Ο χρήστης nickolas έγραψε:
To 1,4 75 ίππων Golf στην Ελλάδα είναι περίπου 800 ευρώ φτηνότερο από ότι στη Γερμανία.
Το GT είναι στην Ελλάδα 1200 ευρώ ακριβότερο.
Η φορολογική επιβάρυνση είναι ακριβώς η ίδια στην Ελλάδα (στη Γερμανία δεν ξέρω, ή θα είναι ίδια ή το GT έχει έξτρα φόρους-το οποίο κάνει ακόμα πιο υψηλή την τιμή του στην Ελλάδα)
Με αυτόν τον μπακάλικο λοιπόν τρόπο καταλήγουμε ότι η Cosmocar θα μπορούσε να δίνει το GT 800+1200=2000 ευρώ φθηνότερο και να διατηρεί το περιθώριο κέρδους που διατηρεί με το απλό 1,4.
Η τιμή με βάση τον ανταγωνισμό είναι καλή, με βάση το αναμενόμενο κόστος όμως είναι σίγουρα τσιμπημένη. Αλλά, όπως πάντα, τις τιμές τις καθορίζει ο ανταγωνισμός και όχι το κόστος, και στην περίπτωση του GT απλά δεν υπάρχει ανταγωνισμός...δυστυχώς!
όλα τα ξέρετε... Τον επιπλέον εξοπλισμό τον υπολογίζετε ή όχι; Ή μήπως δεν φορολογείται επιπλέον ο εξοπλισμός; Ίδιο τέλος ταξινόμησης έχει μία απλή βασική έκδοση και μία 'full extra';; ή μήπως ίδιο ΑΠΟΛΥΤΟ ποσό ΦΠΑ;
Είσαι σίγουρος ότι τιμολογεί το εργοστάσιο στην Kosmocar το 1.4/75 το ίδιο με το GT;
Για να μην πάμε στον μπακάλικο τρόπο, τα μεταφορικά + ασφάλεια τα έχεις υπολογίσει και ξέρεις πόσο είναι ανά αυτοκίνητο;
Μιας και τα ξέρετε όλα, δεν μας τα λέτε και μας να τα μάθουμε;
Πόσο θα πρέπε να 'χει δηλαδή το GT με βάση εξοπλισμό + ιπποδύναμη; να κάνουμε μία ψηφοφορία
Κόλλημα κι αυτό... 24Κ για 1.400, τι να πουν κι άλλοι που δίνουν 30Κ για 1.308