Ολα καλα Κυριε Μανιατοπουλε, αλλα το επειχηρημα οτι δεν ειναι φτιαγμενα για πιστα ειναι λιγο καπως.... Μην τα δινατε, πολυ απλα.
Δεν είναι επιχείρημα. Είναι η πραγματικότητα. Να μήν τα δίναμε? ΟΚ. Αν ήσασταν τότε στο ΔΣ του ΣΟΑΑ ή στην Sportscar, μάλλον θα είχατε αντίθετη άποψη. Κρίνοντας εκ των υστέρων, όλοι θα συμφωνήσουμε μαζί σας. Άλλωστε η εταιρεία δεν είχε τις δυνατότητες (οικονομικά και οργανωτικά) μιας Toyota, ή Nissan ή Seat. Κάτι που είχε ξεκαθαριστεί από την αρχή στους εκπροσώπους του ΣΟΑΑ. Είχε όμως πολύ καλή διάθεση να βοηθήσει να γίνει το ενιαίο, έστω και την ύστατη ώρα.
Αν θυμαμαι καλα η χρεωκοπια της Rover ηταν προ των πυλων αρκετες εβδομαδες για να μην πω μηνες πριν ξαφνικα να πουν σοορυ το μαγαζι εκλεισε. Το BBC oi times και χιλια ακομα εντυπα εγραφαν σελιδες επι σελιδες.. Εσεις σαν sportcar δεν το ξερατε??
better to be safe than sorry.
Ε δεν μπορεί να πιστεύετε πραγματικά ότι το ξέραμε και μπήκαμε σαδιστικά σε τέτοια περιπέτεια με σκοπό να ταλαιπωρήσουμε εαυτόν και οδηγούς ?? Η πολύπαθη Rover, είναι στην κόψη του ξυραφιού από το 1980. Πάντα επιβίωνε. Πόσο μάλλον τώρα (τότε) που υπήρχαν διαβεβαιώσεις για την εξαγορά της από την μεγαλύτερη Κινέζικη αυτοκινητοβιομηχανία (SAIC)!!
ΕΙΧΑΤΕ ΥΠΟΣΧΕΘΕΙ , ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ Δ.Σ. ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ ΨΕΜΑΤΑ , ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΤΟΣ 2006 , ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΝΙΑΙΟ MG , ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΝΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Όχι, αλήθεια είπαν! Η εταιρεία είχε πρόθεση να εμπλακεί για τουλάχιστον δύο χρόνια. Ήταν λόγοι ανωτέρας βίας που την ανάγκασαν να αποσύρει την υποστήριξη της στο ενιαίο. Τώρα αυτό για την καλύτερη οργάνωση του τμήματος ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, μάλλον τον ΣΟΑΑ αφορά, μια και αυτός θα πρέπει να βρεί χορηγό(ους).
ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΒΕΒΑΙΑ , ΑΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΑΣ ΑΥΤΗ ΚΡΙΒΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΔΥΣΑΡΕΣΚΙΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΦΕΤΙΝΗ ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ , ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥΣ
.
Απολύτως καμία!
Κι εγώ που το σκεφτόμουνα για φέτος. Τώρα το παρασκέφτομαι!!
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΣΘΕΣΑΤΕ ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΝΟΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΑΤΕ ΔΩΡΕΑΝ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ .
Αυτό είχε σχέση με την έδρα του μεταφορέα (που στεγαζόταν στην ΚΕΔΟ στα Οινόφυτα). Δεν μπορούσαμε και δεν έπρεπε να του επιβάλλουμε να κάνει κάτι άλλο. Άλλωστε χάρη στην Sportscar έκανε!
ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΟΙ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ ΣΑΣ ΜΑΣ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΑΝ (ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΤΑΝ ΕΘΕΣΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΗ) ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΟΤΕΡ , ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ , ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ .
ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΤΟΥΣ , ΜΑΣ ΕΒΑΛΑΝ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ 500 ε ΓΙΑ ΦΡΕΝΑ , ΠΟΥ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΠΕΦΕΡΑΝ , ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΝ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ
Συγνώμη, δέν μπορώ να σχολιάσω γιατί δεν ήμουν παρών, και δεν το γνωρίζω το θέμα. Κάτι μου λέει όμως πως είχε να κάνει και με το ποιός θα επιβαρυνόταν με το κόστος της μετατροπής.
Σίγουρα η εξέλιξη ήταν πολύ αρνητική για όλους. Όμως δυστυχώς τα πράγματα δεν έρχονται πάντα όπως τα θέλουμε. Τώρα για κάτι τέτοιες απόψεις..........
Όχι, δεν με ενδιαφέρει αν έκλεισε η Rover,
Η «αντιπροσωπεία», θα έπρεπε να κρατήσει τον λόγο που έδωσε για να υποστηρίξει τον θεσμό για δύο χρόνια ακόμα και αν έκλεινε η ίδια η Αγγλία!
Να πω απλά ότι είναι σεβαστές μεν, αλλά διαφωνώ. Και εξήγησα επαρκώς νομίζω γιατί.
Με εκτίμηση,
Λεωνίδας Μανιατόπουλος