Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 27
    • 28
    • 29
    • 30
    • 31
    • 315
    • 316
    • 29 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    50778
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      coyote last edited by

      Πόσο κάνει το αμάξι με το κλειδί στο χέρι (μεταλλικό χρώμα). Εχει έξοδα προετοιμασίας? γενικά δε μπορω να βρώ στο site τις τιμές..... των vw

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        technik last edited by

        Ο χρήστης coyote έγραψε:
        Πόσο κάνει το αμάξι με το κλειδί στο χέρι (μεταλλικό χρώμα). Εχει έξοδα προετοιμασίας? γενικά δε μπορω να βρώ στο site τις τιμές..... των vw

        υπολόγιζε περίπου 800-1,000 ευρώ επιπλέον

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          coyote last edited by

          εννοεις και πινακίδες και τέλη? ή μεταλλικό χρώμα και πλυσιμο μόνο

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            technik last edited by

            Ο χρήστης coyote έγραψε:
            εννοεις και πινακίδες και τέλη? ή μεταλλικό χρώμα και πλυσιμο μόνο

            όλα μέσα (εκτός κι αν πάρεις κάνα μή μεταλλικό χρώμα-άσπρο/κόκκινο)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lkar last edited by

              Ο χρήστης nickolas έγραψε:
              To 1,4 75 ίππων Golf στην Ελλάδα είναι περίπου 800 ευρώ φτηνότερο από ότι στη Γερμανία.
              Το GT είναι στην Ελλάδα 1200 ευρώ ακριβότερο.

              Η φορολογική επιβάρυνση είναι ακριβώς η ίδια στην Ελλάδα (στη Γερμανία δεν ξέρω, ή θα είναι ίδια ή το GT έχει έξτρα φόρους-το οποίο κάνει ακόμα πιο υψηλή την τιμή του στην Ελλάδα)

              Με αυτόν τον μπακάλικο λοιπόν τρόπο καταλήγουμε ότι η Cosmocar θα μπορούσε να δίνει το GT 800+1200=2000 ευρώ φθηνότερο και να διατηρεί το περιθώριο κέρδους που διατηρεί με το απλό 1,4.

              Η τιμή με βάση τον ανταγωνισμό είναι καλή, με βάση το αναμενόμενο κόστος όμως είναι σίγουρα τσιμπημένη. Αλλά, όπως πάντα, τις τιμές τις καθορίζει ο ανταγωνισμός και όχι το κόστος, και στην περίπτωση του GT απλά δεν υπάρχει ανταγωνισμός...δυστυχώς!

              όλα τα ξέρετε... Τον επιπλέον εξοπλισμό τον υπολογίζετε ή όχι; Ή μήπως δεν φορολογείται επιπλέον ο εξοπλισμός; Ίδιο τέλος ταξινόμησης έχει μία απλή βασική έκδοση και μία 'full extra';; ή μήπως ίδιο ΑΠΟΛΥΤΟ ποσό ΦΠΑ;

              Είσαι σίγουρος ότι τιμολογεί το εργοστάσιο στην Kosmocar το 1.4/75 το ίδιο με το GT;

              Για να μην πάμε στον μπακάλικο τρόπο, τα μεταφορικά + ασφάλεια τα έχεις υπολογίσει και ξέρεις πόσο είναι ανά αυτοκίνητο;

              Μιας και τα ξέρετε όλα, δεν μας τα λέτε και μας να τα μάθουμε;

              Πόσο θα πρέπε να 'χει δηλαδή το GT με βάση εξοπλισμό + ιπποδύναμη; να κάνουμε μία ψηφοφορία

              Κόλλημα κι αυτό... 24Κ για 1.400, τι να πουν κι άλλοι που δίνουν 30Κ για 1.308

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • elteo
                elteo last edited by

                Ε δεν είναι και λαχείο τα 24Κ για το 1.4ΤΤ ...μεγάλο ποσό
                και παίζουν και άλλα αμάξια όχι απαραίτητα ίδιας απόδοσης αλλά
                καλύτερου γενικού συνόλου από το premium.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  technik last edited by

                  Ο χρήστης elteo έγραψε:
                  Ε δεν είναι και λαχείο τα 24Κ για το 1.4ΤΤ ...μεγάλο ποσό
                  και παίζουν και άλλα αμάξια όχι απαραίτητα ίδιας απόδοσης αλλά
                  καλύτερου γενικού συνόλου από το premium.

                  όπως ;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lkar last edited by

                    Alfa 147 2.0, Audi A3 1.6 ( ), BMW 116 ( ) C4 VTS, Focus/Mazda 3 2.0, Leon TFSI, Golf... 2.0 FSI ( )

                    άλλα;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      technik last edited by

                      Ο χρήστης elteo έγραψε:
                      Ε δεν είναι και λαχείο τα 24Κ για το 1.4ΤΤ ...**μεγάλο ποσό **
                      και παίζουν και άλλα αμάξια όχι απαραίτητα ίδιας απόδοσης αλλά
                      καλύτερου γενικού συνόλου από το premium.

                      Βέβαια, με 24Κ Golf παίρνεις, δεν παίρνεις Punto

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        coyote last edited by

                        24Κ ειναι πολλά λεφτά για την ψυχολογία μου.
                        Πήγα και είδα μία μέρα το Golf στην AYTO MARIN και είχε S60 2,3 με 250 αλογα στα 22Κ του 2003... Το σκέφτεσαι αλλιως

                        Σχετικά με το πως τιμολογεί το εργοστάσιο το κάθε αμάξι στην αντιπροσωπεία, αυτό ειναι και μαγκιά του εκάστοτε εδώ...
                        Γενικά όταν φεύγουν και οι μεσάζοντες ή όταν έρχεται καινουργιος εκπρόσωπος του τα δίνουν και φτηνότερα για να τον εμφανίσουν καλύτερο.
                        Δείτε για παράδειγμα.... Ford, VOLVO, ετοιμάζεται και η FIAT τωρα (που εχουν φέρει τον ιταλό)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          coyote last edited by

                          Νομίζω ότι υπάρχει ένα site (jato) που τσεκάρεις όλα τα αμάξια στον εξοπλισμό εις βάθος.... Το εχει και η οπελ sto site της

                          http://www.jato.com/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nickolas last edited by

                            Ο χρήστης lkar έγραψε:

                            To 1,4 75 ίππων Golf στην Ελλάδα είναι περίπου 800 ευρώ φτηνότερο από ότι στη Γερμανία.
                            Το GT είναι στην Ελλάδα 1200 ευρώ ακριβότερο.

                            Η φορολογική επιβάρυνση είναι ακριβώς η ίδια στην Ελλάδα (στη Γερμανία δεν ξέρω, ή θα είναι ίδια ή το GT έχει έξτρα φόρους-το οποίο κάνει ακόμα πιο υψηλή την τιμή του στην Ελλάδα)

                            Με αυτόν τον μπακάλικο λοιπόν τρόπο καταλήγουμε ότι η Cosmocar θα μπορούσε να δίνει το GT 800+1200=2000 ευρώ φθηνότερο και να διατηρεί το περιθώριο κέρδους που διατηρεί με το απλό 1,4.

                            Η τιμή με βάση τον ανταγωνισμό είναι καλή, με βάση το αναμενόμενο κόστος όμως είναι σίγουρα τσιμπημένη. Αλλά, όπως πάντα, τις τιμές τις καθορίζει ο ανταγωνισμός και όχι το κόστος, και στην περίπτωση του GT απλά δεν υπάρχει ανταγωνισμός...δυστυχώς!

                            όλα τα ξέρετε... Τον επιπλέον εξοπλισμό τον υπολογίζετε ή όχι; Ή μήπως δεν φορολογείται επιπλέον ο εξοπλισμός; Ίδιο τέλος ταξινόμησης έχει μία απλή βασική έκδοση και μία 'full extra';; ή μήπως ίδιο ΑΠΟΛΥΤΟ ποσό ΦΠΑ;

                            Είσαι σίγουρος ότι τιμολογεί το εργοστάσιο στην Kosmocar το 1.4/75 το ίδιο με το GT;

                            Για να μην πάμε στον μπακάλικο τρόπο, τα μεταφορικά + ασφάλεια τα έχεις υπολογίσει και ξέρεις πόσο είναι ανά αυτοκίνητο;

                            Μιας και τα ξέρετε όλα, δεν μας τα λέτε και μας να τα μάθουμε;

                            Πόσο θα πρέπε να 'χει δηλαδή το GT με βάση εξοπλισμό + ιπποδύναμη; να κάνουμε μία ψηφοφορία

                            Κόλλημα κι αυτό... 24Κ για 1.400, τι να πουν κι άλλοι που δίνουν 30Κ για 1.308

                            Aπό όλα όσα λες τα μόνα που επηρεάζουν το συσχετισμό που έκανα ήταν ο πιθανός διαφορετικός εξοπλισμός και οι τιμές που πουλά η ίδια η VW στις 2 χώρες.
                            Οι τιμές των ατμοσφαιρικών που βρήκα (από VW.de και τιμές 4TΡOXOI) ήταν οι απολύτως χαμηλότερες για Golf, χωρίς να γνωρίζω εξοπλισμό (αλλά είπαμε ήταν απλά ένας μπακάλικος υπολογισμός) Δεν νομίζω όμως να έχουν συνταρακτικές διαφορές (μάλλον η Ελληνική είναι πιο πλούσια με το A/C στάνταρ).
                            Όσον αφορά το σε τί τιμές πουλά η VW στις 2 χώρες, στο πλαίσιο της κριτικής των τιμών, απλά ΔΕΝ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ. Είτε πουλά σε υψηλές τιμές η VW είτε ο εισαγωγέας, για εμένα ως καταναλωτή είναι το ίδιο και το αυτό.

                            Θα μπορούσε το GT να κάνει 22Κ? Η απάντηση είναι 'ΝΑΙ, σίγουρα'
                            Είναι άσχημη η τιμή των 24Κ? Όχι, ειδικά αφού είναι νέο μοντέλο και όπως πάντα οι εταιρείες βγάζουν κάτι παραπάνω από τους κ@υλωμένους πρώτους αγοραστές.Σε αυτά τα πλαίσια είναι πολύ καλή τιμή. Σε ένα χρόνο θα δούμε την πρώτη έκπτωση και τότε πράγματι η τιμή του αυτοκινήτου (με απόλυτα κριτήρια πλέον) θα είναι ευκαιρία.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              rallye40 last edited by

                              Μα τι εκπτωση!!! Εχετε δει ποτέ να κανει εκπτωση η VW? Μόνο όταν ειναι αν αλλάξει το μονελο. Τέτοιο προνομιο δεν εχουν VW και Audi.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • elteo
                                elteo last edited by

                                Βλέπω σε πολλούς περισσεύουν τα ευρώ...μάλιστα!

                                ΟΚ 24000 που με το κλειδί στο χέρι ξεπερνάμε τα 25...παίρνεις ένα Golf 1400
                                TT 170 ίππων με πλούσιο εξοπλισμό. Eσείς το θεωρείτε λαχείο. Εγώ απλά
                                τηρουμένων των αναλογιών καλή τιμή. Πάντως εάν είχα να επιλέξω μεταξύ
                                αυτού και του 2λιτρου TFSi θα έπαιρνα το 2λιτρο. Είναι πολύ κοντά. [μιλώ για
                                τα 3θυρα πάντα]. Και μην μου πείτε για τέλη και έξοδα 2000cc γιατί όταν έχεις
                                να δώσεις τόσες χιλιάδες ευρώ δεν θα σε πειράξουν κάποια ευρώ παραπάνω
                                ετησίως.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lkar last edited by

                                  Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                  Βλέπω σε πολλούς περισσεύουν τα ευρώ...μάλιστα!

                                  ΟΚ 24000 που με το κλειδί στο χέρι ξεπερνάμε τα 25...παίρνεις ένα Golf 1400
                                  TT 170 ίππων με πλούσιο εξοπλισμό. Eσείς το θεωρείτε λαχείο. Εγώ απλά
                                  τηρουμένων των αναλογιών καλή τιμή. Πάντως εάν είχα να επιλέξω μεταξύ
                                  αυτού και του 2λιτρου TFSi θα έπαιρνα το 2λιτρο. Είναι πολύ κοντά. [μιλώ για
                                  τα 3θυρα πάντα]. Και μην μου πείτε για τέλη και έξοδα 2000cc γιατί όταν έχεις
                                  να δώσεις τόσες χιλιάδες ευρώ δεν θα σε πειράξουν κάποια ευρώ παραπάνω
                                  ετησίως.

                                  Με το 'καλημέρα' είναι 6Κ. Από τη μία βλέπεις ότι περισσεύουν τα ευρώ, από την άλλη θα πήγαινες για το GTI

                                  @rallye 40: δες τι γράφουν για τη Ford που κάνει εκπτώσεις Εκπτώσεις γίνονται και στα VW και στα Audi (και σε όλες τις μάρκες), απλώς διαφέρει ο τρόπος.

                                  'ΠΑΡΤΕ ΟΛΟΙ Χ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΕ 10.000 ΕΥΡΩ ΕΚΠΤΩΣΗ'

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • elteo
                                    elteo last edited by

                                    Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                    Βλέπω σε πολλούς περισσεύουν τα ευρώ...μάλιστα!

                                    ΟΚ 24000 που με το κλειδί στο χέρι ξεπερνάμε τα 25...παίρνεις ένα Golf 1400
                                    TT 170 ίππων με πλούσιο εξοπλισμό. Eσείς το θεωρείτε λαχείο. Εγώ απλά
                                    τηρουμένων των αναλογιών καλή τιμή. Πάντως εάν είχα να επιλέξω μεταξύ
                                    αυτού και του 2λιτρου TFSi θα έπαιρνα το 2λιτρο. Είναι πολύ κοντά. [μιλώ για
                                    τα 3θυρα πάντα]. Και μην μου πείτε για τέλη και έξοδα 2000cc γιατί όταν έχεις
                                    να δώσεις τόσες χιλιάδες ευρώ δεν θα σε πειράξουν κάποια ευρώ παραπάνω
                                    ετησίως.

                                    Με το 'καλημέρα' είναι 6Κ. Από τη μία βλέπεις ότι περισσεύουν τα ευρώ, από την άλλη θα πήγαινες για το GTI

                                    @rallye 40: δες τι γράφουν για τη Ford που κάνει εκπτώσεις Εκπτώσεις γίνονται και στα VW και στα Audi (και σε όλες τις μάρκες), απλώς διαφέρει ο τρόπος.

                                    'ΠΑΡΤΕ ΟΛΟΙ Χ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΕ 10.000 ΕΥΡΩ ΕΚΠΤΩΣΗ'

                                    Εάν είχα λεφτά για....ΠΕΤΑΜΑ!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lkar last edited by

                                      Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                      Εάν είχα λεφτά για....ΠΕΤΑΜΑ!

                                      εμένα μου περισσεύουν

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        coyote last edited by

                                        Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                        Βλέπω σε πολλούς περισσεύουν τα ευρώ...μάλιστα!

                                        ΟΚ 24000 που με το κλειδί στο χέρι ξεπερνάμε τα 25...παίρνεις ένα Golf 1400
                                        TT 170 ίππων με πλούσιο εξοπλισμό. Eσείς το θεωρείτε λαχείο. Εγώ απλά
                                        τηρουμένων των αναλογιών καλή τιμή. Πάντως εάν είχα να επιλέξω μεταξύ
                                        αυτού και του 2λιτρου TFSi θα έπαιρνα το 2λιτρο. Είναι πολύ κοντά. [μιλώ για
                                        τα 3θυρα πάντα]. Και μην μου πείτε για τέλη και έξοδα 2000cc γιατί όταν έχεις
                                        να δώσεις τόσες χιλιάδες ευρώ δεν θα σε πειράξουν κάποια ευρώ παραπάνω
                                        ετησίως.

                                        Με το 'καλημέρα' είναι 6Κ. Από τη μία βλέπεις ότι περισσεύουν τα ευρώ, από την άλλη θα πήγαινες για το GTI

                                        Γιατί 6000? 372 τα τέλη και 800 τα ασφάλιστρα με κλοπή και γκαζάκια και 17 Νοέμβρη μέσα? (bonus χαμηλο)
                                        Τι άλλο έχουμε? Μη βάζουμε τη βενζίνη μέσα...?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          montecarlo last edited by

                                          Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                          Βλέπω σε πολλούς περισσεύουν τα ευρώ...μάλιστα!

                                          ΟΚ 24000 που με το κλειδί στο χέρι ξεπερνάμε τα 25...παίρνεις ένα Golf 1400
                                          TT 170 ίππων με πλούσιο εξοπλισμό. Eσείς το θεωρείτε λαχείο. Εγώ απλά
                                          τηρουμένων των αναλογιών καλή τιμή. Πάντως εάν είχα να επιλέξω μεταξύ
                                          αυτού και του 2λιτρου TFSi θα έπαιρνα το 2λιτρο. Είναι πολύ κοντά. [μιλώ για
                                          τα 3θυρα πάντα]. Και μην μου πείτε για τέλη και έξοδα 2000cc γιατί όταν έχεις
                                          να δώσεις τόσες χιλιάδες ευρώ δεν θα σε πειράξουν κάποια ευρώ παραπάνω
                                          ετησίως.

                                          και γιατί να μην δώσεις 26Κ και να πάρεις το Imprezza 2.0 4WD 160HP ?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • elteo
                                            elteo last edited by

                                            Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:

                                            Βλέπω σε πολλούς περισσεύουν τα ευρώ...μάλιστα!

                                            ΟΚ 24000 που με το κλειδί στο χέρι ξεπερνάμε τα 25...παίρνεις ένα Golf 1400
                                            TT 170 ίππων με πλούσιο εξοπλισμό. Eσείς το θεωρείτε λαχείο. Εγώ απλά
                                            τηρουμένων των αναλογιών καλή τιμή. Πάντως εάν είχα να επιλέξω μεταξύ
                                            αυτού και του 2λιτρου TFSi θα έπαιρνα το 2λιτρο. Είναι πολύ κοντά. [μιλώ για
                                            τα 3θυρα πάντα]. Και μην μου πείτε για τέλη και έξοδα 2000cc γιατί όταν έχεις
                                            να δώσεις τόσες χιλιάδες ευρώ δεν θα σε πειράξουν κάποια ευρώ παραπάνω
                                            ετησίως.

                                            και γιατί να μην δώσεις 26Κ και να πάρεις το Imprezza 2.0 4WD 160HP ?

                                            Δεν λέω όχι!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 29 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr