Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Opel Astra 2004 (H)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Opel Astra 2004 (H)
    • 1
    • 2
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 86
    • 87
    • 25 / 87
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3
    1722
    46791
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • X
      x-rover last edited by

      Ο χρήστης global_deejay έγραψε:
      ευχαριστω πολυ για την απαντηση!εχω καποιες ερωτησεις ακομα μιας κ απο μηχανικα δεν ειμαι κ πολυ σχετικος.

      1)το sprint booster που ανεφερα εχω ακουσει απο πολλους οτι κανει τον κινητηρα να ανεβαζει πιο γρηγορα στροφες απο οτι πριν στα χαμηλα.δλδ οπως ειπα κ πριν δινει μια μεγαλυτερη αμεσοτητα στο γκαζι.συνδυαζομενο λοιπον με το κιτ του dbilla το οποιο σου δινει ροπη απο πιο ψηλα (4500 rpm) δεν θα εχει ενα πιο θεμιτο αποτελεσμα?

      2)το φιλτρο τι κανει ακριβως?μηπως για να ειναι πιο αποδοτικη η ολη αναβαθμιση θα επρεπε να του βαλω κ μια καλυτερη εξατμιση?

      3)τελος κ συγγνωμη αν σε κουραζω θα ηθελα να σε ρωτησω κατα ποσο ειναι εφικτη η τροποποιηση του κιβωτιου μου ετσι ωστε να εχει πιο κοντες σχεσεις, η αν θα πρεπει να παρει αλλο κιβωτιο.τιμη?

      κ παλι ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σου!

      Ο φίλος πιο πριν στα εξήγησε πολύ ξεκάθαρα.
      Το sprint booster δεν κάνει τίποτα από το να αυξάνει την αμεσότητα στην οποία αντιδρά ο κινητήρας στα ανοιγοκλεισίματα του γκαζιού. Όπως δηλαδή συμβαίνει σε αυτούς από εμάς που έχουμε το sport κουμπί στα καινούρια astra. Δεν κάνει τίποτα απολύτως. Μόνο κατανάλωση θα έχεις μεγαλύτερη καθώς στις παραμικρές αλλαγές στο πάτημα του γκαζιού το αυτοκίνητο θα αντιδρά πιο απότομα.
      Γενικά ισχύει ο κανόνας ότι όσο πιο ελεύθερος είναι ένας κινητήρας στην εισαγωγή και στην εξαγωγή τόσο πιο καλά αποδίδει. Αυτό επιδέχεται ορισμένη κριτική και εγώ προσωπικά δεν συμφωνώ απόλυτα αλλά ας δεχτούμε ότι έτσι είναι.
      Η τροποποίηση του κιβωτίου είναι ανέφικτη φαντάζομαι με λογικά χρήματα. Όπως και η αλλαγή.
      Η συμβουλή μου είναι μία. Με ένα περιορισμένο ποσό χρημάτων που διαθέτουμε οι περισσότεροι δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα, οπότε καλό είναι να αρκεστείς στο αυτοκινητό σου και να αφήσεις τα πειράματα στην άκρη. Αν τα προγράμματα ήταν τόσο καλά θα τα είχε βάλει και η opel. Λογικό είναι ότι κάπου χάνεις και κάπου κερδίζεις.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mschumacher last edited by

        με τα ίδια χρήματα νομίζω μπορείς να βάλεις το IDS Plus, που προσφέρει:

        1. ESP Plus
        2. Realtime πιο στιβαρή ανάρτηση με το πάτημα ενός κουμπιού
        3. Μεγαλύτερη αμεσότητα στο γκάζι

        Τα πλεονεκτήματα είναι αρκετά αφού καταρχήν έρχετε δοκιμασμένο σε μεγαλύτερα μοντέλα και από ότι μας έχουν πει παιδιά εδώ έχουν δει διαφορά και ένα επίσης άλλο πλεονέκτημα είναι ότι μπορείς να το έχεις ενεργοποιημένο όποτε θες εσύ... με το πάτημα ενός και μόνο κουμπιού....

        edit: Για τη τιμή τελικά δε είμαι καθόλου σίγουρος, αλλά αν γνωρίζει κάποιος ας μας πει...
        edit2: Δεν έχω ρωτήσει αν είναι διαθέσιμο στη 1.4 έκδοση (sport) αλλά φαντάζομαι μπορεί να μπει σαν extra...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          adis4gr last edited by

          υποτιθεται δηλαδη οτι βγαζει 115 αλογα στον τροχο με φπε????δηλαδη κοντα 25 ιππους παραπανω? χωρις να εχω ιδιαιτερη γνωση απο μετατροπες οπελ, που βλεπω οτι πασαρονται τελευταια, δε το πολυβλεπω...
          αμα θες βαρβατες αλλαγες, μαζεψε λεφτα, βρες μηχανικο και βαλε το 1.8 που εχει ηδη το κορσα...μη κανεις το κορσα πεδιο δοκιμων, πιστευω οτι τζαμπα θα χανεις λεφτα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            global_deejay last edited by

            βασικα επειδη το αυτοκινητο ειναι αρκετα βαρυ για τον κινητηρα που φοραει θα ηθελα τουλαχιστον μεσα απο αυτες τις τροποποιησεις να εχω μια καποια αξιολογη (εστω κ μικρη) βελτιωση στην αποδοση του κινητηρα.θα θελα δλδ σε επιδοσεις το αυτοκινητο να ειναι καπου εφαμιλλο με το 1.6.κυριως κιολας αυτο που φοβαμαι ειναι το καλοκαιρι μιας κ το air condition θα το κανει ακομα πιο αργο κ ετσι θα παιδεψω αρκετα το αυτοκινητο κ θα εχω ουτως η αλλως μεγαλυτερη καταναλωση.

            αν απο πλευρας αξιοπιστιας πιστευετε πως ειναι ενταξει,μιας κ το αυτοκινητο θα το κρατησω τουλαχιστον 3-3,5 χρονια ακομα θα ηθελα να του βαλω αυτο το κιτ βελτιωσης.δεν ψαχνω δλδ να το κανω rallye το αυτοκινητο απλα θελω να εχει καπως πιο αξιοπρεπεις επιδοσεις γιατι τα 13.6 sec που χρειαζεται για να φτασει τα 100 χλμ απο σταση ειναι απο τα χειροτερα της κατηγοριας του.κ με ενθαρρυνει να το βαλω το γεγονος οτι κ το αυτοκινητο δεν χανει την εγγυηση στα μηχανικα κ η επιπλεον 2ετης εγγυηση που σου δινει ο καλτσουνης.

            κατι τελευταιο.nickolas θα μπορουσα αντι για φιλτρο,να του βαλω χαρτινο φιλτρο?

            ευχαριστω παντως ολους για τις απαντησεις τους.

            edit:στο αρθρο των 4τροχων που διαβασα μολις τωρα ξανα,αναφερει οτι οι ιπποι στον τροχο ανεβηκαν απο τους 83 στους 94,5 ενω η μεση καταναλωση ανεβηκε απο 7,8 στα 8,4lt/100km.δεν ειναι κ πολυ μεγαλη η αυξηση της καταναλωσης νομιζω.

            αυτο που μου κανει μεγαλη εντυπωση παντως ειναι η πτωση της ροπης απο 11.2 στα 10.8 χλγ..συμφωνα με αυτα που μου ειπε ο μηχανικος,πτωση της ροπης ειναι αδιανοητη.τι γνωμη εχετε πανω σε αυτο?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nickolas last edited by

              Mα έχεις ήδη χάρτινο φίλτρο!
              Το 'μαμά' φίλτρο έχει τις καλύτερες ιδιότητες φιλτραρίσματος όλων απλά περιορίζει σχετικά την αναπνοή του κινητήρα.

              Αν κάνεις αυτή τη βελτίωση, με το A/C ανοικτό το αυτοκίνητο δεν θα ξεκινά με τίποτα μιας και θα μειωθεί η δύναμη του κινητήρα χαμηλά. Η οδήγηση μέσα στην πόλη θα είναι βάσανο. Εθνική βέβαια όπου ο κινητήρας δουλεύει ψηλά θα είναι καλύτερα. Αλλά το πόσο σοβαρά αξιολογεί κάποιος αυτά είναι υποκειμενικό θέμα. Ο Καλτσούνης μάλλον θα έχει κάποιο Astra με τη βελτίωση, οπότε ζήτα να το οδηγήσεις και να κρίνεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                global_deejay last edited by

                ενα test drive θα ηταν πραγματικα ο,τι πρεπει! σε ευχαριστω κ παλι nickolas!!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mschumacher last edited by

                  το θέμα είναι τι προτιμά κάποιος.... καλύτερη επιτάχυνση τότε επιλέγει καλύτερη ροπή.... καλύτερη τελική? τότε επιλέγει άλογα.... όπως είπαν τα παιδιά παραπάνω, δύσκολα θα έχεις και τα 2. Εγώ προσωπικά θα προτιμούσα να έχω καλύτερο κράτημα βάζοντας το IDS Plus, μιας και δε με χαλάει ούτε η ροπή ούτε η τελική του... άλλωστε το επέλεξα διότι είναι ο ομορφότερος συνδιασμός εσωτερικού - εξωτερικού από όσα είδα....και φυσικά αξιόπιστο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nickval last edited by

                    Τη καλησπέρα μου σε όλους τους φίλους του Forum. Καινούργιος στα κατατόπια, σκέφτομαι σοβαρά την αγορά ενός Astra GTC. Θα ήθελα τη βοήθειά σας σε κάποια θέματα:

                    1. Με προβληματίζει η περιορισμένη ορατότητα στο πίσω μέρος. Θα ήθελα τους κατόχους να μου τη σχολιάσουν. Διάβασα κάποιους να προτείνουν τη προσθήκη αισθητήρων παρκαρίσματος (350
                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      manosk last edited by

                      Είναι σημαντική ευκολία οι αισθητήρες παρκαρίσματος, ειδικά αν παρκάρεις σε πόλη. Οι εργοστασιακοί κάπου τόσο κοστίζουν, αυτοί που μπαίνουν εδώ καμιά 50ριά ευρώ λιγότερο.

                      Δεν ξέρω αν έχουν έρθει οι 1,8-140 hp. Σίγουρα θα έρθουν, αλλά τα άλογα θέλουν καύσιμα. Λογικά θα είναι μεγαλύτερη η κατανάλωση, αλλά δεν ξέρω πόσο. Στην πόλη μάλλον θα βλέπεις πάνω από 11 λ. Το 1,4 καίει 9,5, το 1,6 κάπου 1 λίτρο παραπάνω...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nickval last edited by

                        Ο χρήστης manosk έγραψε:
                        Οι εργοστασιακοί κάπου τόσο κοστίζουν, αυτοί που μπαίνουν εδώ καμιά 50ριά ευρώ λιγότερο.

                        Το 1,4 καίει 9,5, το 1,6 κάπου 1 λίτρο παραπάνω...

                        Τί εννοείς αυτόι που μπαίνουν εδώ;

                        Μπέρδεψες πιστεύω τα κυβικά;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mschumacher last edited by

                          σου τρυπάνε προφυλακτήρα για να βάλουν τους αισθητήρες ε? xmmm

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            manosk last edited by

                            Αν δεν τους βάλεις από την αρχή παραγγέλνοντάς τους από το εργοστάσιο, σου βάζει η αντιπροσωπεία. Νομίζω ότι δεν είναι ίδιοι οι εδώ με τους εργοστασιακούς.
                            Πως μπέρδεψα τα κυβικά;

                            mschumacher
                            Σου τους τρυπάνε, αλλά δεν έχεις πρόβλημα με στεγανότητα, ούτε φεύγουν από τη θέση τους. Από πλευράς εμφάνισης δεν τους θεωρώ αντιαισθητικούς, ακόμα κι αν είναι από αυτούς που δεν βάφονται στο χρώμα του προφυλακτήρα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              global_deejay last edited by

                              o λογος που οι αισθητηρες ειναι τοσο ακριβοι στην opel ειναι επειδη απο ο,τι μου ειπαν στην αντιπροσωπεια δεν σου τρυπανε τον προφυλακτηρα αλλα στον αλλαζουν με εναν αλλον ηδη εφοδιασμενο με αισθητηρες απο αυτους.γιαυτο στην opel κοστιζει καπου 400 ευρω ενω σε εναν ανεξαρτητο απο 180-220 ευρω..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                adis4gr last edited by

                                αλλαζεις προφυλακτηρα με 220 ευρω?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  manosk last edited by

                                  Εμένα μου είχαν ζητήσει 320 για εργοστασιακό και 270 για δικό τους πριν 1,5 χρόνο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nickval last edited by

                                    Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                    Εμένα μου είχαν ζητήσει 320 για εργοστασιακό και 270 για δικό τους πριν 1,5 χρόνο.

                                    Εννοείς για τους αισθητήρες, έτσι;
                                    Είναι αντιαισθητικοί;
                                    Και το πιο σημαντικό: πιστεύετε οτι χρειάζονται; Δεν το έχω οδηγήσει αλλά το βλέπω πολύ 'κλειστό' πίσω...
                                    Ξεκίνησα για 1.6 Sport με 19700 και βλέπω για 1.8 +1500 (υπολογίζω, δεν έχω ρωτήσει ακόμα), και για τους αισθητήρες κανα 350, πάμε στα 21500...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      adis4gr last edited by

                                      Ο χρήστης nickval έγραψε:

                                      Εμένα μου είχαν ζητήσει 320 για εργοστασιακό και 270 για δικό τους πριν 1,5 χρόνο.

                                      Εννοείς για τους αισθητήρες, έτσι;
                                      Είναι αντιαισθητικοί;
                                      Και το πιο σημαντικό: πιστεύετε οτι χρειάζονται; Δεν το έχω οδηγήσει αλλά το βλέπω πολύ 'κλειστό' πίσω...
                                      Ξεκίνησα για 1.6 Sport με 19700 και βλέπω για 1.8 +1500 (υπολογίζω, δεν έχω ρωτήσει ακόμα), και για τους αισθητήρες κανα 350, πάμε στα 21500...

                                      χοντρα χοντρα αν παρκαρεις στην αρχη το αστρα gtc χωρις να ακουμπησεις απο δω και απο κει, σε παραδεχομαι...στο λεον μου αν δε βαλεις σημαδι δε καταλαβαινεις για ποτε εχεις ακουμπησει, το αστα gtc εχει πολυ χειροτερη ορατοτητα πισω...οι αισθητηρες μαλλον ειναι must!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        adis4gr last edited by

                                        Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                        Εμένα μου είχαν ζητήσει 320 για εργοστασιακό και 270 για δικό τους πριν 1,5 χρόνο.

                                        σορυ αλλα με περαστικα λες η μονο το ανταλλακτικο?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mschumacher last edited by

                                          κάτι ωραίο που μου έτυχε σήμερα...
                                          βγάζω έτσι για πλάκα ρεζέρβα και εργαλεία για να δω τι περιλαμβάνεται ακριβώς...
                                          ε που λέτε πάω να δοκιμάσω το κλειδί για τα μπουλόνια........ και....... ΔΕΝ έμπαινε!
                                          Φυσικά δε έκανα μαλακία.....αλλά απλά όταν ζήτησα αλλαγή ζάντας πριν την αγορά, φαίνεται πως η νέα ζάντα απαιτούσε ναι μεν ίδιο μπουλόνι....αλλά μεγαλύτερο 'κεφάλι'.....
                                          Αν κάποιος έχει αλλάξει ζάντες καλό είναι να κάνει έλεγχο και να πάει για αλλαγή.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            manosk last edited by

                                            Ο χρήστης adis4gr έγραψε:

                                            Εμένα μου είχαν ζητήσει 320 για εργοστασιακό και 270 για δικό τους πριν 1,5 χρόνο.

                                            σορυ αλλα με περαστικα λες η μονο το ανταλλακτικο?

                                            Όλα μαζί.

                                            Εμένα μου είχαν ζητήσει 320 για εργοστασιακό και 270 για δικό τους πριν 1,5 χρόνο.

                                            Εννοείς για τους αισθητήρες, έτσι;
                                            Είναι αντιαισθητικοί;

                                            Δες μόνος σου:

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 86
                                            • 87
                                            • 25 / 87
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr