Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΠ Ταχύτητας 2006
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. ΠΠ Ταχύτητας 2006
    • 1
    • 2
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 20
    • 21
    • 10 / 21
    Ελληνικοί Αγώνες
    57
    415
    614
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      malsot last edited by

      Κε Στράτη , τα Α0 ήταν ξεχωριστή κατηγορία στην πίστα και έτρεξαν μαζί με τα 2 Ν1 ! Σαφώς και δεν θα τρέχαμε αν δεν γινόταν αυτό και το ξέρετε!!!Από την άλλη,παρ'όλο που ο συφκεκριμένος αγώνας προσμετρούσε στο έπαθλο Α0 ΔΕΝ υπήρχε απονομή!!!!! Έχετε 3.000.000 δίκια για τα ρολκειτζ των φτερούγων και ευτυχώς που οι εν λόγω οδηγοί έδειξαν ωριμότητα στο έπακρο! Ποιος ξέρει τι θα γινόταν αν ήταν κανίβαλοι...
      Πάντως κατόπιν εορτής ο κόσμος ήταν ΥΠΕΡαρκετός για τα μέχρι πρότινως δεδομένα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        amaxopoulos last edited by

        Oποτε που βρισκομαστε,στο 0,στο +1 στο -10??
        Που βρισκομαστε,εσεις που πηγατε?
        Εμενα τελικα με παρεσυρε η σιγουρια(?) της φορμουλα1(φαντασου....),περασα απο την πιστα κατα 12.30 και αποφασισα ωριμα ,να μην δωσω τα 10 ευρω για τις 2 εναπομειναντες κατηγοριες,οποτε και αποχωρησα....
        Απο ο,τι διαβαζω παντως κατι δεν πετυχε στην συνταγη των 100+ συμμετοχων και του πολυ κοσμου....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          roadrunner_gr last edited by

          http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=924599

          Τι έγινε με τους αγώνες? Bolywood gives the answear!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            roadrunner_gr last edited by

            http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=924738

            Ο ΣΟΑΑ παλεύων το θηρίον!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kouk last edited by

              Καλό το χιούμορ αλλά μήπως τώρα πρέπει να μείνουμε στα σοβαρά?!........

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kpsig moderator last edited by

                Εγώ θα μείνω μόνο σε ένα σημείο: Πρέπει να έλθουν νέα στελέχη, με ήθος, σπουδές (όχι τρελές, έτσι;) και όρεξη.

                αλλά αυτό δε νομίζω ότι γίνεται στο υπάρχων σώμα. Σαν ασπιρίνες στον καρκίνο μου φαίνονται.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  ivan last edited by

                  Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:

                  Απο ο,τι διαβαζω παντως κατι δεν πετυχε στην συνταγη των 100+ συμμετοχων και του πολυ κοσμου....

                  Ας κόψουμε κάτι ρε παιδιά. Μην τα θέλουμε όλα δικά μας. Φτηνό, καλό και μπόλικο δεν γίνεται.
                  ? Πότε θυμάσαι Δημήτρη τόσους πολλούς θεατές, που από ότι φάνηκε ήρθαν για τους κανονικούς αγώνες και όχι το face to face;
                  ? Είναι ή δεν είναι είδηση περισσότερες από 100 συμμετοχές στους μέχρι πρότινος πεθαμένους αγώνες ταχύτητας;
                  ? Είναι ή δεν είναι κατόρθωμα η απόλυτη ροή του προγράμματος (για την Κυριακή ξέρω) με τόσες συμμετοχές;
                  ? Είδε κανείς εξόφθαλμες οργανωτικές ατέλειες (εκτός από την ανεξέλεγκτη γραμμή των χρονομετρών);
                  ? Πιστεύει κανείς πως σε ένα χώρο 6000 τ.μ. μπορούν να χωρέσουν κοντά 150 συμμετέχοντες, τα σέρβις τους και τα πολιτικά τους αυτοκίνητα; Ή μήπως τα πιτς στο εξωτερικό είναι πάρκινγκ BMW, Audi, A.R., ή Mercedes, επειδή είναι... καλά αυτοκίνητα και δεν μπορούν να παρκάρουν έξω με την πλέμπα;...
                  ? APR, τι τρώγεσαι με την πίστα; Μαγαζί είναι σαν το δικό σου και δεν μπορεί να γίνει σκορποχώρι επειδή έστι βολεύεται ο καθένας μας. Στο φλου και γενικά δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει τίποτα. Μόνο με σχέδια και χαρτιά μπορούν να δοθούν λύσεις οι οποίες δεν είναι σίγουρο πως θα μας βολεύουν πάντα.
                  ? Από την άλλη, ποιά πίστα μου λες ότι κρατήσατε(αμε... εμείς οι αγωνιζόμενοι) ανοιχτή και σε ποιό έργο; Αν περίμενε ένας χώρος 600000 γιούρο το χρόνο να κρατηθεί ανοικτός από τους αγώνες και τις δοκιμές αγωνιστικών, θα είχανε πάει ήδη φυλακή και τα παιδιά των παιδιών μας...
                  ? Ό συ μισείς, ετέρω μη ποιήσεις. Και πίστεψέ με δε θα ήθελες να σου κάνουν μπάχαλο το μαγαζί επειδή τυχαίνει ανέμεσα στους πελάτες σου να είναι και κάποια αγωνιστικά. Ούτε και εμείς.

                  Θέμα Μέβα καπ
                  Πονεμένη ιστορία, βγαλμένη από το ελληνικό της τελευταίας στιγμής, μαζί με πολύ δόση ανευθυνότητας και πιστεύω ότι «το σύστημα τα ανέχεται όλα».
                  Αρχής γενομένης από το ότι ή ΕΘ.Ε.Α. που ούτε το όνομα του καπ δεν κατάφερε να γραψει σωστά στις προκηρύξεις της (παρά τα 2500...), η συνέχεια στους οργανωτές που πίστεψαν ότι με την ιαχή... αέρα και χωρίς συγκεκριμένο σχέδιο θα μπορέσουν να υλοποιήσουν μια ιδέα που πράγματι σε σωστή μορφή θα ήταν κόσμημα για τους αγώνες. Δηλαδή Μίτσο και Σουμπ ΟΧΙ αγωνιστικά, με ελάχιστους περιορισμούς, να δίνουν τη μάχη της φτερούγας σε Μέγαρα και Σέρρες, αντί της κόντρας στη βούτα ή όπου.
                  Λογική η σκέψη της -μόνο αρχικής- ενδυνάμωσης των συμμετοχών με αγωνιστικά, αλλά εάν όλα πήγαιναν καλά, μέσα στη χρονιά, ο εσωτερικός κανονισμός έπρεπε να τα βγάλει εκτός, αφήνοντας χώρο σε αυτούς που -πρέπει να- απευθύνεται ο θεσμός.
                  Η ιστορία τώρα με τα ρολ μπαρ και τις άλλες τεχνικές προδιαγραφές χάνεται μέσα στην προχειρότητα που μας χαρακτηρίζει (αγωνιζόμενους και διοργανωτές), ανάμεσα σε αμφισβητούμενου περιεχομένου τηλέφωνα και αναπάντητα ή μη διευκρινηστικά e mail.
                  Το σίγουρο είναι πως παραβιάστηκαν (και πάλι...) κανονισμοί, όπως επίσης και ότι πολύς κόσμος ήρθε για να δει αυτό το καπ.
                  Το σίγουρο επίσης είναι πως δεν μπορεί να υπάρξει επόμενη φορά με τον ίδιο τρόπο, αλλά επίσης δεν πρέπει να σταματήσει κάτι που αν μη τι άλλο εμπλουτίζει τους αγώνες με εντυπωσιακά και γρήγορα αυτοκίνητα.
                  Η μπάλα στα χέρια των κρατούντων, οι οποιίοι όμως όταν έχουν απαιτήσεις (παράβολα) πρέπει να εκπληρούν και τις υποχρεώσεις τους (π.χ.: Ναι κύριε Μέβα μου, μπορείτε να κάνετε το κύπελλο σας, να το βάλουμε στο καλεντάρι μας, να το εποπτεύσουμε, να το... κανακέψουμε, αλλά για να γίνει αυτό εσείς θα πρέπει να κάνετε εκείνο και το άλλο και το τρίτο και να μας δώσετε τόσα και,... και,...). Γραπτά και όχι προφορικά. Έτσι γίνονται αυτά.
                  Πάντως είχε συναγωνισμό έστω και με αγωνιστικά, ενώ τα -δυστυχώς λίγα- νέα παιδιά πράγματι έδειξαν ωριμότητα αλλά και ταχύτητα. Μακάρι να γίνουν τριπλάσιοι και απόλυτα συνεπείς με τους κανονισμούς που πρέπει κάποιος να τους τους μάθει (και σε όλους όσους πρωτόμπαρκους στους αγώνες).
                  ΝΤ

                  Υ.Γ. Κούμπα μου τι να σου απαντήσω για το πως έτρεξα; Ποτέ δε δήλωσα ο γκουρού των κανονισμών, αλλά πίστεψέ με πως πολλές φορές αγωνιζόμενοι που δεν μπόρεσαν να κάνουν δοκιμαστικά ξεκίνησαν -όπως και εγώ- τελευταίοι από το γκριντ.
                  Τώρα ρουσφέτι ή σύννομο είμαι ο τελευταίος που μπορεί να απαντήσει.[/b]

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    roadrunner_gr last edited by

                    Ο χρήστης kouk έγραψε:
                    Καλό το χιούμορ αλλά μήπως τώρα πρέπει να μείνουμε στα σοβαρά?!........

                    Υπάρχει πιο σοβαρό πράγμα από το χιούμορ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      iliadis last edited by

                      ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ MEVA CUP,ΑΝ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΛΑΒΕΙ ΤΑ ΣΩΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΓΩ 1 ΑΓΩΝΑ ΕΔΕΙΞΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΟΧΗ,ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΑΜΙΑ ΕΝΤΥΠΩΣΗ,ΑΦΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΤΟΥ [ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΔΕΚΤΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ] ΘΑ ΤΡΕΞΟΥΝ ,ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΣΩΣΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ,ΧΩΡΙΣ ΣΤΟΜΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΛΑΣΤΙΧΑ ΒΟΛΤΑΣ,ΑΝΑΒΑΣΗ ΚΥΜΗΣ ΚΑΙ ΡΙΤΣΩΝΑΣ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΩΤΙΣΕΙ Ο ΘΕΟΣ ,ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΛΟ ΤΕΛΟΣ ΑΥΤΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ,ΓΙΑΤΙ 350-500 ΑΛΟΓΑ ΣΕ ΑΝΑΒΑΣΗ ME BOΛΤΙΣΙΑ.... ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΑΣ,ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΓΩ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΠΩΣ... ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟΥΣ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥΣ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        amaxopoulos last edited by

                        Η τελευταια παρατηρηση σε σχεση με την ασφαλεια νεων οδηγων σε αγωνες,και ειδικα αναβασεις,με 350+ αλογα,ειναι πολυ σωστη!!!!
                        Ασχετο(εγω γιατι νομιζω οτι πριν τρεξουν πιστα(Μεγαρα,τωρα δηλαδη) επρεπε να εχουν κανει 2 αναβασεις.Υπαρχει για τα καπ,καποιο παραθυρο?
                        Γνωριζω για το ενιαιο,οτι δεν χρειαζεται αυτη η παραμετρος.Για τα διαφορα καπ?

                        ΥΓ.Κυριε Νικο,'κρινω/ρωταω' απο αυτα που διαβαζω εδω.Καμια νυξη,αφου δεν ημουν εκει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          iliadis last edited by

                          ΦΙΛΕ ΔΗΜΗΤΡΗ ΕΓΩ ΡΙΧΝΩ ΒΑΡΟΣ ΣΤΑ ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΟΝΟ ΛΟΓΟ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ,ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ,ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            apr last edited by

                            Ο χρήστης platis έγραψε:
                            Παντως χαρηκα που σε ξαναδιαβασα σε τεμπο πολεμιστη.
                            .

                            ΔΥΣΤΥΧΩΣ ..... ΚΑΙ ΕΓΩ .

                            ΓΙΑΤΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ? ΜΕ ΤΗΝ ΣΙΓΗ ΣΟΥ (ΑΠΟΥΣΙΑ ) ΤΑ ΤΕΡΑΤΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΟΝΤΕ , ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΜΦΑΝΗΣΗ , ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΕΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ , ΜΠΟΥΚΩΝΕΙ ΤΟ ΠΡΑΜΑ , ΚΑΙ ΧΑΝΕΤΑΙ Η ΜΠΑΛΑ . ΦΙΛΙΑ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              platis last edited by

                              Η ουσια του πραγματος περιεχεται στη δημοσιευση του φιλου Ηλιαδη. Στις συγκεκριμενες αναβασεις, οπου τα 350-500 αλογα δεν ξερεις ποτε, που και αν θα σταματησουν, θα πρεπει οι οργανωτες ναναι 2 φορες πιο προσεκτικοι και αυστηροι στο στησιμο των θεατων.
                              Τα υπολοιπα, οι πιθανες αδικιες,λαθη, παραλειψεις, ειναι ευκολο (αν το θελουμε) να διορθωθουν.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                roadrunner_gr last edited by

                                Ο χρήστης ILIADIS έγραψε:
                                ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ MEVA CUP,ΑΝ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΛΑΒΕΙ ΤΑ ΣΩΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ....

                                Hidden camera καταγράφει την 'συνομιλία'.....

                                http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=925496

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  amaxopoulos last edited by

                                  Πλακα,πλακα,θα ειναι πρωτη φορα στην ιστορια των ελληνικων ,τουλαχιστον ,αγωνων,που ΝΕΟΙ,ΑΠΕΙΡΟΙ οδηγοι θα εχουν 350 και ΜΕΧΡΙ ΟΣΟ θελουν αλογα με ημισλικ λαστιχα,και αναρτηση-φρενα οτι να ειναι.
                                  Περασαν ηδη απο πιστα(ευτυχως) και πανε για αναβαση.
                                  Αν δεν κανω λαθος τετοιοι κανονισμοι ισχυαν στην ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΓΚΡΟΥΠ Β.
                                  Οσοι βιαστουν να χαρακτηρισουν υπερβολικο,απλα να θυμηθουν τις τοτε προδιαγραφες ,τοσο των επιδοσεων αυτουσιων,οσο και σε συνδυασμο με τις προδιαγραφες ασφαλειας(ρολλμπαρ 6 σημειων).Μου φαινεται πως η διαιρεση βγαινει ακρως επικινδυνη/σχεδον ανευθυνη(τουλαχιστον οσον αφορα τις αναβασεις....και αναλογικα με τα σημερινα δεδομενα)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    apr last edited by

                                    [quote='ivan
                                    ? APR, τι τρώγεσαι με την πίστα; Μαγαζί είναι σαν το δικό σου και δεν μπορεί να γίνει σκορποχώρι επειδή έστι βολεύεται ο καθένας μας. Στο φλου και γενικά δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει τίποτα. Μόνο με σχέδια και χαρτιά μπορούν να δοθούν λύσεις οι οποίες δεν είναι σίγουρο πως θα μας βολεύουν πάντα.
                                    ? Από την άλλη, ποιά πίστα μου λες ότι κρατήσατε(αμε... εμείς οι αγωνιζόμενοι) ανοιχτή και σε ποιό έργο; Αν περίμενε ένας χώρος 600000 γιούρο το χρόνο να κρατηθεί ανοικτός από τους αγώνες και τις δοκιμές αγωνιστικών, θα είχανε πάει ήδη φυλακή και τα παιδιά των παιδιών μας...
                                    ? Ό συ μισείς, ετέρω μη ποιήσεις. Και πίστεψέ με δε θα ήθελες να σου κάνουν μπάχαλο το μαγαζί επειδή τυχαίνει ανέμεσα στους πελάτες σου να είναι και κάποια αγωνιστικά. Ούτε και εμείς.

                                    ΦΙΛΕ ΜΟΥ IVAN ΤΡΟΜΕΡΕ , ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟ ΣΕ ΣΕΒΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΕΚΤΙΜΩ .

                                    ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΤΩΡΑ ............. Η ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΜΑΣ ΒΡΑΒΕΥΤΗΚΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΓΩΝΑ WRC ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ , ΕΤΣΙ ? ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ Η ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ FIA , ΕΙΝΑΙ ΜΕΝ ΧΛΥΑΡΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΡΟΜΕΝΑ ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΔΗ ΑΓΩΝΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ , ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΑ ΑΥΤΙΑ ΤΗΣ ΟΤΙ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ , ΠΟΤΕ , ΜΕ ΤΑ ΨΕΥΤΟΜΠΑΛΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΕ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ .
                                    ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΑΠΡΟΧΩΡΗΤΟ , Η ΕΘΕΑ ΣΤΗΝΕΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ , ΝΑ ΜΗΝ ΦΤΑΣΕΙ Η ΞΕΦΤΥΛΑ , ΣΤΑ ΑΥΤΙΑ ΤΟΥ ΜΟΣΛΕΗ .
                                    Ο ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΝ , ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΦΩΣ , ΒΑΖΕΙ ΣΕ ΠΡΩΤΟ ΠΛΑΝΟ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ,ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΣΕ ΖΗΜΙΕΣ , ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΕΙ ΚΟΣΤΟΛΟΓΙΑ , ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ , Ο.Κ ?
                                    ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ , ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΕΙ .
                                    ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ , ΟΤΙ ΑΝ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΗΚΩΝΕ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΨΙΘΥΡΙΖΕ ΔΥΟ ΦΩΝΗΕΝΤΑ , ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΥΠΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΟΥΝ ΟΙ 100 ΣΥΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΗΡΘΑΝ , **ΑΥΤΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΚΑΛΕΣΕ **, ΜΕ ΚΕΦΙ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΑΞΙ , ΓΙΑ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ , ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΕΜΦΑΝΗΣΗ , ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ , ΘΑ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΚΡΕΜΑΣΜΑ , ΑΠ'ΤΟ ΚΟΝΤΑΡΙ ΤΗΣ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ , ΑΝ ΑΡΝΙΟΤΑΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΠΛΗ - ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΗ ΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ .
                                    ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΣΚΕΠΤΟΜΑΙ , ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΧΑΛΚΙΟΠΟΥΛΟΥ , ΜΕ ΤΟ ΜΟΤΟΡΧΟΜ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΕΡΘΕΙ ΑΠ'ΤΗΝ ΡΟΔΟ , ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΕΤΕΧΩ Σ'ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΓΩΝΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ , ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕΣ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΜΕΣΑ !
                                    ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΟΥ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ , ΠΟΥ ΠΟΛΥ ΜΕ ΠΟΝΑΕΙ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΑΚΟΥΩ ΑΠ'ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ , ΤΗΝ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΟΝ ..ΑΡΧΗΓΟ .

                                    ΝΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ , ΠΑΝΤΑ .

                                    Υ.Γ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΒΕΒΑΙΑ , ΑΦΟΥ Η ΕΧΕΙ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΚΑΙ ΣΚΕΠΤΕΙ , ΠΡΑΓΜΑ ΔΥΣΚΟΛΟ , ΑΦΟΥ ΑΥΤΗ ΠΡΩΤΑ **ΓΡΑΦΕΙ **ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ , ΑΙΣΘΑΝΟΜΕΝΗ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΑΓΓΑΡΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΗΣ .

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      iliadis last edited by

                                      ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΚΑΛΑ,ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΗΜΙΣΛΙΚ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ Β Ο Λ Τ Α Σ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Η ΤΡΕΛΑ ΠΟΥ ΛΕΩ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        amaxopoulos last edited by

                                        Δεν ειναι ημισλικ????
                                        Πλακα κανεις,ετσι?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          hyperion last edited by

                                          Συγγνώμη για την αδέσποτη παρεμβολή, αλλά για να καταλάβω:

                                          Τα χρόνια αυτά που μας έχουν πρήξει και για το αν η μύγα που πετάει είναι σύμφωνη με τους κανονισμούς, και αν οι βίδες στο πάνω μέρος του roll bar είναι παράλληλες ή κάθετες (φετινό αυτό), και ένα εκατομμύριο άλλες π@π@ριες, τα MEVA έτρεξαν χωρίς κανονική στήριξη?

                                          Το καταλαβαίνουμε ότι από τη μία 'θα έχουμε σώσει αυτούς από τη βούτα' και από την άλλη θα καταλήξουμε εμείς στις κατα τόπους βούτες στο τέλος, με όλα αυτά που ακούμε?

                                          Δεν γίνεται πάντα ο μ@λ@κας της παρέας να είναι ο αγωνιζόμενος που προσπαθεί να είναι by the book.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            apr last edited by

                                            ΚΙ ΟΜΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΦΙΛΕ ΚΩΣΤΑ .
                                            Ο ΚΑΘΕ ΤΥΧΟΔΙΩΚΤΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ , ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ ΣΑΣ , ΘΑ ΣΑΣ ΦΕΡΩ ΚΑΜΙΑ ΕΙΚΟΣΑΡΙΑ ΠΕΛΑΤΑΚΟΥΣ ΝΑ ΣΑΣ ΤΑ ΑΚΟΥΜΠΑΝΕ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ,ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΕΝΑ ΚΑΠ ? ΕΤΣΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ **ΚΑΛΟ ΣΤΟ ΣΠΟΡ ** ΚΑΙ ΜΠΛΑ -ΜΠΛΑ . , ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΛΑ ,ΑΡΠΑΚΟΛΛΑ , ΑΣΧΕΤΩΣ ΑΝ ΑΥΡΙΟ ΠΑΕΙ ΚΟΡΥΔΑΛΟ , ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΡΕΖΙΛΙ , ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ , ΠΤΕΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΜΑΡΙΑ , ΤΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ , ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΚΟΥΚΟΥΤΣΙ ΜΥΑΛΟ .ΠΕΡΑ ΑΠ'ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΑΙΡΗ ΚΟΝΟΜΑ , ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΗΝ ΤΥΦΛΑ ΤΟΥΣ .
                                            ΔΕΝ ΜΑΣ ΦΤΑΝΟΥΝ ΟΙ ΓΚΑΝΚΣΤΕΡΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΣΤΡΩΠΟΙ , ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΒΟΥΜΕ ΚΙ ΑΛΛΑ ΕΙΔΗ ΣΤΗΝ ΣΥΛΟΓΗ .

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 10 / 21
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr