθητικής...
-
Φίλοι μου με χαρά σας λέω ότι μετά απο 2 επισκέψεις στην αντιπροσωπεία όλα τα προβλήματα λύθηκαν.
Ουτε κράτς ούτε τσούκ ούτε τίποτα πλέον.
Απο ότι μου είπαν οι ανθρωποι είναι η πρώτη γενειά αυτών των μοντέλων και σύγουρα έχουν κάποιες ατέλειες στην συναρμολόγηση. Σύγουρα όμως στις νέες παρτίδες που θα έλθουν δεν θα υπάρχουν αυτά τα προβλήματα. Πάντως οι άνθρωποι έκαναν καλή δουλειά και εξάλειψαν κάθε ανεπιθύμητο και σπαστικό θόρυβο. Και βέβαια δεν θα παραλείψω να πώ για το καταπληκτικό after sales της Toyota. Απλά δεν παίζεται!!!!! -
GEIA XARA PAIDIA
EGW 5+ PRAGMATAKIA 8A SAS PW GIA TO NEO MOY COROLLA 1.4 SOL HATCHBACKTO PIO BASIKO AP'OLA
- PARATHRHSTE OTAN TO AYTOKINHTO EINAI ZESTO KAI STO RELANTI
AN PATHSETE TO GKAZI AFOY TO PODI PERASEI APO TO MPOSIKO TOY PENTAL 8A PARATHRHSETE ENA BY8ISMA-DISTAGMO-KOMPIASMPA TOY KINHTHRA KAI META ARXIZOYN KAI ANEBAINOYN OI STROFES AYTO 8A TO KATALABETAI EPISHS STO 3EKINHMA SE ANHFORES POY TO AYTOKINHTO 8ELEI POLY MAGKIA NA 3EKINHSEI ALLIOS 8A SAS PAREI PPISW H 8A SAS SBHSEI TO EXW DEI SE POLLA KAINOYRGIA COROLLA EYRWPAIKHS KAI IAPWNIKHS KATASKEYHS. EPISHS STO PROSPERASMA EAN EXETE 5H KAI KATEBASETE 4H P.X. AN PESOYN OI STROFES MEXRI NA PARETE APOFASH NA KANETE GIOURGIA 8A KATALABETE AMESWS TO DISTAGMO.
ALLA PROBLHMATA
2)KOPANAEI TO KA8ISMA TOY SYNODYGOU
3)KOPANAEI TO PLASTIKO TIS KONSOLAS DE3IA APO TON LEBIE
4)8ORYBOS APO TO MPROSTINO MEROS TOY AYTOKINHTOY AKRIBWS STA 160XLM KAI META (O 8ORYBOS EINAI SAN AYTON POY EKANE TO XARTAKI POY BAZAME STIS AKTINES TWN PODHLATWN)
5)8ORYBOS STO TAMPLO EIDIKA EAN H ASFALTOS EINAI TRAXIA KAI OPWS EIPE KAI O FILOS PIO PANW TO 8ORYBO 8A TON ANAGNWRISETE AN PATISETE TO TAMPLO PANO APO TO HXOSYSTHMAKATA T'ALLA EIMAI POLY EYXARISTHMENOS EIDIKA APO THN ODIKH SYMPERIFORA STIS EY8EIES KAI STHN ARXH POY TO PHRA STIS STROFES OTAN OI ANASRTHSEIS HTAN LIGO SKLHRES TORA POY MALAKWSAN GERNEI LIGAKI LOGO YPSOUS TO AMA3WMATOS ALLA XWRIS FOBO
AYTA TA OLIGA 5+
- PARATHRHSTE OTAN TO AYTOKINHTO EINAI ZESTO KAI STO RELANTI
Toyota Corolla - Κριτς, Μπαμπ, ντουκ, κλουκ, τσικ