Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΦΡΕΝΑ PEUGEOT 306
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΦΡΕΝΑ PEUGEOT 306
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    16
    91
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thess-hjke last edited by

      Έχω ένα peugeot 306 1,6 mistral του 98. Στο τυπικό (μικρό) service των 60000ΚΜ και ενώ περίμενα να μου κάνουν μια απλή αλλαγή λαδιών (συνολικό κόστος 100Ε) ο μηχανικός της LION μου βρήκε τα εξής

      1. Νέοι δίσκοι μπροστά και νέα τακάκια (κόστος 180Ε)

      2. Αλλαγή στα πίσω φρένα κυλινδράκια και σιαγόνες (κόστος 280Ε)

      Το 1 το έκανα επιτόπου για το 2 δεν είχαν τα ανταλλακτικά και μου είπαν να τα παραγγείλουν. Για το 2 είπαν ότι υπήρχε ψιλοδιαρροή , αλλά ποτέ δεν παρατήρησα κάτι κάτω από το αυτοκίνητο

      Ψάχνοντας λίγο στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ είδα ότι μερικά 306 είχαν πρόβλημα με τα φρένα τους

      Η ερώτηση μου είναι η εξής...

      Θεωρείται κανονική η αντικατάσταση αυτή σε αυτοκίνητο με 60000ΚΜ , ή είναι πολιτική των εταιρειών να εκβιάζουν προληπτικά την αντικατάσταση βασικών εξαρτημάτων.

      Το επόμενο σερβις είναι το μεγάλο όπως μου είπαν.....Αν για ένα σερβις των 100Ε μου βγάλαν φασούλι των 460Ε , τότε στο μεγάλο τι πρέπει να περιμένω...μήπως να το πουλήσω από τώρα?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • T
        thess-hjke last edited by

        Έχω ένα peugeot 306 1,6 mistral του 98. Στο τυπικό (μικρό) service των 60000ΚΜ και ενώ περίμενα να μου κάνουν μια απλή αλλαγή λαδιών (συνολικό κόστος 100Ε) ο μηχανικός της LION μου βρήκε τα εξής

        1. Νέοι δίσκοι μπροστά και νέα τακάκια (κόστος 180Ε)

        2. Αλλαγή στα πίσω φρένα κυλινδράκια και σιαγόνες (κόστος 280Ε)

        Το 1 το έκανα επιτόπου για το 2 δεν είχαν τα ανταλλακτικά και μου είπαν να τα παραγγείλουν. Για το 2 είπαν ότι υπήρχε ψιλοδιαρροή , αλλά ποτέ δεν παρατήρησα κάτι κάτω από το αυτοκίνητο

        Ψάχνοντας λίγο στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ είδα ότι μερικά 306 είχαν πρόβλημα με τα φρένα τους

        Η ερώτηση μου είναι η εξής...

        Θεωρείται κανονική η αντικατάσταση αυτή σε αυτοκίνητο με 60000ΚΜ , ή είναι πολιτική των εταιρειών να εκβιάζουν προληπτικά την αντικατάσταση βασικών εξαρτημάτων.

        Το επόμενο σερβις είναι το μεγάλο όπως μου είπαν.....Αν για ένα σερβις των 100Ε μου βγάλαν φασούλι των 460Ε , τότε στο μεγάλο τι πρέπει να περιμένω...μήπως να το πουλήσω από τώρα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thess-hjke last edited by

          Έχω ένα peugeot 306 1,6 mistral του 98. Στο τυπικό (μικρό) service των 60000ΚΜ και ενώ περίμενα να μου κάνουν μια απλή αλλαγή λαδιών (συνολικό κόστος 100Ε) ο μηχανικός της LION μου βρήκε τα εξής

          1. Νέοι δίσκοι μπροστά και νέα τακάκια (κόστος 180Ε)

          2. Αλλαγή στα πίσω φρένα κυλινδράκια και σιαγόνες (κόστος 280Ε)

          Το 1 το έκανα επιτόπου για το 2 δεν είχαν τα ανταλλακτικά και μου είπαν να τα παραγγείλουν. Για το 2 είπαν ότι υπήρχε ψιλοδιαρροή , αλλά ποτέ δεν παρατήρησα κάτι κάτω από το αυτοκίνητο

          Ψάχνοντας λίγο στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ είδα ότι μερικά 306 είχαν πρόβλημα με τα φρένα τους

          Η ερώτηση μου είναι η εξής...

          Θεωρείται κανονική η αντικατάσταση αυτή σε αυτοκίνητο με 60000ΚΜ , ή είναι πολιτική των εταιρειών να εκβιάζουν προληπτικά την αντικατάσταση βασικών εξαρτημάτων.

          Το επόμενο σερβις είναι το μεγάλο όπως μου είπαν.....Αν για ένα σερβις των 100Ε μου βγάλαν φασούλι των 460Ε , τότε στο μεγάλο τι πρέπει να περιμένω...μήπως να το πουλήσω από τώρα?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • E
            emmanoyhl last edited by

            Μεγάλο ρόλο στην αντικατάσταση αυτών των εξαρτημάτων πέρα από την όποια αστοχία έχει το στυλ οδήγησης του κάθε ένα. Κανονικά δεν είναι τα 60000 όριο για τέτοιες αλλαγές. Αν όμως κάνεις συχνά οριακή οδήγηση ή το στυλ σου έχει πολλά και παρατεταμένα φρεναρίσματα όλα μπορούν να συμβούν. Κανονικά εσύ πρέπει να ξέρεις καλύτερα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              thess-hjke last edited by

              Το αυτοκίνητο ήταν του πατέρα μου και έχει κινηθεί κατά κανόνα σε πολύ νορμάλ συνθήκες. Από τα 60000ΚΜ τα 40000 έχουν γίνει σε Εθνική οδό. Μόνο τον τελευταίο χρόνο έχει κινηθεί αποκλειστικά στην πόλη , αλλά και πάλι σε χαλαρούς ρυθμούς.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                emmanoyhl last edited by

                Για τα τακάκια εμπρός οκ αλλά όλα τα άλλα είναι μάλλον υπερβολή. Οι δίσκοι μπροστά μπορούν να δικαιολογηθούν μόνο αν είχες λιώσει τα τακάκια και ενώ σφύριζαν τα φρένα εξακολουθούσες να κινείσαι χωρίς να τα ελέγξεις. Για τις σιαγώνες πίσω αν όντως είχες διαρροή δικαιολογείται η αντικατάσταση γιατί τα υγρά των φρένων τις καταστρέφουν αν τις ποτίσουν. Αλλά διαρροή από όλα τα κυλινδράκια ταυτόχρονα; Τα υγρά σου ήταν κανονικά στη δεξαμενή τους; Δεν χρειάστηκε ποτέ να συμπληρώσεις; Αν όντως έχουν διαρροή και είναι επικίνδυνα στο έδωσαν να το κυκλοφορείς χωρίς να το καθηλώσουν έως ότου φτιαχτεί; Λίγο παράξενα όλα αυτά δεν νομίζεις;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  giannis206 last edited by

                  Γιατί δεν κοιτάς και κάποια άλλα καλά συνεργεία εκτός αντιπροσωπείας?Και πιο πολύ σε προσέχουν και με λιγότερα χρήματα!
                  Πάντως για τα τακάκια εντάξει αλλά για δισκόπλακες λίγα μου φαίνονται!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    miltellas last edited by

                    Ο χρήστης thess-hjke έγραψε:
                    Έχω ένα peugeot 306 1,6 mistral του 98. Στο τυπικό (μικρό) service των 60000ΚΜ και ενώ περίμενα να μου κάνουν μια απλή αλλαγή λαδιών (συνολικό κόστος 100Ε) ο μηχανικός της LAION μου βρήκε τα εξής

                    1. Νέοι δίσκοι μπροστά και νέα τακάκια (κόστος 180Ε)

                    2. Αλλαγή στα πίσω φρένα κυλινδράκια και σιαγόνες (κόστος 280Ε)

                    Το 1 το έκανα επιτόπου για το 2 δεν είχαν τα ανταλλακτικά και μου είπαν να τα παραγγείλουν. Για το 2 είπαν ότι υπήρχε ψιλοδιαρροή , αλλά ποτέ δεν παρατήρησα κάτι κάτω από το αυτοκίνητο

                    Ψάχνοντας λίγο στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ είδα ότι μερικά 306 είχαν πρόβλημα με τα φρένα τους

                    Η ερώτηση μου είναι η εξής...

                    Θεωρείται κανονική η αντικατάσταση αυτή σε αυτοκίνητο με 60000ΚΜ , ή είναι πολιτική των εταιρειών να εκβιάζουν προληπτικά την αντικατάσταση βασικών εξαρτημάτων.

                    Το επόμενο σερβις είναι το μεγάλο όπως μου είπαν.....Αν για ένα σερβις των 100Ε μου βγάλαν φασούλι των 460Ε , τότε στο μεγάλο τι πρέπει να περιμένω...μήπως να το πουλήσω από τώρα?

                    Τις δισκόπλακες με τα τακάκια, αν τα αγόραζες από έξω (πχ Bendix που προμηθεύει και το εργοστάσιο) θα σου κόστιζαν 100-120Ε. Τα περαστικά τους σε εξωτερικό συνεργείο θα ήταν περίπου 30Ε. Για τα πίσω φρένα με ταμπούρα δεν γνωρίζω γιατί δεν είχα ποτέ ταμπούρα.

                    Βρες ανεξάρτητο συνεργείο. Βρες ένα φιλαράκι με Peugeot που να ξέρει 5 βασικά πράγματα (το 1ο και βασικότερο: 'Πώς να μην σε πιάσουν Κώτσο τα συνεργεία'). Αποδεσμεύσου από την αντιπροσωπεία εάν σε έχει πράγματι τρομοκρατήσει με την συμπεριφορά της.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      thess-hjke last edited by

                      'Βρες ανεξάρτητο συνεργείο. Βρες ένα φιλαράκι με Peugeot που να ξέρει 5 βασικά πράγματα (το 1ο και βασικότερο: 'Πώς να μην σε πιάσουν Κώτσο τα συνεργεία'). Αποδεσμεύσου από την αντιπροσωπεία εάν σε έχει πράγματι τρομοκρατήσει με την συμπεριφορά της.'

                      Προς τα εκεί προσανατολίζομαι.... Αν κάποιος έχει να προτείνει συνεργείο για peugeot το οποίο να έχει δοκιμάσει και να έχει μείνει ικανοποιημένος από την εξυπηρέτηση (στη Θεσσαλονίκη εννοείται) ,θα χαρώ να τον ακούσω...Είτε από δω είτε με pm.
                      ευχαριστώ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mirage last edited by

                        Νομίζω οτι θα έχεις pm γρήγορα καθώς τα παιδιά από Θεσσαλονίκη με Peugeot είναι αρκετά και ψαγμένα. Τώρα για δίσκους και τακάκια έδωσα 150 ευρώ με τα περαστικά σε εξουσιοδοτημένο τον Αύγουστο. Για τα κυλινδράκια και τις σιαγόνες από την στιγμή που ανοίχτηκαν τα πίσω φρένα και εντόπισαν πρόβλημα πρέπει να τα αλλάξεις. Ενδεικτικά εγώ άλλαξα πίσω αριστερό κυλινδράκι στα 30000χλμ λόγω μικρής διαροής. Το αυτοκίνητο μου είναι Xsara 1.6.
                        Άσχετο στα πόσες χιλιάδες χλμ πρέπει να αλλάξεις ιμάντα? Στο δικό μου βιβλίο λέει 60000χλμ και επειδή έχουμε το ίδιο μοτέρ γι αυτό ρωτάω

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          miltellas last edited by

                          Ο χρήστης thess-hjke έγραψε:
                          ...
                          Προς τα εκεί προσανατολίζομαι.... Αν κάποιος έχει να προτείνει συνεργείο για peugeot το οποίο να έχει δοκιμάσει και να έχει μείνει ικανοποιημένος από την εξυπηρέτηση (στη **Θεσσαλονίκη **εννοείται) ,θα χαρώ να τον ακούσω...Είτε από δω είτε με pm.
                          ευχαριστώ

                          Τώρα πρόσεξα ότι είσαι από Θεσσαλονίκη! Έχεις pm.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • G
                            giannis206 last edited by

                            Δεν χρειάζεται να σου στείλω PM!!Θα είναι το ίδιο με του Miltellas!!
                            Aπλά συνυπογράφω!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              thess-hjke last edited by

                              Ευχαριστώ πήρα το pm και θα το χρησιμοποιήσω!

                              για τον mirage....Ναι πρέπει να τον αλλάξεις στα 60,000 Κm τον ιμάντα.
                              Μάλιστα στο συνεργείο μου είπαν ότι επειδή το αμάξι έκανε λίγα χιλιόμετρα (για τα χρόνια του) , αν δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα προτείνουν αλλαγή κάθε 4 χρόνια...

                              Αλλά να σου πω την αλήθεια αυτό το έχω ακούσει και για τα renault....Προληπτικό γαλλικό engineering το ονομάζω πλέον

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • G
                                giannis206 last edited by

                                Καθόλου προληπτικό!!Είδα Renault Clio williams με μπλοκαρισμένο κινητήρα επειδή δεν άλλαξε σύντομα τον ιμάντα!!Το κόστος της ζημιάς ήταν αρκετά μεγάλο!Μην ξεχνάτε ότι ο ιμάντας δουλέυει και στις μποτιλιαρισμένες πόλεις!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Ο ιμάντας καταστρέφεται αν λερωθεί με λάδι.

                                  Τα διαστήματα αλλαγής ιμάντα του κατασκευαστή είναι συντηρητικά, πρέπει όμως σε κάθε σέρβις να κοιτάς τον ιμάντα για σημεία φθοράς (κανονικά δεν πρέπει να έχει φθορές μέχρι να τον αλλάξεις).

                                  Ο μπλοκαρισμένος κινητήρας σημαίνει ότι κάποιο πιστόνι χτύπησε σε βαλβίδα που λόγω σπασμένου ιμάντα χρονισμού έμεινε ανοικτή, την έσπασε (τη βαλβίδα) και μπορεί αυτή να σφηνώθηκε στο πιστόνι και στο κύλινδρο. Πολύ ακριβή ζημιά, σχεδόν όσο στοιχίζει ο κινητήρας.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • G
                                    giannis206 last edited by

                                    Έτσι ακριβώς!
                                    Επίσης στην αλλαγή του ιμάντα δεν πρέπει να χαθούν τα σημάδια του χρονισμού!!
                                    Αλλά ας γυρίσουμε στα φρένα!!
                                    Κανένα νέο?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      thess-hjke last edited by

                                      Τα νέα έχουν ως εξής :

                                      Έγινε αλλαγή πίσω σιαγόνες και κυλινδράκια (σεΤ) και όλα μαζί με νέο υγρό φρένων στοίχησαν 190Ε (από 280 που είπαν αρχικά)

                                      Το μόνο που έμεινε είναι μια ρύθμιση στο χειρόφρενο...Το βρήκα πολύ σφιχτό , υπέθεσα ότι έφταιγε η αλλαγή και μετά θα έστρωνε...Το πήγα γιά έλεγχο και μου είπε ο μηχανικός ότι αν μετα από 150 ΚΜ δεν στρώσει να το πάω να το φτιάξουν ( χαρακτηριστικά είπε ότι για να είναι σωστά ρυθμισμένο θα πρέπει να έχει 5 σκάλες....το δικό μου σταματούσε στα 3 και έπρεπε να ζοριστείς πολύ για να πας στις 5 σκάλες)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr