-
Έχω ένα peugeot 306 1,6 mistral του 98. Στο τυπικό (μικρό) service των 60000ΚΜ και ενώ περίμενα να μου κάνουν μια απλή αλλαγή λαδιών (συνολικό κόστος 100Ε) ο μηχανικός της LION μου βρήκε τα εξής
-
Νέοι δίσκοι μπροστά και νέα τακάκια (κόστος 180Ε)
-
Αλλαγή στα πίσω φρένα κυλινδράκια και σιαγόνες (κόστος 280Ε)
Το 1 το έκανα επιτόπου για το 2 δεν είχαν τα ανταλλακτικά και μου είπαν να τα παραγγείλουν. Για το 2 είπαν ότι υπήρχε ψιλοδιαρροή , αλλά ποτέ δεν παρατήρησα κάτι κάτω από το αυτοκίνητο
Ψάχνοντας λίγο στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ είδα ότι μερικά 306 είχαν πρόβλημα με τα φρένα τους
Η ερώτηση μου είναι η εξής...
Θεωρείται κανονική η αντικατάσταση αυτή σε αυτοκίνητο με 60000ΚΜ , ή είναι πολιτική των εταιρειών να εκβιάζουν προληπτικά την αντικατάσταση βασικών εξαρτημάτων.
Το επόμενο σερβις είναι το μεγάλο όπως μου είπαν.....Αν για ένα σερβις των 100Ε μου βγάλαν φασούλι των 460Ε , τότε στο μεγάλο τι πρέπει να περιμένω...μήπως να το πουλήσω από τώρα?
-
-
Έχω ένα peugeot 306 1,6 mistral του 98. Στο τυπικό (μικρό) service των 60000ΚΜ και ενώ περίμενα να μου κάνουν μια απλή αλλαγή λαδιών (συνολικό κόστος 100Ε) ο μηχανικός της LION μου βρήκε τα εξής
-
Νέοι δίσκοι μπροστά και νέα τακάκια (κόστος 180Ε)
-
Αλλαγή στα πίσω φρένα κυλινδράκια και σιαγόνες (κόστος 280Ε)
Το 1 το έκανα επιτόπου για το 2 δεν είχαν τα ανταλλακτικά και μου είπαν να τα παραγγείλουν. Για το 2 είπαν ότι υπήρχε ψιλοδιαρροή , αλλά ποτέ δεν παρατήρησα κάτι κάτω από το αυτοκίνητο
Ψάχνοντας λίγο στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ είδα ότι μερικά 306 είχαν πρόβλημα με τα φρένα τους
Η ερώτηση μου είναι η εξής...
Θεωρείται κανονική η αντικατάσταση αυτή σε αυτοκίνητο με 60000ΚΜ , ή είναι πολιτική των εταιρειών να εκβιάζουν προληπτικά την αντικατάσταση βασικών εξαρτημάτων.
Το επόμενο σερβις είναι το μεγάλο όπως μου είπαν.....Αν για ένα σερβις των 100Ε μου βγάλαν φασούλι των 460Ε , τότε στο μεγάλο τι πρέπει να περιμένω...μήπως να το πουλήσω από τώρα?
-
-
Έχω ένα peugeot 306 1,6 mistral του 98. Στο τυπικό (μικρό) service των 60000ΚΜ και ενώ περίμενα να μου κάνουν μια απλή αλλαγή λαδιών (συνολικό κόστος 100Ε) ο μηχανικός της LION μου βρήκε τα εξής
-
Νέοι δίσκοι μπροστά και νέα τακάκια (κόστος 180Ε)
-
Αλλαγή στα πίσω φρένα κυλινδράκια και σιαγόνες (κόστος 280Ε)
Το 1 το έκανα επιτόπου για το 2 δεν είχαν τα ανταλλακτικά και μου είπαν να τα παραγγείλουν. Για το 2 είπαν ότι υπήρχε ψιλοδιαρροή , αλλά ποτέ δεν παρατήρησα κάτι κάτω από το αυτοκίνητο
Ψάχνοντας λίγο στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ είδα ότι μερικά 306 είχαν πρόβλημα με τα φρένα τους
Η ερώτηση μου είναι η εξής...
Θεωρείται κανονική η αντικατάσταση αυτή σε αυτοκίνητο με 60000ΚΜ , ή είναι πολιτική των εταιρειών να εκβιάζουν προληπτικά την αντικατάσταση βασικών εξαρτημάτων.
Το επόμενο σερβις είναι το μεγάλο όπως μου είπαν.....Αν για ένα σερβις των 100Ε μου βγάλαν φασούλι των 460Ε , τότε στο μεγάλο τι πρέπει να περιμένω...μήπως να το πουλήσω από τώρα?
-
-
Μεγάλο ρόλο στην αντικατάσταση αυτών των εξαρτημάτων πέρα από την όποια αστοχία έχει το στυλ οδήγησης του κάθε ένα. Κανονικά δεν είναι τα 60000 όριο για τέτοιες αλλαγές. Αν όμως κάνεις συχνά οριακή οδήγηση ή το στυλ σου έχει πολλά και παρατεταμένα φρεναρίσματα όλα μπορούν να συμβούν. Κανονικά εσύ πρέπει να ξέρεις καλύτερα.
-
Το αυτοκίνητο ήταν του πατέρα μου και έχει κινηθεί κατά κανόνα σε πολύ νορμάλ συνθήκες. Από τα 60000ΚΜ τα 40000 έχουν γίνει σε Εθνική οδό. Μόνο τον τελευταίο χρόνο έχει κινηθεί αποκλειστικά στην πόλη , αλλά και πάλι σε χαλαρούς ρυθμούς.
-
Για τα τακάκια εμπρός οκ αλλά όλα τα άλλα είναι μάλλον υπερβολή. Οι δίσκοι μπροστά μπορούν να δικαιολογηθούν μόνο αν είχες λιώσει τα τακάκια και ενώ σφύριζαν τα φρένα εξακολουθούσες να κινείσαι χωρίς να τα ελέγξεις. Για τις σιαγώνες πίσω αν όντως είχες διαρροή δικαιολογείται η αντικατάσταση γιατί τα υγρά των φρένων τις καταστρέφουν αν τις ποτίσουν. Αλλά διαρροή από όλα τα κυλινδράκια ταυτόχρονα; Τα υγρά σου ήταν κανονικά στη δεξαμενή τους; Δεν χρειάστηκε ποτέ να συμπληρώσεις; Αν όντως έχουν διαρροή και είναι επικίνδυνα στο έδωσαν να το κυκλοφορείς χωρίς να το καθηλώσουν έως ότου φτιαχτεί; Λίγο παράξενα όλα αυτά δεν νομίζεις;
-
Γιατί δεν κοιτάς και κάποια άλλα καλά συνεργεία εκτός αντιπροσωπείας?Και πιο πολύ σε προσέχουν και με λιγότερα χρήματα!
Πάντως για τα τακάκια εντάξει αλλά για δισκόπλακες λίγα μου φαίνονται! -
Ο χρήστης thess-hjke έγραψε:
Έχω ένα peugeot 306 1,6 mistral του 98. Στο τυπικό (μικρό) service των 60000ΚΜ και ενώ περίμενα να μου κάνουν μια απλή αλλαγή λαδιών (συνολικό κόστος 100Ε) ο μηχανικός της LAION μου βρήκε τα εξής-
Νέοι δίσκοι μπροστά και νέα τακάκια (κόστος 180Ε)
-
Αλλαγή στα πίσω φρένα κυλινδράκια και σιαγόνες (κόστος 280Ε)
Το 1 το έκανα επιτόπου για το 2 δεν είχαν τα ανταλλακτικά και μου είπαν να τα παραγγείλουν. Για το 2 είπαν ότι υπήρχε ψιλοδιαρροή , αλλά ποτέ δεν παρατήρησα κάτι κάτω από το αυτοκίνητο
Ψάχνοντας λίγο στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ είδα ότι μερικά 306 είχαν πρόβλημα με τα φρένα τους
Η ερώτηση μου είναι η εξής...
Θεωρείται κανονική η αντικατάσταση αυτή σε αυτοκίνητο με 60000ΚΜ , ή είναι πολιτική των εταιρειών να εκβιάζουν προληπτικά την αντικατάσταση βασικών εξαρτημάτων.
Το επόμενο σερβις είναι το μεγάλο όπως μου είπαν.....Αν για ένα σερβις των 100Ε μου βγάλαν φασούλι των 460Ε , τότε στο μεγάλο τι πρέπει να περιμένω...μήπως να το πουλήσω από τώρα?
Τις δισκόπλακες με τα τακάκια, αν τα αγόραζες από έξω (πχ Bendix που προμηθεύει και το εργοστάσιο) θα σου κόστιζαν 100-120Ε. Τα περαστικά τους σε εξωτερικό συνεργείο θα ήταν περίπου 30Ε. Για τα πίσω φρένα με ταμπούρα δεν γνωρίζω γιατί δεν είχα ποτέ ταμπούρα.
Βρες ανεξάρτητο συνεργείο. Βρες ένα φιλαράκι με Peugeot που να ξέρει 5 βασικά πράγματα (το 1ο και βασικότερο: 'Πώς να μην σε πιάσουν Κώτσο τα συνεργεία'). Αποδεσμεύσου από την αντιπροσωπεία εάν σε έχει πράγματι τρομοκρατήσει με την συμπεριφορά της.
-
-
'Βρες ανεξάρτητο συνεργείο. Βρες ένα φιλαράκι με Peugeot που να ξέρει 5 βασικά πράγματα (το 1ο και βασικότερο: 'Πώς να μην σε πιάσουν Κώτσο τα συνεργεία'). Αποδεσμεύσου από την αντιπροσωπεία εάν σε έχει πράγματι τρομοκρατήσει με την συμπεριφορά της.'
Προς τα εκεί προσανατολίζομαι.... Αν κάποιος έχει να προτείνει συνεργείο για peugeot το οποίο να έχει δοκιμάσει και να έχει μείνει ικανοποιημένος από την εξυπηρέτηση (στη Θεσσαλονίκη εννοείται) ,θα χαρώ να τον ακούσω...Είτε από δω είτε με pm.
ευχαριστώ -
Νομίζω οτι θα έχεις pm γρήγορα καθώς τα παιδιά από Θεσσαλονίκη με Peugeot είναι αρκετά και ψαγμένα. Τώρα για δίσκους και τακάκια έδωσα 150 ευρώ με τα περαστικά σε εξουσιοδοτημένο τον Αύγουστο. Για τα κυλινδράκια και τις σιαγόνες από την στιγμή που ανοίχτηκαν τα πίσω φρένα και εντόπισαν πρόβλημα πρέπει να τα αλλάξεις. Ενδεικτικά εγώ άλλαξα πίσω αριστερό κυλινδράκι στα 30000χλμ λόγω μικρής διαροής. Το αυτοκίνητο μου είναι Xsara 1.6.
Άσχετο στα πόσες χιλιάδες χλμ πρέπει να αλλάξεις ιμάντα? Στο δικό μου βιβλίο λέει 60000χλμ και επειδή έχουμε το ίδιο μοτέρ γι αυτό ρωτάω -
Ο χρήστης thess-hjke έγραψε:
...
Προς τα εκεί προσανατολίζομαι.... Αν κάποιος έχει να προτείνει συνεργείο για peugeot το οποίο να έχει δοκιμάσει και να έχει μείνει ικανοποιημένος από την εξυπηρέτηση (στη **Θεσσαλονίκη **εννοείται) ,θα χαρώ να τον ακούσω...Είτε από δω είτε με pm.
ευχαριστώΤώρα πρόσεξα ότι είσαι από Θεσσαλονίκη! Έχεις pm.
-
Δεν χρειάζεται να σου στείλω PM!!Θα είναι το ίδιο με του Miltellas!!
Aπλά συνυπογράφω!! -
Ευχαριστώ πήρα το pm και θα το χρησιμοποιήσω!
για τον mirage....Ναι πρέπει να τον αλλάξεις στα 60,000 Κm τον ιμάντα.
Μάλιστα στο συνεργείο μου είπαν ότι επειδή το αμάξι έκανε λίγα χιλιόμετρα (για τα χρόνια του) , αν δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα προτείνουν αλλαγή κάθε 4 χρόνια...Αλλά να σου πω την αλήθεια αυτό το έχω ακούσει και για τα renault....Προληπτικό γαλλικό engineering το ονομάζω πλέον
-
Καθόλου προληπτικό!!Είδα Renault Clio williams με μπλοκαρισμένο κινητήρα επειδή δεν άλλαξε σύντομα τον ιμάντα!!Το κόστος της ζημιάς ήταν αρκετά μεγάλο!Μην ξεχνάτε ότι ο ιμάντας δουλέυει και στις μποτιλιαρισμένες πόλεις!!
-
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Ο ιμάντας καταστρέφεται αν λερωθεί με λάδι.
Τα διαστήματα αλλαγής ιμάντα του κατασκευαστή είναι συντηρητικά, πρέπει όμως σε κάθε σέρβις να κοιτάς τον ιμάντα για σημεία φθοράς (κανονικά δεν πρέπει να έχει φθορές μέχρι να τον αλλάξεις).
Ο μπλοκαρισμένος κινητήρας σημαίνει ότι κάποιο πιστόνι χτύπησε σε βαλβίδα που λόγω σπασμένου ιμάντα χρονισμού έμεινε ανοικτή, την έσπασε (τη βαλβίδα) και μπορεί αυτή να σφηνώθηκε στο πιστόνι και στο κύλινδρο. Πολύ ακριβή ζημιά, σχεδόν όσο στοιχίζει ο κινητήρας.
-
Έτσι ακριβώς!
Επίσης στην αλλαγή του ιμάντα δεν πρέπει να χαθούν τα σημάδια του χρονισμού!!
Αλλά ας γυρίσουμε στα φρένα!!
Κανένα νέο? -
Τα νέα έχουν ως εξής :
Έγινε αλλαγή πίσω σιαγόνες και κυλινδράκια (σεΤ) και όλα μαζί με νέο υγρό φρένων στοίχησαν 190Ε (από 280 που είπαν αρχικά)
Το μόνο που έμεινε είναι μια ρύθμιση στο χειρόφρενο...Το βρήκα πολύ σφιχτό , υπέθεσα ότι έφταιγε η αλλαγή και μετά θα έστρωνε...Το πήγα γιά έλεγχο και μου είπε ο μηχανικός ότι αν μετα από 150 ΚΜ δεν στρώσει να το πάω να το φτιάξουν ( χαρακτηριστικά είπε ότι για να είναι σωστά ρυθμισμένο θα πρέπει να έχει 5 σκάλες....το δικό μου σταματούσε στα 3 και έπρεπε να ζοριστείς πολύ για να πας στις 5 σκάλες)
ΦΡΕΝΑ PEUGEOT 306