-
Ο χρήστης Jackdaws έγραψε:
Και τέλος σαν υστερόγραφο:
»ΑΛΗΘΕΙΑ ΙΣΜΗΝΗ ΠΩΣ ΤΟΝ ΛΕΓΑΝΕ ΤΟΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΟΤΕ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΣΟΑΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΠΕΙΛΟΥΣΕ ΜΕ ΑΓΩΓΗ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΙΜ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝΕ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ ΓΙΑ ΤΥΠΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΔΩΣΑΝ ΤΣΕΠΙΔΙΟΣ !!!!
ΒΡΕ ΣΕ ΤΑ ΜΑΣ!
ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΗΔΙΕΣ! ΜΗ ΧΕΣΩ!»
Γιατί τον χρειάζεστε και εσείς ?
Όχι σας παρακαλώ μη «χ…» αρκετά βρωμάει η γραφή σας!
ΕΓΩ ΤΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟ? ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΩ ΠΡΙΜ ΟΠΩΣ ΕΣΥ! ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ , ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΒΡΩΜΑΕΙ ΑΥΤΗ ΠΑΡΑ ΤΑ ΧΝΩΤΑ ΜΟΥ!
ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΣΑΝ ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ:
ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΔΙΚΙΟ Ο ΑΛΜΑΝ ΟΤΙ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΕΧΟΥΝ! ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΟΜΩΣ ΤΟ ΓΙΑΤΙ! 'ΤΟΝ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟ ΝΑ ΦΟΒΑΣΑΙ'
ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΣΑΝ ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ 2:
ΠΡΟΣ Μ-ΝΤ-Β-ΚΙΟΥ ΚΑΙ ΚΑΣΤΟΡΑ
ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ! ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΕΧΤΙΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ 'ΣΕΒΑΣΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ' ΤΗΣ Η ΚΥΡΙΑ ΦΑΜΠΙΑΤΟΥ! ΝΑ ΤΟ ΧΑΛΑΣΕΙ ΤΩΡΑ?ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΣΑΝ ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ 3:
ΠΡΟΣ ΣΧ - ΤΑ 'ΑΝΤΡΑΚΙΑ' ΛΕΝΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ.
Όταν ο άνθρωπος έχει επιχειρήματα, τότε μένεις ανύμπορη εμπρός στο μεγαλείο της σκέψης του και τον πλούτο του λόγου …
Αρνούμαι να σας ακολουθήσω στον κατήφορο της άγνοιας σας, κ. Ωνάση!!!
-
ΔΕΝ ΠΑΡΑΤΑΤΕ ΤΙΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ , ΚΑΙ ΑΠΕΥΘΗΝΟΜΑΙ ΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ , ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ .
ΑΝΤΙ ΝΑ ΞΕΧΕΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΣΑΣ(ΜΑΣ) ΕΧΟΥΝ ΕΚΘΕΣΕΙ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΑ , ΚΑΙ ΠΗΡΑΜΕ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΜΑΣ ΤΟΣΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ , ΚΑΘΕΣΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΤΕ ΕΝΙΑΙΟ ,..... ΠΟΙΟ ? ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ , ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΑΝ .
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΑΘΟΣ , ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΕΤΙΝΗ ΠΕΡΙΟΔΟ , ΜΕ ΤΙΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ , ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ , ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΤΕ , ΤΗΝ ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΠΟΥ ΔΟΣΑΤΕ ΣΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ .
ΤΡΟΜΑΡΑ ΣΑΣ , ΕΔΩ ΔΕΝ ΠΤΟΗΤΕ Ο ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΜΜΕΣΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ , ΚΑΙ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ?
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕΙ ΕΣΑΣ , ΕΚΤΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΑΛΑΤΕ ΕΝΑΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΕΝΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΤΟΧΥΡΩΝΕΙ ΕΝΑΝΤΙ ΤΗΣ ΤΡΑΓΙΚΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑΣ ? ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΑΛΑΤΕ , ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ , ΕΧΕΤΕ (ΚΑΙ ΕΙΧΑΜΕ) ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΑ , ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΚΕΛΑΠΟΥΡΙΑ , ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΟΥΣΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ (ΕΚΤΟΣ ΜΕΤΡΗΜΕΝΩΝ ΕΞΕΡΑΙΣΕΩΝ , ΠΟΥ ΕΛΑΜΨΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥΣ) ΚΑΙ ΑΔΕΙΑΖΑΝ ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ , ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΠΕΤΥΧΑΙΝΑΝ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ ΜΕ ΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ , ΤΑ ΨΙΧΟΥΛΑ ΤΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ , ΑΠ'ΤΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΜΠΑΤΖΕΤ ΠΟΥ ΔΙΝΑΝ ΑΛΛΟΥ .
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΑΤΕ ΜΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ , ΠΟΥ ΠΟΛΥ ΛΟΙΠΑΜΕ ΟΤΙ **ΤΩΡΑ **ΘΑ ΣΑΣ ΕΚΘΕΣΕΙ .
Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ , ΟΤΙ ΤΟ 2006 , ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΝΙΑΙΟ , ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΑΥΤΟ , ΔΙΑΚΟΠΤΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΟΑΑ ΓΙΑ ΤΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΙΑΙΟΥ , ΙΣΩΣ ΕΤΣΙ ΒΑΛΕΙ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΣΚΕΠΤΟΝΤΕ , ΚΑΙ ΞΕΚΟΛΗΣΟΥΝ ΑΠ'ΤΟΝ ΛΥΘΑΡΓΟ ΤΟΥΣ.Υ,Γ. ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΛΕΩ **ΕΝΙΑΙΟ **ΕΝΝΩΩ ΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΑΠΤΙΖΕΤΕ ΦΕΤΟΣ . ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΔΩ ΤΟ 2007 , ΝΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΘΕΣΜΟΣ ΕΝΙΑΙΟΥ , ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΥΡΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΓΛΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΝΙΑΙΑ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΩΝ ΕΤΩΝ , ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ .
-
Ο χρήστης ismini έγραψε:
Να μας απαντήσει η Ισμήνη τι κατέβαλε από το 'τραγικό κόστος' η ίδια ή ο χορηγός της ! Απ'όσο γνωρίζω όλες οι ζημιές και σε όλους καλύφθηκαν από εγγυήσεις της Sportscar και χωρίς περαιτέρω εξηγήσεις!....
Σε αυτό μπορείς σε παρακαλώ να απαντήσεις χωρίς να διαστρεβλώνεις τα γραφόμενά μου ή εντέχνως να αποπροσανατολίζεις την συζήτηση!!! Τα πλήρωσες εσύ ή καλύφθηκαν από την αντιπροσωπεία?
Απλή η ερώτηση! (το εντός παρενθέσεως ήταν για να δείξω ότι σε αντίθεση με άλλες αντιπροσωπείες, δεν τους ενδιέφερε τι έγινε και φύγαν τα πιστόνια και τα έμβολα για να πληρώσουν και δεν είπα αν το έκανες εσύ ή κάποιος άλλος)
Να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Αν προσέξετε καλά τα γραφόμενα θα διαπιστώσετε ότι δεν ήμουν εγώ εκείνη που έγραψε ότι κατέβαλα «τραγικό κόστος» αλλά η φίλη μου η Εύα., η οποία εξέφρασε παράλληλα και μια απόλυτα λογική απορία.
Εγώ έγραψα(περιληπτικά για να μπορέσετε να το καταλάβετε) ότι το MG πέρυσι έβγαλε πολλές ζημίες (κάτι που σημαίνει ότι είναι αναξιόπιστο) χωρίς να αναφερθώ στο γεγονός ότι πέρυσι που το αυτοκίνητο είχε εγγύηση, το κόστος το επιβαρύνθηκε η αντιπροσωπεία-κάτι που εννοείται-και ότι χωρίς εγγύηση(φέτος το 2006 δηλαδή) ο χορηγός μου αρνείται να υποστηρίξει το συγκεκριμένο «αυτοκίνητο»( ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΗΜΑΊΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΏ ΝΑ ΤΡΈΞΩ). Θα παρακαλούσα η εμπάθεια σας( από όπου και αν προέρχεται) να σταματήσει εδώ και να είστε πιο προσεκτικός όταν διαβάζετε- μα κυρίως να είστε πιο προσεκτικός σε αυτά που γράφετε γιατί μοιραία θα εκτίθεστε.Ευχαριστώ για την απάντηση!
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
ΔΕΝ ΠΑΡΑΤΑΤΕ ΤΙΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ , ΚΑΙ ΑΠΕΥΘΗΝΟΜΑΙ ΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ , ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ .
ΑΝΤΙ ΝΑ ΞΕΧΕΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΣΑΣ(ΜΑΣ) ΕΧΟΥΝ ΕΚΘΕΣΕΙ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΑ , ΚΑΙ ΠΗΡΑΜΕ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΜΑΣ ΤΟΣΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ , ΚΑΘΕΣΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΤΕ ΕΝΙΑΙΟ ,..... ΠΟΙΟ ? ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ , ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΑΝ .
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΑΘΟΣ , ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΕΤΙΝΗ ΠΕΡΙΟΔΟ , ΜΕ ΤΙΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ , ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ , ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΤΕ , ΤΗΝ ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΠΟΥ ΔΟΣΑΤΕ ΣΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ .
ΤΡΟΜΑΡΑ ΣΑΣ , ΕΔΩ ΔΕΝ ΠΤΟΗΤΕ Ο ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΜΜΕΣΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ , ΚΑΙ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ?
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕΙ ΕΣΑΣ , ΕΚΤΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΑΛΑΤΕ ΕΝΑΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΕΝΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΤΟΧΥΡΩΝΕΙ ΕΝΑΝΤΙ ΤΗΣ ΤΡΑΓΙΚΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑΣ ? ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΑΛΑΤΕ , ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ , ΕΧΕΤΕ (ΚΑΙ ΕΙΧΑΜΕ) ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΑ , ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΚΕΛΑΠΟΥΡΙΑ , ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΟΥΣΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ (ΕΚΤΟΣ ΜΕΤΡΗΜΕΝΩΝ ΕΞΕΡΑΙΣΕΩΝ , ΠΟΥ ΕΛΑΜΨΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥΣ) ΚΑΙ ΑΔΕΙΑΖΑΝ ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ , ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΠΕΤΥΧΑΙΝΑΝ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ ΜΕ ΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ , ΤΑ ΨΙΧΟΥΛΑ ΤΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ , ΑΠ'ΤΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΜΠΑΤΖΕΤ ΠΟΥ ΔΙΝΑΝ ΑΛΛΟΥ .
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΑΤΕ ΜΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ , ΠΟΥ ΠΟΛΥ ΛΟΙΠΑΜΕ ΟΤΙ **ΤΩΡΑ **ΘΑ ΣΑΣ ΕΚΘΕΣΕΙ .
Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ , ΟΤΙ ΤΟ 2006 , ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΝΙΑΙΟ , ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΑΥΤΟ , ΔΙΑΚΟΠΤΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΟΑΑ ΓΙΑ ΤΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΙΑΙΟΥ , ΙΣΩΣ ΕΤΣΙ ΒΑΛΕΙ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΣΚΕΠΤΟΝΤΕ , ΚΑΙ ΞΕΚΟΛΗΣΟΥΝ ΑΠ'ΤΟΝ ΛΥΘΑΡΓΟ ΤΟΥΣ.Υ,Γ. ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΛΕΩ **ΕΝΙΑΙΟ **ΕΝΝΩΩ ΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΑΠΤΙΖΕΤΕ ΦΕΤΟΣ . ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΔΩ ΤΟ 2007 , ΝΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΘΕΣΜΟΣ ΕΝΙΑΙΟΥ , ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΥΡΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΓΛΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΝΙΑΙΑ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΩΝ ΕΤΩΝ , ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ .
Προσωπικά θα ψηφίσω ΕΝΑΝΤΙΟΝ οποιουδήποτε Ενιαίου!
Έτσι για να είμαι ΕΜΠΑΘΗΣ!
-
Δεν ειμαι αγωνιζομενος,αλλα ως θεατης-παρατηρητης βλεπω σαφεστατα οτι η Κα Ισμήνη προς χαρην εντυπωσιασμου και έμφασης, συκοφάντησε την αντιπροσωπεία που οπως παραδεχτηκε κάλυψε ολες τις μηχανικες βλάβες
Ο χορηγος της πιθανως αποφασισε οτι δεν θελει να αναλαβει κανενα πιθανό κοστος βλαβης και αρα δεν στηρίζει την αθλήτρια,αυτο ειναι αλλο θέμα και σίγουρα δεν ειναι η ιδανική στάση που πρεπει να εχει ενας χορηγος σε αυτο τον χώρο και πολυ περισσότερο δεν ειναι κατι που πρεπει να χρεωθεί σττην αντιπροσωπεία (!)
Κανεις δεν ειπε ποτε οτι ολα ειναι ροδινα,αλλα με τελειες συνθηκες μαλλον θα ηταν 1.000 οι διαγωνιζόμενοι,τα πριμ μεγαλα, και ο ανταγωνισμος σκληρος.Τωρα ειναι αλλο παιχνιδι,με τα καλα του και τα κακά του.
-
ΟΣΟΙ ΣΥΜΜΕΤΗΧΑΜΕ ΣΤΟ ΠΕΡΣΙΝΟ ΕΝΙΑΙΟ ΑΤΥΧΗΣΑΜΕ ΛΟΓΩ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ (ΕΝΑ ΣΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ MG ΕΜΕΝΕ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΑ Η ΑΠΟ ΚΙΒΩΤΙΟ Η ΑΠΟ ΜΟΤΕΡ Η ΑΠΟ ΑΣΤΟΧΙΑ ΕΜΠΡΟΣ ΑΚΡΟΥ Η ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ) ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΑΜΕ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΤΑ ΕΚΑΤΑΛΕΛΗΜΜΕΝΑ ΜG ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΤΟΥΣ(ΜΕ ΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ )
ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΕ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΟΧΗΜΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΜΕΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΜΑΛΛΟΝ ΑΚΡΙΒΕΣ **ΙΔΟΥ **Η ΡΟΔΟΣ ΙΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ** ** ΠΗΔΗΜΑ.
ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΙΣΜΗΝΗΣ ΔΕΝ ΘΕΩΡΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΡΜΟΔΙΟ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕΙΝΑΝΕ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΦΥΓΑΝΕ.
ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Ο ΣΟΑΑ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΡΑΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΗΤΑΝ ΑΘΛΟΣ ΤΟΥ ΤΟ ΠΕΡΣΙΝΟ ΕΝΙΑΙΟ.
-
περυσι ειχε ακουστει οτι ο lourbas ειχε βρει λυση ωστε να μην σπανε τα μοτερ με κοστος περιπου 300 ευρω και δεν το δεχτηκαν,ΓΙΑΤΙ??????
-
Καταρχήν εγώ να πω ότι το 'τραγικό κόστος' που ανέφερα είναι βασισμένο πρώτον στο παρακάτω και δεύτερον σε όλα όσα έχω συζητήσει με ανθρώπους που συμμετείχαν πέρυσι και έχουν να πουν τα χειρότερα... Δεν συμμετείχα, δεν πλήρωσα, δεν έχω ιδία εμπειρία άρα συγχωρέστε με αν το κόστος δεν ήταν τραγικό και ήταν απλά μεγάλο...
Ο χρήστης dimos έγραψε:
Οι Ελληνες αγωνιζομενοι ομως τα καταφεραν μια χαρα(τρομαρα μας) και με τους φοβερους μηχανικους τους ξεπερασαν τα οποια προβληματα συναντησε ο καθεις (με μεγαλο κοστος βεβαια) και ολοκληρωσαν με επιτυχια το Πρωταθλημα Ενιαιου 2005!!!!Εάν κατάλαβα καλά το αυτοκίνητο δεν είχε μόνο 1 χρόνο εγγύηση έτσι δεν είναι? Η αντιπροσωπεία αφού είδε ότι το αυτοκίνητο είναι προβληματικό (και αφού η εταιρία έκλεισε) απέσυρε την εγγύηση για φέτος? Τα λέω καλά ή να πάω στην γωνία μου να ?
Εμένα θα μου εξηγήσει κάποιος γιατί όποιος αποχωρεί από τον θεσμό (όπως έχουν οι συνθήκες) δεν σέβεται τους συναθλητές του?
Δεν θα έπρεπε να σας προβληματίζει το γεγονός ότι από 19 γίναν 6? -
Κατα την γνωμη μου (οσο εχω δικαιωμα μιας ουτε μελος του ΣΟΑΑ ειμαι ουτε και ετρεχα με MG, φτηνα την γλυτωσα) το πιο λογικο πραγμα στον κοσμο θα ηταν αυτο που λεει ο AΠΡ. Ενα Συμβολαιο, συμφονητικο πεσ τε το οπως σας αρεσει που να λεει κυριοι εγω σαν rover ειμαι διπλα σας και εχω αυτες τις υποχρεωσεις για ενα χ χρονικο διαστημα και εσεις σαν αγωνιζομενοι εχετε αυτες τις υποχρεωσεις. Εφοσον το ετος 2005 δεν εγινε ουτε αυτο
Θα παραμινουν οι οδηγοι να περιμενουν την καθε αντιπροσωπια να τους κανει την χαρη και να κανει καποιο καπ (ποιος με ποιανου λεφτα) και μετα θα γκρινιαζουν οτι τελευταια στιγμη βγηκε το προγραμμα η θα πηγαινουν να δουν και να συζητησουν για τον επομενο χρονο και θα ακουνε ΑΑΑ του χρονου βλεπουμε. ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ητε σε λενε Λεγακη ητε σε λενε Μανιατοπουλο κτλοπ κτλπ.
Αντε να πεισεις τον κοσμο να επενδυσει γυρω στα 20 χιλιαρικα για κατι που του χρονου θα το δινει 10 χιλιαρικα. Το 106 και σαν ενιααιο και σαν cup εκατσε λαχειο. Φανταστειτε νε μην ειχε γινει τι θα ετρεχε τωρα.Το γιατι.... -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Δεν ειμαι αγωνιζομενος,αλλα ως θεατης-παρατηρητης βλεπω σαφεστατα οτι η Κα Ισμήνη προς χαρην εντυπωσιασμου και έμφασης, συκοφάντησε την αντιπροσωπεία που οπως παραδεχτηκε κάλυψε ολες τις μηχανικες βλάβεςΟ χορηγος της πιθανως αποφασισε οτι δεν θελει να αναλαβει κανενα πιθανό κοστος βλαβης και αρα δεν στηρίζει την αθλήτρια,αυτο ειναι αλλο θέμα και σίγουρα δεν ειναι η ιδανική στάση που πρεπει να εχει ενας χορηγος σε αυτο τον χώρο και πολυ περισσότερο δεν ειναι κατι που πρεπει να χρεωθεί σττην αντιπροσωπεία (!)
Κανεις δεν ειπε ποτε οτι ολα ειναι ροδινα,αλλα με τελειες συνθηκες μαλλον θα ηταν 1.000 οι διαγωνιζόμενοι,τα πριμ μεγαλα, και ο ανταγωνισμος σκληρος.Τωρα ειναι αλλο παιχνιδι,με τα καλα του και τα κακά του.
Υπάρχουν άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν γιατί δεν μπορούν και άλλοι που δεν θέλουν να καταλάβουν. Εσείς που κατατάσσατε τον εαυτό σας?
-
Ο χρήστης kjetilmob έγραψε:
Υπάρχουν άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν γιατί δεν μπορούν και άλλοι που δεν θέλουν να καταλάβουν. Εσείς που κατατάσσατε τον εαυτό σας?
Υπαρχουν ανθρωποι που τα ξερουν ολα,και σιγουρα εκει κατατάσεστε εσείς.
Διευκρινησα οτι δεν ειμαι αγωνιζομενος , και ειναι πιθανον να κανω λαθη,αλλα στην προκειμενη περιπτωση το μεγαλυτερο στραβο που ειδα ηταν η σταση του χορηγου της κυρίας, και η ευκολία με την οποία η αθλήτρια τον εβγαλε λάδι ενω παραλληλα φορτωσε τα παντα σε ολους τους αλλους
-
Ωραία λοιπόν. Στην πυρά η ελληνική αντιπροσωπεία της MG Rover (Sportscar). Διέπραξε το επαχθές έγκλημα να.................χρεοκοπήσει το εργοστάσιο που εκπροσωπούσε. Τι έκανε λοιπόν η εταιρεία? Την ώρα που για ευνόητους λόγους απέλυε προσωπικό και προσπαθούσε να περιορίσει τις συνέπειες μίας τόσο ακραίας και απρόβλεπτης επιχειρηματικής εξέλιξης, φρόντισε να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις τις έναντι του ενιαίου στο ακέραιο. Ακόμα και ανθρώπους (από αυτούς που ήταν αναγκασμένη να αφήσει) έστελνε σε κάθε αγώνα. Υποχρέωσή της θα πούνε κάποιοι. Υποχρέωσή της και να καλύπτει τα «προβληματικά» της αυτοκίνητα με εγγυήσεις θα προσθέσουν άλλοι. Ένα λεπτό όμως!! Τα ZR δεν φτιαχτήκαν για αγώνες, και δη για πίστα. Σαν αυτοκίνητα δρόμου ήταν (και είναι) εξαιρετικά και απροβλημάτιστα. Σαν αγωνιστικά έπρεπε να περάσουν (όπως όλα) την περίοδο εξέλιξης για αγωνιστική χρήση. Το ότι δεν υπήρχε χρόνος για να γίνει αυτή η εξέλιξη τον χειμώνα του 2004 (ή έστω Ιαν-Φεβ 2005), δεν είναι κάτι που βαραίνει την αντιπροσωπεία. Ίσως και να μην βαραίνει κανέναν, γιατί κλήθηκαν όλοι να οργανώσουν κάτι καλό στο παρά 5.
Και μία και γίνετε λόγος για εγγυήσεις.....Πιστεύω να καταλαβαίνουν όλοι ότι κανένα εργοστάσιο δεν καλύπτει εγγύηση για αγωνιστική χρήση αυτοκινήτου. Πόσο μάλλον όταν αυτό πλέον δεν υπάρχει! Όλα τα έξοδα καλύφτηκαν από αυτή την εταιρεία που τόσο εύκολα 'της την πέφτουν' τόσο πολλοί. (By the way...κ. Αμαξόπουλε, η εταιρεία ανήκει στην κόρη του κ. ΑΜ, η οποία ακόμα προσπαθεί να καταλάβει που την έμπλεξαν ο 'τρελός' πατέρας της και ο 'ανώριμος' αδελφός της..... ). Αυτό που πράγματι δεν έκανε η Sportscar, ήταν να αναλάβει τα βάρη του ενιαίου και για το 2006. Νομίζω είναι προφανές μετά από αυτά που προανέφερα, ότι θα ήταν αδύνατο πρακτικά να πράξει κάτι τέτοιο. Όμως φρόντισε να ομολογκαριστούν τα ZR (με καλό μάλιστα «πακέτο», στις κλάσεις Ν και Α (1 και 5). Έτσι, δίνεται μια πραγματική διέξοδος για όσους/όσες δεν επιθυμούν να ακολουθήσουν το Cup του 2006. Να θυμίσω εδώ ότι έχουν ξοδευτεί πολύς χρόνος & χρήμα και εργατοώρες (Ν. Χρυσάφης, Λούρμπας, Colin κ.α) για να γίνουν τα ZR αυτοκίνητα που δε σπάνε, και νικάνε!
Αυτή λοιπόν είναι η άλλη όψη. Βέβαια οι αγωνιζόμενοι αγανακτούν και πυροβολούν δίκαια ή άδικα. Ποιος να πει ότι έχουν άδικο? Αυτό που απογοητεύει, είναι που άνθρωποι που ξέρουν πολύ καλύτερα την πραγματικότητα, παίρνουν τόσο ακραίες θέσεις (και ποντίκια γ....ώ την τρέλα μου???? ).
PS. Ο κ. Ιγγλέσης ξεχωρίζει σαν τη μύγα μες το γάλα με την εν γένη συμπεριφορά του, αλλά και τις τοποθετήσεις του εδώ μέσα. Μπορείς να είσαι και ΣΟΑΑ, και να λες και πέντε πράγματα με αντικειμενικό τρόπο. Είμαι βέβαιος ότι θα δικαιωθεί και από τα μέλη του συνδέσμου!Με εκτίμηση,
Λεωνίδας Μανιατόπουλος
-
Ολα καλα Κυριε Μανιατοπουλε, αλλα το επειχηρημα οτι δεν ειναι φτιαγμενα για πιστα ειναι λιγο καπως.... Μην τα δινατε, πολυ απλα.To ποσο απροβληματιστα ειναι σε χρηση δρομου ειναι ενα αλλο μεγαλο κεφαλαιο (Κ-series)
Λετε οτι το εργοστασιο δεν καλυπτει την εγγυηση ποσο μαλλον για αγωνιστικη χρηση, αλλα εμμεσα λετε δηλ οτι οποιος εχει rover εφοσον εκλεισε το εργοστασιο εχει προβλημα.
Αν θυμαμαι καλα η χρεωκοπια της Rover ηταν προ των πυλων αρκετες εβδομαδες για να μην πω μηνες πριν ξαφνικα να πουν σοορυ το μαγαζι εκλεισε. Το BBC oi times και χιλια ακομα εντυπα εγραφαν σελιδες επι σελιδες.. Εσεις σαν sportcar δεν το ξερατε??
better to be safe than sorry.
Ισως καπιοι να πυροβολουν αδιακριτως οπως λετε αλλα μονοι σας πυροβολησατε το ποδι σας (σαν sportscar) δινωντας τους εν μερη το δικιαιωμα να γραφουν οτι θελουν.Με Φιλικους Χαιρετισμους
Γ.Γκιρτζης -
ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ ΕΔΩ ΜΕΣΑ , ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΕΝΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥ (Η ΠΕΡΙΠΟΥ ) , ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΗΘΗΣΕΙ ΑΛΛΟΙ Μ'ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ , ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ , ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΜΠΛΟΚΗΣ ΜΟΥ ΣΑΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΗΣ , ΚΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΟΑΑ ΟΡΓΑΝΟΝΩΝΟΝΤΑΣ ΕΝΙΑΙΑ , κ. ΜΑΝΙΑΤΟΠΟΥΛΕ , ΟΤΙ ΕΧΕΤΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΔΙΚΙΟ , ΑΛΛΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΑ ΛΑΘΗ .
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ , ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΗΝΟΥΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΥΣ ΣΑΣ , ΘΑ ΒΛΕΠΑΤΕ ΟΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ , ΝΑ ΜΗΝ ΦΤΑΣΕΤΑΙ Σ'ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΠΑΤΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΤΩΝ ΕΓΓΥΗΣΕΩΝ , ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΛΥΣΕΙΣ , ΑΠΛΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ , ΑΠ'ΤΗΝ ΠΕΙΡΑ ΜΑΣ .
ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΟΙ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ ΣΑΣ ΜΑΣ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΑΝ (ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΤΑΝ ΕΘΕΣΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΗ) ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΟΤΕΡ , ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ , ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ .
ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΤΟΥΣ , ΜΑΣ ΕΒΑΛΑΝ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ 500 ε ΓΙΑ ΦΡΕΝΑ , ΠΟΥ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΠΕΦΕΡΑΝ , ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΝ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ .
ΦΥΣΙΚΑ ΦΤΑΣΑΤΕ ΣΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΠΛΕΟΝ ΑΠΟΦΑΣΗ **ΓΙΑ ΕΣΑΣ **, ΣΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ , ΝΑ ΜΑΣ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΟ , ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΑΦΗΣΑΤΕ ΑΝΑΥΔΟΥΣ .ΕΙΧΑΤΕ ΥΠΟΣΧΕΘΕΙ , ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ Δ.Σ. ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ ΨΕΜΑΤΑ , ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΤΟΣ 2006 , ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΝΙΑΙΟ MG , ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΝΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ .
ΕΠΙΣΘΗΣΑΝ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ , ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΑΚΕΡΑΙΟ , ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΣΘΕΣΑΤΕ **ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΝΟΜΟ **ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΑΤΕ ΔΩΡΕΑΝ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ .
ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΒΕΒΑΙΑ , ΑΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΑΣ ΑΥΤΗ ΚΡΙΒΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΔΥΣΑΡΕΣΚΙΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΦΕΤΙΝΗ ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ , ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥΣ .ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΙΣΤΟΣ
-
Δεν νομίζω οτι είναι λογικό για μια αντιπροσωπία να πει δεν πουλάω, δεν προμοτάρω δεν κάνω τίποτα γιατί του χρόνου θα πατήσει liquidation η εταιρεία. Άμα είναι ο όποιος Μανιατόπουλος να το κλείσει το μαγαζί και να κάθεται στον καναπέ του να γελάει με τα χάλια του χώρου.
Άσε που εγγύηση φορ κομπετίσιον γιούζ:P εγώ προσωπικά δεν έχω ξανακούσει και μπράβο τους που δεσμέυτηκαν και κράτησαν τις υποσχέσεις τους, έστω και για έναν χρόνο.
Τώρα απο την άλλη μεριά δεν βλέπω πουθενά στον ορίζοντα λόγο για να αγοράσει κάποιος αυτοκίνητο ενιαίου, οπότε και να δεσμευτεί, που α)δεν είναι φτηνό, β)παράγεται επι 10 συναπτά έτη (δεν θυμάμαι πότε βγήκε το πρώτο 200αρι bubble-shaped) και γ)είναι αγγλικό και όποιος έμπλεξε με άγγλους μάλλον αποδέχεται οτι θα έχει σωστό αυτοκίνητο οταν γίνει...gr.Ε!
Χάθηκαν τόσα μικρά μοντέλα που είναι στο άνθος της παραγωγής τους αν χρηισμοποιηθούν και να μπορέσουν να είναι ανταγωνιστικά και να μπορούν να εξελιχθούν σιγά-σιγά και να μπορέσουν να γίνουν διασκεδαστικά, αξιόπιστα και ανταγωνιστικά, όπως έχει γίνει και με τόσα ενιαία ακόμα και στη χώρα μας κατα καιρούς...
άσε έχουμε που έχουμε τη λόξα της γκλαμουριάς να τρέχουμε με ο,τι ποιό γυαλιστερό για τη μούρη και πετάμε τόσα λεφτά, κόπο και, υπομονή μαζί με το cage για να κάνουμε το παλίο αγωνιστικό ΙΧ και να αρχίσουμε πάλι απο την αρχή με κάτι καινούριο και...φτου! -
ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ..............
ΟΛΑ ΤΑ ΕΝΙΑΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΑ ΒΑΠΤΙΖΑΜΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΕΜΕΙΣ , ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙ ΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΟΤΙ ΘΑ ΕΤΡΕΧΑΝ ΣΕ ΑΓΩΝΕΣ . ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΒΑΛΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΕΚΤΟΣ ΑΠ'ΤΑ ΠΕΖΩ 106 ΛΟΓΩ ΟΤΙ ΥΠΗΡΧΕ ΑΠΟ ΠΙΣΩ Η ΠΕΖΩ ΣΠΟΡ .
ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΕΡΝΑΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΑΠ'ΟΛΟΥΣ ΟΤΑΝ ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ , ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ . -
Ολα καλα Κυριε Μανιατοπουλε, αλλα το επειχηρημα οτι δεν ειναι φτιαγμενα για πιστα ειναι λιγο καπως.... Μην τα δινατε, πολυ απλα.
Δεν είναι επιχείρημα. Είναι η πραγματικότητα. Να μήν τα δίναμε? ΟΚ. Αν ήσασταν τότε στο ΔΣ του ΣΟΑΑ ή στην Sportscar, μάλλον θα είχατε αντίθετη άποψη. Κρίνοντας εκ των υστέρων, όλοι θα συμφωνήσουμε μαζί σας. Άλλωστε η εταιρεία δεν είχε τις δυνατότητες (οικονομικά και οργανωτικά) μιας Toyota, ή Nissan ή Seat. Κάτι που είχε ξεκαθαριστεί από την αρχή στους εκπροσώπους του ΣΟΑΑ. Είχε όμως πολύ καλή διάθεση να βοηθήσει να γίνει το ενιαίο, έστω και την ύστατη ώρα.
Αν θυμαμαι καλα η χρεωκοπια της Rover ηταν προ των πυλων αρκετες εβδομαδες για να μην πω μηνες πριν ξαφνικα να πουν σοορυ το μαγαζι εκλεισε. Το BBC oi times και χιλια ακομα εντυπα εγραφαν σελιδες επι σελιδες.. Εσεις σαν sportcar δεν το ξερατε??
better to be safe than sorry.Ε δεν μπορεί να πιστεύετε πραγματικά ότι το ξέραμε και μπήκαμε σαδιστικά σε τέτοια περιπέτεια με σκοπό να ταλαιπωρήσουμε εαυτόν και οδηγούς ?? Η πολύπαθη Rover, είναι στην κόψη του ξυραφιού από το 1980. Πάντα επιβίωνε. Πόσο μάλλον τώρα (τότε) που υπήρχαν διαβεβαιώσεις για την εξαγορά της από την μεγαλύτερη Κινέζικη αυτοκινητοβιομηχανία (SAIC)!!
ΕΙΧΑΤΕ ΥΠΟΣΧΕΘΕΙ , ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ Δ.Σ. ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ ΨΕΜΑΤΑ , ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΤΟΣ 2006 , ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΝΙΑΙΟ MG , ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΝΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Όχι, αλήθεια είπαν! Η εταιρεία είχε πρόθεση να εμπλακεί για τουλάχιστον δύο χρόνια. Ήταν λόγοι ανωτέρας βίας που την ανάγκασαν να αποσύρει την υποστήριξη της στο ενιαίο. Τώρα αυτό για την καλύτερη οργάνωση του τμήματος ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, μάλλον τον ΣΟΑΑ αφορά, μια και αυτός θα πρέπει να βρεί χορηγό(ους).
ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΒΕΒΑΙΑ , ΑΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΑΣ ΑΥΤΗ ΚΡΙΒΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΔΥΣΑΡΕΣΚΙΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΦΕΤΙΝΗ ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ , ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥΣ
.
Απολύτως καμία!
Κι εγώ που το σκεφτόμουνα για φέτος. Τώρα το παρασκέφτομαι!!ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΣΘΕΣΑΤΕ ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΝΟΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΑΤΕ ΔΩΡΕΑΝ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ .
Αυτό είχε σχέση με την έδρα του μεταφορέα (που στεγαζόταν στην ΚΕΔΟ στα Οινόφυτα). Δεν μπορούσαμε και δεν έπρεπε να του επιβάλλουμε να κάνει κάτι άλλο. Άλλωστε χάρη στην Sportscar έκανε!
ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΟΙ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ ΣΑΣ ΜΑΣ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΑΝ (ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΤΑΝ ΕΘΕΣΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΗ) ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΟΤΕΡ , ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ , ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ .
ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΤΟΥΣ , ΜΑΣ ΕΒΑΛΑΝ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ 500 ε ΓΙΑ ΦΡΕΝΑ , ΠΟΥ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΠΕΦΕΡΑΝ , ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΝ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣΣυγνώμη, δέν μπορώ να σχολιάσω γιατί δεν ήμουν παρών, και δεν το γνωρίζω το θέμα. Κάτι μου λέει όμως πως είχε να κάνει και με το ποιός θα επιβαρυνόταν με το κόστος της μετατροπής.
Σίγουρα η εξέλιξη ήταν πολύ αρνητική για όλους. Όμως δυστυχώς τα πράγματα δεν έρχονται πάντα όπως τα θέλουμε. Τώρα για κάτι τέτοιες απόψεις..........
Όχι, δεν με ενδιαφέρει αν έκλεισε η Rover,
Η «αντιπροσωπεία», θα έπρεπε να κρατήσει τον λόγο που έδωσε για να υποστηρίξει τον θεσμό για δύο χρόνια ακόμα και αν έκλεινε η ίδια η Αγγλία!
Να πω απλά ότι είναι σεβαστές μεν, αλλά διαφωνώ. Και εξήγησα επαρκώς νομίζω γιατί.
Με εκτίμηση,
Λεωνίδας Μανιατόπουλος
-
[quote='LEONIDAS MANIATOPOULOS'
PS. Ο κ. Ιγγλέσης ξεχωρίζει σαν τη μύγα μες το γάλα με την εν γένη συμπεριφορά του, αλλά και τις τοποθετήσεις του εδώ μέσα. Μπορείς να είσαι και ΣΟΑΑ, και να λες και πέντε πράγματα με αντικειμενικό τρόπο. Είμαι βέβαιος ότι θα δικαιωθεί και από τα μέλη του συνδέσμου!Με εκτίμηση,
Λεωνίδας Μανιατόπουλος[/quote]
Λέτε να έχουμε καμία μετάταξη/ προαγωγή από τον ΣΟΑΑ στην ΕΘΕΑ? -
Λετε οτι το εργοστασιο δεν καλυπτει την εγγυηση ποσο μαλλον για αγωνιστικη χρηση, αλλα εμμεσα λετε δηλ οτι οποιος εχει rover εφοσον εκλεισε το εργοστασιο εχει προβλημα.
Μήπως είστε δημοσιογράφος???
Καμία σχέση. Η Sportscar τιμά την διετή εγγύηση για όλα τα αυτοκίνητα που έχει πουλήσει, ακόμα και μετά το κλείσιμο του εργοστασίου (εννοείται με δικά της έξοδα). Έχει βγεί και σχετικό δελτίο τύπου. Και τα προβλήματα με τον Κ, είναι παρελθόν (όπως δυστυχώς και ο ίδιος ο Κ) .
Με εκτίμηση.
Λεωνίδας Μανιατόπουλος
-
Ουτε δημοσιογραφος ειμαι ουτε τετοια σχεση εχω με τον χωρο..(ακομα σ αυτην την χωρα δεν εχω καταφερει ουτε 1 αγωνηστικο χλμ να γραψω)
Σας τιμα οσο δεν φανταζεστε το οτι απαντατε και δεν το παιζεται Για την Rover τωρα, τα περιοδικα που ασχολουνται με automotive logistics και γενικα με το supply chain εγραφαν οτι δεν υπαρχει επιστροφη, ποσο μαλλον την στιγμη που ο Blair kai o Prescot τοτε δεν ηταν διαθετημενοι να εχουν αλλο ενα πατατρακ σαν της BMW-Rover. Για αυτα που μας αφορουν τωρα, Μπορει να δωσατε εσεις το οk αλλα οχι οτι δεν σας βολεψε κι ολας. Ποσα αυτοκινητα ξεστοκαρατε? Τα εμπορικα τμηματα ξερουμε τι εβραιομαγαζα ειναι...Εσεις μπορει να το κανατε με τις αγνοτερες προθεσεις αλλα καποιος επρεπε να σας πει εεε boss αγαπας τους αγωνες αλλα θα φανεις οτι τους κλεβεις. Αν λεγατε 1 χρονο ειμαστε μαζι τοτε ολα οκ. Οταν ομως ζητας απο τον αλλον 13Κ για το MG και αλλα ποσα για να το στησει, δεν φτανει να του βγαλεις homologation. To extra mile μετραει πιο πολυ μερικες φορες..
Αν ειμουν στον ΣΟΑΑ που δεν ειμαι θα τους ελεγα οτι λεω τωρα σε εσας .Με εκτιμηση
Γ.Γκιρτζης
MG Cup....This??? Last year!!!