Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 315
    • 316
    • 22 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    50579
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      ditz last edited by

      Ο χρήστης meco έγραψε:

      Γιατί ειναι 'πιεσμένο' το μοτέρ? Ποιός το λέει αυτό? Μεγάλη ειδική ισχύς δε σημαίνει απαραίτητα και πιεσμένο μοτερ.

      170 άλογα από 1400κυβικά, δεν είναι κάπως?...
      Πιεσμένο, όχι ότι είναι στα όρια, αλλά προσωπικά δεν θα το πείραζα.

      Είναι και η πιο καλή κίνηση αυτή, αλλά και λίγο να το πείραζες (άντε μέχρι τα 200) λόγω του ότι είναι παραγωγής οπότε αρκετά ανθεκτικό δεν πιστευω να υπήρχε κίνδυνος....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        rallyeman last edited by

        Ο χρήστης meco έγραψε:
        ..Ύστερα είναι και το στήσιμο. Ποιος μας λέει ότι θα έχει το χαρακτήρα του GTi?

        Νομιζεις ο κοντρακιας θα στεναζωρεθει πολυ που δεν εχει το στησιμο του Gti?? Ή οτι θα τον χαλασει που θα τσαγιαζει κοσμο με το 1,4 ???

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          meco last edited by

          Ο χρήστης Rallyeman έγραψε:

          ..Ύστερα είναι και το στήσιμο. Ποιος μας λέει ότι θα έχει το χαρακτήρα του GTi?

          Νομιζεις ο κοντρακιας θα στεναζωρεθει πολυ που δεν εχει το στησιμο του Gti?? Ή οτι θα τον χαλασει που θα τσαγιαζει κοσμο με το 1,4 ???

          Οπωσδήποτε και έχεις δίκιο. Αναφερόμουν όμως σε μη κοντράκιδες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • kubiak
            kubiak last edited by

            §

            Διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλά κάπου διάβαζα ότι ο κινητήρας της Lancia Delta S4 (αυτός με τον Volumex supercharger της Abarth και τον turbocharger της ΚΚΚ), απέδιδε 450 άλογα κάποια στιγμή στο αγωνιστικό από 1.759 (ή 1.756) κυβικά, ενώ η μέγιστη απόδοσή του μπορούσε να φτάσει τα 650 άλογα. Δεν ξέρω κατα πόσο το νούμερο 650 είναι αληθινό και αν θα ήταν οι 650 ίπποι αξιόπιστοι.

            Αν ισχύει όμως σαν νούμερο τότε πιθανόν να υπάρχει περιθώριο βελτίωσης (μικρό ή μεγάλο), ακόμα και στους 1.400...

            §

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tsardas last edited by

              E μην μπερδευουμε τα πραγματα. Και οι κινητηρες της f1 2.4 λιτρα ειναι, ατμοσφαιρικοι και βγαζουν 800 αλογα αλλα απο αξιοπιστια; Οντως ο κινητηρας του gt για πιεσμενος φαινεται ηδη με 170 αλογα. θυμηθειτε πριν μερικα χρονια οταν οι μετατροπεις μας εβαζαν μια τουρμπινα στο ibiza 1.4 101 hp και εβγαζαν τα ιδια αλογα και νομιζαν οτι ανακαλυψαν την αμερικη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spiros last edited by

                καμια σχεση το τοτε μοτερ του ιμπιζα με αυτο που λεμε εδω..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  meco last edited by

                  Ο χρήστης kubiak έγραψε:
                  §

                  Διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλά κάπου διάβαζα ότι ο κινητήρας της Lancia Delta S4 (αυτός με τον Volumex supercharger της Abarth και τον turbocharger της ΚΚΚ), απέδιδε 450 άλογα κάποια στιγμή στο αγωνιστικό από 1.759 (ή 1.756) κυβικά, ενώ η μέγιστη απόδοσή του μπορούσε να φτάσει τα 650 άλογα. Δεν ξέρω κατα πόσο το νούμερο 650 είναι αληθινό και αν θα ήταν οι 650 ίπποι αξιόπιστοι.

                  Αν ισχύει όμως σαν νούμερο τότε πιθανόν να υπάρχει περιθώριο βελτίωσης (μικρό ή μεγάλο), ακόμα και στους 1.400...

                  §

                  Eκεί όμως έχουμε να κάνουμε με εξωτικά υλικά, σφηρήλατα έμβολα και ένα σωρό ακόμα πράγματα που εκτοξεύουν το κόστος στα ύψη. Ενώ για αξιοπιστία 1000χλμ αρκούσαν.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • kubiak
                    kubiak last edited by

                    §

                    Ο χρήστης meco έγραψε:
                    Eκεί όμως έχουμε να κάνουμε με εξωτικά υλικά, σφηρήλατα έμβολα και ένα σωρό ακόμα πράγματα που εκτοξεύουν το κόστος στα ύψη. Ενώ για αξιοπιστία 1000χλμ αρκούσαν.

                    ok, δεν είναι ο ίδιος κινητήρας, ούτε προορίζεται για την ίδια χρήση...

                    Απλά είναι πιθανόν να υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης της ονομαστικής απόδοσης (σίγουρα εις βάρος της χαμηλής κατανάλωσης)...

                    §

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      georgetabs last edited by

                      Ο χρήστης lkar έγραψε:

                      Y.Γ: πότε θ'αρχίσει να σπέι το μοτέρ;

                      Μακάρι ποτέ!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        georgetabs last edited by

                        Ο χρήστης Rallyeman έγραψε:

                        ..Ύστερα είναι και το στήσιμο. Ποιος μας λέει ότι θα έχει το χαρακτήρα του GTi?

                        Νομιζεις ο κοντρακιας θα στεναζωρεθει πολυ που δεν εχει το στησιμο του Gti?? Ή οτι θα τον χαλασει που θα τσαγιαζει κοσμο με το 1,4 ???

                        Στο ελβετικό προσπέκτους λέει πως αμφότερα είναι 15 χιλιοστά χαμηλωμένα.
                        Για περεταίρω ρυθμίσεις δεν ξέρω, αλλά δε βλέπω γιατί να είναι μάπα!

                        Λογικό δεν είναι να είναι ανάμεσα στο Σπορτλάιν και το GTI αναρτησιακά;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          georgetabs last edited by

                          Ο χρήστης kubiak έγραψε:
                          §

                          Διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλά κάπου διάβαζα ότι ο κινητήρας της Lancia Delta S4 (αυτός με τον Volumex supercharger της Abarth και τον turbocharger της ΚΚΚ), απέδιδε 450 άλογα κάποια στιγμή στο αγωνιστικό από 1.759 (ή 1.756) κυβικά, ενώ η μέγιστη απόδοσή του μπορούσε να φτάσει τα 650 άλογα. Δεν ξέρω κατα πόσο το νούμερο 650 είναι αληθινό και αν θα ήταν οι 650 ίπποι αξιόπιστοι.

                          Αν ισχύει όμως σαν νούμερο τότε πιθανόν να υπάρχει περιθώριο βελτίωσης (μικρό ή μεγάλο), ακόμα και στους 1.400...

                          §

                          Τα αγωνιστικά ΠΕζώ 106 καπ βγάζουν 170 ίππους από 1600, αλλά θέλουν αρκετά περισσότερη συντήρηση από ένα νορμάλ 106.

                          Το να συγκρίνουμε αγωνιστικά με ΙΧ σε θέματα ισχύος και αξιοπιστίας είναι άτοπο...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • kubiak
                            kubiak last edited by

                            §

                            Τελικά η παρουσίαση στα Μεγαρα θα γίνει αύριο Παρασκευή ή τη Δευτέρα;
                            Γνωρίζει κανείς;

                            .

                            ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ - To set the record straight: Δεν είπα/έγραψα ότι θα κυκλοφορήσουν βελτιώσεις με τρελές ιπποδυνάμεις για τους 1.400 TSI. Αυτό που είπα/έγραψα είναι ότι σύμφωνα με την αγωνιστική ιστορία από τέτοιους κινητήρες, το πιο πιθανό είναι να υπάρχουν -μικρά ή μεγάλα- περιθώρια βελτίωσης της απόδοσης. Το αν θα είναι εις βάρος της αξιοπιστίας ή/και εις βάρος της κατανάλωσης είναι κάτι που θα μάθουμε. Φυσικά γνωρίζω ότι για παράδειγμα ένας κινητήρας με αγωνιστικές προδιαγραφές μπορεί να αποδίδει μεγαλύτερη ιπποδύναμη αλλά π.χ. σε περιορισμένο φάσμα στροφών (ψηλά) σε σχέση με την πολιτική του έκδοση. Δεν είπα έγραψα ότι θα δούμε 400 ίππους από ένα 1.400 TSI.

                            §

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spiros last edited by

                              Ειναι απολυτα σιγουρο οτι θα κυκλοφορησουν αναβαθμισεις του κινητηρα με +20 εως +40αλογα και μαλιστα σχετικα συντομα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spiros last edited by

                                και καπως πιο επισημα....

                                http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=47180

                                επομενως σε λιγες ωρες θα ξερουμε και τιμες.

                                ενδιαφερον θα εχει και η εκδοση με τα 140 αλογα, που λογικα δεν θα ξεπερνα τις 22500ε

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  coyote last edited by

                                  Ο χρήστης kubiak έγραψε:

                                  Δεν είπα έγραψα ότι θα δούμε 400 ίππους από ένα 1.400 TSI.

                                  όχι ρε γαμώτο.... σοβαρά .. κρίμα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • kubiak
                                    kubiak last edited by

                                    Ο χρήστης coyote έγραψε:
                                    όχι ρε γαμώτο.... σοβαρά .. κρίμα

                                    κακέ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      technik last edited by

                                      Άντε, μας άγχωσε με την τιμή του!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dwbh last edited by

                                        καλησπερα σας,να δωσω λοιπον τις τιμες του

                                        golf gt 1.4 3d 23850
                                        golf gt 1.4 5d 24670 (+χρωμα (425)+εξοδα)

                                        πιστευω οτι ειναι λογικες οι τιμες του

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spiros last edited by

                                          Ο χρήστης dwbh έγραψε:
                                          καλησπερα σας,να δωσω λοιπον τις τιμες του

                                          golf gt 1.4 3d 23850
                                          golf gt 1.4 5d 24670 (+χρωμα (425)+εξοδα)

                                          πιστευω οτι ειναι λογικες οι τιμες του

                                          ειναι επισημες πλεον?

                                          αν ισχυουν ειναι πολυυυ καλες!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dwbh last edited by

                                            ναι ειναι οι επισημες τιμες της kosmocar

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 22 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr